Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tomb Raider : Anniversary


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
275 odpowiedzi na ten temat

#271 oranje Napisany 10 stycznia 2008 - 20:06

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Kolejny zadowolony gracz :) Ale ja nie miałem żadnych problemow z przejście Anniversary to aż boje sie siegnąc po Legend :ninja:
  • 0

#272 Gość__* Napisany 10 stycznia 2008 - 20:20

Gość__*
  • Goście

Kolejny zadowolony gracz :) Ale ja nie miałem żadnych problemow z przejście Anniversary to aż boje sie siegnąc po Legend :ninja:

A ja zamówiłem grę przed swiętami i jeszcze nie doszła. :ninja: No nic, poczekamy sobie jeszcze... :gwizdek:
  • 0

#273 Edge Napisany 16 stycznia 2008 - 12:43

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:
Ja wczoraj zacząłem grać i ciężko jest mi się przestawić na nowe sterowanie. Pływanie to totalne nieporozumienie. Grafika 10/10, klimat 10/10. Czy wie ktoś czym się różnią poziomy trudności? Czy da się ustawić autofire tak jak było w pierwowzorze?
  • 0

#274 oranje Napisany 16 stycznia 2008 - 12:50

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:

Czy wie ktoś czym się różnią poziomy trudności?

Ukończyłem całą gre z sekretami na hard i rożnicy w stosunku do normala nie zauważyłem.
  • 0

#275 Edge Napisany 23 sierpnia 2008 - 08:56

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:
Ta gra mogła być doskonała, ale oczywiście wszystko zostało skopane. Z action-adventure zrobili zrobiła się platformówka w stylu crash bandicoot. Ciekawe po co Inkowie robili z jaskiń tor przeszkód dla akrobatki. Jak pisałem już wcześniej doskonałe sterowanie pod wodą z pierwszej części zostało zamienione na coś co nawet trudno jest mi komentować - to jest jakiś koszmar. Do tego wszystkiego dochodzą te podrygi zamiast podskoków Lary. Linki nie komentuję. Mogliby sobie darować tą żenadę. Pomysł z quick time events też mi się nie podoba.

Gra idealna? Pierwsza część TR z designem leveli i grafiką TR:A.
  • 0

#276 Gnato Napisany 23 sierpnia 2008 - 09:53

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Gdyby zrobili tak, jak napisałeś, może byłbyś zadowolony, ale ja i pewnie 80% fanów jedynki wyśmiało by ten pomysł, a gra dostała by oceny w okolicach 5/10. System sterowania i ruchów z jedynki jest masakrycznie przestarzały, zasób ruchów także. Jak nie idziesz do przodu, to się cofasz. Design leveli i stare ruchy? Nawet byś pierwszego nie przeszedł.
  • 0