Grałem za mało w Forza by oceniać, ale nie wiem po co ta kłótnia, jakby była Forza na jakiś z moich sprzętów to na pewno bym kupił, bo (przynajmniej horizon) jest tego warta, a tak to gram na tym co mam i GT5 daje mi dużo radochy...oczywiście cieszy mnie też, że GT6 zapowiada się jako lepszy niż GT5, ale w sumie tak było przy każdej poprzedniej generacji, najpierw część pierwsza, a potem udoskonalenie...
#121 Napisany 03 lipca 2013 - 11:24
#122 Napisany 03 lipca 2013 - 11:24
Wracając jednak do GT6 w TPP gra traci na tyle, że rzeczywiście wygląda jakby należała do ligi pseudo sim wzorem GRID 2 czy NFS shift.
#123 Napisany 03 lipca 2013 - 11:28
Ja tam zawsze grałem w TPP, raz na jakiś czas sobie włączam FPP, bo na kierce się tak fajnie gra, ale wyników tak nie zrobię...
#124 Napisany 03 lipca 2013 - 11:32
#125 Napisany 03 lipca 2013 - 11:34
ze zderzaka mi się najgorzej jeździ, nie czuję odległości
#126 Napisany 03 lipca 2013 - 11:36
Grałeś w obie gry?
a ty dante ile grałes w forze w supermarkecie?
W supermarkecie krótko, ale w pracy mamy Xboxa i co jakiś czas gramy w FM4
#127 Napisany 03 lipca 2013 - 11:40
ze zderzaka mi się najgorzej jeździ, nie czuję odległości
Do pracy jeździsz na zderzaku?
#128 Napisany 03 lipca 2013 - 11:47
ze zderzaka mi się najgorzej jeździ, nie czuję odległości
Trzeba patrzeć na hud, kiedy informuje o redukcji biegu
#129 Napisany 03 lipca 2013 - 11:56
Forza ma miodniejszy model jazdy i to jest fakt.
a co jest lepszą symulacją, to średnio mnie obchodzi.
Jedno z drugim ma związek. Dla mnie miodniejsze jest GT5, bo po prostu lepiej czuć samochód. Kiedy pędzę dobrze ponad 250 km/h to w GT wiem, że każdy ruch kierownicą może skończyć sie tragicznie. W FM jest trochę jak po sznurku.
#130 Napisany 03 lipca 2013 - 12:02
nie masz wiedzy bo w realu jechałeś max 140 po autostradzie
zresztą o czym tu gadamy. iracing ownuje wszystko
Ten post był edytowany przez Otacon dnia: 03 lipca 2013 - 12:07
#131 Napisany 03 lipca 2013 - 13:18
Nad zawieszeniem ewidentnie popracowali, chociaż mnie te drogowe bujaki i tak nie interesują.
#132 Napisany 03 lipca 2013 - 14:55
Wiedziałem, że coś tam poprawiali ale takiego efektu się nie spodziewałem.
#133 Napisany 03 lipca 2013 - 19:25
#134 Napisany 03 lipca 2013 - 19:35
Kto normalny gra z widokiem TPP w GT?
Obecny.
#135 Napisany 03 lipca 2013 - 19:36
To jednak grasz?
#136 Napisany 03 lipca 2013 - 19:54
Hell na padzie grasz?
#137 Napisany 03 lipca 2013 - 20:24
Kierka jest w opolu 2-3 sekundy do zbicia, ale ci goście co robią 2:17....
#138 Napisany 03 lipca 2013 - 20:28
Ja jestem w stanie zejść o jakąś sekundę, ale więcej nie dam rady.
#139 Napisany 04 lipca 2013 - 10:00
Jak dla mnie to demówka na bazie GT6 robi dobrze - podstawowy boner oczywiście z powodu pracy zawieszenia. Nie mówimy tutaj tylko o zapadaniu się kół w nadkola w momentach wchodzenia w zakręty - również ostre dodawanie gazu świetnie wygląda, kiedy nos maszyny unosi się delikatnie do góry. Ogólnie odniosłem wrażenie, że dzięki tej poprawce trasy odkryją wiele nowych rozwiązań, bowiem już wczoraj czułem odrobinę większą bezwładność maszyny przy wchodzeniu w niektóre zakręty, a mam porównanie, bo niedawno śmigałem w GT5.
Graficznie widać, że zdecydowanie poprawiono światło (i nie mówię tylko o intensywniejszym jego nasyceniu, ale również cieniowaniu), tekstury (zwłaszcza drzewa wyglądają lepiej) oraz gładkość fur. Wiem, że nie jest to jakiś niesamowity skok jakości, ale dla mnie wystarczy, by tytuł kupić day one.
Szkoda tylko, że dalej zderzenia są kartonowe, ale chyba zostanie z tym żyć...
#140 Napisany 04 lipca 2013 - 10:25
bowiem już wczoraj czułem odrobinę większą bezwładność maszyny przy wchodzeniu w niektóre zakręty, a mam porównanie, bo niedawno śmigałem w GT5.
O tak. W ogóle lepiej czuć, kiedy samochód wchodzi w poślizg i jakoś lepiej to skontrolować.
Ogólnie bardzo mi się to demo podoba. Praca zawieszenia to nie tylko ładne replaye, ale rzeczywiście ma to przełożenie na jazdę. Poza tym mam wrażenie, że sterowanie laguje nieco mniej.
Pewnie tego nie kupię na premierę, bo w sumie na piątkę nie mam czasu, co dopiero na nową grę wyścigową. Prędzej siądze jakaś wersja już na PS4. No chyba że rzeczywiście szóstka poprawi wszystkie wkurzające rzeczy z GT5, to wtedy nie będzie sensu już w nią grać.
#141 Napisany 04 lipca 2013 - 10:28
Już się inaczej gra w GT5. Wpierw włączyłem właśnie piątkę, a później demko szóstki. Na kierownicy czuć, że szóstka zrywa z PSXowym piskiem opon na rzecz konkretnego trzymania się asfaltu, coś w Forza Motorsport 2 robiło koło penisa. Lepiej późno niż wcale, co nie?
#142 Napisany 04 lipca 2013 - 10:35
#143 Napisany 04 lipca 2013 - 11:13
#144 Napisany 04 lipca 2013 - 11:24
Ile godzin wyjeździłeś w demie, że masz takie porównanie?
#145 Napisany 04 lipca 2013 - 11:43
Ile godzin wyjeździłeś w demie, że masz takie porównanie?
Jemu wystarczy Youtube
#146 Napisany 08 lipca 2013 - 18:45
fremrejt 720p vs 1080p
#147 Napisany 08 lipca 2013 - 19:39
#148 Napisany 08 lipca 2013 - 21:57
#149 Napisany 09 lipca 2013 - 07:21
#150 Napisany 09 lipca 2013 - 08:26
Dziwi mnie że gość gra na padzie, powinni to testować na kierce
No i czy ten gość musiał ciągle titać?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
PlayStation →
EinhänderRozpoczęte przez Tawotnica , 11 kwi 2018 Squaresoft, PS1, PS3, PSP, Vita |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Lords of ThunderRozpoczęte przez Tawotnica , 06 sty 2018 Red, Hudson Soft, TG16, Sega CD i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
FIFA 18Rozpoczęte przez Cudak , 04 cze 2017 EA Vancouver, EA Romania i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Pro Evolution Soccer 2018Rozpoczęte przez ACZ , 17 maj 2017 PES Production, Konami, PS4, PS3 i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
NBA 2K17Rozpoczęte przez vagrant3 , 24 sie 2016 Visual Concepts, 2K Sports, PS4 i 6 więcej... |
|
|