Tomb Raider : Anniversary
#31 Napisany 06 grudnia 2006 - 23:00
Xbox i Gacek już dawno leżą w grobie. Wyszli o rok później niż PS2 i swój żywot skończyli rok wcześniej niż PS2 ;]
PS2 znają od podszewki, więc na niego tylko robią. Widać nie opłaca im się inwestować w bardzo ładną wersję na X360.
#32 Napisany 06 grudnia 2006 - 23:07
#33 Gość__* Napisany 07 grudnia 2006 - 01:54
PS2 znaja od podszewki? Przeciez ta gra jest na silniku LEGEND, wiec czego maja sie nauczyc jeszcze? Kodu od podstaw pisac nie musza: Lenistwo i glupota.
Szkoda, bo zagralbym w nia na XBOXie, na ktorym LEGEND smiga w 60fps i wyglada ladniej (wiem bo gralem w obydwie wersje X/PS2, na ps2 30fps). No nic, pogram na PS2 lub na PC
#34 Napisany 07 grudnia 2006 - 17:29
#35 Napisany 07 grudnia 2006 - 19:30
#36 Napisany 07 grudnia 2006 - 19:36
Tak czekałem aż tak to się obróciz tym, że remake gry sprzed 10 lat siłą rzeczy będzie w tyle jeżeli chodzi o trendy - tak więc pozosotaje kopalnia budżetówek pecetem zwana i ps2 gdzie wygłodniali gracze nie majacy niextgena łykna wszytko jak dzikie rexy
Ja tam czekam. Może trendy nie jest, ale pierwszy Tomb Raider dawał w cholerę i trochę zabawy oraz satysfakcji ... plus odkrywanie starych świątyń, miast, etc. Wystarczy nawet dziś odpalić pierwsza plansze w TR 2, i o ile grafika przeraża, tak design i architektura oraz pomysły poziomu bije na głowę wiele dzisiejszych gierek.
Ponadto lubię Larę
#37 Gość__* Napisany 08 grudnia 2006 - 15:24
Widzialem kilka takich "szybkich portow" i w niektore ciezko grac....i szybki port na psp
Ja tez lubie Lare I sam ukonczylem wszystkie czesci TR po kilka razy (poza TR5, TR6 i LEGEND - te tylko raz, TR1 3x, TR4 4x, TR2 2x, TR3 2x)
#38 Napisany 08 grudnia 2006 - 15:35
Po jedyneczce żaden TR mnie nie wciągnął. Nawet piersi w kształcie piersi nie pomogły.
TRL nie jeszcze głębiej nie sprawdziłem, ale (bo) odrzuca mnie uczucie, że steruje Jakiem albo Ratchetem, a nie Larą. Remake'u pewnie to nie ominie, ale TR, to TR. :]
#39 Gość__* Napisany 22 grudnia 2006 - 15:54
#40 Gość__* Napisany 22 grudnia 2006 - 16:08
#41 Napisany 22 grudnia 2006 - 16:14
#42 Napisany 22 grudnia 2006 - 16:21
#43 Napisany 22 grudnia 2006 - 16:54
Ale tamta fajnie przylega zawsze.Wiesz, po wyjściu z wody ta z materiału fajniej przylega ...
#44 Gość__* Napisany 22 grudnia 2006 - 21:54
#45 Napisany 23 grudnia 2006 - 11:12
Ale tamta fajnie przylega zawsze.Wiesz, po wyjściu z wody ta z materiału fajniej przylega ...
ta nowa jest lepsza
fajny ten trailer, czyzby elementy bullet time'u?
#46 Napisany 23 grudnia 2006 - 12:40
#47 Napisany 23 grudnia 2006 - 13:01
podoba mi się to że w Legends i remake'u zrobiono liftnig twarzy, naprawdę, mam chrapkę na tą gierkę coś trudnego-przygodówkowego to będzie na koniec życia PS2 piekny prezent (ale najpierw musze sobie skołować coś przygodówkowo łatwego- czyli TR:L )
#48 Napisany 23 grudnia 2006 - 18:52
#49 Gość__* Napisany 23 grudnia 2006 - 21:42
#50 Gość__* Napisany 01 stycznia 2007 - 21:10
#51 Gość__* Napisany 02 stycznia 2007 - 00:13
Uwielbiam tę serię.
Może jeszcze dojdzie do reaktywacji kolejnych części
#52 Napisany 02 stycznia 2007 - 10:15
#53 Gość__* Napisany 02 stycznia 2007 - 22:57
#54 Gość__* Napisany 06 stycznia 2007 - 19:12
#55 Napisany 07 stycznia 2007 - 12:38
Ja jestem zainteresowany
#56 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 09:37
#57 Napisany 21 stycznia 2007 - 15:31
#58 Gość__* Napisany 21 stycznia 2007 - 15:47
Pogięło ich. Dużym plusem pierwszego Tomb Raidera jest właśnie wysoki poziom trudności.gra zostanie skrócona i bardziej przystępna tzn. więcej półek, linek, paltform itp.
Mam nadzieje, ze tworcy nie wpadna na genialny pomysl, aby ulatwic gre "graczom mniej zdolnym" i wrzucic save co 5 min (albo save w kazdym momencie).
Wtedy gra straci dużo
#59 Napisany 21 stycznia 2007 - 15:50
Dodanie obsługi analogów już by znacznie uprościło grę, nie wiem, po co oni ingerują w design poziomów.Pogięło ich. Dużym plusem pierwszego Tomb Raidera jest właśnie wysoki poziom trudności.
Ja grałem w TR z sejwem w każdym momencie i nie psuło mi to zabawy.