Skocz do zawartości

Zdjęcie

Forza Motorsport 5

XONE Forza Turn 10

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
150 odpowiedzi na ten temat

#61 wrog Napisany 14 czerwca 2013 - 16:30

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Najpierw zagraj w te kolejne odsłony, a potem wypisuj takie bzdury.


  • 0

#62 twilitekid Napisany 14 czerwca 2013 - 16:38

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:


Po co oni robia te gre? Masakra...

Dziwne pytanie. Rozumiem, że wolałbyś aby Forza wychodziła raz na 5 lat??

Jesli rozni sie detalami od poprzedniczki to wole poczekac 5 lat i dostac cos lepszego.
  • 0

#63 BeSOS Napisany 14 czerwca 2013 - 17:46

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

A jakie sa te znaczace roznice miedzy 2/3 i 3/4? Lepsza oprawa, kilka tras wiecej, poprawiony model jazdy i nieco lepsza fizyka. Trojka dorzucila widok z kokpitu. Na tym zmiany sie zakonczyly, troche malo jak na 3 czesci wychodzace w dosyc systematycznych odstepach czasu. Wyscigi noca byly juz w jedynce i pod glupim pretekstem zostaly z kolejnych odslon usuniete.

Serie znam i lubie bo gralem w kazda czesc - jedynke ukonczylem w zasadzie cala bez endurance'ow, dwojke podobnie, trojke odpuscilem w 3/4 kiedy stwierrdzilem ze juz niczym mnie nie zaskoczy, czworke po kilku godzinach bo mialem dejavu w zasadzie od samego poczatku. To nie sa bzdury choc bardzo bys tego pewnie chcial i wiem ze wiele osob ma podobne zdanie.


  • 2

#64 wrog Napisany 14 czerwca 2013 - 19:13

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Nowe tryby, rodzaje zawodów, inaczej prowadzone kariery, więcej samochodów i ich rodzajów, nowe wymyślone przez Turn10 trasy, więcej opcji społecznościowych, lepszych narzędzi dla twórców ustawień/malunków, ładniejsza oprawa graficzna. Mało? Czego Ty byś chciał? Jeśli całkowitej zmiany formuły, to masz zajebistą Forzę Horizon. Mnie FM5 na razie średnio rusza, bo brak nocy i deszczu to porażka, ale pisanie, że kolejne części niczym się nie różnią jest bzdurą. Chyba że podchodzisz do symulacyjnych samochodówek, jak ja do bijatyk. Pewnie też mógłbym napisać, że Street Fighter 1 i 5 niczym się nie różnią.


  • 0

#65 iluck85 Napisany 15 czerwca 2013 - 19:56

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Jakie tryby i jakie prowadzenie kariery? inaczej wyglada, ale to samo jest w 4 co i 3, tylko w 4 jest tego wiecej i na calaka trzeba 160h, a nie 110 :cf: 

 

Na poczatku odpalasz kariere i walisz od poczatkujacego do konca przez rozne klasy. Trwa to okolo 50h gdzie 98% acziwow wpada i pozostaje nudne jezdzenie tym samym na tym samym wybierajac sobie cos z listy wyscigow. 3 odpuscilem pod koniec, jeden acziw zostal. Amen. 4 odpuscilem przy 20 ktoryms lvl. 

 

4 juz powinna miec zmienne warunki. Startuje w deszczu, a konce w sloncu. Brakuje offroadu, brakuje nocki, brakuje SNIEGU!!! Chcialbym wystartowac przy padajacym sniegu- ofcoz inny styl jazdy, po X okrazeniu snieg przestaje padac i spada temp, co daje lodowisko na trasie :cf: 

A nocna jazda, to przy zderzeniu z banda, brakuja swiatla, a nie swieci z uszkodzonych reflektorow. 

Seria sie wypala jak GT. Ciekaw jestem w 5 tego nowego AI przeciwnikow. 


  • 0

#66 BeSOS Napisany 16 czerwca 2013 - 08:12

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wrogu, polowa tych zmian o ktorych pisales byla wymieniona przeze mnie. Inne prowadzenie kariery? Raczej zmiana menusow i mozliwosc wyboru wyscigu z kilku dostepnych zamiast jednego predefiniowanego.

Co do zmian to luck juz je wymienil, chyba sam przyznasz ze sa ciekawsze niz "wiecej samochodow, tras i opcji spolecznosciowych"? Nie rob z wyscigow gatnku tak skostnialego ze nie da sie nic juz zmienic bo mozna wiele, kwestia jest czas a przy deadline'ach jakie narzuca zapewne MS na T10 pewnie jest to trudne i dlatego kazda czesc wyglada "tylko" ladniej.
  • 0

#67 wrog Napisany 16 czerwca 2013 - 10:38

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Napisałem Ci, że dla mnie brak zmiennych warunków pogodowych i związanych z nimi rzeczy to porażka. Poprzednio tłumaczyli się ograniczeniami sprzętu, teraz mam gdzieś ich usprawiedliwienia. Mimo wszystko to tylko jeden element i pisanie, że zmienia się tylko grafika to bzdura. Już masz choćby potwierdzenie obecności open wheel cars - pierwszy raz w serii. Zobaczymy co dalej pokażą, dopiero grę ujawnili, a co najmniej kilka rzeczy brzmi interesująco:

 

Never race alone. By learning how you and your friends drive, the power of the cloud delivers real human behavior. Drivatar technology creates an ever-evolving network of opponents who are always ready to race. Real tendencies, real mistakes, real victories.

 

Rivals everywhere. Every corner a new challenge, every event a new chance to win. Compete against your friends’ top times in rotating challenges for in-game credits and bragging rights.

 

Dynamic damage. High-resolution damage modeling shows every bump and scrape. Roads accumulate tire rubber and debris. Racing has consequences; damage can stop you in your tracks.

 

Living busy worlds. Racing comes alive with fans crowding the walls, helicopters circling overhead and the vibrant hum and spectacle of race day.

 

Unique careers. Take your favorite cars through unique careers highlighting their greatest strengths, their most notorious rivals and their place in motorsport history.


  • 0

#68 iluck85 Napisany 17 czerwca 2013 - 13:48

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

http://gamersyde.com...l-30253_en.html


  • 0

#69 iluck85 Napisany 12 lipca 2013 - 19:44

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Ta szybka bardzo fajnie wyglada od srodka 

 

 

 


  • 0

#70 Kaxi Napisany 17 lipca 2013 - 11:09

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 143 Postów:

http://neogaf.com/fo...ad.php?t=625226

 

 

Na płytce kupicie pół gry (bez tras i aut) i w dniu premiery ściągnięcie darmowe DLC z tym wszystkim. Obowiązkowe, bez którego gra nie działa. Bo inaczej się chłopcy nie wyrobią na premierę konsoli. A jak serwery padną, to nie zagracie. 

 

I've seen the future, brother, it is murder.


  • 0

#71 nole Napisany 17 lipca 2013 - 11:11

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:
I CO TERAS?!?
  • 0

#72 KoBik Napisany 17 lipca 2013 - 11:17

KoBik

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 170 Postów:

To nie lepie wydać później? na hói ten BD zamiast DVD?


  • 0

#73 wrog Napisany 17 lipca 2013 - 11:19

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

http://neogaf.com/fo...ad.php?t=625226

 

 

Na płytce kupicie pół gry (bez tras i aut) i w dniu premiery ściągnięcie darmowe DLC z tym wszystkim. Obowiązkowe, bez którego gra nie działa. Bo inaczej się chłopcy nie wyrobią na premierę konsoli. A jak serwery padną, to nie zagracie. 

 

I've seen the future, brother, it is murder.


Skoro już zakładamy najgorsze możliwe scenariusze - jak serwery padną to Xbox One w ogóle nie zadziała, bo nie pobierzesz wymaganej aktualizacji softu... Co do Forzy, to lepsze takie rozwiązanie niż wycięty content, bo nie dało się go skończyć przed certyfikacją. Taki day 1 patch w ekstremalnej formie, który pewnie po części wynika ze zmian w DRM i narzuconej daty premiery.


Ten post był edytowany przez wrog dnia: 17 lipca 2013 - 11:20

  • 0

#74 Aleks Napisany 17 lipca 2013 - 11:20

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:
to już się nie dziwię, czemu w kółko pokazują tylko jedną trasę i 2 samochody na krzyż.
  • 0

#75 Aleks Napisany 26 września 2013 - 18:35

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

nowy gameplay:
 

 
ta sama trasa z czwórki:
 

 
 
widzicie jakieś różnice względem czwórki?... //ok, teraz trochę widać


Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 26 września 2013 - 18:40

  • 0

#76 iluck85 Napisany 26 września 2013 - 18:37

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Trochę ładniej wygląda. Nie wiem czy nie ma więcej detalu dookoła hmmm trzeba poczekać na bezpośrednie porównanie. 


  • 0

#77 Aleks Napisany 26 września 2013 - 18:39

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

edytnąłem post, możecie porównać :P


  • 0

#78 iluck85 Napisany 26 września 2013 - 18:59

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Nie o takie coś chodzi. Dwie gry, jeden ekran na pół i wszystko 1:1- tor, auto, czas. 


  • 0

#79 BeSOS Napisany 26 września 2013 - 21:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Grafa lepsza ale co z tego jak to nadal ta sama gra i znudzi sie po 5h.
  • 0

#80 Aleks Napisany 09 października 2013 - 12:31

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

10107473436_6e48513140_c.jpg

 

 

też chcem  :sad:

 

+ opinia jednego gracza:

 

I'm not a graphics guy so don't expect me to get into technical shit. However, IMO, FM5 looks bleeding fantastic man!

I mean, I played FM5 first before anything else, then went to GT6 straight after. Man o man, GT6 looks so freaking outdated in comparison it's not funny. I swear, FM5 Laguna Seca might look like a higher res FM4 version at first but it just isn't. The effects, the resolution, the crowds, birds,helicopters,dust,windshield reflections, paint,lighting,textures..etc of FM5 makes FM4 look like shit, seriously.
I really love the paint effects. It needs to be seen in person to be appreciated.
The sun effects really add to the overall look and isn't as blinding as I thought it would be. I actually enjoy it.
There are some jaggies present though. 
 
Sound. Finally, I got to hear FM5 with some headphones and it sounded amazing!
The reverb has been drastically enhanced. Screaming down pit straight was an experience as noise bounced off everything. Orgasmic!
The exhaust notes are fucking A1. The overall vehicle effects seem somewhat pegged back a little which is a good thing. More in line with reality. 
Cockpit filters have also been enhanced. Again, much more in line with reality. 
Driveline flex adds so much to the gear changes now. The oscillation between engine and box now sounds more natural. Turbo spool is also so much better.
There are some "whooshing" effects as you pass objects. It sounds great without being overbearing.
Overall, the sound, at least of what I've heard, is a massive improvement over FM4. Everything sounds so clear, uncompressed. Man o man, I can't wait to hear more especially the modified vehicles.
 
Now, there were no wheels available, only the gamepad which is not how I normally play. Having said that, holy shit at the gamepad!
I know this sounds strange but the Xbox One controller feels like a wheel in your hands. The triggers are amazing. The pad just feels so precise in everything. Hats off to MS!
Anyway, I tried all cars in the game with all assists off and simulation handling.
I have to say, the handling and overall feel is so fucking good!
The cars all feel so weighty compared to FM4. It actually feels like I'm controlling a car and not a toy. Using a controller in FM4 felt so easy. FM5 feels completely different. It's harder, much harder in expert settings. You really have to be on your toes when driving a high powered rear wheel vehicle. Tank slappers fucking galore!
I love that grip loss doesn't mean I'm on ice all of a sudden. In FM5, grip comes and goes as you slide around a corner. The tyres and wheels fight hard.. You can feel them bouncing and vibrating like crazy. That is one big difference I've noticed between the two games. It feels amazing..
I also love that tyre flex is so pronounced as the limits of grip are reached. It looks incredible actually.
The cars behave as you would expect. Actually, the phenomenons of understeer and oversteer are accentuated even further in FM5 as opposed to FM4. It feels so much more focused and direct in comparison. 
Again, you need to be very precise with your input. You must brake earlier. You must feather the throttle out of corners. You can't drive like you did in FM4, that's all i'm saying.
I can go on and on about how the physics feel but I'm on my way out to watch RUSH.
 
I wish I could have played it with a wheel to garner a bit more feedback on the physics though. There's only so much you can feel with a controller even though the controller with Forza is an experience in and of itself.
Overall, I was very impressed with the game. More than I thought I would. It feels so different to previous games whilst still being familiar. It certainly has an air of next gen about it. I don't think I can go back to anything current gen after my time with the game(3hrs).
I'm hyped again....
 
Sorry for lack of photos or videos. Wife found pics of babes in camera and deleted everything. I'm on the counch for a week..

 


Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 09 października 2013 - 12:38

  • 0

#81 Pawlik Napisany 09 października 2013 - 14:07

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

ale to ślicznie, tak mięcutko wygląda. Aż się nie mogę doczekać, kiedy to w końcu wyjdzie i ekipa będzie mogła się skupić nad FH2, bo FM5 chuja mnie interesuje, ja chce FH tak wyglądającą :^^:


  • 0

#82 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 15:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

IMO jzu sie robi, to w Playground to w sumie odrebny team, T10 jedynie pomagalo tu i owdzie :) Dla mnie zapowiedz Horizon 2 = kupuje Xbone :)


  • 0

#83 MaxVarEmreis Napisany 24 października 2013 - 14:49

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Nowy materiał.

http://www.gamespot....r/2300-6415723/


  • 0

#84 iluck85 Napisany 24 października 2013 - 18:10

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Ładnie, widać postęp w grafice, ale niczym nowym nie zaskoczą. 

 

Brakuję PGR5 na starcie. 


  • 0

#85 iluck85 Napisany 31 października 2013 - 20:54

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:


  • 0

#86 iluck85 Napisany 03 listopada 2013 - 18:40

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:


  • 0

#87 BeSOS Napisany 03 listopada 2013 - 22:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nuda, chyba prócz grafiki nic nie zmienili, znów te dane trasy sterylne.... FMH 2 dawać!
  • 0

#88 MaxVarEmreis Napisany 03 listopada 2013 - 23:10

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Gdyby jarały mnie ścigałki, X0 miałby sporego + na starcie. Wygląda to bardzo fajnie. 


  • 0

#89 iluck85 Napisany 03 listopada 2013 - 23:19

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Nie ma nocy, śniegu, a do tras asfaltowych nie dorzucili bezdroży czy czegoś innego.

Oblodzona jezdnia i zupełnie inna technika jazdy i już giereczka zyskuję.


  • 0

#90 piterekd Napisany 04 listopada 2013 - 01:20

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

łał śmigłowiec leciał po lewej stronie :ziewa:


  • 0



Inne z tagami: