Donkey Kong Country: Tropical Freeze
#61 Napisany 01 października 2013 - 16:43
#62 Napisany 01 października 2013 - 16:47
luty
#63 Napisany 01 października 2013 - 17:03
Kurwa myslalem ze gorzej z WiiU byc nie moze a moze Ta konsola nawet nie ma sznasy na sukces GCNa olo.
#64 Napisany 01 października 2013 - 17:08
Kurwa ,pracować nad platformerem 3 lata i jeszcze zaliczyć obsuwę... Przez ten czas mogliby zrobić zajebistego Metroid'a .
Zakup sprzętu odkładam do grudnia.
#65 Napisany 05 października 2013 - 09:37
Oficjalny site wystartował.
Potwierdza datę luty 2014.
http://donkeykong.nintendo.com/
Myślałem, że skoro jest Dixie to będzie multi na 3 osoby, a nie dalej na 2
#66 Napisany 08 października 2013 - 18:28
Nintendo, żeby jeszcze trochę powkurzać wszystkich zawiedzionych obsuwą puściło nowy trailer na yt.
#67 Napisany 08 października 2013 - 18:42
Ależ to będzie fajna gra.
#68 Napisany 08 października 2013 - 18:48
#69 Napisany 08 października 2013 - 20:39
#70 Napisany 08 października 2013 - 20:42
Też mam takie wrażenie. Fajnie wygląda gra, nawet grafikę zacząłem doceniać, ale nie pokazali żadnych fajnych patentów. Mario jednak zamiótł trailerem.
#71 Napisany 08 października 2013 - 22:56
Ładny zwiastunik, ale nie podnosi ciśnienia. Chyba nawet nie miał, z uwagi na chill-outowy soundtrack Niewiele też nowego pokazał, choć te wstawki 3D mi się podobają. Do ostatniego trailerka Mario nie ma startu, tam widzieliśmy niesamowite patenty Tu na razie tylko filmik na pocieszenie i otarcie łez.
A tu playthrough levelu ognistego:
http://uk.ign.com/vi...-torch-gameplay
Martwi mnie, że nie ma w nim ani jednej wstawki 3D, a myślałem, że to będzie główny element, który odróżni to od DKCR na Wii.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 08 października 2013 - 23:38
#72 Napisany 09 października 2013 - 10:14
Brzydsza od Raymana i nie wyglada bardziej grywalnie. Tez bardziej kreci mnie nowy Mario 2.5 D
#73 Napisany 09 października 2013 - 11:43
otóż to. levele podwodne jeszcze jakoś ujdą, ale i tak - trailer dobitnie pokazuje, że w kwestii 2d platformówek żadne najbardziej wymyślne pseudo3d nie pobije ręcznie rysowanego 2d.Brzydsza od Raymana i nie wyglada bardziej grywalnie.
powiedziałbym nawet, że przy Raymanie to "biednie" wygląda, ale zaraz oberwę za to.
chociaż, co tam, mówię - biednie to wygląda przy Raymanie.
Pious, Ty grałeś w Raymana Legends? coś mi pachnie jakby niekoniecznie.
#74 Napisany 09 października 2013 - 11:44
No by wyglada to biednie przy Raymanie Legends. Gameplay nie oceniem bo nie znam ale stylistycznie nie urywa ani jajek ani glowy.
#75 Napisany 09 października 2013 - 11:49
otóż to. levele podwodne jeszcze jakoś ujdą, ale i tak - trailer dobitnie pokazuje, że w kwestii 2d platformówek żadne najbardziej wymyślne pseudo3d nie pobije ręcznie rysowanego 2d.Brzydsza od Raymana i nie wyglada bardziej grywalnie.
powiedziałbym nawet, że przy Raymanie to "biednie" wygląda, ale zaraz oberwę za to.
chociaż, co tam, mówię - biednie to wygląda przy Raymanie.
Pious, Ty grałeś w Raymana Legends? coś mi pachnie jakby niekoniecznie.
Jeszcze nie, jedynie w demo na razie, ale nie bój nic, nadrobię.
#76 Napisany 09 października 2013 - 13:30
jednego jeszcze nie rozumiem - na tym filmiku co Kox wrzucil koles gra grucha i wiilotem. Nintendo az tak bardzo nie ma pomyslu na wykorzystanie gamepada???? To po co go zrobili, dla remote play tylko? czy jakakolwiek gra wogole wykorzystuje go w taki sposob zebym sobie pomyslal ' wow, nie wyobrazam sobie nie grac w ta gre padletem"?
#77 Napisany 09 października 2013 - 14:26
#78 Napisany 09 października 2013 - 14:29
Metroid Prime 3 i RE4.
#79 Napisany 09 października 2013 - 14:51
#80 Napisany 09 października 2013 - 14:53
Grand Slam Tennis, SMG
Edit: nie grałem w Skyward Sword, Red Steel 2 i celowniczki, ale pewnie też
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 09 października 2013 - 14:53
#81 Napisany 09 października 2013 - 15:20
Mi tam sie w MP 1 i 2 idealnie gralo na Gackowym padzie, za zcesto wariowalo sterowanie w MP3 i w zasadzie kazdej innej grze.
A SMG niby jak wykorzystywal wiilota? kopniak machnieciem wiilotem?
Nie mowie tego po zlosciwosci ale imo sterowanie na Wii to zwykla glupota i kazda gra imo bylaby lepsza na padzie, nie pamietam pojedynzcego zajebistego momentu zwiazanego ze sterowaniem Wiilotem.
#82 Napisany 09 października 2013 - 15:21
A już wiem. Zajebiście się jarałem jak w Zeldzie TP mogłem na koniu walić z łuku i trafiać w 99%. Świetne to było.
#83 Napisany 09 października 2013 - 15:23
Fakt, luk byl fajny...i chyba tylko on bo machanie mieczem dzialalo tak 50/50.
#84 Napisany 09 października 2013 - 15:31
#85 Napisany 09 października 2013 - 16:01
za co doplacasz 300 zika. wolalbym gola konsole za 600
#86 Napisany 09 października 2013 - 16:59
#87 Napisany 09 października 2013 - 17:26
wiem, że trollbait, ale:A czy była jakakolwiek gra na Wii, o której nie myśleliście "ech, wolałbym w to zagrać na normalnym padzie"?
Residenty, Sin & Punishment, Dead Space, HotD i we wszystkie strzelanki na szynach celowniczkiem grało się doskonale, salon arcade w domu. Skyward Sword, Red Steel 2 i wszystkie (cztery, olo) gry wykorzystujące Motion+ działały tak jak wiilot powinien od początku. Zack & Wiki, WarioWare, Trauma Center, Project Zero, Other M i parę popierdółek eShopowych jak Lost Winds, Bit.Tripy, And Yet It Moves czy NyxQuest fajnie i kreatywnie wykorzystywały Wiilota. No, czyli z dwadzieścia-parę będzie.
Na Padlet jest tylko ZombiU. Dziwne, bo wystarczyłoby przenieść pomysły z DSa na konsolę stacjonarną. Kid Icarus, Etrian Odyssey, Kirby Mass Attack czy Okamiden równie dobrze funkcjonowałyby na WiiU.
#88 Napisany 09 października 2013 - 17:55
#89 Napisany 09 października 2013 - 18:10
Zeskanujesz, ale to pewnie będzie Metroid w stylu Fusiona i to w wydaniu pudełkowym. Gdyby tylko MP4 pokazali
#90 Napisany 19 listopada 2013 - 09:51
This week's GT.TV to feature new Donkey Kong Country: Tropical Freeze footage
http://gonintendo.co...story&id=217245
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|