Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

WiiU Retro Studios Nintendo Donkey Kong Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
533 odpowiedzi na ten temat

#61 Tawotnica Napisany 01 października 2013 - 16:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Obsuwa na 2014.
  • 0

#62 Kaxi Napisany 01 października 2013 - 16:47

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

luty


  • 0

#63 BeSOS Napisany 01 października 2013 - 17:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

:hihi:

 

Kurwa myslalem ze gorzej z WiiU byc nie moze a moze :olo: Ta konsola nawet nie ma sznasy na sukces GCNa olo.


  • 0

#64 Malutki Napisany 01 października 2013 - 17:08

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Kurwa ,pracować nad platformerem 3 lata i jeszcze zaliczyć obsuwę... Przez ten czas mogliby zrobić zajebistego Metroid'a   :fp: .

Zakup sprzętu odkładam do grudnia.


  • 0

#65 Kaxi Napisany 05 października 2013 - 09:37

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Oficjalny site wystartował.

 

Potwierdza datę luty 2014.

 

http://donkeykong.nintendo.com/

 

Myślałem, że skoro jest Dixie to będzie multi na 3 osoby, a nie dalej na 2 :P


  • 0

#66 Tawotnica Napisany 08 października 2013 - 18:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:


Nintendo, żeby jeszcze trochę powkurzać wszystkich zawiedzionych obsuwą puściło nowy trailer na yt.
  • 0

#67 Pious Napisany 08 października 2013 - 18:42

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Ależ to będzie fajna gra.


  • 0

#68 Godot Napisany 08 października 2013 - 18:48

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
No megamiodna gierka, ale nic nowego. Jak Marian 3D World. Szkoda, że same odgrzewane kotlety serwuje nam Nintendo
  • 0

#69 gruby Napisany 08 października 2013 - 20:39

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Trailer bez podjarki. Niby spoko, ale wyglada jak mission pack.
  • 0

#70 Pious Napisany 08 października 2013 - 20:42

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Też mam takie wrażenie. Fajnie wygląda gra, nawet grafikę zacząłem doceniać, ale nie pokazali żadnych fajnych patentów. Mario jednak zamiótł trailerem.


  • 0

#71 Kaxi Napisany 08 października 2013 - 22:56

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Ładny zwiastunik, ale nie podnosi ciśnienia. Chyba nawet nie miał, z uwagi na chill-outowy soundtrack ;) Niewiele też nowego pokazał, choć te wstawki 3D mi się podobają. Do ostatniego trailerka Mario nie ma startu, tam widzieliśmy niesamowite patenty :) Tu na razie tylko filmik na pocieszenie i otarcie łez.

 

 

A tu playthrough levelu ognistego:

 

http://uk.ign.com/vi...-torch-gameplay

 

 

Martwi mnie, że nie ma w nim ani jednej wstawki 3D, a myślałem, że to będzie główny element, który odróżni to od DKCR na Wii.


Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 08 października 2013 - 23:38

  • 0

#72 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 10:14

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Brzydsza od Raymana i nie wyglada bardziej grywalnie. Tez bardziej kreci mnie nowy Mario 2.5 D 


  • 1

#73 torq314 Napisany 09 października 2013 - 11:43

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

Brzydsza od Raymana i nie wyglada bardziej grywalnie.

otóż to. levele podwodne jeszcze jakoś ujdą, ale i tak - trailer dobitnie pokazuje, że w kwestii 2d platformówek żadne najbardziej wymyślne pseudo3d nie pobije ręcznie rysowanego 2d.

powiedziałbym nawet, że przy Raymanie to "biednie" wygląda, ale zaraz oberwę za to.

chociaż, co tam, mówię - biednie to wygląda przy Raymanie.

Pious, Ty grałeś w Raymana Legends? coś mi pachnie jakby niekoniecznie.
  • 1

#74 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 11:44

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

No by wyglada to biednie przy Raymanie Legends. Gameplay nie oceniem bo nie znam ale stylistycznie nie urywa ani jajek ani glowy.


  • 0

#75 Pious Napisany 09 października 2013 - 11:49

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Brzydsza od Raymana i nie wyglada bardziej grywalnie.

otóż to. levele podwodne jeszcze jakoś ujdą, ale i tak - trailer dobitnie pokazuje, że w kwestii 2d platformówek żadne najbardziej wymyślne pseudo3d nie pobije ręcznie rysowanego 2d.

powiedziałbym nawet, że przy Raymanie to "biednie" wygląda, ale zaraz oberwę za to.

chociaż, co tam, mówię - biednie to wygląda przy Raymanie.

Pious, Ty grałeś w Raymana Legends? coś mi pachnie jakby niekoniecznie.

Jeszcze nie, jedynie w demo na razie, ale nie bój nic, nadrobię.


  • 0

#76 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 13:30

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

jednego jeszcze nie rozumiem - na tym filmiku co Kox wrzucil koles gra grucha i wiilotem. Nintendo az tak bardzo nie ma pomyslu na wykorzystanie gamepada???? To po co go zrobili, dla remote play tylko? czy jakakolwiek gra wogole wykorzystuje go w taki sposob zebym sobie pomyslal ' wow, nie wyobrazam sobie nie grac w ta gre padletem"?


  • 0

#77 fingus Napisany 09 października 2013 - 14:26

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
A czy była jakakolwiek gra na Wii, o której nie myśleliście "ech, wolałbym w to zagrać na normalnym padzie"?
Spoiler

:cf:
  • 0

#78 Pious Napisany 09 października 2013 - 14:29

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Metroid Prime 3 i RE4.


  • 0

#79 Godot Napisany 09 października 2013 - 14:51

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
SMG 1/2, Skyward Sword
  • 0

#80 funditto Napisany 09 października 2013 - 14:53

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Grand Slam Tennis, SMG

 

Edit: nie grałem w Skyward Sword, Red Steel 2 i celowniczki, ale pewnie też


Ten post był edytowany przez funditto dnia: 09 października 2013 - 14:53

  • 0

#81 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 15:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Mi tam sie w MP 1 i 2 idealnie gralo na Gackowym padzie, za zcesto wariowalo sterowanie w MP3 i w zasadzie kazdej innej grze. 

 

A SMG niby jak wykorzystywal wiilota? kopniak machnieciem wiilotem? 

Nie mowie tego po zlosciwosci ale imo sterowanie na Wii to zwykla glupota i kazda gra imo bylaby lepsza na padzie, nie pamietam pojedynzcego zajebistego momentu zwiazanego ze sterowaniem Wiilotem.


  • 1

#82 Pious Napisany 09 października 2013 - 15:21

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

A już wiem. Zajebiście się jarałem jak w Zeldzie TP mogłem na koniu walić z łuku i trafiać w 99%. Świetne to było.


  • 0

#83 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 15:23

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Fakt, luk byl fajny...i chyba tylko on bo machanie mieczem dzialalo tak 50/50.


  • 0

#84 gruby Napisany 09 października 2013 - 15:31

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
To akurat na plus, nie ma lepszego pada niż Wiilot i grucha. A padlet to po prostu offline play. Tez fajnie.
  • 0

#85 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 16:01

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

za co doplacasz 300 zika. wolalbym gola konsole za 600 ;)


  • 0

#86 fingus Napisany 09 października 2013 - 16:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
W TP grałem na gacku, więc nie wiem, jak tam się wiilot sprawiał, SMG w ogóle nie miało ciekawego wykorzystania wiilota, równie dobrze by poszło na gackowym padzie, w MP3 czy RE4 celowanie było całkiem fajne, ale i tak wolałbym spróbować na klasycznym (klasycznym jak dla kogo, Nintendo nigdy tego nie próbowało) ustawieniu dual-stick, w SS niby wykorzystali tego motion plusa, ale i tak Link miał ten sam zasób ataków, co w Wind Wakerze, więc nie wiadomo po co to wszystko - a pamiętam że co najmniej jedna osoba z naszego forum narzekała, że przez to machanie walka jest totalnie chaotyczna. Te wszystkich technologiczne pomysły i innowacje Nintendo ostatnich dwóch generacji to pomyłka. W każdym razie dla gracza. Każuali udało im się schwytać. Raz.
  • 0

#87 Tawotnica Napisany 09 października 2013 - 17:26

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

A czy była jakakolwiek gra na Wii, o której nie myśleliście "ech, wolałbym w to zagrać na normalnym padzie"?

wiem, że trollbait, ale:
Residenty, Sin & Punishment, Dead Space, HotD i we wszystkie strzelanki na szynach celowniczkiem grało się doskonale, salon arcade w domu. Skyward Sword, Red Steel 2 i wszystkie (cztery, olo) gry wykorzystujące Motion+ działały tak jak wiilot powinien od początku. Zack & Wiki, WarioWare, Trauma Center, Project Zero, Other M i parę popierdółek eShopowych jak Lost Winds, Bit.Tripy, And Yet It Moves czy NyxQuest fajnie i kreatywnie wykorzystywały Wiilota. No, czyli z dwadzieścia-parę będzie.

Na Padlet jest tylko ZombiU. Dziwne, bo wystarczyłoby przenieść pomysły z DSa na konsolę stacjonarną. Kid Icarus, Etrian Odyssey, Kirby Mass Attack czy Okamiden równie dobrze funkcjonowałyby na WiiU.
  • 0

#88 BeSOS Napisany 09 października 2013 - 17:55

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Chciałem w metroidxie skanować otoczenie gamepadem :-( durne N!
  • 0

#89 Pious Napisany 09 października 2013 - 18:10

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Zeskanujesz, ale to pewnie będzie Metroid w stylu Fusiona i to w wydaniu pudełkowym. Gdyby tylko MP4 pokazali :kult:


  • 0

#90 Malutki Napisany 19 listopada 2013 - 09:51

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

This week's GT.TV to feature new Donkey Kong Country: Tropical Freeze footage

http://gonintendo.co...story&id=217245


  • 0



Inne z tagami: