Temat można zamknąc
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 19:03
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 19:03
hit od Rare.
moim zdaniem takie gierki maja swoje miejsce na rynku, wii sports np jest mega fun... tu gameplayu nie ma wiec nie ma co oceniac ale kur.. jaki slaby design postaci.
Wygląda świetnie jak na tego typu giereczkę
jedynie graficznie, w koncu Rare. reszta piec.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 20 sierpnia 2013 - 14:13
No ładne to, ale kamera ma takiego laga, że w niczym poważnym jej nie widzę.
A co to jest coś poważnego?
Serio? Jakakolwiek gra nie party game, gdzie potrzeba szybkiej reakcji. Sztrzelanki, bijatyki, ścigałki. Jeśli tam będzie wciskana obsługa kinecta, to z takim lagiem będzie ciężko.A co to jest coś poważnego?
No ładne to, ale kamera ma takiego laga, że w niczym poważnym jej nie widzę.
Serio? Jakakolwiek gra nie party game, gdzie potrzeba szybkiej reakcji. Sztrzelanki, bijatyki, ścigałki. Jeśli tam będzie wciskana obsługa kinecta, to z takim lagiem będzie ciężko.
Sterowanie gestami w tego typu grach mija się z celem nawet jakby opóźnienie było zero.
Tak swoja drogą to killzone zyebom nie przeszkadzał gigantyczny lag w KZ2 albo fanbojkom GTA4 to samo tejże gierce
Serio? Jakakolwiek gra nie party game, gdzie potrzeba szybkiej reakcji. Sztrzelanki, bijatyki, ścigałki. Jeśli tam będzie wciskana obsługa kinecta, to z takim lagiem będzie ciężko.
Sterowanie gestami w tego typu grach mija się z celem nawet jakby opóźnienie było zero.
W bijatykach na pewno, bo uderzając w grach typu the Fight (czy jak się ten boks na move nazywał) nie czuć żadnego oporu, cios nie trafia na nic, więc obaj gracze młócą jak chcą. Natomiast w strzelankach albo wyścigach mogłoby się to sprawdzić jeśli tracking i czas reakcji byłyby naprawdę dobre.
W bijatykach na pewno, bo uderzając w grach typu the Fight (czy jak się ten boks na move nazywał) nie czuć żadnego oporu, cios nie trafia na nic, więc obaj gracze młócą jak chcą. Natomiast w strzelankach albo wyścigach mogłoby się to sprawdzić jeśli tracking i czas reakcji byłyby naprawdę dobre.
Head tracking w FM4 sprawdza się dobrze, nie wiem, co chcesz więcej w wyścigach. W strzelankach też pewnie tego typu poboczne zastosowania można znaleźć.