Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dead Rising 3

PC XONE Capcom

104 odpowiedzi na ten temat

#61 Danteusz Napisany 12 listopad 2013 - 17:39

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27924 Postów:


Ależ z Ciebie jest perfidny kłamca

Widzę, że Twoja umiejętność argumentowania z roku na rok maleje coraz bardziej, obecnie tylko inwektywy wypisujesz, w niedalekiej przyszłości pewnie przejdziesz do "uga-buga" jak jakiś australopitek. :ok:
Dostosowałem poziom odpowiedzi do poziomu Twojego kłamstwa.

TLoU trzyma 25-30 fps, nie schodzi niżej. DR3 na otwartych przestrzeniach ma 20 fps, a spada do 16, czyli miedzy tymi grami jest czasem nawet 15 klatek różnicy. I pomyśleć że kilka lat temu twierdziłeś że 3 klatki to różnica miedzy rwaniem a płynnością
  • 1

#62 xell Napisany 12 listopad 2013 - 18:02

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:


TLoU trzyma 25-30 fps, nie schodzi niżej.

Hmmmm

tumblr_mw5txoRklC1srvpoqo1_1280.png


  • 1

#63 Danteusz Napisany 12 listopad 2013 - 18:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27924 Postów:

OK, zeszło przez chwilę do 20 klatek, nadal nie jest to stałe 20 spadające do 16


Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 12 listopad 2013 - 18:05

  • 0

#64 Stan Napisany 12 listopad 2013 - 18:09

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 22211 Postów:

xell różnica między tobą a mną jest taka że ja grałem w TLoU, a nie czytałem o tym w necie/oglądałem na jewtubie. Doczytanie tekstur zdarzyło mi sie raz.(oraz raz zawiecha konsoli, co było dziwne) Tak trzymało stała i nie klatkowało, gra działała płynnie nawet przy ostrej akcji. Nie wiem jak bedzie w DR3, ale nie pieprz bzdur o TLoU. 


Ten post był edytowany przez Stan dnia: 12 listopad 2013 - 18:10

  • 0

#65 MaxVarEmreis Napisany 12 listopad 2013 - 18:11

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

xell różnica między tobą a mną jest taka że ja grałem w TLoU, a nie czytałem o tym w necie/oglądałem na jewtubie. Doczytanie tekstur zdarzyło mi sie raz.(oraz raz zawiecha konsoli, co było dziwne) Tak trzymało stała i nie klatkowało. Nie wiem jak bdzie w DR3, ale nie pieprz bzdur o TLoU. 

A ja akurat doświadczyłem sporych dropów i doczytywania tekstur (przy nowej lokacji itp.) w TLoU. 

Ale nie istotne, to nie temat do porównań.


  • 0

#66 xell Napisany 12 listopad 2013 - 18:12

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

OK, zeszło przez chwilę do 20 klatek, nadal nie jest to stałe 20 spadające do 16

Framerate w obu grach jest bardzo zbliżony. Czekam na przeprosiny.

xell różnica między tobą a mną jest taka że ja grałem w TLoU

Są między nami różnice, ale ta nie jest jedną z nich.


Ten post był edytowany przez xell dnia: 12 listopad 2013 - 18:12

  • 0

#67 Danteusz Napisany 12 listopad 2013 - 18:13

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27924 Postów:

Framerate różni się drastycznie. Jesteś kłamcą i brniesz w kłamstwie


  • 0

#68 xell Napisany 12 listopad 2013 - 18:18

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

Przecież to Ty się posunąłeś do kłamstwa ("frejmrejt w TLOU nie spada poniżej 25fps"), co szybko zostało udowodnione.

 

Żeby nie było niedomówień - oczywiście frejmrejt w DR3 nie jest zadowalający i nigdy nie stwierdziłem, że jest inaczej.


  • 0

#69 Danteusz Napisany 12 listopad 2013 - 18:18

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27924 Postów:

W tym przyznałem Ci rację, Ty dalej brniesz w kłamstwie


  • 0

#70 Stan Napisany 12 listopad 2013 - 18:22

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 22211 Postów:

xell różnica między tobą a mną jest taka że ja grałem w TLoU, a nie czytałem o tym w necie/oglądałem na jewtubie. Doczytanie tekstur zdarzyło mi sie raz.(oraz raz zawiecha konsoli, co było dziwne) Tak trzymało stała i nie klatkowało. Nie wiem jak bdzie w DR3, ale nie pieprz bzdur o TLoU. 

A ja akurat doświadczyłem sporych dropów i doczytywania tekstur (przy nowej lokacji itp.) w TLoU. 

Ale nie istotne, to nie temat do porównań.

No ja ten raz też miałem przy nowej lokacji, a\chyba nawet tej co jest na skrinie xella. 


  • 0

#71 xell Napisany 12 listopad 2013 - 18:25

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

:ziewa:


  • 0

#72 Danteusz Napisany 12 listopad 2013 - 18:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27924 Postów:

Czyli TLoU ma dropy do 25, najniżej 20 fps przy wchodzeniu do nowych lokacji, DR3 ma stałe 20 fps lub mniej na otwartych przestrzeniach. Zupełnie inna charakterystyka animacji.


  • 0

#73 xell Napisany 12 listopad 2013 - 18:42

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

Czyli TLoU ma dropy do 25, najniżej 20 fps przy wchodzeniu do nowych lokacji, DR3 ma stałe 20 fps lub mniej na otwartych przestrzeniach. Zupełnie inna charakterystyka animacji.

To jest dopiero wierutne kłamstwo. Każdy może obejrzeć materiały video i sam sprawdzić czy to faktycznie "stałe 20fps lub mniej".

 

youtube.com/watch?v=v2neFwBuRUQ


Ten post był edytowany przez xell dnia: 12 listopad 2013 - 18:44

  • 1

#74 Ney Napisany 12 listopad 2013 - 18:56

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8124 Postów:
Xell o pierdołe się w sumie kłócicie, IMO większym skandalem są spadki animacji do 16 klatek w grze na next gena, chodzącej do tego w marnych 720p (exclusive, a konsola ma niby łatwą do opanowania architekturę) niż w grze wyciskającej wszystkie soki z 6-7 letniej konsoli (która ma architekturę z dupy ponoć).
Pewnie wynika to z tego, że chłopaki od DR3 to cioty (gdzieś w komentarzach słyszałem, że DR2 mocno spieprzyli technicznie), a nie że Xbox zasysa, ale zawód i tak jest.
Czekam na to chodzące w 60 klatkach Halo5, moim zdaniem tam wyjdzie power lub jego brak w Xone.
  • 0

#75 wrog Napisany 12 listopad 2013 - 22:44

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Ano, to Capcom Vancouver. Widać nawet z pomocą MS niewiele dało się zrobić. Ważne, że przynajmniej część mankamentów z poprzednich części odpada (loadingi to była tragedia). Niech sobie tam chrupnie czasem przy kilkudziesięciu rozwalanych zombiakach, na filmikach z preview event wcale źle to nie wygląda.


  • 0

#76 Danteusz Napisany 13 listopad 2013 - 09:22

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27924 Postów:

Czyli TLoU ma dropy do 25, najniżej 20 fps przy wchodzeniu do nowych lokacji, DR3 ma stałe 20 fps lub mniej na otwartych przestrzeniach. Zupełnie inna charakterystyka animacji.

To jest dopiero wierutne kłamstwo. Każdy może obejrzeć materiały video i sam sprawdzić czy to faktycznie "stałe 20fps lub mniej".

 

youtube.com/watch?v=v2neFwBuRUQ

Ostatnie 30 sekund


  • 0

#77 Shinigami Napisany 13 listopad 2013 - 21:24

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32723 Postów:

 

Jeśli świat gry jest duży, to możliwość wyjęcia z szafy każdego wcześniej podniesionego przedmiotu całkiem sensowna.


  • 0

#78 nole Napisany 18 listopad 2013 - 17:12

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4018 Postów:

Pojawiają się pierwsze recki i już ten "masakryczny" lineup Xa zaczyna się kruszyć. :hihi: 

Eurogamer:

"Dead Rising 3 is the weakest in the series, then. It's no kind of technical showcase for Xbox One." :yao: 

No sorry, skończyłem jedynkę i "Off the Shitcord". Przyjemnie się bawiłem po zaakceptowaniu konwencji, ale chyba można było liczyć na coś więcej w trójce.


  • 0

#79 MaxVarEmreis Napisany 18 listopad 2013 - 17:16

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

I ciągle dostało tą sama ocenę co nowy Killzone :hihi: 


  • 0

#80 Cudak Napisany 18 listopad 2013 - 17:39

Cudak

    witam

  • Forumowicze
  • 23389 Postów:

Ależ wycierają sobie exami na PS4 podłogę. :hihi:


  • 0

#81 MaxVarEmreis Napisany 12 grudzień 2013 - 17:22

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Po włączeniu gry, człowiek docenia jeszcze bardziej poziom grafiki w takim Ryse, czy KZ :cf: Z drugiej strony, miałem pograć 10 min, żeby sprawdzić jak to działa...skończyło się na ponad 2h sesji. A byłoby zdecydowanie dłużej, gdyby nie inne sprawy, które mnie odciągnęły od gry :)


  • 0

#82 Spuczan Napisany 12 grudzień 2013 - 18:09

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8929 Postów:

Nie marnujesz czasu. Jak tak dalej pójdzie to za miesiąc nie będziesz miał w co grać :)


  • 0

#83 Matt Napisany 12 grudzień 2013 - 22:19

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2152 Postów:

Max, a jakies obowiazkowe video ze skydrive? :)


  • 0

#84 MaxVarEmreis Napisany 14 grudzień 2013 - 17:57

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Ilość zombiaków na ekranie wywołuje uśmiech na twarzy :)

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4

 


  • 1

#85 ACZ Napisany 20 styczeń 2014 - 16:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:

Capcom patchuje grę. Łatka waży aż... 13 GB i jest obowiązkowa.


  • 0

#86 Schrodinger Napisany 20 styczeń 2014 - 16:54

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 50344 Postów:

to chyba calkowicie nowa gra


  • 0

#87 Aleks Napisany 20 styczeń 2014 - 16:55

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:

ciekawe czy poprawili ten błąd:

 

 

04:25


  • 0

#88 ACZ Napisany 20 styczeń 2014 - 16:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:

to chyba calkowicie nowa gra

mozna tak powiedziec, bo gra waży 19,9 GB.


  • 0

#89 wrog Napisany 21 styczeń 2014 - 00:04

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Po tym patchu waży 24,8GB, więc nie jest na szczęście tak, że nie nadpisuje starych danych.


  • 0

#90 Aleks Napisany 21 styczeń 2014 - 10:01

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:


  • 0



Dodaj odpowiedź



  

Inne z tagami: