Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 18:50
#1 Napisany 10 czerwca 2013 - 18:32
#2 Napisany 10 czerwca 2013 - 18:38
To wygląda słodko. Nie grałem w żadną część, ale to mi się podoba.
#3 Napisany 10 czerwca 2013 - 18:39
Bardzo fajne, dobry pomysł z wprowadzeniem klejenia broni w locie. Tylko ten jakby poważniejszy klimat z Walking Dead mnie delikatnie martwi.
No i, co ciekawe, exclusive dla Xbone.
#4 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:21
Grafa tylko bardziej miedzy generacjami a total next-gen.
Bardziej mnie ciekawi Last Light w sumie.
#5 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:22
Bardzo fajne, dobry pomysł z wprowadzeniem klejenia broni w locie. Tylko ten jakby poważniejszy klimat z Walking Dead mnie delikatnie martwi.
No i, co ciekawe, exclusive dla Xbone.
Zdecydowane +1
#6 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:23
#7 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:24
Szkoda, że używają chyba silnika z poprzedniej generacji, a nie tego zaprezentowanego na konfie Sony. Animacja głownego bohatera mogłaby być lepsza.
#8 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:30
Mówili, że jest jakiś nowy co może całe miasto i setki zombie mieć w 60 fps bez loading screenów
#9 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:31
grafa nie robi faktycznie.
#10 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:35
Ilość zombiaków na ekranie na plusie!
#11 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:43
state of decay to mega stolec
#12 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:47
Mówili, że jest jakiś nowy co może całe miasto i setki zombie mieć w 60 fps bez loading screenów
Przy 60 fps można wybaczyć grafę. DR3 trochę się różni od poprzednich części, trzeba przyznać.
#13 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:52
Ma być coop.
#14 Napisany 10 czerwca 2013 - 19:53
Gość teraz na GT mówi, że gra dalej ma być jak poprzednie, czyli poważna fabularnie (i teraz trochę bardziej w stylówie), ale wciąż będzie pozwalała na głupoty. Choć nie powiedział czy można popylać w sukience.
#15 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:13
#16 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:19
jedynka tez byla exem na x360
#17 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:21
jedynka tez byla exem na x360
Wtedy chyba jeszcze PS3 nie było
#18 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:29
jedynka tez byla exem na x360
ale wylądowała później na Wii ;]
Tutaj graficznie też wygląda na to że jeśli nie będzie wydana na konsolę Sony to Capcom w razi wu zawsze może ją wydać na WiiU
Generalnie fajnie że gra wyjdzie tylko gdzie ten klimat Dead Rising? Widać że autorzy zbyt mocno celują w wielbicieli pewnego popularnego serialu. W Dead Risingu chcę wziąć piłkę do nogi i kopać nią w Zombiaka :] to gra która była absurdalna i przez to zajebista, tu jest zbyt poważnie, dopiero podczas jazdy autem troszkę można było poczuć klimat DR. Mam nadzieję że to tylko na potrzeby trailera i ogólnie nie będzie zbyt poważnie.
#19 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:30
Generalnie fajnie że gra wyjdzie tylko gdzie ten klimat Dead Rising?.
Widać się nie sprzedawał.
#20 Napisany 11 czerwca 2013 - 01:57
Giereczka będzie na start. Nieźle.
A, i cena 60$. Czyli bez podwyżki??
Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 11 czerwca 2013 - 02:00
#21 Napisany 11 czerwca 2013 - 12:03
#22 Napisany 11 czerwca 2013 - 16:20
Dwójka DR bardzo mi się podobała, ale spora w tym zasługa kolorowej oprawy i jajcarskiego charakteru - trójka widocznie idzie w mroczniejsze klimaty, co jest dla mnie zmianą na minus. Tak czy inaczej masowa eksterminacja nieumarłych prezentuje się bardzo efektownie, a nalot bombowy pod koniec trailera troszkę mnie roziebau, więc jeżeli kiedyś kupię X one, to ewentualnie rozważę zakup tej gierki. Obijania ryjów zombie nigdy za wiele.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 11 czerwca 2013 - 16:21
#23 Napisany 12 czerwca 2013 - 07:41
Będzie Nightmare Mode, gdzie powróci znany z poprzednich części limit czasowy i system zapisu gry (łazienka).
In Nightmare Mode, the overall game time limit returns, as does the requirement that you save only in restrooms
Odnośnie klimatu:
Finally, no need to worry if the gameplay video came off a bit too serious in tone for you. Wilson insists that the goofiness of Dead Rising still courses through DR3's veins, adding that they "still have crazy clothing" and other off-the-wall oddities.
http://uk.ign.com/ar...712ae9d1700002a
#24 Napisany 21 czerwca 2013 - 11:55
trochę nowych informacji o grze (Kinect i Smartglass):
http://www.neogaf.co...ad.php?t=598836
Mapka:
"OPEN WORLD!"
#25 Napisany 21 czerwca 2013 - 12:27
Tylko ta mapka jest nowa, o reszcie wiadomo od E3... Poza tym nie wiem z czego się śmiejesz. To niby nie jest open world? OLO
#26 Napisany 21 czerwca 2013 - 12:32
chodziło mi o wymowę podczas pierwszej prezentacji, koleś się tym zachwycał jakby to było jakieś niewiadomo jak wielkie
#27 Napisany 21 czerwca 2013 - 13:35
#28 Napisany 21 czerwca 2013 - 13:55
chodziło mi o wymowę podczas pierwszej prezentacji, koleś się tym zachwycał jakby to było jakieś niewiadomo jak wielkie
Fact sheet mówi, że mapa jest większa niż połączone światy z dwóch poprzednich części. Będzie sporo miejsca
#29 Napisany 21 czerwca 2013 - 14:30
#30 Napisany 21 czerwca 2013 - 16:29
Bo nie umiałeś w to grać. W DR nie chodzi o walkę z zombiakami, tylko o unikanie ich (wiem, przy ich ilości oraz tym całym arsenale wydaje się to bezsensem, ale jednak) - DR to przede wszystkim walka z czasem, ratowanie cywilów i wykonywanie questów, a przeciwnicy to tylko przeszkody na drodze od punkt A, do punktu B. Podczas pykania w DR2 nie widziałem praktycznie żadnych profitów z zabijania śmierdzieli.