Spróbuj sobie zagrać w Tropical Freeze ze sterowaniem ruchowym, wtedy będziesz miał imo bardziej adekwatne porównanie do Returns. Ja ginąłem w DKCR mnóstwo razy przez źle wykonany roll albo naparzanie w ziemię zamiast turlania. Wersja na 3DSa z kolei ma tylko 30 klatek, przez co jest mniej precyzyjna.
Chętnie bym zobaczył definitive edition Returns na Switcha w 60fps i normalnym sterowaniem, ale raczej nie zmieniłoby to mojego zdania, że lepiej wyważoną i przez to dużo lepszą grą jest dla mnie Tropical Freeze.
edit: aha, i jeszcze jedno - jak oceniasz Mirror Mode z DKCR w porównaniu do Hard Mode TF? Jak pierwszy raz grałem w TF to nie rozumiałem czemu zrezygnowali z odwracania leveli, ale w retrospekcji i po DKCR3D wolę podejście TF, gdzie mogę przechodzić na hard, trenować speedruny i jednocześnie dozbierać puzzle.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 10 maja 2018 - 16:08