Też,bo trochę to niepoważne, choć z nowa generacja wolałbym aby wcale nie było.
#31 Napisany 10 października 2013 - 13:45
#32 Napisany 10 października 2013 - 13:49
#33 Napisany 10 października 2013 - 14:20
Premierowy trailerek (jest też na PSN) podobno całkowicie "in game".
All of the visuals shown in the reveal trailer represent The Order's in-game visual fidelity. The characters seen in the trailer are in-game models, as are the weapon effects and other visual effects.
Ready At Dawn showed the same trailer but dynamically altered the light sources on the fly and moved the camera to new angles.
"Filmic presentation" is a central focus for the studio, so the player's view is very much like it would be in a third-person shooter, but it's closer to something used in a big-budget movie.
Czy ten "Gej Informer" to jest poważna gazeta?
GI states: The Order 1886 has "the most stunning in-game visuals we've ever seen"
http://www.computera...CVG-General-RSS
#34 Napisany 10 października 2013 - 14:53
przeciez to trailer z e3
#35 Napisany 10 października 2013 - 16:38
Design broni wydaje się ciekawy.
#36 Napisany 10 października 2013 - 17:38
#37 Napisany 10 października 2013 - 17:48
Wiadomo, wiadomo. Ale na skrinach powinni zastosować trochę fotoszopowej magii i to ukryć.
i pewnie uzyli, screeny zapewne sa bullshotami
#38 Napisany 10 października 2013 - 17:59
No tak, wiadomo, że tam się czaruje fotoszopem często. I właśnie tym bardziej dziwne, że takich rzeczy nie usuną.
#39 Napisany 15 października 2013 - 18:21
Props, nienawidze bullshotów.
#40 Napisany 30 listopada 2013 - 20:22
Gra jest szykowana na następną jesień.
#41 Napisany 01 grudnia 2013 - 00:02
#42 Napisany 01 grudnia 2013 - 18:29
#43 Napisany 06 grudnia 2013 - 18:11
szkice koncepcyjne robią wrażenie - bardziej mnie interesuje samo uniwersum [artbook ?] niż sama gra ale może być ciekawie
#44 Napisany 07 grudnia 2013 - 17:51
Na VGX nie będzie pokazu gry. Sony nie wyrobiło się z dostarczeniem odpowiedniego materiału, który można by pokazać widzom.
#45 Napisany 08 grudnia 2013 - 08:40
#46 Napisany 12 grudnia 2013 - 15:26
Kilka dni temu na twitterze twórcy poinformowali, że w chwili obecnej grafika jest lepsza niż na pierwszym trailerze.
Edge podsumowuje nowe informacje:
Eksploracja:
Ulice gęsto powite mgłą aż kipią atmosferą, a duża liczba przechodniów dobitnie pokazuje, że to nie jest kolejny, zwykły shooter. Szczególnie oświetlenie robi spore wrażenie, całość tworzy niezwykle klimatyczną otoczkę. W kwestii eksploracji twórca przyznaje, że jest to ważny element, jednak z racji tego, że The Order 1886 to gra dla pojedynczego gracza, element ten zostanie nieco ograniczony, by nie psuć klimatu i płynności rozgrywki.
Grafika kontra scenki przerywnikowe:
Praktycznie nie uświadczymy różnicy pomiędzy scenkami na silniku gry, a prerenderowanymi filmikami. Scenki są liczone w czasie rzeczywistym i po odzyskaniu kontroli nad bohaterem, wszystko co widzieliśmy na przerywniku będzie obecne w lokacji po której się poruszamy.
Czasami kamera zostanie odpowiednio przesunięta, by budować klimat jak w dobrych filmach. Dzięki temu zobaczymy np. jak nasza postać powoli zbliża się do interesującego punktu, który jest ważny dla rozwoju fabuły.
Strzelanie i walka wręcz:
Jakkolwiek płynna i wciągająca byłaby rozgrywka, trzon mechaniki i duch strzelania jest bardzo podobny do Gears of War, a mimo tego gra zachowuje odrębność i nie czuć, że gra się w kolejny, taśmowy shooter. Chcąc nie chcąc, to właśnie GoW napędziło ten gatunek do standardów, które dzisiaj obowiązują.
"Zamiast tworzyć kolejną strzelankę z perspektywy trzeciej osoby, chcieliśmy dojść do sedna i dowiedzieć się, dlaczego je lubimy. Nie każdy z nas ceni ten gatunek za te same rozwiązania, dlatego chcieliśmy ustalić te najistotniejsze, które chcemy zachować, a oprócz tego dodać coś na czym się już znamy, czyli np. walkę wręcz.
Ten gatunek ma problem z walką wręcz, więc chcieliśmy jakoś wyważyć strzelanie i starcia w zwarciu. Początkowo miało być po równo, jednak wyszedł zgrabny shooter z różnymi systemami walki wręcz. Staraliśmy się, by gracz nie nudził się strzelając non-stop przez 45 minut. Wszystko w grze dzieje się w małych kawałkach, dzięki czemu nie czuć przesytu jednym rozwiązaniem, a w konsekwencji nie ma czasu na nudę i rutynę."
Atmosfera:
"Jeśli popatrzysz na wykreowany świat - nigdy nie jest przejrzyście. Kurz, mgła i inne elementy, które stanowią o realności świata - wszystko jest obecne w grze. Światło jest bardzo filmowe - czasami podczas oglądania kinowych produkcji widać, jak kurz przenika snopy światła - zupełnie jak aura, taki efekt aureoli. Przyblakłe i realistyczne oświetlenie powodują, że gra nabiera "brudności" i w to właśnie celujemy - świat ma być brudny - nic nie jest tak do końca czyste."
#47 Napisany 28 stycznia 2014 - 21:27
Normalnie jak Gearsy.
#48 Napisany 28 stycznia 2014 - 21:30
screeny wypas, będzie giereczka w sam raz do kupienia z konsolą
#49 Napisany 28 stycznia 2014 - 21:39
Lepszego komentarza póki co nie będzie, bo nieruchawe screeny mi nie robią. Czekam na "coś więcej".
#50 Napisany 28 stycznia 2014 - 22:11
#51 Napisany 28 stycznia 2014 - 22:16
#52 Napisany 28 stycznia 2014 - 22:19
Może tak? Byłoby chyba najlepiej? - Będzie faping bo będzie dobra gra.
#53 Napisany 28 stycznia 2014 - 22:23
#54 Napisany 31 stycznia 2014 - 16:09
Według Ashana Rasheeda, znanego szerzej pod pseudonimem Thuway i mającego często informacje z pierwszej ręki, The Order 1886 (PS4) porównywany jest żartobliwie - w kuluarach deweloperskich - do kultowej marki od Naughty Dog. Podobno ma być czymś o podobnym wpływie na kierunek, w jakim podąża PlayStation 4, co Uncharted w przypadku PS3.
Chodzić ma głównie o jakość oprawy wizualnej. Ma to być gra, która zdefiniuje pojęcie "nextgen" na następne lata i być może da początek kolejnej wielkiej serii pod skrzydłami Sony.
#55 Napisany 31 stycznia 2014 - 16:15
zdefiniuję pojęcie next gen?, jeśli tak to dawać god of war
#56 Napisany 31 stycznia 2014 - 18:43
Jak gra przeniesiona z ps3 ma definiować nową jakość na ps4 ? Będą ładnie wyglądające materiały i inne szmaty jeśli idzie o grafikę. Szkoda, że gameplay nie będzie nową jakością na next genach.
#57 Napisany 31 stycznia 2014 - 18:57
Wyciągnąłeś tak daleko idące wnioski po skrinach? Fajnie.
#58 Napisany 31 stycznia 2014 - 19:10
#59 Napisany 31 stycznia 2014 - 19:13
Cytaty Czyśka to przecież bzdury z pssite.com