Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo 5: Guardians

XONE Halo 343 Industries

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
253 odpowiedzi na ten temat

#121 nole Napisany 04 sierpień 2015 - 18:41

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 5666 Postów:
Będzie limitowana konsola z dyskiem 1 TB i grą do pobrania:



Do tego będą dostępne również zielone "masterczifowe": padzik i headset.

Ten post był edytowany przez nole dnia: 04 sierpień 2015 - 18:41

  • 0

#122 xell Napisany 05 sierpień 2015 - 11:31

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

Footage z kampanii z jakiejś misji na stacji kosmicznej:

Miejscówki wyglądają na bardziej otwarte niż w demku z E3 :tak:


  • 0

#123 Schrodinger Napisany 05 sierpień 2015 - 11:45

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 62295 Postów:

ciągle biednie w porównaniu do Destiny :reggie:


  • 0

#124 Hellmans Napisany 05 sierpień 2015 - 11:50

Hellmans

    12 teraflopów 0,7 litra

  • Forumowicze
  • 10378 Postów:

To kosmiczny szuterek, czyli jest biedny z definicji.


  • 0

#125 xell Napisany 05 sierpień 2015 - 11:52

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

ciągle biednie w porównaniu do Destiny :reggie:

Nie rozumiem, po co wspominasz diablopodobne giereczki w tym temacie? Może w porównaniu z FIFĄ i Mario Kart też jest biednie?


  • 0

#126 vagrant3 Napisany 05 sierpień 2015 - 12:00

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 11550 Postów:

destiny to można wrzucić do worka razem z borderlands. do tego kilkanaście cegieł i do jakiejś rzeki, niech idzie na dno.


  • 4

#127 Ney Napisany 05 sierpień 2015 - 14:50

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:

Wygląda to już dużo lepiej niż na E3, jest jakieś miejsce do manewru. Szkoda, że cały czas nam ktoś towarzyszy w trakcie gry, ostatnio kończyłem Halo:CE i jest IMO lepszy klimacik jak się pokonuje samemu przeszkody. 


  • 0

#128 xell Napisany 05 sierpień 2015 - 15:38

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

Wygląda to już dużo lepiej niż na E3, jest jakieś miejsce do manewru. Szkoda, że cały czas nam ktoś towarzyszy w trakcie gry, ostatnio kończyłem Halo:CE i jest IMO lepszy klimacik jak się pokonuje samemu przeszkody. 

W 1-3 raczej towarzysze AI nie przeszkadzają, nawet powiedziałbym, że ze względu na ich kruchość utrzymywanie ich przy życiu jest grą w grze. Gorzej w Reach - byli nieśmiertelni, ale z drugiej strony nawet palcem nie pierdnęli, tylko po prostu byli i stali - odbierało to pojedynkom wiarygodności wg mnie.


Ten post był edytowany przez xell dnia: 05 sierpień 2015 - 15:38

  • 0

#129 Schrodinger Napisany 05 sierpień 2015 - 15:42

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 62295 Postów:

odbierało to pojedynkom wiarygodności wg mnie.

 

 

bo strzelanie kolorowymi glutami w krasnale wcale wiarygodności nie odbiera


  • 0

#130 vagrant3 Napisany 05 sierpień 2015 - 15:51

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 11550 Postów:

nawet powiedziałbym, że ze względu na ich kruchość utrzymywanie ich przy życiu jest grą w grze.


dla mnie to jeden z najgorszych motywów w grach. nie mówię o halo tylko o niańczeniu dretwych przypudasów. dla mnie muszą być nieśmiertelni jak w reach, żeby mi nie psuć zabawy.
  • 0

#131 xell Napisany 05 sierpień 2015 - 15:59

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

dla mnie to jeden z najgorszych motywów w grach. nie mówię o halo tylko o niańczeniu dretwych przypudasów. dla mnie muszą być nieśmiertelni jak w reach, żeby mi nie psuć zabawy.


Tylko w Halo 1-3 towarzysze AI są do niczego niepotrzebni i możesz się przyglądać, jak Covenant ich wytłukuje na pierwszym zakręcie, a resztę poziomu zrobić sam.
  • 0

#132 Ney Napisany 05 sierpień 2015 - 21:39

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:

Najlepiej było to zrobione w Halo1, jak dobrze zadbałeś o marines to potrafili całą misje towarzyszyć MC, jak nie chciałeś się tym zajmować to nic nie stało na przeszkodzie. Przez tych randomowych NPC często te same misje wyglądały zupełnie inaczej. Jak się ze snajperem Johnsonem przechodziło prawie cały Assault on the control room na legendary i biedak ginął pod koniec to bardziej to kłuło w serduszku niż większość ukartowanych dramatycznych scenek w innych gierkach :)


  • 2

#133 xell Napisany 05 sierpień 2015 - 22:00

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

Jak się ze snajperem Johnsonem przechodziło prawie cały Assault on the control room na legendary i biedak ginął pod koniec to bardziej to kłuło w serduszku niż większość ukartowanych dramatycznych scenek w innych gierkach :)

Magia Halo :kult:


  • 0

#134 ACZ Napisany 05 sierpień 2015 - 22:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 33165 Postów:

w Halo 1 byly jakies przydupasy? nie przypomniam sobie. w calej grze czy tylko w niektorych misjach?


  • 0

#135 wrog Napisany 05 sierpień 2015 - 23:27

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Przez całą grę w różnych momentach się marines pod nogami kręcili.


Ten post był edytowany przez wrog dnia: 05 sierpień 2015 - 23:27

  • 0

#136 Nyjacz Napisany 06 sierpień 2015 - 09:07

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10403 Postów:

Drugi gameplay i znowu jakieś pierdy w lodówce? Halo to nie czasem ogromne tereny, pustynie, lasy, plaże, klify?


  • 1

#137 Schrodinger Napisany 06 sierpień 2015 - 09:55

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 62295 Postów:

Drugi gameplay i znowu jakieś pierdy w lodówce? Halo to nie czasem ogromne tereny, pustynie, lasy, plaże, klify?

 

Nie, to Destiny :^^: 


  • 0

#138 wrog Napisany 06 sierpień 2015 - 10:44

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Drugi gameplay i znowu jakieś pierdy w lodówce? Halo to nie czasem ogromne tereny, pustynie, lasy, plaże, klify?

 

Przecież na tym filmiku z kampanii widać duże poziomy...

 


Ten post był edytowany przez wrog dnia: 06 sierpień 2015 - 10:45

  • 0

#139 Nyjacz Napisany 06 sierpień 2015 - 10:49

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10403 Postów:

Pierdy w dużej lodówce i wokół. Na razie nie pokazali krajobrazów.


  • 0

#140 wrog Napisany 06 sierpień 2015 - 13:32

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Pokazali fragmenty z tej pustynnej planety wcześniej, tam będziesz miał „krajobrazy”.


  • 0

#141 xell Napisany 07 sierpień 2015 - 11:57

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

Miejscówki na zewnątrz z widoczkami na pewno będą, pytanie jak będzie w nich wyglądać przestrzeń gejmplejowa.

 

Tutaj są krótkie ujęcia np. 2:33


  • 0

#142 Ney Napisany 07 sierpień 2015 - 12:03

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:

Ja jestem ciekaw jak będzie z pojazdami. W Halo 1, 3 i Reach nie było "sekwencji z pojazdami" (chyba, że w końcówce) tylko były one zajebiście naturalnie wkomponowane w gameplay, mogłeś je używać, mogłeś olać. W Halo 2 i 4 już moim zdaniem było pod tym względem gorzej i tam były bardziej etapy gdzie trzeba było ich używać. Czuję, że 343 tego nie rozumie i zrobią to samo co w czwórce.


Ten post był edytowany przez Ney dnia: 07 sierpień 2015 - 12:08

  • 1

#143 wrog Napisany 07 sierpień 2015 - 13:08

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

W Reach była przecież cała misja w statku kosmicznym :)


  • 0

#144 xell Napisany 07 sierpień 2015 - 13:20

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

W 1 trzeba było wskoczyć w Banshee w Two Betrayals, w 3 był też przymusowy segment z Hornetem w The Covenant. Ale generalnie się zgadzam, pojazdy naziemne zawsze były opcjonalne i fajnie się przechodziło pieszo sekwencje, gdzie jakiś pojazd był sugerowany.


  • 0

#145 Ney Napisany 08 sierpień 2015 - 07:56

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:

Krótki wywiad z kolesiem z 343, jeszcze raz video z tej misji co dawał Wrog i trochę mapek multi:

http://uk.ign.com/vi...e-gamescom-2015

 

Niby to pierwszy level i dają od razu polatać Banshee :) Kampania ma być dwa razy dłuższa niż w H4, a levele naprawdę spore, z wieloma odnogami i sekretami. Jaram się jednak ;)


  • 0

#146 nole Napisany 08 sierpień 2015 - 13:39

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 5666 Postów:

Digital Foundry:

"While the E3 campaign reveal focused on the new Spartan - Locke - this new demo focuses instead on the exploits of the Master Chief and his 'Blue Team' as they blast through an Oni research station to retrieve an undisclosed piece of intel. As the second mission in the game, the level feels somewhat more claustrophobic than the E3 demo, yet there's still a surprising amount of freedom available to the player."  :reggie:  


  • 0

#147 xell Napisany 08 sierpień 2015 - 13:54

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

Ojoj ojoj, DF wydaje subiektywny werdykt na podstawie publicznie dostępnego filmiku. Halo zawsze miało też misje we wnętrzach (jedynka rozpoczęła się od misji na statku), kwestia tego jak te wnętrza są zorganizowane, czy dają swobodę taktyczną jak w jedynce czy trójce czy są strasznie ogranicznone jak w dwójce czy czwórce. No i oczywiście czy będą misje-petardy w stylu Silent Cartographer czy The Ark.

 

Zresztą nawet otwartość misji sama w sobie nie jest jeszcze kluczem do sukcesu, Reach miało mnóstwo otwartych i półotwartych segmentów, ale zabrakło czegoś, co było w 1 i 3, gdzie w zasadzie każda "arena" była unikalnym wyzwaniem, gdzie można był stosować różne taktyczne sztuczki, w Reach tego nie było, szablony były o wiele bardziej powtarzalne.


  • 2

#148 xell Napisany 09 sierpień 2015 - 12:58

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:

muzyka z menu


  • 0

#149 nole Napisany 01 wrzesień 2015 - 05:32

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 5666 Postów:
Intro


  • 0

#150 xell Napisany 01 wrzesień 2015 - 13:45

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:
Ta akcja to ostro przesadzona :cf:

5XJFwGz.jpg
Samus is that you?
  • 0



Inne z tagami: