Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

WiiU Retro Studios Nintendo Donkey Kong Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
533 odpowiedzi na ten temat

#361 Schrodinger Napisany 07 maja 2014 - 20:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
też w trakcie swojego krótkiego acz namiętnego mezaliansu z nintendo też coś u nich brałem i nie było problemów
  • 0

#362 funditto Napisany 07 maja 2014 - 20:31

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Brałem u nich Pokemon X - i uważam za najlepszą firmę na allegro, bo miałem dzień przed premierą


  • 0

#363 Texz Napisany 07 maja 2014 - 21:10

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

U mnie troszkę z tym Donkeyem się spóźnili, ale sorry taki mamy klimat że różnie z grami od Nintendo jest na premierkę. Mam nadzieję, że mojego Mariana Karta 8 wyślą tak aby doszedł standardowo przed premierą :) 


  • 0

#364 morciba Napisany 08 maja 2014 - 13:08

morciba

    Pikachu

  • Narybek
  • 74 Postów:

Ktoś brał u nich gry? To nie jakaś ściema?

 

http://allegro.pl/do...4194170547.html

 

Wylicytowałem u nich Donkeya we wtorek koło 15, przed chwilą dostałem maila, że czeka w paczkomacie.


  • 0

#365 ACZ Napisany 08 maja 2014 - 21:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 167 Postów:

Best Play sobie wyrobil opinie, ze szybko dzialają i bez ściem.

99,9% pozytywnych komentarzy przy ponad 33 tysiącach opinii to petarda, a dzialają na allegro raptem niecałe 4 lata.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 maja 2014 - 21:18

  • 0

#366 Kaxi Napisany 17 maja 2014 - 17:51

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

I jak pierwsze wrażenia torqa?


  • 0

#367 torq314 Napisany 17 maja 2014 - 19:12

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
sam nie wiem. grafika jest śliczna, ale gameplay taki sam jak w Donkey Returns - levele wydają się poskładane z kawałków nie stanowiących żadnej całości. taka magma bez celu, idziesz i zapominasz gdzie i po co idziesz.

Mi brakuje takiej wyrazistości leveli jak w starych Donkey Kongach, znaczy gdzie były motywy. Weź jedynkę, pierwszy świat. Masz level na beczkach w deszczu, w jaskiniach, pod wodą. Tu levele są bardzo generyczne właśnie.

Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej.
  • 0

#368 Texz Napisany 17 maja 2014 - 23:25

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dokładnie. Za krótko grasz.
  • 0

#369 BigJoe Napisany 18 maja 2014 - 00:20

BigJoe

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 188 Postów:

Jednak co do poziomu trudności to w normalnych poziomach nie jest aż tak trudno, ale bossy to jakaś miazga, ja się zawiesiłem na 2 czy 3 świecie i nie zrobiłem.


  • 0

#370 Texz Napisany 18 maja 2014 - 07:42

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Sposób to wykupić złote napoje i po 3 w inwentarzu startować na bossa. 


  • 0

#371 torq314 Napisany 18 maja 2014 - 17:44

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
ta gra to Dark Souls platformówek.

chociaż, nie, w Dark Souls jak ginę to przynajmniej wiem że to moja wina.
tu - niekoniecznie.

jestem w drugim świecie na bosie.

przykłady - te levele z wagonikami. Nade mną są piły/kolce/inne gówno. Daję "w dół". W 50% przypadków małpa chowa się w wagoniku. W pozostałych 50% chowa się i zaraz wychodzi z wagonika. Dół daję tak samo za każdym razem :fp:

Ja rozumiem że może być trudno, ale żeby aż tak?

Inne przykłady - kładki drewniane, które po chwili stania na nich zapadają się. Łatwizna. Ale czasem na środku kładki postawią tego z kolczastym hełmem. No i się zaczyna.

Wskakuję na kładkę.

Jak się poturlam to gość ginie, ale ja wpadam w przepaść bo kładka jest wąska dosyć.
Jak się nie poturlam tylko podskoczę, żeby go przeskoczyć, to już nie ważne że nie mam kontaktu z kładką - ważne że jej raz dotknąłem. Dwie sekundy później jej już nie ma, bo się zarwała, tylko że ja w tym czasie to dopiero zdążam z podskoku spaść za gościem. Tylko że kładki już tam nie ma.

Kolejny mój zarzut, to walki z bosami - są zbyt długie! Ja rozumiem 5 razy a nie 3. Ale 15? To może 150? Z foką męczyłem się chyba z 6 razy, wystarczy minimalna pomyłka i się traci serduszko, a walka trwa i trwa i trwa.

Ostatni zarzut z tym związany - lag w sterowaniu. Widzę już że mi na głowę leci coś. Szybko daję prawo/lewo. Oczekuję reakcji. Ale nie, sterowanie ma taki "inteligentny inaczej" lag, że niby żeby nie chodzić za każdym razem jak chcę iść. Więc idzie te pół sekundy PO tym jak ja daję i trzymam prawo/lewo. Tyle że to jest za późno.

W efekcie - walki z bosem trzeba się nauczyć na pamięć, żeby wiedzieć jaki jest pattern i żeby się tego nauczyć trzeba te ileś żyć stracić.

W starych kongach ze snesa, walki z bosami w późniejszych światach też były trudne i też trzeba się było patternów uczyć, ale raz że bosowie byli na 5 hitów a nie 15, dwa - to były końcowe światy, a nie pierwszy czy drugi.

#brakskilawniedzielnepopołudnie
  • 2

#372 fingus Napisany 18 maja 2014 - 17:56

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Lamisz strasznie, ale historia ciekawa. Dam plusa.
  • 0

#373 torq314 Napisany 18 maja 2014 - 17:58

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:

Lamisz strasznie, ale historia ciekawa. Dam plusa.

W Darkach też lamię, ale coś mnie jednak pcha do przodu.
  • 0

#374 BeSOS Napisany 18 maja 2014 - 18:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
#staroscnieradosc
  • 0

#375 GrzesiekMB Napisany 18 maja 2014 - 18:16

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
Angielskie slowo pattern ma swoj polski odpowiednik doktorze
  • 0

#376 torq314 Napisany 18 maja 2014 - 18:20

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:

Angielskie slowo pattern ma swoj polski odpowiednik doktorze


Boss też
  • 0

#377 Tawotnica Napisany 18 maja 2014 - 18:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Input lag na GamePadzie jest sporo mniejszy, jeżeli to coś pomoże. Ja praktycznie całą grę przechodziłem na małym ekranie, bo jak się przerzuciłem z TVka na Pad i z powrotem na TV to nie mogłem się przyzwyczaić do zmienionego timingu.  


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 maja 2014 - 18:29

  • 0

#378 torq314 Napisany 18 maja 2014 - 18:43

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
Sprobuję, na razie gram wiilot+tv i jest nieciekawie
  • 0

#379 Tawotnica Napisany 18 maja 2014 - 18:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

omg, Wiilot. To ja się nie dziwię, że ci fikołki nie wychodzą. Graj jak człowiek Classic Controllerem albo GamePadem, gdzie turlanie masz zmapowane na przycisku. Nawet w opcjach możesz sobie ustawić na łopatkowe, jeżeli to dla ciebie bardziej intuicyjne, ale wtedy łapanie się masz pod Y/B. 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 maja 2014 - 18:50

  • 0

#380 torq314 Napisany 18 maja 2014 - 19:08

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
Fikołki kicham, ale dlaczego jak schyla się w wagoniku to zaraz z powrotem wyłazi?
  • 0

#381 Pious Napisany 18 maja 2014 - 22:03

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Bo masz trzymac dol? Nie wiem o co chodzi, ale  mi sie nie zdarzylo, zeby sama wylazla. A bossowie to fakt, trudni sa i trzeba sie uczyc na pamiec ruchow. Plansze jednak sa genialne, ale dopiero od sawanny czuc miod imo.


  • 0

#382 torq314 Napisany 18 maja 2014 - 22:11

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:

Bo masz trzymac dol?

trzymam :tak:
  • 0

#383 torq314 Napisany 24 maja 2014 - 19:21

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
Zacząłem grać na padzie, a poza tym doszedłem do trzeciego świata.

I nagle inna gra, design leveli jest kapitalny. Dlaczego zatrudnili jakichś praktykantów do dwóch pierwszych światów a sami robili od trzeciego?
  • 0

#384 Pious Napisany 24 maja 2014 - 19:59

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

A co mówiłem? Dopiero sawanna pokazuje moc i dalej już tak zostaje. Ostatni świat ma dodatkowo genialne melodie.


  • 0

#385 Texz Napisany 24 maja 2014 - 20:09

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Mi tam się podobały pierwsze światy. Takie w stylu starego Konga.
  • 0

#386 Kaxi Napisany 20 maja 2015 - 13:38

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Retro robiło 3 lata i śpiewało 200 złotych, a na Steamie za 20 zł chodzi taka polska gra ;):

 

http://www.jujuandpeyo.com/

 

 

screen04.jpgscreen02.jpg


  • 0

#387 cybercotlet Napisany 20 maja 2015 - 14:35

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 602 Postów:

Za jakość się płaci.


  • 0

#388 gruby Napisany 21 kwietnia 2016 - 10:26

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Tropical wszedł do oferty Nintendo Select wiec szybciutko go upolowalem. Jestem dopiero w drugim świecie ale poziom tej gierki wymiata. Za stówkę nie każdy kto nie grał weźmie koniecznie. Na donkeyach deweloperzy powinni studiować design poziomów. Retro- bogowie.
  • 3

#389 funditto Napisany 04 lutego 2018 - 14:04

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Mógłby ktoś napisać ile było poziomów bonusowych i ukrytych? Bo przeszedłem tylko to co trzeba było do finalnego bossa, a chciałbym wiedzieć ile gry mnie ominęło
  • 0

#390 Tawotnica Napisany 04 lutego 2018 - 17:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Jeden bonusowy świat (krótszy od podstawowych, już nie pamiętam ile plansz - z 3 albo 4) i po świątyni (levele -K) w każdym z podstawowych światów. 


  • 1



Inne z tagami: