nowy art:
nowy art:
dałem plusa
Nie mogę sie doczekać jakikolwiek materiałów z tej gry, oby to był prawdziwy pokaz możliwości tej platformy, tak aby nie było wątpliwości że to nextgenowa gra.Pewnie dopiero na e3 ujawnią gameplay
ps fajnie by było aby gra od 343 sprzedała sie lepiej niż któreś Halo od bungie
Ten post był edytowany przez psxfan dnia: 10 stycznia 2014 - 19:20
Przecież Halo 4 miało najlepsze otwarcie sprzedażowe w serii. Dodaj do tego jeszcze to: http://news.xbox.com...lo-4-top-seller
Gra dostała tytuł i datę premiery - jesień 2015
ny time you transition to a new platform, there is the opportunity to look at things with a new perspective. For us at 343 Industries, the launch of the Xbox One was an opportunity to think about what stories we wanted to tell, how to tell them, and how best to push the “Halo” franchise to showcase the platform. And, most importantly, combining our passion for “Halo” with the vocal and informative input from our fans.
“Halo” isn’t simply a perennial game franchise, it’s a part of the Xbox platform itself. In terms of innovation and ideation, it’s sometimes important to people who might not even play “Halo.” And of course it’s a passion and an essential experience for two generations of gamers. So we asked ourselves, how do we begin and where do we go with “Halo” on Xbox One?
In the past, “Halo” games have pushed the Xbox forward, showcasing the console and its ecosystem in entertaining and innovative ways. Making a “Halo” game that runs at 60 frames per second, on dedicated servers, with the scope, features and scale we’ve been dreaming of for more than a decade, is non-trivial. It’s a task that we, at 343 Industries, are taking very seriously to ensure we deliver the “Halo” game that fans deserve, and a game that is built from the ground up for Xbox One.
I’m happy to reveal that “Halo 5: Guardians,” the next installment in the legendary saga of the Master Chief, will launch on Xbox One in fall of 2015. In the tradition of every “Halo” game since its debut in 2001, it is a massive and exciting project.
“Halo 5: Guardians” is a bigger effort than “Halo 4.” That applies to the content and scope of the game, as well as the technology in what’s now a brand new and more powerful engine. Certainly there are some core elements carried over from prior games, but we’ve invested a huge effort in retooling our tech to take full advantage of the Xbox One’s hardware and ecosystem to create worlds and experiences worthy of next-gen.
It’s a game that will hopefully demonstrate the talent, learnings and abilities of the 343 Industries team. A game that will incorporate the things we learned from “Halo 4” about technology, aesthetics, performance and scale – and perhaps more importantly, understanding and embracing a community of gamers who love what lies at the heart of this game, and the limitless potential of the “Halo” universe.
And 2015 won’t simply be the year of “Halo 5: Guardians,” it will also be a year that offers us a unique opportunity. The opportunity to invite old friends and new audiences into that universe through the “Halo” television series, launched as a unique collaboration with Steven Spielberg and some of the finest creative minds in the business. A series that will stand alone, as well as complement and enrich the game experience. We’ll have more to share on the “Halo” television series as we near its projected fall 2015 release.
Your Journey Begins in 2014
Many fans noted that I was very deliberate with my phrasing on stage at E3 last year. I spoke about a “journey,” rather than a destination – and that journey definitely begins in 2014 with a giant leap, rather than one small step. We’ll give you much more information about our plans for this year at the Xbox E3 2014 Media Briefing on June 9, and we’re confident that “Halo” fans will be pretty excited about the special plans we have in store.
So until E3, I’d like to express my gratitude to our massive and varied Halo community, whose energy, enthusiasm, criticism and kindness are the driving force behind what we do and what we hope to achieve in “Halo 5: Guardians.”
Czuje, że na E3 nie będzie żadnego gameplayu z tego Skończy się pewnie na pokazaniu Halo2:Anniversary, które wydaje mi się totalnym bezsensem (najsłabsza, korytarzykowa kampania i multi który był fajny, ale 10 lat temu) i tylko może zaszkodzić tej serii. Chyba, że czymś zaskoczą...
A w Guardians wierze mocno Halo4 złe nie było, trochę brakowało większych leveli (jak np w Reach), ale potencjał chłopaki mają.
H4 bylo zajebiste.....
A H5 z Chief + Cortana w mjolnir armor, moze byc jeszcze lepsze.
Day 1
Halo 4 było dosyć słabe (najsłabsze w serii):
małe/ciasne lokacje i do tego zbyt duże ich "stechnicyzowanie" (jedynie kanion byś fajny i świeży),
brak średnich/większych starć z pojazdami/maszynami (jakie były w Halo 3);
nowi przeciwnicy byli w praktyce robotami = przez 99% rozgrywki wyglądali jak roboty (przypomniała
mi się tandeta z PSXa w stylu KILLAKa - czy jakiś taki tytuł był)
Ten post był edytowany przez Pawel333 dnia: 16 maja 2014 - 11:59
ech......
Halo 4 dawalo /i daje nadal/ MNOSTWO frajdy i mialo contentu na kilka dobrych gier.......
Samo Spartan Ops moglo spokojnie kosztowac z 200zl (+ abonament gold).......
Hipsterskie pieprzenie , ze H4 bylo gorsze, bo cos tam, bo tamto, jest bez sensu bo miodnosc >>>>>>>wszystko inne.......
Właśnie o tym pisze/ to miałem na myśli:
miodność była słabsza bo DUŻO mniejsza jest przyjemność
ze strzelania do "robotów" niż do ludzi/humanoidów/mutantów/obcych i ciasność lokacji
ograniczała możliwość "rozegrania jej" na różne sposoby, i brak większych starć wpłynął też na monotonię rozgrywki;
nie chodziło mi o to że H4 było słabsze bo było inne od H1/2/3/ODST/REACH.
Fajnie.
Kinekt out, Halo 5.
co to będzie na E3?
Bylo inne, owszem, slabsze....hmn, wg mnie nie.
choc pewnie sie nei znam, bo cala serie ubostwiam, choc IMHO najlepszy byl Reach a najslabsza byla dwojka, reszta trzyma swietny, rowny poziom....
Handlujcie
Halo Wars i spartan Ops sie nie licza....
Damn, nadrob zaleglosci z Halo a zyskasz +100 do szacunku...
ogarnij H4, po taniości teraz chodzi, tylko ciężko wyrwać na allegro wersje bez dubbingu. Imo H4 jest świetne.
Mozna znalezc Halo 4 GOTY, ktore na szczescie nigdy jako "pl" sie nie ukazalo /som napisy/
Tajkun, oszczedzisz na kilku piwach w m-cu i spokojnie Ci wystarczy na XO, chocby uzywke.....
jakbym nie uzywal, to pozyczyl bym Ci swojego
Przecież dash Ci muli i nie masz ochoty grać na 360 #ktośTuSiejeFerment
To ze dash to kupa i odbiera mi ochote nie jest jednoznaczne , z tym ze mi ja calkowicie odebral
zreszta STF >>>>> beznadziejny Os 360.....
mówicie? a to H4 jest na PS3?
oczywiście że jest.
świetnie że bedą pustynne klimaty, mówcie co chcecie ale ten pierwszy filmik zajawiający Halo 5 bardzo mi się podobał, nawet fajnie by było aby MC nosił te szaty(klimat SW się kłania)
Gameplay na e3 być musi aby ludzie kupowali xone dla samej obietnicy zagrania w Halo 5, oby graficzne był to poziom nieosiągalny prze gry multiplatformowe, bo exy musza pokazywać możliwości konsoli
Dla mnie Halo 4 było rozczarowaniem ale jestem w stanie dać temu studiu drugą szansę, w końcu to ich pierwsza gra była.
Hipsterskie pieprzenie , ze H4 bylo gorsze, bo cos tam, bo tamto, jest bez sensu bo miodnosc >>>>>>>wszystko inne.......
Argumentacja na poziomie
Xell ,na PC w to nie pograsz.
Również dołączam się do zachwytów nad Halo 4. Krytykę diehard fanów jestem oczywiście w stanie zrozumieć ale c'mon, jakiś zmiany są potrzebne bo ile lat można to samo klepać.
To samo z Gyrosami. Mam nadzieję, że to nowe studio tchnie odrobinę świeżego powietrza, bo przy Dżadżment już ziewałem.
Xell ,na PC w to nie pograsz.
To kupię Xbona na jesień 2015, może do tego czasu MS wypuści mniejszą wersję konsoli
Preview multi z gameplayem:
http://www.eurogamer...ultiplayer-beta
Wygląda ładnie i przede wszystkim baaaardzo grywalnie. Fajnie, że wszyscy mają te same bronie i abilities (podobają mi się )