Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Order 1886

PS4 SCE

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1312 odpowiedzi na ten temat

#31 Stan Napisany 10 października 2013 - 13:45

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Też,bo trochę to niepoważne,  choć z nowa generacja wolałbym aby wcale nie było.


  • 0

#32 Shinigami Napisany 10 października 2013 - 13:49

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 366 Postów:
Wiadomo, wiadomo. Ale na skrinach powinni zastosować trochę fotoszopowej magii i to ukryć.
  • 0

#33 nole Napisany 10 października 2013 - 14:20

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

Premierowy trailerek (jest też na PSN) podobno całkowicie "in game".

All of the visuals shown in the reveal trailer represent The Order's in-game visual fidelity. The characters seen in the trailer are in-game models, as are the weapon effects and other visual effects.

Ready At Dawn showed the same trailer but dynamically altered the light sources on the fly and moved the camera to new angles.

"Filmic presentation" is a central focus for the studio, so the player's view is very much like it would be in a third-person shooter, but it's closer to something used in a big-budget movie.

Czy ten "Gej Informer" to jest poważna gazeta? :cf: 

GI states: The Order 1886 has "the most stunning in-game visuals we've ever seen"

 

http://www.computera...CVG-General-RSS
 


  • 0

#34 ACZ Napisany 10 października 2013 - 14:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

przeciez to trailer z e3


  • 0

#35 kostek Napisany 10 października 2013 - 16:38

kostek

    radical

  • Forumowicze
  • 2 255 Postów:

Design broni wydaje się ciekawy.


  • 0

#36 leon Napisany 10 października 2013 - 17:38

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:


  • 0

#37 BeSOS Napisany 10 października 2013 - 17:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Wiadomo, wiadomo. Ale na skrinach powinni zastosować trochę fotoszopowej magii i to ukryć.

 

i pewnie uzyli, screeny zapewne sa bullshotami :hihi:


  • 0

#38 Shinigami Napisany 10 października 2013 - 17:59

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 366 Postów:

No tak, wiadomo, że tam się czaruje fotoszopem często. I właśnie tym bardziej dziwne, że takich rzeczy nie usuną.


  • 0

#39 Heisenberg Napisany 15 października 2013 - 18:21

Heisenberg

    praise Kek

  • Forumowicze
  • 5 589 Postów:

Props, nienawidze bullshotów.


  • 0

#40 MaxVarEmreis Napisany 30 listopada 2013 - 20:22

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Gra jest szykowana na następną jesień. 


  • 0

#41 BeSOS Napisany 01 grudnia 2013 - 00:02

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Bylo do przewidzenia.
  • 0

#42 Ryan Napisany 01 grudnia 2013 - 18:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To i tak najbardziej system-sellerowa pozycja, jaką ma Sony. ;)
  • 0

#43 cwany-lis Napisany 06 grudnia 2013 - 18:11

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 560 Postów:

szkice koncepcyjne robią wrażenie - bardziej mnie interesuje samo uniwersum [artbook ?] niż sama gra ale może być ciekawie


  • 0

#44 ACZ Napisany 07 grudnia 2013 - 17:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

Na VGX nie będzie pokazu gry. Sony nie wyrobiło się z dostarczeniem odpowiedniego materiału, który można by pokazać widzom.


  • 0

#45 fingus Napisany 08 grudnia 2013 - 08:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Mogli pokazać mockupa przygotowanego w LBP.
  • 0

#46 ACZ Napisany 12 grudnia 2013 - 15:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

Kilka dni temu na twitterze twórcy poinformowali, że w chwili obecnej grafika jest lepsza niż na pierwszym trailerze.

 

Edge podsumowuje nowe informacje:

Eksploracja:

Ulice gęsto powite mgłą aż kipią atmosferą, a duża liczba przechodniów dobitnie pokazuje, że to nie jest kolejny, zwykły shooter. Szczególnie oświetlenie robi spore wrażenie, całość tworzy niezwykle klimatyczną otoczkę. W kwestii eksploracji twórca przyznaje, że jest to ważny element, jednak z racji tego, że The Order 1886 to gra dla pojedynczego gracza, element ten zostanie nieco ograniczony, by nie psuć klimatu i płynności rozgrywki.

 

Grafika kontra scenki przerywnikowe:

Praktycznie nie uświadczymy różnicy pomiędzy scenkami na silniku gry, a prerenderowanymi filmikami. Scenki są liczone w czasie rzeczywistym i po odzyskaniu kontroli nad bohaterem, wszystko co widzieliśmy na przerywniku będzie obecne w lokacji po której się poruszamy.

Czasami kamera zostanie odpowiednio przesunięta, by budować klimat jak w dobrych filmach. Dzięki temu zobaczymy np. jak nasza postać powoli zbliża się do interesującego punktu, który jest ważny dla rozwoju fabuły.

 

Strzelanie i walka wręcz:

Jakkolwiek płynna i wciągająca byłaby rozgrywka, trzon mechaniki i duch strzelania jest bardzo podobny do Gears of War, a mimo tego gra zachowuje odrębność i nie czuć, że gra się w kolejny, taśmowy shooter. Chcąc nie chcąc, to właśnie GoW napędziło ten gatunek do standardów, które dzisiaj obowiązują.

 

"Zamiast tworzyć kolejną strzelankę z perspektywy trzeciej osoby, chcieliśmy dojść do sedna i dowiedzieć się, dlaczego je lubimy. Nie każdy z nas ceni ten gatunek za te same rozwiązania, dlatego chcieliśmy ustalić te najistotniejsze, które chcemy zachować, a oprócz tego dodać coś na czym się już znamy, czyli np. walkę wręcz.

Ten gatunek ma problem z walką wręcz, więc chcieliśmy jakoś wyważyć strzelanie i starcia w zwarciu. Początkowo miało być po równo, jednak wyszedł zgrabny shooter z różnymi systemami walki wręcz. Staraliśmy się, by gracz nie nudził się strzelając non-stop przez 45 minut. Wszystko w grze dzieje się w małych kawałkach, dzięki czemu nie czuć przesytu jednym rozwiązaniem, a w konsekwencji nie ma czasu na nudę i rutynę."

 

Atmosfera:

"Jeśli popatrzysz na wykreowany świat - nigdy nie jest przejrzyście. Kurz, mgła i inne elementy, które stanowią o realności świata - wszystko jest obecne w grze. Światło jest bardzo filmowe - czasami podczas oglądania kinowych produkcji widać, jak kurz przenika snopy światła - zupełnie jak aura, taki efekt aureoli. Przyblakłe i realistyczne oświetlenie powodują, że gra nabiera "brudności" i w to właśnie celujemy - świat ma być brudny - nic nie jest tak do końca czyste."

 


  • 0

#47 leon Napisany 28 stycznia 2014 - 21:27

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Normalnie jak Gearsy.

1353789279.jpg

1115296788.jpg

1975455849.jpg

1034318628.jpg


  • 3

#48 Eldarion Napisany 28 stycznia 2014 - 21:30

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 113 Postów:

screeny wypas, będzie giereczka w sam raz do kupienia z konsolą


  • 0

#49 fingus Napisany 28 stycznia 2014 - 21:39

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Gearsy to ta średnia strzelanka, która dobre ma szarańcze spod ziemi, a reszta do wymiany? Ciekawe jak zostanie oceniona ta giereczka, która ma wszystko to co gearsy, poza szarańczą spod ziemi. :hihi:

Lepszego komentarza póki co nie będzie, bo nieruchawe screeny mi nie robią. Czekam na "coś więcej".
  • 0

#50 twilitekid Napisany 28 stycznia 2014 - 22:11

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Fajny temat na gre a wyglada na to, ze wyjdzie szuter jak kazdy inny. Oczywiscie bedzie przy okazji faping, bo to ex.
  • 0

#51 fingus Napisany 28 stycznia 2014 - 22:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Będzie faping, jeśli będzie splitscreen. :u2: Split w gearsach był fpytę. :^^:
  • 0

#52 Stan Napisany 28 stycznia 2014 - 22:19

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Może tak? Byłoby chyba najlepiej? - Będzie faping bo będzie dobra gra.


  • 0

#53 fingus Napisany 28 stycznia 2014 - 22:23

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Nie "bo" tylko "jeżeli". :lukam:
  • 0

#54 ACZ Napisany 31 stycznia 2014 - 16:09

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:
pssite.com:

Według Ashana Rasheeda, znanego szerzej pod pseudonimem Thuway i mającego często informacje z pierwszej ręki, The Order 1886 (PS4) porównywany jest żartobliwie - w kuluarach deweloperskich - do kultowej marki od Naughty Dog. Podobno ma być czymś o podobnym wpływie na kierunek, w jakim podąża PlayStation 4, co Uncharted w przypadku PS3.
Chodzić ma głównie o jakość oprawy wizualnej. Ma to być gra, która zdefiniuje pojęcie "nextgen" na następne lata i być może da początek kolejnej wielkiej serii pod skrzydłami Sony.


  • 0

#55 psxfan Napisany 31 stycznia 2014 - 16:15

psxfan

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 466 Postów:

zdefiniuję pojęcie next gen?, jeśli tak to dawać god of war 


  • 0

#56 leon Napisany 31 stycznia 2014 - 18:43

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Jak gra przeniesiona z ps3 ma definiować nową jakość na ps4 ? Będą ładnie wyglądające materiały i inne szmaty jeśli idzie o grafikę. Szkoda, że gameplay nie będzie nową jakością na next genach.


  • 0

#57 Stan Napisany 31 stycznia 2014 - 18:57

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Wyciągnąłeś tak daleko idące wnioski po skrinach? Fajnie. 


  • 0

#58 fingus Napisany 31 stycznia 2014 - 19:10

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Raczej po cytatach Czyśka - ma być to gow plus qte.
  • 0

#59 Stan Napisany 31 stycznia 2014 - 19:13

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Cytaty Czyśka to przecież bzdury z pssite.com :yao:


  • 0

#60 BeSOS Napisany 31 stycznia 2014 - 19:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ready at dawn to boner ekipa i na bank zrobia killera. Nie moge sie jakiegos gameplayu doczekac.
  • 0



Inne z tagami: