Dawno żadna gra aż tak nie potrzebowała sequela jak Order
#1291 Napisany 10 kwietnia 2016 - 17:39
#1292 Napisany 10 kwietnia 2016 - 18:15
#1293 Napisany 10 kwietnia 2016 - 18:23
Order 1887 na NXa?
#1294 Napisany 25 października 2016 - 01:32
pssite.com
Serwis Game Informer postanowił skontaktować się z odpowiedzialnym za grę studiem Ready at Dawn i spytać wprost, czy ta marka ma jeszcze jakąkolwiek przyszłość. Odpowiedział Ru Weerasuriya, dyrektor kreatywny:
Żeby odpowiedzieć na to pytanie bez deklarowania jakichkolwiek konkretów... jakby tu... Czy istnieje jakaś przyszłość? Tak. Ta marka ma przyszłość, została wzięta pod uwagę przy jej tworzeniu. To jest coś, co zrobiliśmy lata temu już od pierwszych dni prac. Jak wiecie, w grze jest dużo większa historia, dużo jeszcze nie odsłoniliśmy.
Oznacza to, że marka jest dużo większa niż się wszystkim wydaje, stąd jak najbardziej mamy zbudowaną podstawę do tego, aby powiedzieć, że tak - The Order 1886 ma przyszłość. Czy Sony zamierza ją dalej promować i pozwolić na wydanie kontynuacji? A o to, to już pytajcie samo Sony.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 25 października 2016 - 01:33
#1295 Napisany 25 marca 2018 - 15:26
Ciekawa gra. Nawet po trzech latach od premiery wygląda wybitnie, a momentami jest wręcz piękna. Biorąc pod uwagę, że to Crash Bandicoot szuterów, to pewnie nie ma co się dziwić, ale i tak propsy.
Samo strzelanie jest w miarę ok, choć oczywiście jest go może 1/5 gry. 2/5 się chodzi i zwiedza, a reszta to scenki, przerywniki i filmiki. Tyle dobrze, że przy tej grafie i reżyserce dobrze się na nie patrzy. Niestety fabuła jest średnio interesująca, a postacie wcale, więc trudno się w cokolwiek wciągnąć.
Sequel prawdopodobnie kupiłbym day 1.
Mega łatwa platyna za jedno przejście gry.
#1296 Napisany 25 marca 2018 - 16:01
Sony jest durne że ich nie zostawili. Taka grafikę wypluć tak szybko.
#1297 Napisany 25 marca 2018 - 16:15
Pod względem artystycznym w tej generacji nie było niczego lepszego.
Noż kurwa, jak to wygląda
I ta muzyka
#1298 Napisany 25 marca 2018 - 16:36
#1299 Napisany 25 marca 2018 - 17:33
#1300 Napisany 25 marca 2018 - 17:54
Uniwersum prima sort, tylko faktycznie strzelania tyle co kot napłakał, aż musiałem kilka sekwencji sobie powtarzać by się nasycić wcale dobrą wymianą ognia. Zwłaszcza przeciwnicy żywo reagujący na trzymany przez nas rodzaj broni mieli swój urok.
#1301 Napisany 26 marca 2018 - 15:18
Graficznie zdecydowanie najlepsza gra jaką widziałem, momenty w metrze jak chodziło się z lampą to miałem mokro na myśl gdyby wyszedł nowy Dead Space w takiej jakości przypominający jedynke.
No ale oprócz grafiki gra nie ma nic do zaoferowania, dobrze, że była krótka.
#1302 Napisany 26 marca 2018 - 15:20
No ale oprócz grafiki gra nie ma nic do zaoferowania
Nie przesadzajmy, dodatkowo to bardzo prosta platynka.
#1303 Napisany 26 marca 2018 - 15:21
Muzyka. Muzyka to poziom grafiki tutaj
#1304 Napisany 26 marca 2018 - 15:24
Tak? Nie pamietam w sumie.
#1305 Napisany 26 marca 2018 - 15:41
#1306 Napisany 28 listopada 2020 - 08:54
Platyna o poziomie trudności 0/10 na pewno jest sporym plusem. Ale przy okazji pokazuje też, że twórcy nie mieli najlepszego zdania o swojej grze.
Ostatnio wbiłem platynkę Dobra giereczka ale na 1 raz. Drugi playthrough byłby bolesny bo gra opiera się głównie na cutscenkach, zwiedzaniu lokacji i sluchaniu sciezki dzwiekowej. IMO platyna dobrze zaprojektowana. Jezeli wymagane byłyby kilkukrotne przejścia tej gry to pozostałby niesmak.
Jezeli jakims cudem wyjdzie sequel to dla mnie day 1.
#1307 Napisany 28 listopada 2020 - 22:15
#1308 Napisany 28 listopada 2020 - 22:53
W sumie ta sam gierka, tylko bez tych pasków na dole i góry ekranu, lepsza rozdziałka i 60fps to byłby graficzny killer na nowe konsole,
#1309 Napisany 29 listopada 2020 - 00:57
#1310 Napisany 29 listopada 2020 - 07:20
#1311 Napisany 10 sierpnia 2023 - 14:40
#1312 Napisany 10 sierpnia 2023 - 17:04
Dawać dwójkę!
#1313 Napisany 10 sierpnia 2023 - 19:15
ach ten drajwklap <3