Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

WiiU Retro Studios Nintendo Donkey Kong Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
533 odpowiedzi na ten temat

#511 Tawotnica Napisany 10 maja 2018 - 16:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:
Tropical Freeze jest imo równiejsze niż Returns jeśli chodzi o poziom trudności, więc nie ma momentów, gdzie nagle trafia się plansza że dostajesz w dupę 20 żyć (może oprócz świątyń, ale to bonus). Pierwsze dwa światy w Returns są delikatnym wprowadzeniem w porównaniu do tego co serwuje TF już od samego początku (pisałem o tym wcześniej). Za to w Returns krzywa poziomu trudności szybciej wzrasta i pełna zgoda co do trudniejszych bossków.

Spróbuj sobie zagrać w Tropical Freeze ze sterowaniem ruchowym, wtedy będziesz miał imo bardziej adekwatne porównanie do Returns. Ja ginąłem w DKCR mnóstwo razy przez źle wykonany roll albo naparzanie w ziemię zamiast turlania. Wersja na 3DSa z kolei ma tylko 30 klatek, przez co jest mniej precyzyjna.

Chętnie bym zobaczył definitive edition Returns na Switcha w 60fps i normalnym sterowaniem, ale raczej nie zmieniłoby to mojego zdania, że lepiej wyważoną i przez to dużo lepszą grą jest dla mnie Tropical Freeze.

edit: aha, i jeszcze jedno - jak oceniasz Mirror Mode z DKCR w porównaniu do Hard Mode TF? Jak pierwszy raz grałem w TF to nie rozumiałem czemu zrezygnowali z odwracania leveli, ale w retrospekcji i po DKCR3D wolę podejście TF, gdzie mogę przechodzić na hard, trenować speedruny i jednocześnie dozbierać puzzle.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 10 maja 2018 - 16:08

  • 0

#512 Nyjacz Napisany 10 maja 2018 - 16:15

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:

Tropical Freeze jest imo równiejsze niż Returns jeśli chodzi o poziom trudności, więc nie ma momentów, gdzie nagle trafia się plansza że dostajesz w dupę 20 żyć (może oprócz świątyń, ale to bonus). Pierwsze dwa światy w Returns są delikatnym wprowadzeniem w porównaniu do tego co serwuje TF już od samego początku (pisałem o tym wcześniej). Za to w Returns krzywa poziomu trudności szybciej wzrasta i pełna zgoda co do trudniejszych bossków.

Spróbuj sobie zagrać w Tropical Freeze ze sterowaniem ruchowym, wtedy będziesz miał imo bardziej adekwatne porównanie do Returns. Ja ginąłem w DKCR mnóstwo razy przez źle wykonany roll albo naparzanie w ziemię zamiast turlania. Wersja na 3DSa z kolei ma tylko 30 klatek, przez co jest mniej precyzyjna.

Chętnie bym zobaczył definitive edition Returns na Switcha w 60fps i normalnym sterowaniem, ale raczej nie zmieniłoby to mojego zdania, że lepiej wyważoną i przez to dużo lepszą grą jest dla mnie Tropical Freeze.

edit: aha, i jeszcze jedno - jak oceniasz Mirror Mode z DKCR w porównaniu do Hard Mode TF? Jak pierwszy raz grałem w TF to nie rozumiałem czemu zrezygnowali z odwracania leveli, ale w retrospekcji i po DKCR3D wolę podejście TF, gdzie mogę przechodzić na hard, trenować speedruny i jednocześnie dozbierać puzzle.

W DKCR niestety grałem tylko do napisów końcowych (+ przejście sekretnych poziomów). Nie maksowałem, nie robiłem świątyń :( Także jak najbardziej jestem na tak, jeśli chodzi o port na Switcha. Tamten wydawał mi się też dłuższy, a i nie było pływania, a ja nie lubię wody w grach, więc chętnie bym przemaksił.

 

Faktycznie - ruchowe sterowanie utrudniało sytuację, zapomniałem o tym.


  • 0

#513 BeSOS Napisany 10 maja 2018 - 16:26

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Też mam wrażenie że wersja na Wii była sporo trudniejsza - wagony i beczki powtarzałem wiele razy.
  • 0

#514 Nyjacz Napisany 10 maja 2018 - 20:33

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:
100% wpadło, w sumie już 103, bo zaczalem harda. Bede staral sie zbierac KONGi.

Co do normala, to szosta swiatynie przeszedlem ze wszystkimi puzzlami za pierwszym razem, lol. Nameczylem sie ciut z ostatnimi trzema levelami - swietne, szczegolnie 7-1. Jednak 2-K to zwyciezca calej gierki.

Wszystko w tej grze jest doskonale lub prawie. Poziomy z nosorozcem, beczka, kolejka czy wodne byly swietnym urozmaiceniem mimo, ze plywanych zazwyczaj nie lubie.

Czego nie lubilem w poziomach bez checkpointow, to koniecznosc powtarzania prostych i juz nudnych momentow, by probowac opanowac moment, w ktorym ginalem.

Czekam na remaster jedynki i trojeczke, a jeszcze pewnie bede cos mowil o hardzie.
  • 0

#515 BeSOS Napisany 10 maja 2018 - 21:40

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Póki co świat wodny najsłabszy. Pływanie jest tu ok ale mimo wszystko obniża ogólna jakość gierki.
I jakoś mało leveli wagonikkwych i z beczka :foch:

Przytuliłbym remasterrk jedynki :cf:
  • 0

#516 funditto Napisany 10 maja 2018 - 21:44

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Też bym chętnie brał remaster Returns, ale TF jest naprawdę świetne i wszystko jest tam doskonale wyważone, a 6 świat to po prostu apogeum tego co kocham w platformówkach

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 10 maja 2018 - 21:45

  • 0

#517 BeSOS Napisany 10 maja 2018 - 21:46

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
A ja sobie teraz aż zetknąłem na YT na filmiki z poprzedniczki i szczerze to wygląda nadal ślicznie...w sumie wystarczy to dać w 1080p60 i można prać. No ale głupie Nintendo nie chce naszych pieniędzy :reggie:
  • 0

#518 funditto Napisany 10 maja 2018 - 21:57

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Grałem kilka miesięcy temu na Wii i faktycznie Returns oraz Kirby's Epic Yarn nadal dobrze się trzymają, ale 1080p dobrze by im zrobiło. Jednak zamiast remastera wolałbym trzecią część od Retro. Tylko niech głównym bossem będzie King K.Rool

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 10 maja 2018 - 21:58

  • 0

#519 BeSOS Napisany 10 maja 2018 - 22:14

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
A ja trójki już nie chce. Wystarczy mi, wiele tu już retro nowego nie wymyśli. Nie mam takiego funu jak przy jedynce grając w TP mimo że to nadal najwyższa półka. A jak już mają iść w DK to wolałbym w wydaniu 3D
  • 0

#520 funditto Napisany 10 maja 2018 - 22:32

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Ja bym to widział w taki sposób, że mogliby zrobić więcej plansz w stylu 5-2, a walki z bossami w pełnym 3D i wtedy byłby idealny mix
  • 0

#521 lukaszSA Napisany 13 maja 2018 - 20:25

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 944 Postów:

Kurwa, prawie godzinę się męczyłem z ostatnim bossem :pf:


  • 0

#522 funditto Napisany 13 maja 2018 - 20:44

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Ja jakoś podobnie, ale jest kilka plansz, które są jeszcze trudniejsze
  • 0

#523 Nyjacz Napisany 13 maja 2018 - 21:55

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:
U mnie ok. polowa gry na hard. Jest spoko, ale walkiz bossami trudne.
  • 0

#524 funditto Napisany 14 maja 2018 - 11:26

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Mi wystarczy 100 %, hard mode nie atakuje
  • 0

#525 BeSOS Napisany 14 maja 2018 - 12:08

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Też olewam harda, poszła chyba też bo co kinpo obrazkach. Porobie kongi jedynie i bonusowy świat.
  • 0

#526 funditto Napisany 14 maja 2018 - 12:27

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Ja tak właśnie zrobiłem, za to zrobienie KONGów, świątyni i bonusowych plansz było fantastycznym uczuciem

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 14 maja 2018 - 12:28

  • 0

#527 Schrodinger Napisany 22 maja 2018 - 14:40

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

HaTlOCB.jpg


  • 0

#528 Schrodinger Napisany 30 sierpnia 2018 - 11:44

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

jak gra działa w trybie handheld? chce coś w co będę mogł pograć na kiblu albo od czasu do czasu w domu, pracy bo w octopatha mi sie grać póki co nie chce, w hollowa skończyłem, jak donkey nie smignie to leci do zyda :cf: 


  • 0

#529 Tawotnica Napisany 30 sierpnia 2018 - 11:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:
ma rozdziałkę <720p (digital foundry mówiło o 648p), ale śmiga w 60 klatkach, więc jest A-OK.
  • 0

#530 Nyjacz Napisany 30 sierpnia 2018 - 12:12

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:

Wygląda i rusza się pięknie, tyle wystarczy wiedzieć. 


  • 1

#531 Schrodinger Napisany 30 sierpnia 2018 - 12:13

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

Wolę się upewniać po tym jak Xeno na handheldzie wyglądało jak gra z PSXa ;)


  • 0

#532 funditto Napisany 30 sierpnia 2018 - 12:29

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Daj spokój Schrod, sprzedawaj Switcha i kupuj One X, żeby było od kogo kupić pod koniec roku ;)
  • 1

#533 cybercotlet Napisany 30 sierpnia 2018 - 13:06

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 597 Postów:

Dodam tylko, że na OLEDzie wygląda zajebiście :banderas: a w handheldzie też jest całkiem przyjemnie. Gierka wiadomo must-have


  • 1

#534 drAKul Napisany 30 sierpnia 2018 - 21:39

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:

jak gra działa w trybie handheld? chce coś w co będę mogł pograć na kiblu albo od czasu do czasu w domu, pracy bo w octopatha mi sie grać póki co nie chce, w hollowa skończyłem, jak donkey nie smignie to leci do zyda :cf:

 Całość przeszedłem na handheldzie. Czasem ręce bolały (ergonomia Switcha jest tylko poprawna IMHO) ale bez problemu można gierkę przejść. Graficznie jest git. W sumie to tylko chyba Xeno 2 ma aż tak spaprany handheld mode.


  • 0



Inne z tagami: