Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 17:18
#1 Napisany 11 czerwca 2013 - 02:56
#2 Napisany 11 czerwca 2013 - 04:08
Kurde, od Ready at Dawn a nie jakiegoś Santa Monica!
Santa Monica po prostu współpracuje przy co drugiej pozycji od Słony.
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 11 czerwca 2013 - 04:08
#3 Napisany 11 czerwca 2013 - 09:22
Dev obiecujący, trailer tylko OK, nic nie wiadomo o gzre więc ciezko sie jarac.
#4 Napisany 11 czerwca 2013 - 09:33
Mam dokładnie takie samo zdanie jak Jedyn, co dziwi
#5 Napisany 11 czerwca 2013 - 09:47
Bardziej mnie to dziwi bo nawet nie wiem kim jestes
#6 Napisany 11 czerwca 2013 - 09:57
A jakieś linkacze?
#7 Napisany 11 czerwca 2013 - 10:07
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 11 czerwca 2013 - 10:08
#8 Napisany 11 czerwca 2013 - 10:11
Bardziej mnie to dziwi bo nawet nie wiem kim jestes
ja za to wiem że często fapujesz nad gufnami.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 11 czerwca 2013 - 10:11
#9 Napisany 11 czerwca 2013 - 20:42
Akcja i adwentura z trzeciej osoby
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 11 czerwca 2013 - 20:42
#10 Napisany 11 czerwca 2013 - 21:09
#11 Napisany 11 czerwca 2013 - 21:21
Ciekawy setting, ale pewnie premiera zaraz po Last Guardian, coś czuję
#12 Napisany 22 sierpnia 2013 - 15:02
"Grę" pokazują na GamesComie za zamkniętymi drzwiami. "" - dlatego, że niestety dają jakieś pociachane fragmęty, tech dema bardziej. Trochę szkoda, tym bardziej że na konfie wyraźnie padła data premiery 2014. Nad grą pracuje "zaledwie" 80-ciu "Gotowych o Świcie". Nadal nie wiemy w jakim stopniu pomagają im koksy z Sony Santa Monica.
"Based on what we saw in the two live gameplay demonstrations, The Order: 1886 will be a cover-based shooter with an over-the-shoulder camera perspective in the style of Resident Evil 4"
Arty (i tak gra ma wyglądać karwa! )
Ja już widzę oczami wyobraźni ten pojedynek tytanów na PS4:
The Order: 1886 vs The Evil Within
#13 Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:07
jesli bedzie taki design w grze jak na ostatnim arcie to miazga.
redzi, ktorzy widzieli te pokazy twierdzą, ze gra juz teraz mocno robi fizyką, mimo ze silnik fizyczny jeszcze nie jest ukonczony.
ponoc bronie wyglądają i strzelają odjazdowo.
ps3site.pl:
Po pasjonującej sesji ze zdjęciami, pokazano mi wreszcie mięsko prezentacji . Każdy przedmiot w grze zachowuje się inaczej, ma kompletnie inną fizykę i inaczej reaguje na inne czynniki. Na przykładzie barierek pokazano, że te niszczone będą w realny sposób, a co ważne – wszystko pozostanie na ziemi i nadal będzie reagować na nasze działania. Jest więc szansa, że pozbędziemy się wreszcie znikających z planszy cząstek.
Kolejna rzecz to fizyka wszelakich ubrań i szmat. Na przykładzie trzech flag. Ru porównał to co jest teraz (zaprogramowane z góry ruchy lub po prostu skrypty) z ich podejściem, gdzie każda flaga reaguje osobno na wiejący wiatr, a nawet strzelanie z karabinu. Po krótkiej prezentacji na dziurawienie flagi, każda ruszała się w inny sposób i co ważne – nie powtarzając swoich ruchów, tworząc unikatowe doznanie.
#14 Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:25
Szykuje się mocarny ex i duże pi*rdolnięcie. Gra powinna niszczyć klimatem. To ma wyjść 2014 ? Mam nadzieję, że te wszystkie bajery "fizyczne" znajdą się w końcowym produkcie a nie tylko w demkach. Teraz czekam na zapowiedz nowych IP od koksów z Santa Monika i ND.
#15 Napisany 08 października 2013 - 19:21
http://gamingeveryth...r-1886-details/
to wychodzi na launch/w okolicach launchu?
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 08 października 2013 - 19:22
#16 Napisany 08 października 2013 - 19:30
Klimacik gierki bazując na grafikach jest świetny, bardzo liczę na ten tytuł.
Do premiery chyba niestety jeszcze sporo, bo o ile mnie pamięć nie myli to po E3 mówiło się, że gra będzie w produkcji jeszcze przynajmniej rok. Więc może końcówka 2014 ?
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 08 października 2013 - 19:30
#17 Napisany 08 października 2013 - 19:51
bierem
#18 Napisany 08 października 2013 - 21:09
Na artach i trailerze klimat był, zobaczymy. Choć 10/10 nie przewidujem.
Garść info z tego Gameinformera prosto z NeoGafa(a przekopiowane z Eurogamer.pl):
Magazyn Game Informer opublikował obszerną zapowiedź The Order 1886 w najnowszym numerze czasopisma. Poznaliśmy między innymi założenia fabularne produkcji zmierzającej wyłącznie na PlayStation 4.
W alternatywnej rzeczywistości wykreowanego świata ludzkość w XIV-XVIII wieku podzieliła się na dwa obozy. Część społeczeństwa pozyskała „cechy bestii”. W nieuchronny sposób doszło do konfliktu dwóch grup.
Ludzkość sformowała grupę wojowników, czyli tytułowy Order, inspirowany rycerzami okrągłego stołu. Przedstawiciele zakonu wyjątkowo szczęśliwie odkryli także substancję określaną jako „czarna woda”, która znacznie przedłuża życie i pozwala błyskawicznie leczyć rany.
Gracz wciela się w Sir Galahada, przedstawiciela Zakonu. Akcja rozgrywa się już w XIX wieku, podczas rewolucji przemysłowej w Londynie. Pojawia się jednak kolejne zagrożenie: społeczność ludzi zaczyna się buntować przeciwko niesprawiedliwościom społecznym, a w miastach wybuchają zamieszki.
Twórcy ze studia Ready at Dawn koncentrują się na kampanii dla pojedynczego gracza i „nie są jeszcze gotowi”, by rozmawiać o trybie dla wielu graczy.
Przygotowywane bitwy mają być chaotyczne i ekscytujące, na wzór potyczek z serii Gears of War. Podczas walki pojawią się także sceny z QTE (quick time events), podczas których upływ czasu zwolni, a gracz wykorzysta elementy otoczenia do odparcia przeciwnika.
Deweloperzy zapewniają, że grafika prezentuje poziom widoczny na pierwszym zwiastunie, a wszystkie elementy gry odwzorowano zgodnie z prawami fizyki - jako przykład podano metalowe belki, które gną się, przyciągane magnetycznie. Wiele czasu przeznaczono na przygotowanie unikatowych broni i prace nad oświetleniem, które ma wiernie przypominać produkcje kinowe.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 08 października 2013 - 21:20
#19 Napisany 08 października 2013 - 22:54
Czekam mocno, oby było lepsze od Dishonored.
#20 Napisany 10 października 2013 - 08:55
#21 Napisany 10 października 2013 - 08:59
Propsy czekam bo nowe i świeże zawsze ku mej uciesze.
#22 Napisany 10 października 2013 - 09:02
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 10 października 2013 - 09:02
#23 Napisany 10 października 2013 - 09:29
Bo ma QTE to już nie nextgen
Maja jeszcze sporo do poprawy. Magazyn dyskowy wbija sie w ludzia, to jest pokaz ze na razie to nie nextgen.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 10 października 2013 - 09:31
#24 Napisany 10 października 2013 - 09:55
#25 Napisany 10 października 2013 - 10:00
#26 Napisany 10 października 2013 - 10:11
moja ciekawość jest rozbudzona, uwielbiam takie Dickensowkie klimaty
#27 Napisany 10 października 2013 - 13:34
Bo ma QTE to już nie nextgen
Maja jeszcze sporo do poprawy. Magazyn dyskowy wbija sie w ludzia, to jest pokaz ze na razie to nie nextgen.
LOL, bo na next genach nigdy nie bdzie przenikania obiektow
#28 Napisany 10 października 2013 - 13:37
Nie powinno być! Nieprawdaż?
#29 Napisany 10 października 2013 - 13:41
Jak dla mnie to ta szaro-burość na screenach średnio wygląda, ale mam nadzieję, że w ruchu, jak już będą tańczyć efekty świetlne i inne cuda wianki, będzie robić wrażenie.
#30 Napisany 10 października 2013 - 13:42
Nie powinno być! Nieprawdaż?
Przynajmniej na materiałach promocyjnych.