Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 15:10
#1 Napisany 10 czerwca 2013 - 21:56
#2 Napisany 10 czerwca 2013 - 21:57
Nareszcie!
#3 Napisany 10 czerwca 2013 - 21:58
Słabiutki trailer, szczególnie w porównaniu do kultowego filmiku z jedynki. W zasadzie pokazał tylko walkę - najsłabszy fragment tej gierki...
#4 Napisany 10 czerwca 2013 - 21:59
Sequel gry tej generacji
Chwała Bogu, że design chyba się nie zmienił, nie zmienili Faith na jakiegoś typa...Ach orgazm
#5 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:00
Jebać teaser! My Body is Ready!!! oby tylko nie zjebali i nie uprościli do granic możliwości.
#6 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:00
Kapitalne info! Czekanko ogromneee!
#7 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:00
No! Byleby tylko nie zbiegło się z premierą Half-Life 3
#8 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:01
Dobra wiadomość, może jedynka na kolana nie rzuciła, ale dwa razy ją przeszedłem.
#9 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:02
Jeszcze Beyond2 dzisiaj pokażą i ku**a odlecę
Mirror2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten post był edytowany przez Razel dnia: 10 czerwca 2013 - 22:07
#10 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:04
Sequel gry tej generacji
Chwała Bogu, że design chyba się nie zmienił, nie zmienili Faith na jakiegoś typa...Ach orgazm
Nie, gry generacji tez były ME, ale nie to ME.
A giereczka, jedynka mnie nie przekonała,a le była dość inna i fajnie że powstaje dwójka.
#11 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:04
#12 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:04
ach Ney <3
#13 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:06
#14 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:07
Fingus, Stan, wypad z tematu.
Zostaje Pawlik,Xell, Terra i Jedyn pewnie zaraz dojdzie
#15 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:08
jak go znam to już doszedł
#16 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:08
Moim zdaniem w późniejszych poziomach Mirror's Edge 1 design poziomów trochę się sypał, bo człowiek za dużo czasu spędzał myśląc "a gdzie mam teraz kicnąć?" zamiast płynnie biec, ale gra była ciekawa. Oby dorzucili lepszą fabułę, to się będę jarał.
#17 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:08
Jedynka mnie zawiodła, design fajny, pomysł też, ale gra wyszła z tego słaba - takie wyścigi na nogach. O wiele bardziej wolałbym solidną eksplorację, zwiedzanie i backtracking, bardziej w stylu platformówek czy metroidvanii niż ciągłe ucieczki lub pościgi. Może dwójka to zmieni?
Trzeba było sobie wyłączyć podświetlenie trasy i od razu gra się zmieniała z wyścigówki w wyścigówkę z sporymi kawałkami kombinowania i eksploracji, gdzie można było się zaciąć na chwilę.
#18 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:09
lol, kto grał z podświetleniem?
#19 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:09
#20 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:09
Mirror's Edge jest cudowne, moim zdaniem ta gra nie miała słabych momentów. Genialny feeling, design i sterowanie wymagające skilla. Czekam z ręką na serduchu.
#21 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:09
lol, kto grał z podświetleniem?
Ci którzy najwięcej na ME narzekali.
#22 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:11
ja tam giereczce dobrze życzę, ale jedyne ME zasługująca na gre generacji to Mass Effect(wstaw dowolną cześć) i tu sporów nie może być żadnych
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 10 czerwca 2013 - 22:11
#23 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:11
lol, kto grał z podświetleniem?
Ja grałem. Zastanawianie się w pełnym biegu, który element gierka uznaje za interaktywny, a który nie średnio mnie rajcuje.
#24 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:12
ja za pierwszym razem jak grałem to tak się wkręciłem, że nawet nie wiedziałem, że możliwe jest rozbrajanie i strzelanie bo jakoś kłóciło mi się to z ogólnym obrazem gry i nawet nie próbowałem takich akcji. Może dlatego ta gra wydaję mi się tak magiczna.
#25 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:12
ja za pierwszym razem jak grałem to tak się wkręciłem, że nawet nie wiedziałem, że możliwe jest rozbrajanie i strzelanie bo jakoś kłóciło mi się to z ogólnym obrazem gry i nawet nie próbowałem takich akcji. Może dlatego ta gra wydaję mi się tak magiczna.
Przecież oba elementy były w tutorialu
#26 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:13
Muza już w menusach rozwala w ME. W grze to samo, stoje na dachu budynku, patrze na boski design tego miasta, z czyściutkim niebem na którym latają samoloty, w tle cudny ambient, muza, no kurwa, zen grania dla mnie
Wiem, że gierka ma wady, ale czasem jest tak, że coś do ciebie trafia w 100%, każdy element jest idealny dla ciebie, ja mam tak z Mirrorem właśnie
#27 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:14
Znowu się nie sprzeda.
#28 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:15
ja za pierwszym razem jak grałem to tak się wkręciłem, że nawet nie wiedziałem, że możliwe jest rozbrajanie i strzelanie bo jakoś kłóciło mi się to z ogólnym obrazem gry i nawet nie próbowałem takich akcji. Może dlatego ta gra wydaję mi się tak magiczna.
Przecież oba elementy były w tutorialu
widać wyparłem to i grało mi się lepiej bez takich głupot.
#29 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:17
Muza już w menusach rozwala w ME. W grze to samo, stoje na dachu budynku, patrze na boski design tego miasta, z czyściutkim niebem na którym latają samoloty, w tle cudny ambient, muza, no ku**a, zen grania dla mnie
To było właśnie najlepsze . Po prostu magia - coś co udaje się osiągnąć nielicznym.
#30 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:21
BioWare osiągnęło to trzy razy z rzędu. PFF.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|