#91 Napisany 20 listopada 2013 - 15:55
#92 Napisany 20 listopada 2013 - 15:56
#93 Napisany 20 listopada 2013 - 15:57
#94 Napisany 20 listopada 2013 - 15:58
14 tras, 200 samochodów, ta gra jest ułamkiem FM4 i jeszcze ma absurdalne ceny za DLC. Nic dziwnego, że średnia ostro ucierpiała.
#95 Napisany 20 listopada 2013 - 15:59
Szkoda, że to tylko wyścigi, a nie jakaś normalna gra. Wtedy Xbone miałby killera na premierę z takimi ocenami.
#96 Napisany 20 listopada 2013 - 16:03
#97 Napisany 20 listopada 2013 - 16:05
Dodatkowe trasy dodadza czy DLC i placic trzeba?
Za darmo to Ci Kinect może napluć w twarz, a nie trasy
#98 Napisany 20 listopada 2013 - 16:07
Ale jak mają mi dać trasy za kase, to nara.
W sumie Druga połowa tras to lustra, bo 30 nie wymyślą.
#99 Napisany 20 listopada 2013 - 16:07
Dodatkowe trasy dodadza czy DLC i placic trzeba?
Plan na DLC wygląda chyba mniej więcej tak (może się pogubiłem): $50 za 60 samochodów i drugie $50 za 3 map packi.
#100 Napisany 20 listopada 2013 - 16:10
#101 Napisany 20 listopada 2013 - 16:11
Chyba o trasach nie ma nic konkretnego. Tylko DLC z samochodami jest potwierdzone (koszt i czas, w którym się ukaże).
#102 Napisany 20 listopada 2013 - 16:15
Poważnie z tym DLC? Czyli żeby gra była wypchana contentem jak...poprzednia część to 150USD trzeba wydać????Chociaż jak gra będzie miała premiere w Polsce to już Game of the year edition ze wszystkim może wyjdzie
Takie rzeczy z DLC do Foży i dzisiejsze previewsy samego sprzętu mocno mnie ochłodziły jeśli chodzi o Xone
Kupie jak wyjdzie Halo, na pewno nie wcześniej...
Ten post był edytowany przez Ney dnia: 20 listopada 2013 - 16:15
#103 Napisany 20 listopada 2013 - 16:16
#104 Napisany 20 listopada 2013 - 16:18
Jak DLC w tej gen będą chodzić po 50 ojro, to pozdro szacun.
W poprzedniej generacji też tak było. Do Forzy Horizont choćby. 50 dolców to jest za całość, 5 czy 6 dodatków, w każdym 10 samochodów.
#105 Napisany 20 listopada 2013 - 16:25
EGM 6,5/10 na pewno to oni maja rację!
#106 Napisany 20 listopada 2013 - 19:12
No to ja w takim razie czekam na GOTY Edition. Tak samo jak w przypadku Killer Instinct.
#107 Napisany 20 listopada 2013 - 19:16
Po Forza Horizon i Halo4 liczyłem, że gry od MS na next gena będą już na wejście mordować, ale trzeba czekać na opad szczeny chyba jeszcze trochę...
#108 Napisany 20 listopada 2013 - 19:26
#109 Napisany 20 listopada 2013 - 19:32
Jeszcze publiczność bym rozumiał taką (chociaż na PS2 już tak wyglądali), ale Pitstop? Po cholere ich w ogóle tam wstawiali?
#110 Napisany 20 listopada 2013 - 19:34
Obejrzałem video review na IGN i paskudnie ta gra IMO wygląda. Samochody prześliczne, ale reszta bueeee. A jak jeszcze obsługe pit stopa pokazali to
Po Forza Horizon i Halo4 liczyłem, że gry od MS na next gena będą już na wejście mordować, ale trzeba czekać na opad szczeny chyba jeszcze trochę...
Okazuje się że FM5 ma solidny downgrade graficzny w stosunku do pokazów z E3, wycięli sporo efektów, pogorszyli drzewa, publiczność z 3D stała się 2D itd. Na Gafie w wątku o analizie FM5 w wykonaniu DF jest niezła drama
#111 Napisany 20 listopada 2013 - 19:34
#112 Napisany 20 listopada 2013 - 19:35
#113 Napisany 20 listopada 2013 - 19:36
Jak kilka dni temu pisałem że GT5 jest bardziej zaawansowany graficznie niż FM5 w wojnach to trollowałem, ale wygląda na to że byłem blisko prawdy
#114 Napisany 20 listopada 2013 - 19:37
Ta, bo obrazek ze streama jest wyznacznikiem jakości
#115 Napisany 20 listopada 2013 - 19:38
Edit:
Wróg bo jak będziesz grał na żywo to bitmapowy koleś w pit stopie nagle śliczny się zrobi?
Już tego pana w pit stopie byś chociaż nie bronił
Ten post był edytowany przez Ney dnia: 20 listopada 2013 - 19:39
#116 Napisany 20 listopada 2013 - 19:40
#117 Napisany 20 listopada 2013 - 19:40
Ta, bo obrazek ze streama jest wyznacznikiem jakości
Nie, ale na GAFie namierzyli już jakie efekty poszły pod nóź: pogorszono motion blur, AA, AF, usunięto ambient occlusion i inne. Porównywali direct feed od MS z E3 i film z analizy DF który wyszedł dzisiaj
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 20 listopada 2013 - 19:42
#118 Napisany 20 listopada 2013 - 19:45
#119 Napisany 20 listopada 2013 - 19:49
Ja nie bronię, bo każdy oczekiwał, że postęp będzie większy, ale pisać, że jest paskudnie?
#120 Napisany 20 listopada 2013 - 19:50
Ta, bo obrazek ze streama jest wyznacznikiem jakości
Nie, ale na GAFie namierzyli już jakie efekty poszły pod nóź: pogorszono motion blur, AA, AF, usunięto ambient occlusion i inne. Porównywali direct feed od MS z E3 i film z analizy DF który wyszedł dzisiaj
W tym samym temacie na GAFie pokazują, że są też zmiany na plus: