Donkey Kong Country: Tropical Freeze
#271 Napisany 22 lutego 2014 - 10:01
#272 Napisany 22 lutego 2014 - 10:07
#273 Napisany 22 lutego 2014 - 12:28
Poczekaj, ja jestem w 4 swiecie i bawie sie lepiej niz w 1. Nie ma tej swiezosvi, ale levele kosza. Sawanna byla bombowa, teraz mam wodne plansze i te znowu sa super. Mine carty sa swietne. No i ta muzyka. Rewelacja. Jest tez latwiej niz w dkcr, jedynie bossowie sa bardziej wymagajacy.
#274 Napisany 22 lutego 2014 - 12:44
Gra jest na bank na 8-9 i nawet dobrze ze (zapewne) zbombi to szybciej N dostanie sraczki. Teraz pewnie maja tylko zatwardzenie Niezle musza odliczać czas do 31 Maja Przez te 3 miechy WiiU na polkach sklepowych sie popsuje
#275 Napisany 22 lutego 2014 - 23:11
Wagonetki w drugim świecie:
#276 Napisany 22 lutego 2014 - 23:24
Jestem absolutnie pissed, że większość osób tu i na Miiversie gra, a mając pre ordera czekam do poniedziałku/wtorku
Niech ten dystrybutor nowy sprawi, żeby gry były w sklepach fizycznych day one
#277 Napisany 22 lutego 2014 - 23:40
Jestem absolutnie pissed, że większość osób tu i na Miiversie gra
#278 Napisany 23 lutego 2014 - 14:30
Kaxi, jesteś pissed, czy pissed off?
Podpowiem jedynie, że ja nie znoszę czekać, zassałem Donkeya w wersji digital w dniu jeden i po paru godzinach grania - odstawiłem. Level, który wkleił Tawotnica - absolutny brak podrygu powieki Może ta sawanna mnie rozwali chociaż Nowy Donkey nie ma startu do Raymana, w co nie byłem w stanie uwierzyć przed premierą gry. Oczekiwałem kompletnego, totalnego platformówkowego kraszera. A wyszła kolorowa zdrapka
#279 Napisany 23 lutego 2014 - 15:02
Kaxi, jesteś pissed, czy pissed off?
Podpowiem jedynie, że ja nie znoszę czekać, zassałem Donkeya w wersji digital w dniu jeden i po paru godzinach grania - odstawiłem. Level, który wkleił Tawotnica - absolutny brak podrygu powieki Może ta sawanna mnie rozwali chociaż Nowy Donkey nie ma startu do Raymana, w co nie byłem w stanie uwierzyć przed premierą gry. Oczekiwałem kompletnego, totalnego platformówkowego kraszera. A wyszła kolorowa zdrapka
Powtarzasz się Rayman jest mniej skillowy, ma beznadziejnie pochowane znajdźki w porównaniu do DK i gorszych szefków, o! Jak ci się DKCR podobało to w głowie mi się nie mieści, że nawet powieka ci nie drgnie przy Tropical Freeze. Ja jak przysiadłem to w 2 posiedzenia po 5h zrobiłem całość
#280 Napisany 23 lutego 2014 - 15:03
Amazon nie dostarczyl? Ja mialem day one i to z rana.
Jestem przy 5. bossie. Levele sa zaprojektowane genialnie,ale dopieri co gralem na e3ds w dkcr i kompletnieniczym nowy dk nie zaskakuje. Wiwc tego samego w lepszym wydaniu.
#281 Napisany 23 lutego 2014 - 15:16
#282 Napisany 23 lutego 2014 - 15:42
#283 Napisany 23 lutego 2014 - 18:57
Amazon nie dostarczyl? Ja mialem day one i to z rana.
No ale Ty w UK rezydujesz?
Ja miałem od początku estimated shipping date na czwartek, dzien przed premierą, więc w piątek nie zdążyło dojść.
#284 Napisany 23 lutego 2014 - 20:43
No tak, ale oni mi zawsze przed czasem dosyłali. Swoją drogą amazon daje radę tu na miejscu. Zamówiłem dziś słuchawki do biegania i wysłali je od razu, w niedzielę.
#285 Napisany 23 lutego 2014 - 21:07
A sprawdź w który dzień wysłali? Czy czwratek czy wcześniej?
#286 Napisany 23 lutego 2014 - 21:14
W czwartek.
#287 Napisany 23 lutego 2014 - 23:37
w UK siedzisz to siedź cicho - masz tam growy raj - korzystaj... tu trzeba czekać
Ten post był edytowany przez ramzes64 dnia: 23 lutego 2014 - 23:37
#288 Napisany 24 lutego 2014 - 09:05
Tawot robisz 100%? Mam kilka ostatnich plansz i 65%. Troxhe roboty bedzie.
#289 Napisany 24 lutego 2014 - 13:06
a jak! Dzisiaj wieczorem będę szukał puzzli. KONGi oprócz w dwóch planszach już mam wszystkie.
#290 Napisany 24 lutego 2014 - 19:55
Alpine Incline - ile razy ja tam spadłem na pysk
Walenie w dzwon też niełatwe.
No i ten wietrzny levelik - rewelacja
Denerwuje mnie to samo, co w Zeldzie - gram na TV, słuchawki wpycham w gamepada - nie ma dźwięku. Szkoda - w innych giereczkach to działa. A wracając do porównania z Rayem - ta gra jest TRUDNA. RL to spacerek przez park - szacunek dla Ciebie Tawot za #jużskończenie, no i dla Piousa za 100% w Mario. Ja tego nigdy nie ogarnę
#291 Napisany 24 lutego 2014 - 20:09
I co, sawanna spoko, nie? Mnie od tego miejsca gra zachwyciła i dalej już poziom nie spadł.
#292 Napisany 24 lutego 2014 - 21:41
Też już gram, poziom trudności zaczyna skakać, choć jestem dopiero w 2 świecie
Super i się podobało wagonikiem w tartaku!
Znaczek DK zdobywa się za Time Trial?
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 24 lutego 2014 - 21:41
#293 Napisany 24 lutego 2014 - 21:49
Yup. Znaczek DK dostaje się za time trial. Co do poziomu trudności, to:
Baloniki i monety są gęsto rozsiane, aż żałuję że nie jest ogranicznik do 99/999, bo na jednej świątyni pewnie będę tracił po 30, a zanim skończę zbierać puzzle i się za nie wezmę uzbierałbym drugą setkę. Zrobienie "podstawki" w DKCR było dużo cięższe.
Najlepsze poziomy w każdym świecie to te z literkami. Po większości od pierwszego kroku widać, że będą osom:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 lutego 2014 - 21:49
#294 Napisany 24 lutego 2014 - 22:00
TT liczy sie do %? W dkcr nie trzeba bylo go robic na szczescie.
#295 Napisany 25 lutego 2014 - 15:17
Well, shit:
Świątynie, a szczególnie 2-K Bopopolis Są trochę krótsze niż w DKCR, ale to co Retrosi dowalili w tych poziomach aż przez chwilę pomyślałem "pieprzyć Metroida, niech robią trzeciego Konga!", serio. Literkowane levele to na luzie poziom post-game SM3DW, jeżeli chodzi o pomysłowość i dopracowanie. W tle to się tyle dzieje, że czasem nie ogarniam skakania, bo się zagapię na jakieś szczury rąbiące drewno czy pingwiny rzucające w siebie bananami. Zauważyliście jak połączone są ze sobą poziomy i nawet światy w backgroundzie? Pod koniec każdego levelu widać kawałek następnego, przez co powstaje uczucie, że rzeczywiście się przemierza wyspę zamiast tylko łupać randomowe plansze. Takiej spójności mi właśnie brakowało w Marianie na WiiU! Donkey Kong nowym królem platformówek, Mario niech idzie na emeryturę.
Wyjaśniła się też tajemnica wrzucania filmików:
i przy okazji znalazłem fajny easter egg w... 1-1!
#296 Napisany 25 lutego 2014 - 22:23
Mocno się zawiodłem, że 4 świat jest tak podobny estetycznie do pierwszego. Tylko że ma więcej wody
Za to cofnąłem się do 1 świata i udało mi się w końcu znaleźć jakieś alternatywne wyjście
Ogólnie designowo na razie 2 świat najlepszy, choć 1 plansza Sawanny mocno go goni
#297 Napisany 26 lutego 2014 - 06:42
Czyli jak jest gorzej niz w jedynce czy ten sam poziom? Oprawe pomijam
#298 Napisany 26 lutego 2014 - 08:07
Levele sa lepsze. Znacznie bardziej skomplikowane i bardzo dlugie. Jest lepiej, ale to to samo tylko wiecej, dlatego mozna nie czuc ekscytacji.
#299 Napisany 26 lutego 2014 - 09:46
Racja, Retro zrobili więcej i lepiej, ale nie starali się wprowadzać nowych mechanizmów, rozwiązań, w jakikolwiek sposób popchnąć serię czy gatunek do przodu To taki bardzo bardzo dobry mission pack, jakby nie patrzeć.
Przez te 4 lata to chyba głównie grafikę HD ogarniali chyba Albo robili inne projekty, jak MK 7
#300 Napisany 26 lutego 2014 - 11:11
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|