Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

WiiU Retro Studios Nintendo Donkey Kong Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
533 odpowiedzi na ten temat

#451 Nyjacz Napisany 05 maja 2018 - 17:25

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

Hm, sam nie wiem, czy gejem jest ten co wystawił szóstkę, czy razem są, bo te cyferki razem mają jakieś znaczenie.

 

PS. Oczywiście to tylko żart. W sensie bycie słabym w Donkey Konga nie jest ani pedalskie, ani pedalstwo nie oznacza bycia słabym. Może transem czy coś.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 05 maja 2018 - 17:26

  • 0

#452 Nyjacz Napisany 06 maja 2018 - 11:10

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

Oka, raportuję na bieżąco!

 

Jestem w połowie czwartego świata i w sumie smuteczek, że idzie jakoś szybko. Oczywiście kupa zabawy będzie w maksowaniu (a dla mnie zabawy lepszej, bo nie lubię przechodzić etapów tak o), ale jednak coś tak mi to śmierdzi za małą liczbą poziomów.

 

Idę jak burza, cały czas ponad 90 żyć, poziomy trudne nie są. DKCR wydawał mi się cięższy, ale może to być wina sterowania ruchowego, bycia przed wymaksowaniem Super Meat Boya czy Crasha, no i... może rzeczywistej trudności? Tam chyba na kolejce nie mieliśmy dwóch żyć, ale może mnie pamięć nie myli. Oby ostatnie światy dały po dupsku, bo 100%-owanie wiem, że choć trochę klapsów sieknie.

 

W żadnym poziomie nie miałem jeszcze 100%. Czasem KONGa zbiorę, ale puzzli nie. Zawsze zapominam o wzięciu sobie papugi, która krzyczy, gdy jesteśmy w pobliżu puzzla (no a swoją drogą, to w Mario Odysejce też papuga nam mówi o sekretach). No bo monet nie ma na co innego na razie wydawać, na razie gierka na tyle prosta, że nie ma co marnować hajsu na itemki.

 

Fajnie się w to gra na analogu - w przeciwieństwie do Celeste. Jest precyzyjnie, a postać nigdy nie robi ruchów, o które mi nie chodziło. Trochę irytuje fakt, że nie można nagle (idąc np. w prawo) przeturlać się w lewo. Trzeba trochę odczekać aż postać się obróci.

 

Walki z bossami satysfakcjonujące i nawet długie. Plusik. Za prawie wszystko generalnie plusik, bajeczne cudo, technicznie nie ma się do czego przyczepić, levele pomysłowe, nawet beczka do tej pory mnie nie irytowała.

 

PS. Najtrudniejszy w grze jest ten powtarzający się bonus do zebrania puzzla, gdzie platformy na przemian się zapadają i wysuwają :olo:


  • 0

#453 BeSOS Napisany 06 maja 2018 - 11:53

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja gram sobie spokojnie, jestem dop na bossie w 2 świecie. Oczywiście jest tak dobrze jak przypuszczałem.
  • 0

#454 Pawlik Napisany 06 maja 2018 - 11:56

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

da radę grać na joyconach? czy jedziecie na pro?


  • 0

#455 BeSOS Napisany 06 maja 2018 - 11:58

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja jadę przenośnie. Na pro też gra się świetnie.
Ale nie mam zamiaru grać w to motion controlsami, gra jest wystarczająco wymagająca bez nich.
  • 0

#456 Nyjacz Napisany 06 maja 2018 - 12:11

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

Gram przenośnie, bo poza domem. Jednak na Switchu nie grałem jeszcze w żadną grę z odpiętymi joyami.


  • 0

#457 Tawotnica Napisany 06 maja 2018 - 13:13

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:
Jestem przy 4-6, wcale nie delikatna fizyka czasami może kosztować trochę nerwów. Pamiętam, że ten świat na hard na końcu masterowałem. Jeśli miałbym gdzieś Raya wyżej postawić niż DK to chyba w pływankach właśnie.

Jeszcze warto wspomnieć, że Donkey Kong zupełnie się do co-opa nie nadaje. Wczoraj ten level z kolorowymi kluczami i skrzyniami z kumplem zaatakowałem i nope. Ciągłe koordynowanie gdzie płyniemy, ciągle któremuś brakowało tlenu i się cofał. Pomogłoby nawet, gdyby jednoznaczny lead jak w Kirbym był i blokował drugą postać od wchodzenia nie w ten tunel co trzeba. Nawet nosząc siś na plecach źle się grało, bo tu jako DK chcę odbić się od serii wrogów po pieniążek, a tu 'pew pew' partner sprzątnął mi ich sprzed nosa, bo tylko strzelać w takiej konstelacji może.


@Nyj, zbieraj KONGi, nawet jak musisz powtarzać plansze od czasu do czasu. Levele -K, czyli świątynie są taką gratką, sporo trudniejsze od jakichkolwiek innych i nie mają check pointów.

Zrób drugi świat. Bopopolis to mój ulubiony level z całej gry.
  • 0

#458 BeSOS Napisany 06 maja 2018 - 13:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Te bonusowe levele są za zebranie wszystkich Kongów be danym świecie?

Narazie przeszedłem tylko ten z pierwszego, satysfakcja była :) a puzzle są niezle poukrywane, w niektórych levelach mam wrażenie że przeszperalem każdy kat i nadal brakuje mi 2-3 o_o.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 06 maja 2018 - 13:21

  • 0

#459 Tawotnica Napisany 06 maja 2018 - 13:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

Tak, zbierzesz wszystkie KONGi w danym świecie i odblokowuje się świątynia. 

 

Co do puzzli to polecam zbierać wszystkie banany. Ja jak coś pomijałem to najczęściej te puzzle, które wyskakują po zebraniu jakiejść konkretnej sekwencji bananów. Te ukryte przejście do mini-gierek też zazwyczaj są zaznaczone jakimś ledwo widocznym banankiem, sygnalizującym "na luzie możesz skoczyć w tą przepaść i nie zginiesz". Pamiętam, że w DKCR czasami randomowo skakałem w podejrzanie wyglądające dziury tylko po to, żeby zginąć :olo: 

 

a papuga to czitowanie i lameriada jak Chmielarz grający na trainerach w Evil Within :cf: 


  • 0

#460 Nyjacz Napisany 06 maja 2018 - 13:30

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

@Nyj, zbieraj KONGi, nawet jak musisz powtarzać plansze od czasu do czasu. Levele -K, czyli świątynie są taką gratką, sporo trudniejsze od jakichkolwiek innych i nie mają check pointów.

Zrób drugi świat. Bopopolis to mój ulubiony level z całej gry.

No najpierw chciałem sobie po prostu poprzechodzić levele i przyzwyczaić się do movementu, teraz atakuję ponownie poprzednie światy.

 

Te bonusowe levele są za zebranie wszystkich Kongów be danym świecie?

Narazie przeszedłem tylko ten z pierwszego, satysfakcja była :) a puzzle są niezle poukrywane, w niektórych levelach mam wrażenie że przeszperalem każdy kat i nadal brakuje mi 2-3 o_o.

Sekretne poziomy są za znalezienie portalu prowadzącego do nich w innym poziomie. A świątynie ZA KONGi.


  • 0

#461 Nyjacz Napisany 06 maja 2018 - 13:41

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:
a papuga to czitowanie i lameriada jak Chmielarz grający na trainerach w Evil Within :cf:

 

Nope, przecież to maleńka podpowiedź, ja i tak przeczesuję poziomy tak, że zazwyczaj mam 7/8 puzzli i wszystkie kongi. Lepiej to niż YT!


  • 0

#462 Mateo Napisany 06 maja 2018 - 13:58

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 108 Postów:

Jaram sie jak smok, ale najpierw Bayo 1/2.  :why:


  • 0

#463 BeSOS Napisany 06 maja 2018 - 14:07

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Jaki sekretne poziomy? W każdym świecie jest taki?
  • 0

#464 funditto Napisany 06 maja 2018 - 14:12

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Chyba 10 sekretnych jest
  • 0

#465 Tawotnica Napisany 06 maja 2018 - 14:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

 

a papuga to czitowanie i lameriada jak Chmielarz grający na trainerach w Evil Within :cf:

 

Nope, przecież to maleńka podpowiedź, ja i tak przeczesuję poziomy tak, że zazwyczaj mam 7/8 puzzli i wszystkie kongi. Lepiej to niż YT!

 

 

pfft, to może od razu sobie włącz Funky Mode?  :patyk:

 

jk ;) 

 

 

Jaki sekretne poziomy? W każdym świecie jest taki?

 

Poziomy, które odblokowujesz korzystając z ukrytego, drugiego wyjścia z planszy. Dość jasno na mapie widać, które levele będą miały więcej niż jeden koniec. 


  • 0

#466 Nyjacz Napisany 06 maja 2018 - 14:46

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

A światy wodne powinny być w grach zakazane.


  • 0

#467 Tawotnica Napisany 06 maja 2018 - 14:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

Uważam za spore pominięcie, że nie ma Enguarde. 

 

Parę leveli obudowanych dookoła niego by dobrze zrobiły czwartemu światowi. 


  • 0

#468 Nyjacz Napisany 06 maja 2018 - 16:29

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

A powiedz mi, wspominałeś coś o trybie hard - na czym on polega? Czyli zrobienie 100% to nie tylko puzzle, literki i time triale, ale zrobienie jeszcze raz tego samego na hardzie?


  • 0

#469 Tawotnica Napisany 06 maja 2018 - 18:06

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

Odblokowujesz go jak przejdziesz wszystkie poziomy na normal (włącznie z ukrytymi). Masz tylko 1 serduszko, nie możesz używać itemów, nie ma check pointów podczas leveli, nie ma kompanów (ale możesz wybrać czy chcesz grać samą Dixie, samym Diddy czy Cranky Kongiem). Nie trzeba ponownie zbierać KONGów i puzzli. 


  • 0

#470 Nyjacz Napisany 06 maja 2018 - 18:15

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

Odblokowujesz go jak przejdziesz wszystkie poziomy na normal (włącznie z ukrytymi). Masz tylko 1 serduszko, nie możesz używać itemów, nie ma check pointów podczas leveli, nie ma kompanów (ale możesz wybrać czy chcesz grać samą Dixie, samym Diddy czy Cranky Kongiem). Nie trzeba ponownie zbierać KONGów i puzzli. 

 

Nie brzmi tragicznie, pobawię się.


  • 0

#471 BeSOS Napisany 06 maja 2018 - 20:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie sumie brzmi wykonalnie. Dixie przelecieć level powinno być łatwo :olo:
  • 0

#472 lukaszSA Napisany 06 maja 2018 - 20:12

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 942 Postów:

. Masz tylko 1 serduszko, nie możesz używać itemów, nie ma check pointów podczas leveli, nie ma kompanów

 

O, w mordę :uff:


  • 0

#473 Tawotnica Napisany 06 maja 2018 - 20:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

Nie sumie brzmi wykonalnie. Dixie przelecieć level powinno być łatwo :olo:

 

Walki z szefkami, świątynie i te cholerne pływanka potrafią być zdradzieckie. 

 

Jestem przy 6-2 (KONGi wymaksowane). Szkoda, że jutro poniedziałek, bo bym zarwał nockę i skończył.  :sadcf:


  • 0

#474 BeSOS Napisany 06 maja 2018 - 22:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Bossowie też są do pokonania na hardzie? Olo to raczej odpuszczę :cf:

1szy level Safari :banderas:

Ogólnie dobijam do końca 3 świata, ta gra jest tak dobra że jednak liczę na DKC3 (tylko może nie od Retro :cf:)
Grafika mogłaby być lepsza jedynie, jest bardzo ładnie ale dałoby się więcej. A w handheldowy w sumie ejst też bdobrze, obawiałem się rozmycia ale nie czuc aż tak mocno nawet po przesiadce z TV.
  • 0

#475 Tawotnica Napisany 07 maja 2018 - 00:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

DcjTUwfU0AAHBKc.jpg

 

DcjTatjVQAAZhn2.jpg

 

https://twitter.com/...276176268279808

 

a miałem iść spać  :sadcf:

 

to od jutra bonusy i hard mode  :ninjadance:

 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 07 maja 2018 - 00:51

  • 4

#476 lukaszSA Napisany 07 maja 2018 - 08:23

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 942 Postów:

Oglądałeś napisy?

 

Kto portował? Retro?


  • 0

#477 Tawotnica Napisany 07 maja 2018 - 09:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

Yup, samo Retro + supervising Nintendo. Na WiiU pomagali Monster Games, tutaj nie ma o nich wzmianki. Ponadto Tanabe nie występował w roli producenta, jedynie dostał podziękowania w sekcji 'special thanks'. 


  • 0

#478 BeSOS Napisany 07 maja 2018 - 10:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Czyli Retro nie umie wyciskać z konsoli ostatnich soków :sadcf:
  • 0

#479 Tawotnica Napisany 07 maja 2018 - 11:39

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

Partacze!

 

Chociaż trzeba przyznać, że HD rumble całkiem nieźle ogarnęli. Czuć z której strony coś się zawala albo gdzie Kong spadł, walki z szefkami zyskują więcej efektów, choć momentami słychać głośno wibracje. Do tego jedna z niewielu gier w której rumble na Pro Controllerze też jest wyraźny.   


  • 0

#480 BeSOS Napisany 07 maja 2018 - 14:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Kurde moje HD Rumble chyba jest popsute bo ja nie widzę różnicy między nim a zwykła wibracja....
  • 0



Inne z tagami: