#121 Napisany 20 listopada 2013 - 19:52
Ale warunków pogodowych nie mogę przeboleć do teraz Nie dałbym za to 200 czy tam 249zł.
#122 Napisany 20 listopada 2013 - 20:01
#123 Napisany 20 listopada 2013 - 20:11
Dante nie udawaj oburzonego, wszyscy pamiętamy jak broniłeś Sony jak wypuścili tego potworka w 2010 ;]
A dropów frejrejtu jakoś nie widać???
#124 Napisany 20 listopada 2013 - 20:14
Xell, byłem rozczarowany tym że w GT5 oprócz samochodów standard były też trasy z PS2.
#125 Napisany 20 listopada 2013 - 20:22
Mi się wydaje, że MS sypnął kasę tym największym sajtom (prześledźcie noty), bo jakoś mi się wierzyć nie chce, że uwsteczniona piątka w stosunku do części czwartej zasługuje na 9/10.
#126 Napisany 20 listopada 2013 - 20:23
Czyli Forza jest spoko jako ścigałka, ale nie oferuje nowości. Luz.
A na malkontentów graficznych spuśćmy zasłone milczenia, downgrade czy nie, świetny wygląd jest podkreślany we wszystkich recenzjach.
#127 Napisany 20 listopada 2013 - 20:40
Bo wygląd gry wyścigowej można oceniać po tym jak wygląda w ruchu, a nie na stop klatce.
#128 Napisany 20 listopada 2013 - 22:20
#129 Napisany 20 listopada 2013 - 22:23
#130 Napisany 20 listopada 2013 - 22:34
Ciężko stwierdzić, bo DriveClub z jakiegoś powodu jest promowany za pomocą dwusekundowych urywków, ale czy ta gra nie celuje w pseudorealizm jak PGR czy niektóre gry Codemasters?
#131 Napisany 20 listopada 2013 - 22:40
#132 Napisany 20 listopada 2013 - 22:52
Od poczatku sikam na FM5 bo jest to bardziej na szybko sklecona forza niz pelnoprawna kontynuacja skoro mniej tu wszystkiego i jeszcze zmian brak. Ile czasu sie mowi o zmianach pogodny, dnia, nawierzchni etc? Jesli przy okazji 6 tego nie zmienia to mkja przygode z seria zakoncze na horizonach o ile sequel sie robi...
A co do ocen - imo sa za wysokie
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 20 listopada 2013 - 22:52
#133 Napisany 20 listopada 2013 - 23:24
Gameplayowo tak, ale graficznie nie idzie w efekciarstwo, jak np NFS:Rivals, wiec myśle ze to dobre porównanie. DC ma kilka miesięcy pracy przed sobą, wiec sporo może sie zmienić, choć patrząc na FM5 nie wiadomo czy na plus
Siur, bo najważniejszy jest styl graficzny, a nie to jak się jeździ. Po premierze DC będziesz dyskutował o przewadze zmiennych warunków pogodowych, nawet jeśli model jazdy będzie wzięty z symulatrów TIRów.
#134 Napisany 20 listopada 2013 - 23:41
#135 Napisany 22 listopada 2013 - 18:00
Projektant Ferrari zachwycony Turn10 i nową FM5
#136 Napisany 22 listopada 2013 - 18:28
Wow.
#137 Napisany 23 listopada 2013 - 08:44
#138 Napisany 23 listopada 2013 - 12:11
Wow.
such ferrari
#139 Napisany 26 listopada 2013 - 11:24
Dlc is now avaliable... Ech.
DLC Bolid F1 lotus za jedyne 175 zl
#140 Napisany 28 listopada 2013 - 11:13
http://forzamotorspo...ews/hma_11_7_13
może dadzą w dlc
#141 Napisany 17 stycznia 2014 - 12:12
Nikogo, ale: http://gamezilla.kom...za-motorsport-5
#142 Napisany 17 stycznia 2014 - 13:40
całe szczęście, że jestem realistą. już dawno temu mówiłem, że nie wierzę w zmiany, a na pewno nie w zmiany przy okazji fm5. za mało czasu, za sztywny termin, za nowy sprzęt itd. pisałem, że zrobią maks 300 aut i kilkanaście tras i tym samym zawartościowy duży krok wstecz względem fm4, a karierę odnowią tak jak zawsze czyli nijak. z niczym nowym nie będą ryzykować, bo lepiej dopieścić to co się ma, szczególnie że czasu mało.
zrobili co mogli, ale ja też w związku z tym nie rzuciłem sie na nówkę za 250 zł, tylko zapłacę za ich robotę tyle ile uważam że jest warta - dam 130 (albo mniej) za używke na allegro za jakiś czas
Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 17 stycznia 2014 - 13:41
#143 Napisany 17 stycznia 2014 - 14:23
Ja tam się mocno wkręciłem, chyba pierwszy raz od dwójki. Małej liczby tras nadal nie odczuwam, głównie dzięki temu, że jest sporo nowych, na których albo nie jeździłem nigdy albo od bardzo dawna. Do tego możliwość dowolnego wyboru ligi bardzo mi się podoba, a dzięki kasie z Forza Rewards mogę sobie pozwolić na nawet najdroższe fury.
#144 Napisany 06 marca 2014 - 13:49
tak, to jest piękne. włączam wczoraj forze 5 i na dzień dobry na koncie ponad 5 mln cra dzięki kasie z Forza Rewards mogę sobie pozwolić na nawet najdroższe fury.
w każdym razie nie zaszalałem bo i tak początek gry robi się porządnymi furami. trochę ta pierwsza seria mnie wkurzała, bo trzeba jechać tym co gra podsuwa pod nos i powiem szczerze raczej źle mi się jeździło. po skończeniu pierwszego turnieju zresetowałem upgrade'y i zrobiłem autko po swojemu oraz wyłączyłem wibracje w padzie - po tym poczułem się jak w domu.
model jazdy trochę się zmienił. jest chyba ciut trudniej, ale dobrze czuć prowadzone auta.
#145 Napisany 01 maja 2014 - 18:46
Przeczytałem Twojego posta i mam nadzieję, bo wbiłem tu na ciśnieniu.
model jazdy- jest trudniej, bo ciężko mi coś ugrać na 1 miejscu, ale gold i tak jest za 3. Przeciwnicy nie tacy głupi na niskim poziomie trudności.
Mówisz, że jak skończę ten 1 sezon, to będzie lepiej?
1080/60
Cod niby 720. Dla mnie obie wyglądają ładnie i tyle, nie widzę tutaj tych 1080- przykro mi
#146 Napisany 25 stycznia 2015 - 21:33
Pograłem dzisiaj w FM5 po dłuższej przerwie.
Strasznie irytujące są te długie loadingi.
Wszystko w tej grze chodzi strasznie wolno i trzeba czekać na prawie wszystko. Mam wrażenie, że sam wyścig trwa krócej od tych "przygotowań" żeby zagrać. Chodzi to jak Dash XO w dniu premiery. Przydałby się update taki jaki miał Wiedzmin swego czasu.
#147 Napisany 02 września 2017 - 09:09
Zassałem z golda i ku memu zdziwieniu nie mam wymaksowanego singla. No to do roboty olo.
#148 Napisany 02 września 2017 - 09:38
Imo gra bardzo ok.
Czym się różni to wydania GOTY? Tylko tym TG Pack?
#149 Napisany 02 września 2017 - 09:46
U mnie było podobnie. I tak, tylko TG. Szkoda bo tego BMW nie było w F6, a żal mi już kasy wydawać na pojedyńcze autka:
edit: O najlepszym nie napisałem - po przerwie na koncie w grze przybyło mi 30.000.000
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 02 września 2017 - 09:51