Donkey Kong Country: Tropical Freeze
#91 Napisany 22 listopada 2013 - 22:43
#92 Napisany 22 listopada 2013 - 22:45
czuje to, widze to, moja szklana kula mowi ze jedyn juz leci z wypiekami na twarzy po wiiu
#93 Napisany 22 listopada 2013 - 22:47
#94 Napisany 22 listopada 2013 - 22:51
Tez nie lubilem platformerow 2d ale jakos od raymana mi sie zmienilo i DK > SMG true story.
#95 Napisany 22 listopada 2013 - 22:53
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 22 listopada 2013 - 22:53
#96 Napisany 22 listopada 2013 - 22:55
#97 Napisany 22 listopada 2013 - 23:06
#98 Napisany 22 listopada 2013 - 23:54
#99 Napisany 23 listopada 2013 - 00:07
Jedyn parówo.Piszemy (czyli My: elita) o tym od forever. DKCR miażdży wszystko.
#100 Napisany 23 listopada 2013 - 00:14
Na 3DSa to to wyszło też. Dobra gra, ale czasem dużo k*rw leciało zwłaszcza przy wagonikowych misjach. Jedyn się nawrócił?
#101 Napisany 23 listopada 2013 - 00:30
#102 Napisany 23 listopada 2013 - 09:14
W ogóle od miesięcy coraz trudniej było mi znaleźć grę która by mnie nie nudziła. Czasem wpadł jakiś Remember Me ale ogólnie nudno Chyba tego było mi trzeba: gry Nintendo. Wrzucasz płytkę, od razu grasz, bez instalacji, opcji itd. Natychmiastowa grywalność, masa danych pomysłów, kolorowe, wesołe.
Yep, tego było mi trzeba.
#103 Napisany 23 listopada 2013 - 19:09
Zajarany Tropical Freeze, rowniez odstawilem na chwile LEGO i odpalilem Donkey Kong Country Returns Wii - ta gra toTekken, albo - lepiej - Ninja Gaiden wsrod platformowek - nie wybacza bledow, jest oblednie grywalna, cudownie zdesignowana, a porazka oznacza, ze grac chce sie jeszcze bardziej i intensywniej! Kto to w ogole napisal, kto wycisnal tyle miodu, tyle mocy i w ogole TYLE grywalnosci ze starego Wii?! Jesli ktos z Was zrobi w niej 200% to wale poklony - jest cholernie trudno, a czasowki? Niewykonalne, acz grywalne jak diabli
#104 Napisany 23 listopada 2013 - 19:33
Kto to w ogole napisal, kto wycisnal tyle miodu, tyle mocy i w ogole TYLE grywalnosci ze starego Wii?!
RETRO.
Dlatego jak widzę pier**l*nie jedyna albo innych panikarzy którzy w tym (i nie tylko tym) temacie piszą o tym że trzeba "uwolnić retro" bo nintendo ich ogranicza to mi się smutno robi. Nikt ich nie ogranicza i widać że przejście z Metroida do Donkeya dało im dużo frajdy i pozwoliło na całkowicie inne ruchy niż te które robili przy serii metroida... co na pewno dało im dużo radości i zmotywowało do dalszej pracy. Dlatego raczej wątpie że praca nad "Tropical Freeze" była jakąś karą... popracują jeszcze nad tropical freeze max jeszcze nad jednym donkeyem i znowu mam nadzieję zrobią coś nowego w inną stronę (niekoniecznie metroida, ale narzekać też nie będę jak do niego wrócą)
Ten post był edytowany przez Kaz dnia: 23 listopada 2013 - 19:33
#105 Napisany 23 listopada 2013 - 19:38
jasne że nikt ich nie ogranicza. Ci co czuli się ograniczani, odeszli. pozostali tylko Ci, dla których Donkey Kong jest "frajdą" i "całkowicie innym ruchem".Nikt ich nie ogranicza i widać że przejście z Metroida do Donkeya dało im dużo frajdy i pozwoliło na całkowicie inne ruchy niż te które robili przy serii metroida...
pewnie też sporo świeżaków zatrudnili którym wszystko jedno, bo i tak po jednym projekcie pójdą lepszej roboty szukać
#106 Napisany 23 listopada 2013 - 19:53
jasne że nikt ich nie ogranicza. Ci co czuli się ograniczani, odeszli. pozostali tylko Ci, dla których Donkey Kong jest "frajdą" i "całkowicie innym ruchem".Nikt ich nie ogranicza i widać że przejście z Metroida do Donkeya dało im dużo frajdy i pozwoliło na całkowicie inne ruchy niż te które robili przy serii metroida...
pewnie też sporo świeżaków zatrudnili którym wszystko jedno, bo i tak po jednym projekcie pójdą lepszej roboty szukać
Jakieś linki do tych odejść? Bo ostatni wywiad jaki czytałem z jednym z członków Retro był taki w którym zachwalał pracę z nintendo ale narzekał również że praca u nich równa się z mniejszą swobodą i koniecznością pracy przy tych samych projektach... co przy pracy po raz trzeci przy tym samym tytule staje się męczące... jedyny tytuł przy którym pracowali 3 razy to metroid i jak widać to raczej on ich wymęczył bardziej niż Donkey,
#107 Napisany 23 listopada 2013 - 19:53
Nintendo ma kapuchy jak lodu! Powinni solidnie dozbroić Retro, utworzyć z nich 2 teamy (jak Sony z Naughty Dog), i wtedy niech robią i Donkeya i Metroida! HA, jak to mówią: pomarzyć można. :niepewny:
#108 Napisany 23 listopada 2013 - 23:24
Koncze juz swiat przemyslowy. Dawno nie mialem takiego funu, gra jest opor tlusciochem!!!,
I nie cierpie leveli gdzie sie na beczce lata...trace w nich kilkanascie balonow pod rzad
#109 Napisany 23 listopada 2013 - 23:49
Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 23 listopada 2013 - 23:55
#110 Napisany 24 listopada 2013 - 00:15
Nexus - trzeba sie przeturlac nad przepascia, a turlajac sie, kiedy tylko zbierzesz literke, nacisnij skok Donkey wybije sie w powietrze - wykona tzw. double jump Az na YouTube musialem sprawdzic, bo sam nie umialem zrobic 100% z pierwszego levelu
#111 Napisany 24 listopada 2013 - 00:28
Dzięki. Sam już na czuja się zacząłem turlać ale i tak ginąłem. Na ten skok nie wpadłem.
#112 Napisany 24 listopada 2013 - 02:08
Nexus - trzeba sie przeturlac nad przepascia, a turlajac sie, kiedy tylko zbierzesz literke, nacisnij skok Donkey wybije sie w powietrze - wykona tzw. double jump Az na YouTube musialem sprawdzic, bo sam nie umialem zrobic 100% z pierwszego levelu
i manewry takie jak ten 10x łatwiej wykonuje się przyciskami na 3DSie zamiast majtaniem Wiilota, więc nie ważne co niektórzy uważają o oddaleniach na małym ekranie - wersja na handhelda jest superior (i ma dodatkowy świat). Tak chciałem tylko zaznaczyć, że brak wsparcia dla Classic Controllera w DK to straszna głupota i znamienne dla gier 1st party Wii, gdzie pchali wszędzie na siłę sterowanie ruchem. Dlatego GamePad > Wiilot. Ponadto na WiiU Nintendo już patchuje gry, więc jeżeli Tropical Freeze będzie cierpieć na równie durną wadę to da się naprawić, tak jak zrobili to dodając obsługę CCP w NSMBU w którejś aktualizacji.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 listopada 2013 - 02:09
#113 Napisany 24 listopada 2013 - 10:10
Tropical freeze widze demonstrowane jest przy uzyciu wiilota i grucgy....slabo, pewnie kolejna gra ktora olewa gamepada. Po chuja oni go zrobili
#114 Napisany 24 listopada 2013 - 10:47
Tropical freeze widze demonstrowane jest przy uzyciu wiilota i grucgy....slabo, pewnie kolejna gra ktora olewa gamepada. Po chuja oni go zrobili
Pewnie sami zadają sobie to pytanie, gdyby nie GamePad mogliby dać cenę niższa o 100€, albo lepsza bebechy i by mieli multiplatformy
#115 Napisany 24 listopada 2013 - 11:57
Przecież to jest Nintendo. Tam nigdy nikt nie myślał logicznie. No, taki zestaw z Pro Controllerem zamiast GamePada, to i ja bym przytulił, a tak to czekam do wakacji.
#116 Napisany 24 listopada 2013 - 12:01
#117 Napisany 24 listopada 2013 - 12:05
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 24 listopada 2013 - 12:05
#118 Napisany 24 listopada 2013 - 12:07
#119 Napisany 24 listopada 2013 - 12:08
Akurat do DKCTF nie zdziwiłbym się, jakby bundlowali gierke z Pro Controllerem.
#120 Napisany 24 listopada 2013 - 14:10
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|