Donkey Kong Country: Tropical Freeze
#361 Napisany 07 maja 2014 - 20:16
#362 Napisany 07 maja 2014 - 20:31
Brałem u nich Pokemon X - i uważam za najlepszą firmę na allegro, bo miałem dzień przed premierą
#363 Napisany 07 maja 2014 - 21:10
U mnie troszkę z tym Donkeyem się spóźnili, ale sorry taki mamy klimat że różnie z grami od Nintendo jest na premierkę. Mam nadzieję, że mojego Mariana Karta 8 wyślą tak aby doszedł standardowo przed premierą
#364 Napisany 08 maja 2014 - 13:08
Ktoś brał u nich gry? To nie jakaś ściema?
Wylicytowałem u nich Donkeya we wtorek koło 15, przed chwilą dostałem maila, że czeka w paczkomacie.
#365 Napisany 08 maja 2014 - 21:15
Best Play sobie wyrobil opinie, ze szybko dzialają i bez ściem.
99,9% pozytywnych komentarzy przy ponad 33 tysiącach opinii to petarda, a dzialają na allegro raptem niecałe 4 lata.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 maja 2014 - 21:18
#366 Napisany 17 maja 2014 - 17:51
I jak pierwsze wrażenia torqa?
#367 Napisany 17 maja 2014 - 19:12
Mi brakuje takiej wyrazistości leveli jak w starych Donkey Kongach, znaczy gdzie były motywy. Weź jedynkę, pierwszy świat. Masz level na beczkach w deszczu, w jaskiniach, pod wodą. Tu levele są bardzo generyczne właśnie.
Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej.
#368 Napisany 17 maja 2014 - 23:25
#369 Napisany 18 maja 2014 - 00:20
Jednak co do poziomu trudności to w normalnych poziomach nie jest aż tak trudno, ale bossy to jakaś miazga, ja się zawiesiłem na 2 czy 3 świecie i nie zrobiłem.
#370 Napisany 18 maja 2014 - 07:42
Sposób to wykupić złote napoje i po 3 w inwentarzu startować na bossa.
#371 Napisany 18 maja 2014 - 17:44
chociaż, nie, w Dark Souls jak ginę to przynajmniej wiem że to moja wina.
tu - niekoniecznie.
jestem w drugim świecie na bosie.
przykłady - te levele z wagonikami. Nade mną są piły/kolce/inne gówno. Daję "w dół". W 50% przypadków małpa chowa się w wagoniku. W pozostałych 50% chowa się i zaraz wychodzi z wagonika. Dół daję tak samo za każdym razem
Ja rozumiem że może być trudno, ale żeby aż tak?
Inne przykłady - kładki drewniane, które po chwili stania na nich zapadają się. Łatwizna. Ale czasem na środku kładki postawią tego z kolczastym hełmem. No i się zaczyna.
Wskakuję na kładkę.
Jak się poturlam to gość ginie, ale ja wpadam w przepaść bo kładka jest wąska dosyć.
Jak się nie poturlam tylko podskoczę, żeby go przeskoczyć, to już nie ważne że nie mam kontaktu z kładką - ważne że jej raz dotknąłem. Dwie sekundy później jej już nie ma, bo się zarwała, tylko że ja w tym czasie to dopiero zdążam z podskoku spaść za gościem. Tylko że kładki już tam nie ma.
Kolejny mój zarzut, to walki z bosami - są zbyt długie! Ja rozumiem 5 razy a nie 3. Ale 15? To może 150? Z foką męczyłem się chyba z 6 razy, wystarczy minimalna pomyłka i się traci serduszko, a walka trwa i trwa i trwa.
Ostatni zarzut z tym związany - lag w sterowaniu. Widzę już że mi na głowę leci coś. Szybko daję prawo/lewo. Oczekuję reakcji. Ale nie, sterowanie ma taki "inteligentny inaczej" lag, że niby żeby nie chodzić za każdym razem jak chcę iść. Więc idzie te pół sekundy PO tym jak ja daję i trzymam prawo/lewo. Tyle że to jest za późno.
W efekcie - walki z bosem trzeba się nauczyć na pamięć, żeby wiedzieć jaki jest pattern i żeby się tego nauczyć trzeba te ileś żyć stracić.
W starych kongach ze snesa, walki z bosami w późniejszych światach też były trudne i też trzeba się było patternów uczyć, ale raz że bosowie byli na 5 hitów a nie 15, dwa - to były końcowe światy, a nie pierwszy czy drugi.
#brakskilawniedzielnepopołudnie
#372 Napisany 18 maja 2014 - 17:56
#373 Napisany 18 maja 2014 - 17:58
W Darkach też lamię, ale coś mnie jednak pcha do przodu.Lamisz strasznie, ale historia ciekawa. Dam plusa.
#374 Napisany 18 maja 2014 - 18:10
#375 Napisany 18 maja 2014 - 18:16
#376 Napisany 18 maja 2014 - 18:20
Angielskie slowo pattern ma swoj polski odpowiednik doktorze
Boss też
#377 Napisany 18 maja 2014 - 18:28
Input lag na GamePadzie jest sporo mniejszy, jeżeli to coś pomoże. Ja praktycznie całą grę przechodziłem na małym ekranie, bo jak się przerzuciłem z TVka na Pad i z powrotem na TV to nie mogłem się przyzwyczaić do zmienionego timingu.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 maja 2014 - 18:29
#378 Napisany 18 maja 2014 - 18:43
#379 Napisany 18 maja 2014 - 18:50
omg, Wiilot. To ja się nie dziwię, że ci fikołki nie wychodzą. Graj jak człowiek Classic Controllerem albo GamePadem, gdzie turlanie masz zmapowane na przycisku. Nawet w opcjach możesz sobie ustawić na łopatkowe, jeżeli to dla ciebie bardziej intuicyjne, ale wtedy łapanie się masz pod Y/B.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 maja 2014 - 18:50
#380 Napisany 18 maja 2014 - 19:08
#381 Napisany 18 maja 2014 - 22:03
Bo masz trzymac dol? Nie wiem o co chodzi, ale mi sie nie zdarzylo, zeby sama wylazla. A bossowie to fakt, trudni sa i trzeba sie uczyc na pamiec ruchow. Plansze jednak sa genialne, ale dopiero od sawanny czuc miod imo.
#382 Napisany 18 maja 2014 - 22:11
trzymamBo masz trzymac dol?
#383 Napisany 24 maja 2014 - 19:21
I nagle inna gra, design leveli jest kapitalny. Dlaczego zatrudnili jakichś praktykantów do dwóch pierwszych światów a sami robili od trzeciego?
#384 Napisany 24 maja 2014 - 19:59
A co mówiłem? Dopiero sawanna pokazuje moc i dalej już tak zostaje. Ostatni świat ma dodatkowo genialne melodie.
#385 Napisany 24 maja 2014 - 20:09
#386 Napisany 20 maja 2015 - 13:38
Retro robiło 3 lata i śpiewało 200 złotych, a na Steamie za 20 zł chodzi taka polska gra :
#387 Napisany 20 maja 2015 - 14:35
Za jakość się płaci.
#388 Napisany 21 kwietnia 2016 - 10:26
#389 Napisany 04 lutego 2018 - 14:04
#390 Napisany 04 lutego 2018 - 17:33
Jeden bonusowy świat (krótszy od podstawowych, już nie pamiętam ile plansz - z 3 albo 4) i po świątyni (levele -K) w każdym z podstawowych światów.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|