#601 Napisany 02 lutego 2017 - 21:57
Pawlik, możemy ewentualnie jakiegoś deala dobić - wolę dać zarobić Tobie niż sklepowi z giereczkami
#602 Napisany 02 lutego 2017 - 21:59
Pozmienialiście te avki i teraz zawsze wydaje mi się, że Pawlik to Kaxi, a Kaxi to Kazuo... I tak patrzę, że Kaxi sprzedaje DL
#603 Napisany 02 lutego 2017 - 22:00
nie mam pojęcia po ile teraz gra chodzi w używce, za ile być chciał kupić?
edit
jakby nie patrzeć Kox sprzedaje DL, ale chyba moj dil z Bzdurasem mu nie na rękę
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 02 lutego 2017 - 22:01
#604 Napisany 02 lutego 2017 - 22:10
#605 Napisany 03 lutego 2017 - 11:11
Zazwyczaj cyfrówkę.
Mniejsze koszty i mniej pośredników = większy zysk, plus nie odsprzedasz.
Wyjątek, to gdy wydawca jest wydawcą tylko fizycznych kopii, a developer sam sobie wydaje na Steamie.
#606 Napisany 03 lutego 2017 - 11:16
Tym bardziej niezrozumiałe są dla mnie przypadki wygórowanych cen wersji cyfrowych.
To chyba właśnie w pierwszej kolejności powinno zależeć stronie podażowej na popularyzacji tego kanału dystrubucji, a mam wrażenie, ze jest odwrotnie
#607 Napisany 03 lutego 2017 - 11:29
Pawson, ja również nie mam pojęcia, za ile orenów teraz gra stoi. Namyśl się nad ceną, po wypłacie (tj. najpóźniej w środę) się do Ciebie odezwęnie mam pojęcia po ile teraz gra chodzi w używce, za ile być chciał kupić?
edit
jakby nie patrzeć Kox sprzedaje DL, ale chyba moj dil z Bzdurasem mu nie na rękę
#608 Napisany 03 lutego 2017 - 11:57
ok
#609 Napisany 03 lutego 2017 - 12:04
Tym bardziej niezrozumiałe są dla mnie przypadki wygórowanych cen wersji cyfrowych.
To chyba właśnie w pierwszej kolejności powinno zależeć stronie podażowej na popularyzacji tego kanału dystrubucji, a mam wrażenie, ze jest odwrotnie
Ponieważ jeśli sieci sprzedaży się obrażą i nie będą wystawiać Twojej gry na półkach, to nie masz szans na mainstreamowy sukces.
Jeden z powodów szybkiej śmierci tej wersji PSP tylko cyfrowej (jak to się zwało?) był fakt, że sklepom nie opłacało się jej sprzedawać, bo klient i tak by nie wrócił po gry. Konsoli więc praktycznie nie dało się kupić.
#610 Napisany 03 lutego 2017 - 12:05
Ojojoj, sklepy takie złe, wydawcy tacy dobrzy.
#611 Napisany 03 lutego 2017 - 12:08
Nie, po prostu rachunek zysków i strat i prowadzenie takiej polityki cenowej, żeby wilk był syty i owca cała.
#612 Napisany 03 lutego 2017 - 12:13
Co za materializm, a o graczach nikt nie myśli.
#613 Napisany 03 lutego 2017 - 13:39
Tym bardziej niezrozumiałe są dla mnie przypadki wygórowanych cen wersji cyfrowych.
Gdyby nie wersje cyfrowe Kaxi nie kupiłby kilkupiętrowego apartamentu, tylko kisiłby się na 40m2 bez własnego kąta.
#614 Napisany 03 lutego 2017 - 13:47
#615 Napisany 03 lutego 2017 - 14:39
No i co biednego torka się czepiasz, mieszkasz w jakiejś przybudówce odziedziczonej po teścia a prawilnego Wiktora, który na wszystko sam zapracował hejtujesz? Zgłaszam sprawę na prokuraturę moderację.
#616 Napisany 04 lutego 2017 - 00:17
Czy ktoś może nie skończył jeszcze Following na ps4 albo ma ochotę przejść go jeszcze raz? Bo szukam kompanów do co-opa jako że postanowiłem nadrobić w końcu zaległości z zeszłego roku
#617 Napisany 05 lutego 2017 - 13:01
#618 Napisany 05 lutego 2017 - 14:34
#619 Napisany 05 lutego 2017 - 15:08
Kupiłem, ale nie ściągnąłem jeszcze nawetCzy ktoś może nie skończył jeszcze Following na ps4 albo ma ochotę przejść go jeszcze raz? Bo szukam kompanów do co-opa jako że postanowiłem nadrobić w końcu zaległości z zeszłego roku
#620 Napisany 19 października 2017 - 19:03
Z dumą prezentujemy specjalny mural, który trafił do gry Dying Light wraz z najnowszym pakietem darmowej zawartości. Dzieło oddaje hołd ojcowi popkuturowego zjawiska zombie – zmarłemu niedawno George’owi A. Romero. Akcję wsparł syn słynnego reżysera George Cameron Romero.
Kiedy członkowie Techlandu skontaktowali się i zapytali, czy mogą upamiętnić mojego tatę w Dying Light poczułem się zaszczycony, bo jestem ogromnym fanem ich gry. Bardzo podoba mi się to graffiti. To piękny sposób na oddanie hołdu. Mam nadzieję, że wszyscy fani twórczości taty i mojej z przyjemnością odwiedzą to miejsce w grze i będą pamiętać, dlatego był on nazywany najniebezpieczniejszym żyjącym filmowcem.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 19 października 2017 - 19:11
#621 Napisany 18 grudnia 2019 - 09:48
Tymek Smektała:
The first Dying Light was a huge success for Techland, garnering a huge following of over 17 million players.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 18 grudnia 2019 - 09:49
#622 Napisany 29 kwietnia 2020 - 20:40
Hellraid żyje! Czas w końcu kupić DL
#623 Napisany 27 sierpnia 2021 - 15:18
Wyjdzie na Switcha, w wersji platynowej, czyli z wszystkimi dodatkami.
#624 Napisany 15 października 2021 - 20:56
No dla mnie bomba, bo to akurat nr 1 mojego backlogu z poprzedniej gen
Ten post był edytowany przez nole dnia: 15 października 2021 - 21:02
#625 Napisany 08 marca 2022 - 17:55
Słabo coś.
#626 Napisany 05 sierpnia 2022 - 13:47
gra długo wisiała u mnie na liście i w końcu przyszła jej kolej. dopiero liznąłęm temat ale już wiem, że się nie zawiodę. parkour daje mnóstwo frajdy. nie bawiłem się tak dobrze w bieganie od czasów Ezio. mam tylko nadzieję, że nie zepsułem sobie za bardzo zabawy ściągając od razu wszystkie dlc. zrobiłem sobie łuk i dzięki niemu gra stała się od razu łatwiejsza. przyjamniej w dzień.