Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dead Rising 3

PC XONE Capcom

104 odpowiedzi na ten temat

#91 Danteusz Napisany 21 styczeń 2014 - 18:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27924 Postów:

Po tym patchu waży 24,8GB, więc nie jest na szczęście tak, że nie nadpisuje starych danych.

Czemu na szczęście?


  • 0

#92 Aleks Napisany 26 luty 2014 - 12:23

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:

 

fajowe


  • 0

#93 Dixi Napisany 05 czerwiec 2014 - 16:12

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 2853 Postów:

Jeśli ktoś chciał zagrać,a nie ma Xbona, to gierka wychodzi też na PC. Jakoś latem.

 


Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 05 czerwiec 2014 - 16:17

  • 0

#94 nole Napisany 05 czerwiec 2014 - 17:07

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4018 Postów:

No i jeszcze master race dostanie "fully optimised visuals" i "upgraded textures"  :hihi: Szkoda, że na Xo nie dało się tego zrobić.  :cf:


Ten post był edytowany przez nole dnia: 05 czerwiec 2014 - 17:10

  • 0

#95 Aleks Napisany 05 czerwiec 2014 - 17:59

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:

ciekawe jak będzie z optymalizacją, bo jeśli w 720p na XO ledwo 30 klatek wyciska, to może być srogo  :yao:

 


dr3_o.png

Spoiler


Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 05 czerwiec 2014 - 18:24

  • 0

#96 Aleks Napisany 16 czerwiec 2014 - 14:10

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:

Dead Rising 3 ograniczone do 30 klatek na sekundę na PC
 

„Główny problem naszego silnika jest taki, że technologia jest autorska i zbudowana przez nas, ale nie mamy zbyt wielu środków, a musieliśmy poradzić sobie także z przejściem na nową generację. W rezultacie możemy swobodnie projektować własne gry, ale pojawiają się ograniczenia techniczne.

- Dochodzi więc do takich problemów, jeśli 60 FPS nie jest uwzględnione z wyprzedzeniem. Zbyt trudno jest zmodyfikować silnik. Musielibyśmy przepisać obszerne fragmenty i przeprowadzić dodatkowe testy. Nie wydaje mi się, żeby zarząd uważał wersję PC za tak priorytetową, by usprawiedliwić związane z tym koszty.

Twórca zapewnia, że Dead Rising 3 na PC i tak zadziała lepiej niż wersja Xbox One, ze względu na stabilną liczbę klatek na sekundę i brak nagłych spadków, jakie towarzyszyły zabawie na nowej konsoli Microsoftu.

Dead Rising 3 ukaże się na Steamie latem tego roku, z ulepszoną oprawą wizualną i teksturami wyższej jakości.

 

 

 

ale lipa


  • 0

#97 xell Napisany 16 czerwiec 2014 - 14:21

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

ale lipa

119428241399299516.jpg


  • 0

#98 Eldarion Napisany 16 czerwiec 2014 - 14:46

Eldarion

    Dante

  • Forumowicze
  • 1654 Postów:

będzie stałe 30 k/s, postęp jest :cf:


  • 0

#99 Aleks Napisany 16 czerwiec 2014 - 14:48

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:

kolejny przykład, że zacofane kąsolki wstrzymują postęp


  • 0

#100 lukaszSA Napisany 16 czerwiec 2014 - 14:55

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17737 Postów:

PCty nie dają rady? :hihi:


  • 0

#101 Aleks Napisany 16 czerwiec 2014 - 14:59

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:

dają, tylko engine zrobiony jest tak, że gdy zwiększą FPSy to i cala gra szybciej będzie działać (podobny cyrk w ostatnim NFS)


  • 0

#102 Kazuo Napisany 19 czerwiec 2014 - 19:36

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9356 Postów:

Widzę Xone już zaczyna tracić exy :hihi:


  • 0

#103 Aleks Napisany 08 lipiec 2014 - 06:53

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:

szkoda, że PS4 nic przy tym nie zyskuje

 

 

//obczajcie filmiki z wersji na PC:

http://www.gamersyde..._-15537_en.html

 

ta płynność i ostrość  :oops:


Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 08 lipiec 2014 - 06:56

  • 0

#104 Nyjacz Napisany 09 lipiec 2014 - 21:56

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

Co za różnica, skoro i tak ktoś wrzuci do neta pacza, co te klatki uwolni?


  • 0

#105 Mateo Napisany 23 grudzień 2015 - 21:10

Mateo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2672 Postów:

polecacie gierke?


  • 0



Dodaj odpowiedź



  

Inne z tagami: