Wojny handheldowe - temat niemoderowany
#781 Napisany 26 listopada 2014 - 20:11
#782 Napisany 26 listopada 2014 - 20:20
to durna prośba ale mógłbyś zrobić zdjęcie (bo masz mini 2 chyba) jak wygląda tablet z odpalona gierka? tzn chodzi mi zeby zobaczyc czy to za male nie jest
#783 Napisany 26 listopada 2014 - 20:33
#784 Napisany 13 grudnia 2014 - 00:51
#785 Napisany 16 marca 2015 - 14:33
Codename S.T.E.A.M - miał być kolejny po Fire Emblem wielki hit na 3DSa, a tymczsem patrzę na Metacritic i oczom nie wierzę - średnia to zaledwie marne 71
http://www.metacriti...code-name-steam
Jak to się stało?!?
#786 Napisany 16 marca 2015 - 14:36
#787 Napisany 16 marca 2015 - 14:51
Mesjasz giereczek
#788 Napisany 16 marca 2015 - 14:58
Półmesjasz. Brzmi trochę jak półmężczyzna, więc w sumie Tyrion giereczek
#789 Napisany 16 marca 2015 - 15:01
nie wiem skad to 71 jak polygon wystawił 35/100
Po paczu zmienią na 50/100 dla XLa i 45/100 dla normalnego. A potem sprostują.
#790 Napisany 16 marca 2015 - 15:01
nie wiem skad to 71 jak polygon wystawił 35/100
No bez jaj. Taką PORASZKE to aż trzeba odpowiednio zobrazować.
#791 Napisany 14 maja 2015 - 15:06
Właśnie zauważyłem nowy post w dziale PS Vita, to prawie jak święto. Były aż dwa od końca kwietnia...
Konsolka tak bardzo martwa, aż żal
#792 Napisany 14 maja 2015 - 15:41
Właśnie zauważyłem nowy post w dziale PS Vita, to prawie jak święto. Były aż dwa od końca kwietnia...
Konsolka tak bardzo martwa, aż żal
W Japonii żyje, ale na zachodzie... ja pierdole jak można było spierdzielić taki produkt; Tylko sony to potrafi.
#793 Napisany 24 lipca 2015 - 20:33
POPULARNY POST!
Do tego dodać ok. 68 giereczek cyfrowych:
i 39 Virtual Console:
to będzie >190 tytułów jak się nie machnąłem nigdzie przy jakimś dublu (cyfra/retail, Fire Emblemy mam po 3, 4 sztuki ) bądź f2p, których starałem się nie brać pod uwagę.
Point in case: jeśli poczciwy handheld ze steroskopowym 3D jeszcze ze dwa lata pociśnie na takim poziomie jak w 2k15 to jestem blisko stwierdzenia 3DS > DS
W tym roku jeszcze EOU2, Rodea, Zelda, Mighty No 9., MM Collection, Yokai, DBZ, Chibi-Robo i Legend of Legacy, a później jeszcze Bravely Second, Mario & Luigi, Project X Zone 2 i zlokalizowane FE Fates. Nie wspominając o mniejszych lub większych gierkach eShopowych - będzie Gunvolt 2, Steam World Heist, gry Renegade Kid (sequel MutantMudds, Treasurenauts, remake Dementium). Dwie stówy na luzie pękną i w tym momencie wkraczamy na terytorium, które może się mierzyć z NDS.
No to jedziemy! 3DS vs NDS, który handheld to GOAT?
#794 Napisany 24 lipca 2015 - 20:35
3DS
#795 Napisany 24 lipca 2015 - 21:21
NDS zawsze królem, płakę że nie mogę wziąć jutro na wyjazd bo ładowarka została na działce
#796 Napisany 24 lipca 2015 - 21:57
Piękna kolekcja
Ja nadal Ace Atorney nie ograłem na dsie, kurczę kupka wstydu się nie kończy
#797 Napisany 24 lipca 2015 - 22:34
The Legend of Zelda
Genialne ALBW, świetne remake klasyków z N64 i dobrze zapowiadające się Tri Force Heroes. Zanim ktoś zarzuci Aonumie zbyt duży recycling, niech popatrzy na output NDSa: Phantom Hourglass i Spirit Tracks, czyli downgrady Wind Wakera i lekko odpicowany Four Swords z okazji rocznicy. Tutaj nie należy też lekceważyć siły Virtual Console i jej największą perełkę: Link’s Awakening. Ba, ja na 3DSie wreszcie przeszedłem The Adventure of Link po –nastu latach. Nie ma lepszej konsoli do Zeldy.
Intelligent Systems
Na NDSa zabili Advance Wars okropnie słabym Dark Conflict i prawie ukatrupili również FE średnimi remakami. Plusik dostają jedynie za WarioWare, które męczyłem do połamania stylusów. Na 3DSa nie wszystko wyszło idealnie: Code Name STEAM i Paper Mario: Sticker Star spotkała fala mniej lub bardziej zasłużonej krytyki, ale reboot Fire Emblem był strzałem w dziesiątkę, podobnie jak seria Pullblox.
Gry z rozmachem
Super Smash Bros., Xenoblade Chronicles 3D, Super Mario 3D Land, RE:R, Ex Troopers, Luigi’s Mansion 2, Kid Icarus czy wyżej wspomniane Fire Emblem. 3DS ma gry, które robią wrażenie swoją skalą (SSB, XC3D), pomysłem na 3D (SM3DL), grafiką (RE:R, ExT, LM2), pełnym voice actingiem i udźwiękowieniem (KI:U).
DS ma oczywiście dużo bardziej ograniczone możliwości, ale nie znaczy to, że mogłoby być więcej gier wyróżniających się walorami produkcyjnymi. Laytony przychodzą mi na myśl i późne gierki jak Okamiden czy Solatorobo oraz z 1st party jedynie Zeldy aspirowały do bycia „grand”, bo MP Hunters to tylko mylne eye candy było bez treści broniącej go.
Atlusowe jRPGi
W tym miejscu możemy sprzątnąć z mitem, że 3DS ma mniejsze wsparcie 3rd party. Atlus pizga dookoła giereczkami na 50+ godzin, aż się ciężko wyrobić z ogrywaniem tego wszystkiego i robi to wypluwając jakościowo najlepsze odsłony serii (Etrian Odyssey IV) i tworząc genialne crossovery (EMD, Persona Q) i remaki jakiś każdy inny wydawca może się powstydzić (pierwszy raz Soul Hackers na zachodzie, Story Mode w EO, drugi scenariusz o długości całej gry w Devil Survivor 2). Jakkolwiek bym nie kochał Strange Journey i Radiant Historia to 3DS jest moim Atlus-Handheldem no. 1.
eShop
3D Classics, Guildy Level-5, seria –blox, moda na indie i kickstarter (Shovel Knight!), support WayForward i Renegade Kid, budżetówki Circle (Fairune <3) łatwiejsze do odnalezienia niż na DSiWare, lokalizacje które w pudle by się już nie opłacały (Kokuga, Nintendo Pocket Football Club). W tym miejscu chyba też mogę wspomnieć o dodatkach do MiiPlaza. Znam ludzi, którzy tylko w to grają i po to trzymają 3DSa! (pozdro Ryan ). W ofercie cyfrowej 3DSa są kilogramy miodu, więc trzeba przełknąć łyżkę dziegciu jakim jest zwalony system kont i się przekonać do kupna jednej czy drugiej perełeczki.
-----------------------------------
Za NDSem z kolei przemawiają:
Castle-fuckin-vania
Jak tylko myślę o tej nędzy jaką jest Mirrors of Fate to mi się niedobrze robi. Za to NDS ma trylogię, która zgniata części z GBA i z Dawn of Sorrow godnego konkurenta SotN. Wciąż jedne z moich ulubionych gier ever, co roku ogrywam i nie przestają nudzić. Najwiekszy atut DSa.
Stylusówki
Stylus znalazł szerokie zastosowani – w grach akcji jak Ninja Gaiden: Dragon Sword, wskrzesił przygodówki (R.I.P. Cinq), dał nam szereg świetnych gier rytmicznych typu Ouendan. Twórcy chętniej korzystali z rysika, co skutkowało w wielu kreatywnych gierkach (Scribblenauts, Soul Bubbles, cała Touch Generation, Kirby Mass Attack). 3DS przez dodanie jednego analoga i nie tyle stereoskopowe 3D (ono gryzł się bardziej z gyro) co większy górny ekran złamał idealną symetrię NDSa, która pozwalała np. grać trzymając konsolę jak książkę albo do góry nogami (pozdro WarioWare).
3rd party: mocny Capcom i Square Enix
Sorry, nie jestem fanem Monster Huntera. NDS miał 6 (słownie: sześć) części Ace Attorney, Ghost Trick, MegaMan Zero Collection i Okamiden jako wisienkę na torcie. Zamieniłbym wszystkie MonHuny i RE:R za kolejnego MMZ czy drugie tyle Phoenixa.
Od kwadratowych 3DS ma Bravely Default, prawdopodobnie jednego z najlepszych jRPGów minionej dekady. Ale nie ma nic poza tym, oprócz gierki rytmicznej i średniego Kingdom Hearts. NDS ma TWEWY, mainlinowego Dragon Questa i tyle ponadczasowych klasyków z najlepszymi wersjami Front Mission i Chrono Trigger na czele, że warto było go mieć
Hidden gemy
Infinite Space to Mass Effect meets Space Battleship Yamato. Za takie niespodzianki kocham NDSa, zupełnie znikąd wpada j-space-opera z niemożliwym systemem walki, okropnie trzeszczącym audio, ale najlepszą fabułą i klimatem.
999. Teraz wszyscy wiemy, jakie ciary może powodować połączene visual novel z grami typu escape. 999 na DSa utorował drogę - to był strzał w pysk, olśnienie że taki gatunek ma w ogóle rację bytu.
Dementium II. FPS na DSa. Dobrze zrobiony FPS na DSa, dodajmy. Rzecz dzieje się w psychiatryku, w którym odchodzą takie akcje, że PEGI 18 wydaje się mało.
To tylko parę przykładów. 3DS ma mniej oryginalnych IP i sporo mniej ukrytych perełek. Właściwie tylko Ghost Recon: Shadow Wars i Shinobi przychodzą mi na myśl, ale to też nie ze względu na klimat tak jak powyższe pozycja na NDS tylko bardziej przez specyficzny gameplay, dobrze pasujący do pewnych nisz.
Ilościowo jeszcze ma lekką przewagę
Ma lepsze Mario & Luigi, lepsze Pokemony, więcej Kirbiego, więcej Wario, miał Bombermany z innowacyjną dwójką na czele, całą trylogię Rune Factory, wspomniane wyżej AA i Laytony. 3DS nadrabia to eShopem, ale jednak lekki plus zostaje tutaj wciąż u NDSa, szczególnie w wypadku nieco większych gier jak M&L czy Poksy, którym po przejściu 3D nie wybaczam technicznej padaki. Problem? To się niedługo zmieni. Pewnie nie będą to te same IP czy nawet gatunki, ale wystarczą kolejne Box Boye, Fullbloxy, Denpa Meni i jak im tam jeszcze, żeby już niedługo przechylić wagę w stronę 3DSa.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 lipca 2015 - 22:48
#798 Napisany 24 lipca 2015 - 22:41
Ja powiem tak, konsola jeżeli o gry jest naprawdę mocarna, ale za tę cenę wygląda jak zabaweczka dla dziecka ;/
Chciałbym aby gdzieś istniała alternatywna rzeczywistość, w której to nintendo wydało PSP i Vite zamiast DS/3DSa...
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 24 lipca 2015 - 22:43
#799 Napisany 25 lipca 2015 - 11:34
Nie bardzo rozumiem narzekania na wygląd/wykonanie 3DSa w stosunku do jego ceny. Chodzi o to, że telefony w podobnej cenie są duże lepsze technicznie?
#800 Napisany 25 lipca 2015 - 13:24
Dużo lepsze technicznie są telefony o połowę tańsze od 3DSa.
#801 Napisany 25 lipca 2015 - 13:43
Przecież nawet ten Fajnal na tabletach wygląda lepiej niż gry na 3Dsie, o monster hunterze zapowiedzianym na telefonu nie wspomnę.
Ten 3DS zamiast 8-9 stów powinien kosztować max 400zł, a i tak byłby dla mnie konstrukcyjnym badziewiem.
Nina ma farta, że ten sprzęt się sprzedał i ma wsparcie developerów.
I mówi to posiadacz 3DSa, kupionego za 8 stówek z Zeldą (chyba półtora roku po premierze)
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 25 lipca 2015 - 13:59
#802 Napisany 25 lipca 2015 - 13:57
Przecież DS/3DS to jedne z najbardziej "overpriced" sprzętów w całej historii elektronicznej rozrywki. Jakiś rok temu nawet chciałem sobie kupić tego dziadka DS Lite XXL, ale jak zobaczyłem cenę nówki to: "SPIERDALAMENTO!, i tak już mam za dużo konsol i gier na chacie" - pomyślałem sobie.
#803 Napisany 25 lipca 2015 - 14:08
#804 Napisany 25 lipca 2015 - 14:20
Nope...
#805 Napisany 25 lipca 2015 - 14:42
Telefony
Mam telefon za 900 zł i jakoś nie czuję, żeby 3DS był gorszy. Może ma gorszy ekran i resztę sprzętu, ale przynajmniej można na nim grac. No i wykonany jest porządnie, a nie że przy upadku z kilkunastu centymetrów zostaje ślad na obudowie
#806 Napisany 29 września 2015 - 08:40
#807 Napisany 22 lutego 2016 - 18:16
I do tego tradycyjne dla telefonów Apple 300kB RAMu. Będzie zabawa, będzie się działo.Określenie zarezerwowane dla nadchodzącego iPhone'a, który wg ostatnich plotek jednak dostanie A9. Jeśli nie założą mu jakiegoś kagańca, to 4-calowiec Apple będzie wydajniejszy od flagowych patelni na androidzie
#808 Napisany 22 lutego 2016 - 19:43
4 to imo za mało, 4,5 byłoby lepsze
Między 4,5 i 4,7 raczej jest za mała różnica, żeby opłacało się mieć w ofercie oba rozmiary, a 4 cale wciąż bardzo popularne. Ja wolę 4.
I do tego tradycyjne dla telefonów Apple 300kB RAMu. Będzie zabawa, będzie się działo.
Czyli kiepski trolling to max twoich możliwości nie tylko w wojnach?
#809 Napisany 23 lutego 2016 - 17:11
Jako że nachalne wychwalanie dwóch korporacji to jedyna twoja aktywność na tym forum, chyba powinieneś się wstrzymać z komentarzami na temat innych użytkowników.Czyli kiepski trolling to max twoich możliwości nie tylko w wojnach?
#810 Napisany 28 lutego 2016 - 17:07
Vita TV
to takie mini stacjonarne playstation. jaranko na maksa. konsola obsluguje normalnego dual shocka.
jak tylko to wyjdzie to sprzedaje vite i sie przesiadam, wole grac na duzym ekranie niz garbic sie nad vitą.
ciekawe czy bedzie obslugiwac 2 dual naraz.
genialne posunięcie ze strony sony. patrząc na cenę to sie bedzie rozchodzic jak cieple bułeczki.
Rewelacyjny ruch Sony. Jedyny problem to brak emulacji dotyku, co uniemożliwi granie w część gier. Sony pewnie wypuści patche z obsługą Duala, wydawcy third party raczej oleją sprawę
Czysty geniusz. Nie mogę się doczekać aby w okrojone graficznie gry z Vity ograć na dużym ekranie.
VTV z miejsca zmiecie wszystkie androidowe mikrokonsole, kosztuje tyle samo, a ma znacznie bogatszą bibliotekę gier. Powinna pomóc sprzedaży gier na Vitę, a tego bardzo potrzeba.
Vita TV w Japonii oficjalnie wycofana
http://www.jp.playst...itatv/hardware/
出荷完了