Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mario Kart 8 Deluxe

WiiU Mario Kart Nintendo Mario Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
892 odpowiedzi na ten temat

#61 Kaxi Napisany 18 grudzień 2013 - 21:17

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Nie.

 

Ale ten na Wii był spoczko.


  • 0

#62 funditto Napisany 18 grudzień 2013 - 21:28

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1460 Postów:

Ten na Wii był świetny, chociaż ja jestem fanem serii, więc mogę być nieobiektywny


  • 0

#63 fingus Napisany 18 grudzień 2013 - 21:31

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:
Na gacku się zagrywałem i super mi się gierka podobała. Jedna z moich ulubionych. Na NDS spędziłem nieco czasu, ale nie wciągnąłem się zbytnio. Na Wii grałem jeszcze mniej i bez zapału. W sumie to chętnie dałbym się jeszcze raz porwać, ale nie wiem, czy się uda. Podejrzewam, że to jeden z przypadków "raz wystarczy" - zagrałem, było fajnie, ale nie mam ochoty na więcej.
  • 0

#64 funditto Napisany 18 grudzień 2013 - 21:40

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1460 Postów:

Ja najwięcej grałem na Nintendo 64, ale na Gacku też wszystko odkryte łącznie z duchami :D, ale wersja na Wii i tak jest dla mnie świetna, więc niekoniecznie na raz..


  • 0

#65 Tawotnica Napisany 18 grudzień 2013 - 21:49

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 9923 Postów:

a mi się bardziej podobał MK7 na 3DSa od MKWii. Normalne pojazdy bez udziwnień, mniej rozdmuchany roster postaci, fajnie wstawione elementy powietrzne / podwodne (które też będą w 8), powrót coinsów (zwiększających prędkość, co mi się bardziej z jabłkami z crasha kojarzyło niż z MK), najlepszy online w grze N (communities), podgląd itemków na dolnym ekranie i mnóstwo takich właśnie drobiazgów, które czyniły z siódemki bardziej "tradycyjną" odsłonę serii. 


  • 0

#66 Pious Napisany 18 grudzień 2013 - 21:51

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:

Dodaj lepsze ai, bo to gumowe w wii bylo koszmarne. Kocham serie, ale do dzis zerkanm na polke z mkwii z grymasem. Rownie oszukiwany przez konsole czulem sie tylko w mk64.


  • 0

#67 Danteusz Napisany 19 grudzień 2013 - 19:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Mnie gumowe AI odrzuciło od MKDS i póki co nie mam ochoty na więcej. Zadziwiają mnie wysokie oceny dla serii z tak wielką wadą
  • 0

#68 Pious Napisany 19 grudzień 2013 - 19:40

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:

W mkds takie było? Tam potrafiłem wyprzedzić konsolę o całe okrążenie. Na wii nie szło, bo przewaga więcej niż 10s skutkowała całą serią skorup i niebieskich. W sumie tylko na wii i 64 coś takiego czułem.


  • 0

#69 Tawotnica Napisany 19 grudzień 2013 - 20:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 9923 Postów:

Powinna wrócić możliwość unikania skorup odpowiednio wyczutym wślizgiem jak w Double Dash, żeby trochę skontrować to oszukańcze AI. MKDS dostawał chyba takie wysokie noty, bo doprowadził do perfekcji system driftów. Snaking, nie snaking, ale imo fajnie się przechodziło całe trasy ślizgając się od bandy do bandy i długi czas to była moja ulubiona część :olo: 


  • 0

#70 lukaszSA Napisany 19 grudzień 2013 - 20:39

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17737 Postów:

W MK7 da się niebieskiej skorupy uniknąć. Raz mi się udało :notbad: Trzeba w odpowiednim momencie użyć przyspieszającego grzybka. Inna sprawa, że w MK7 niebieska skorupa zamiast lecieć, sunie się na planszy uderzając wszystkich na swojej drodze. Ile to razy dostawałem niebieską skorupą będąc na 5 miejscu :why:


  • 0

#71 Danteusz Napisany 19 grudzień 2013 - 20:42

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:

W mkds takie było? Tam potrafiłem wyprzedzić konsolę o całe okrążenie. Na wii nie szło, bo przewaga więcej niż 10s skutkowała całą serią skorup i niebieskich. W sumie tylko na wii i 64 coś takiego czułem.

 

Nie wiem jak było w innych częściach, ale w MKDS dałem sobie spokój z grą w wyższych klasach silników po kilku przegranych z powodu shitstormu pod sam koniec wyścigu, w którym cały czas prowadziłem

 

Powinna wrócić możliwość unikania skorup odpowiednio wyczutym wślizgiem jak w Double Dash, żeby trochę skontrować to oszukańcze AI. MKDS dostawał chyba takie wysokie noty, bo doprowadził do perfekcji system driftów. Snaking, nie snaking, ale imo fajnie się przechodziło całe trasy ślizgając się od bandy do bandy i długi czas to była moja ulubiona część :olo:

Ktoś mi kiedyś tłumaczył na forum że drifty w MKDS to była największa wada gry. Nie wiem o co chodzi, bo sam je lubiłem


  • 0

#72 Tawotnica Napisany 19 grudzień 2013 - 20:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 9923 Postów:

Ktoś mi kiedyś tłumaczył na forum że drifty w MKDS to była największa wada gry. Nie wiem o co chodzi, bo sam je lubiłem

Pewnie przez to, że nadużywanie driftów wygląda tak:

Potrafię sobie wyobrazić, że niektórych to irytowało jak w multi nie mieli innej możliwości tylko napierdzielać krzyżakiem prawo-lewo-prawo-lewo + R przez całą trasę.
  • 0

#73 Danteusz Napisany 19 grudzień 2013 - 20:52

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:

Cóż, Naughty Dog zrobiło drifty dobrze w swoim pierwszym i jedynym podejściu do kartów


  • 0

#74 Pious Napisany 19 grudzień 2013 - 22:30

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:

Snaking na szczescie usuneli po mkds. Wracajac do ai to i tak uwazam, ze ds byl mega przystepny. Jak sie opanowalo gre to mozna bylo 150cc cisnac z ogromna przewaga. W wii to jest niewykonalne. Shitstorm jest jak sie oddalisz 2 zakrety. Nigdy nie zapomne jak rzucalem karwami, bo jadac na czele dostawalem 3 czerwone, niebieska i orzed przepascia piorun, konczac na 12 pozycji. Alez to byla hcujnia. 

 

Kiedys kupilem tez mk64 na vc, bo kumpek z dziecinstwa zachwalal i chcialem zobaczyc jak to smigalo. Jezu jaka to byla kupa. Tam nawet 2s przewagi nie szlo zrobic, bo nawet na mapce bylo widac jak konkurencja przeskakuje pol mapy i dogania nas w sekunde.


  • 0

#75 Danteusz Napisany 19 grudzień 2013 - 23:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Podobno ostatnie karty z Soniciem nie mają takich wad. Muszę sprawdzić, mam je z Plusa na Vitę
  • 0

#76 lukaszSA Napisany 20 grudzień 2013 - 08:31

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17737 Postów:

MK64 to się w ogóle strasznie zestarzało. W trójwymiarowym otoczeniu nie da się precyzyjnie sterować dwuwymiarowymi duszkami.


  • 0

#77 ramzes64 Napisany 21 grudzień 2013 - 00:32

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1431 Postów:

czekam na gameplay z tych tras jakis lepszy, bo sam trailer niekoniecznie mi przypadl, przez te ujecia kamery. Pamietam ze po e3 jais gameplay z Yoshim pokazywal pazura, jak ta gra jest ładna. Tu na trailerze jeszcze tego nie zauwazylem. No ale gra na premiere najprawdopodobniej być musi :)


  • 0

#78 Tawotnica Napisany 08 luty 2014 - 00:23

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 9923 Postów:
okładka, którą można było pierwszy raz podziwiać w slajdach Iwaty z ostatniego briefingu finansowego okazała się oficjalną w EU:

Lm8q9JI.jpg

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 08 luty 2014 - 00:24

  • 0

#79 TEXZ Napisany 08 luty 2014 - 07:58

TEXZ

    Soul Eater

  • Forumowicze
  • 28018 Postów:
I like it!
  • 0

#80 ramzes64 Napisany 08 luty 2014 - 18:20

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1431 Postów:

świetna!


  • 0

#81 erzetPL Napisany 08 luty 2014 - 19:46

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:

No, ja po cichu liczyłem, że to będzie okładka ostateczna, bo super wygląda,


  • 0

#82 Spuczan Napisany 08 luty 2014 - 19:52

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8929 Postów:

Super to wygląda.


  • 0

#83 Greg Napisany 09 luty 2014 - 07:43

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22241 Postów:
day1
  • 0

#84 Matt Napisany 09 luty 2014 - 22:00

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2152 Postów:
Jakoś mnie MK nigdy nie ciągnęło - do dziś żałuję kupna tej gry za 340 zł na N64 :) To było moje pierwsze i ostatnie racing mario. No ale widząc ósemkę w akcji, widząc ten dokładnie ten sam techniczny masterpiece, jaki wylewał się z Super Mario 3D World - biorę na premierę :)
  • 0

#85 nole Napisany 09 luty 2014 - 22:06

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4018 Postów:

A jakiś fajny tryb singlowy będzie? Czy tylko kilka marnych Grand Prix po trzy wyścigi na krzyż. Takie np. Smash Brosy zawsze miały jakiegoś ciekawego singla to i tu możnaby coś wyrzeźbić.


  • 0

#86 TEXZ Napisany 09 luty 2014 - 22:13

TEXZ

    Soul Eater

  • Forumowicze
  • 28018 Postów:


A jakiś fajny tryb singlowy będzie? Czy tylko kilka marnych Grand Prix po trzy wyścigi na krzyż. Takie np. Smash Brosy zawsze miały jakiegoś ciekawego singla to i tu możnaby coś wyrzeźbić.


I tu mam nadzieję nie będzie pies pogrzebany, Taka 7 na 3dsa była pod tym względem strasznie nudna.
  • 0

#87 Jedyn Napisany 10 luty 2014 - 06:27

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
Nintendo to nintendo wiec spodziewaj sie kolejnego zestawu GP x 4 po 4 wyscigi :cf: i tak to kupisz przeciez!
  • 0

#88 lukaszSA Napisany 10 luty 2014 - 12:12

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17737 Postów:

Singiel w Mario Kart to tylko rozgrzewka przed multi


  • 0

#89 funditto Napisany 13 luty 2014 - 23:50

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1460 Postów:

w direkt'cie tego nie zauważyłem, ale piszą na vgchartz, że premiera 30 maja...


  • 0

#90 Kaxi Napisany 13 luty 2014 - 23:51

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Ale ta gra wygląda!!!! Pierwszy MK który pokazuje coś graficznie? :) Trasy wyglądają szalenie :)


  • 1



Inne z tagami: