Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

WiiU Retro Studios Nintendo Donkey Kong Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
533 odpowiedzi na ten temat

#91 BeSOS Napisany 22 listopada 2013 - 22:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Czemu KURWA nikt nie powiedxial mi ze DKCR na Wii to taki TLUSZCZ?!?!? Siedze jak debil od 19 przed TV i sie odkleic sir nie moge, ta gra to gigant gameplayu, nawet przy rayu legends az tak dobrze sie nie bawilem i nie przeszkadza mi nic a nic poziom trudnosci bo gra nigdy nie oszukuje i wynagradza kazdy postem w nawiazka! Design leveli jest arcygenialny i tutaj juz Rayman zostaje w tyle. Kazdy level czyms zaskakuje i ani orzez chwile sie nie nudzilem. Coz za cudny tluszczyk mhie dpotkal, SMG2 po 36 gwiazdkach poszedl na urlop bo nir mial szans w starciu z donkeyem. Jesli dwojka na WiiU bedzie rownie dobra (a nie widze przeciwskazan zeby byla jeszcze wiekszym tluszczem :olo:) to nie dla Mariana a dla DK kupie te jebane wiiu mark my words!!!!!!!!
  • 3

#92 Schrodinger Napisany 22 listopada 2013 - 22:45

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

czuje to, widze to, moja szklana kula mowi ze jedyn juz leci z wypiekami na twarzy po wiiu


  • 0

#93 fingus Napisany 22 listopada 2013 - 22:47

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Napisał to tylko po to by wciskać nam tu tego gimbo mema, ciekawe czy znalazł go na kwejku. Nawet dał go kapsami, co za żal. :fp: Reszty nie przeczytałem. Platformówki 2D ssą.
  • 0

#94 BeSOS Napisany 22 listopada 2013 - 22:51

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Buehehehehe widze se slowko wywoluje odpowiednia reakcje :olo:

Tez nie lubilem platformerow 2d ale jakos od raymana mi sie zmienilo i DK > SMG true story.
  • 0

#95 fingus Napisany 22 listopada 2013 - 22:53

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Donkey Konga na Wii nie chciało mi się kończyć, Raymana na X360 podobnie - niby fajne, da się pokicać, ale potem wolałem wziąć się za coś innego. A oba SMG na Wii skończyłem z zapartym tchem i nawet nie myślałem, że na "dorosłych hd-genach" czeka na mnie coś apetyczniejszego. Bo nie czekało. :reggie:

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 22 listopada 2013 - 22:53

  • 0

#96 Godot Napisany 22 listopada 2013 - 22:55

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
A jak Ci mówili wszyscy, że DKCR > Rayman to marudzileś, że nie widzisz żeby to było lepsze blablablabla. Głupek z Ciebie
  • 1

#97 BeSOS Napisany 22 listopada 2013 - 23:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Kto mi mowil i gdzie? Bo chyba nie sadzisz ze Twoja opinia bym sie przejmowal :hihi:
  • 0

#98 Godot Napisany 22 listopada 2013 - 23:54

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Posłuchałbyś czasem mądrzejszego od siebie, np. mnie, to byś dobrze na tym wyszedł, warszawska mendo
  • 0

#99 gruby Napisany 23 listopada 2013 - 00:07

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Jedyn parówo.Piszemy (czyli My: elita) o tym od forever. DKCR miażdży wszystko.


  • 0

#100 Texz Napisany 23 listopada 2013 - 00:14

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Na 3DSa to to wyszło też. Dobra gra, ale czasem dużo k*rw leciało zwłaszcza przy wagonikowych misjach. Jedyn się nawrócił? 


  • 0

#101 BeSOS Napisany 23 listopada 2013 - 00:30

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Jesli nawroceniem nazywasz fapowanie nad grami N to nie i nie zamierzam. Nadrabiam zaleglosci, DK roxuje to to pisze, SMG2 jest nudny to rowniez pisze. Nie pognam po wiiu tylko dlatego ze jakas gra jest dobra bo od dziecka znam jakosc gier N i to dla mnie zadna nowosc :hejka: milo jak jakas gra zaskakuje, akurat nie sadzilem ze DK bedxie az tak dobry :)
  • 0

#102 Nexus Napisany 23 listopada 2013 - 09:14

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Też dopiero co zacząłem Donkeya. Kapitalna szpila.

W ogóle od miesięcy coraz trudniej było mi znaleźć grę która by mnie nie nudziła. Czasem wpadł jakiś Remember Me ale ogólnie nudno Chyba tego było mi trzeba: gry Nintendo. Wrzucasz płytkę, od razu grasz, bez instalacji, opcji itd. Natychmiastowa grywalność, masa danych pomysłów, kolorowe, wesołe.

Yep, tego było mi trzeba.
  • 0

#103 Matt Napisany 23 listopada 2013 - 19:09

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Zajarany Tropical Freeze, rowniez odstawilem na chwile LEGO i odpalilem Donkey Kong Country Returns Wii - ta gra toTekken, albo - lepiej - Ninja Gaiden wsrod platformowek - nie wybacza bledow, jest oblednie grywalna, cudownie zdesignowana, a porazka oznacza, ze grac chce sie jeszcze bardziej i intensywniej! Kto to w ogole napisal, kto wycisnal tyle miodu, tyle mocy i w ogole TYLE grywalnosci ze starego Wii?! Jesli ktos z Was zrobi w niej 200% to wale poklony - jest cholernie trudno, a czasowki? Niewykonalne, acz grywalne jak diabli :)


  • 0

#104 Kaz Napisany 23 listopada 2013 - 19:33

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

 Kto to w ogole napisal, kto wycisnal tyle miodu, tyle mocy i w ogole TYLE grywalnosci ze starego Wii?!

RETRO.

Dlatego jak widzę pier**l*nie jedyna albo innych panikarzy którzy w tym (i nie tylko tym) temacie piszą o tym że trzeba "uwolnić retro" bo nintendo ich ogranicza to mi się smutno robi. Nikt ich nie ogranicza i widać że przejście z Metroida do Donkeya dało im dużo frajdy i pozwoliło na całkowicie inne ruchy niż te które robili przy serii metroida... co na pewno dało im dużo radości i zmotywowało do dalszej pracy. Dlatego raczej wątpie że praca nad "Tropical Freeze" była jakąś karą... popracują jeszcze nad tropical freeze max jeszcze nad jednym donkeyem i znowu mam nadzieję zrobią coś nowego w inną stronę (niekoniecznie metroida, ale narzekać też nie będę jak do niego wrócą)


Ten post był edytowany przez Kaz dnia: 23 listopada 2013 - 19:33

  • 0

#105 torq314 Napisany 23 listopada 2013 - 19:38

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 479 Postów:

Nikt ich nie ogranicza i widać że przejście z Metroida do Donkeya dało im dużo frajdy i pozwoliło na całkowicie inne ruchy niż te które robili przy serii metroida...

jasne że nikt ich nie ogranicza. Ci co czuli się ograniczani, odeszli. pozostali tylko Ci, dla których Donkey Kong jest "frajdą" i "całkowicie innym ruchem".

pewnie też sporo świeżaków zatrudnili którym wszystko jedno, bo i tak po jednym projekcie pójdą lepszej roboty szukać :(
  • 0

#106 Kaz Napisany 23 listopada 2013 - 19:53

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

Nikt ich nie ogranicza i widać że przejście z Metroida do Donkeya dało im dużo frajdy i pozwoliło na całkowicie inne ruchy niż te które robili przy serii metroida...

jasne że nikt ich nie ogranicza. Ci co czuli się ograniczani, odeszli. pozostali tylko Ci, dla których Donkey Kong jest "frajdą" i "całkowicie innym ruchem".

pewnie też sporo świeżaków zatrudnili którym wszystko jedno, bo i tak po jednym projekcie pójdą lepszej roboty szukać :(

Jakieś linki do tych odejść? Bo ostatni wywiad jaki czytałem z jednym z członków Retro był taki w którym zachwalał pracę z nintendo ale narzekał również że praca u nich równa się z mniejszą swobodą i koniecznością pracy przy tych samych projektach... co przy pracy po raz trzeci przy tym samym tytule staje się męczące... jedyny tytuł przy którym pracowali 3 razy to metroid i jak widać to raczej on ich wymęczył bardziej niż Donkey,


  • 0

#107 nole Napisany 23 listopada 2013 - 19:53

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Nintendo ma kapuchy jak lodu! Powinni solidnie dozbroić Retro, utworzyć z nich 2 teamy (jak Sony z Naughty Dog), i wtedy niech robią i Donkeya i Metroida! :jeee:  HA, jak to mówią: pomarzyć można.  :niepewny:


  • 0

#108 BeSOS Napisany 23 listopada 2013 - 23:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Z retro odeszla juz masa pracownikow w tym lead designerow...ale tez duzo osob dolaczylo, choczby z. Naughty Dog z tego co pamietam. Nie jest to w kazdym razi ten sam squad co dal nam Metroida 1 i 2, trojke juz tworzylo zreszta Retro juz w innym lekko skladzie. Duzo bylo tego typu newsow w ostatnich latach.

Koncze juz swiat przemyslowy. Dawno nie mialem takiego funu, gra jest opor tlusciochem!!!, :cf:

I nie cierpie leveli gdzie sie na beczce lata...trace w nich kilkanascie balonow pod rzad :D
  • 0

#109 Nexus Napisany 23 listopada 2013 - 23:49

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Jest na pierwszej planszy jedna literka, wisi nad dołkiem, jak ją dostać? Zawsze wpadam do dołka.

Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 23 listopada 2013 - 23:55

  • 0

#110 Matt Napisany 24 listopada 2013 - 00:15

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Nexus - trzeba sie przeturlac nad przepascia, a turlajac sie, kiedy tylko zbierzesz literke, nacisnij skok :) Donkey wybije sie w powietrze - wykona tzw. double jump :) Az na YouTube musialem sprawdzic, bo sam nie umialem zrobic 100% z pierwszego levelu :)


  • 1

#111 Nexus Napisany 24 listopada 2013 - 00:28

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:

Dzięki. :) Sam już na czuja się zacząłem turlać ale i tak ginąłem. Na ten skok nie wpadłem.

 


  • 0

#112 Tawotnica Napisany 24 listopada 2013 - 02:08

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 107 Postów:


Nexus - trzeba sie przeturlac nad przepascia, a turlajac sie, kiedy tylko zbierzesz literke, nacisnij skok :) Donkey wybije sie w powietrze - wykona tzw. double jump :) Az na YouTube musialem sprawdzic, bo sam nie umialem zrobic 100% z pierwszego levelu :)


i manewry takie jak ten 10x łatwiej wykonuje się przyciskami na 3DSie zamiast majtaniem Wiilota, więc nie ważne co niektórzy uważają o oddaleniach na małym ekranie - wersja na handhelda jest superior (i ma dodatkowy świat). Tak chciałem tylko zaznaczyć, że brak wsparcia dla Classic Controllera w DK to straszna głupota i znamienne dla gier 1st party Wii, gdzie pchali wszędzie na siłę sterowanie ruchem. Dlatego GamePad > Wiilot. Ponadto na WiiU Nintendo już patchuje gry, więc jeżeli Tropical Freeze będzie cierpieć na równie durną wadę to da się naprawić, tak jak zrobili to dodając obsługę CCP w NSMBU w którejś aktualizacji.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 listopada 2013 - 02:09

  • 0

#113 BeSOS Napisany 24 listopada 2013 - 10:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja az tak w kolekcjonowanie sir nie bawie, ile sie zlapie za pierwszym przejsciem tyle sie zlapie bo bonusy sa slabe i nie motywuja do zbierania...a zlapanie wszystkich puzzli to niemozliwosc.

Tropical freeze widze demonstrowane jest przy uzyciu wiilota i grucgy....slabo, pewnie kolejna gra ktora olewa gamepada. Po chuja oni go zrobili :fp:
  • 0

#114 Danteusz Napisany 24 listopada 2013 - 10:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 882 Postów:


Tropical freeze widze demonstrowane jest przy uzyciu wiilota i grucgy....slabo, pewnie kolejna gra ktora olewa gamepada. Po chuja oni go zrobili :fp:


Pewnie sami zadają sobie to pytanie, gdyby nie GamePad mogliby dać cenę niższa o 100€, albo lepsza bebechy i by mieli multiplatformy
  • 0

#115 erzetPL Napisany 24 listopada 2013 - 11:57

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:

Przecież to jest Nintendo. Tam nigdy nikt nie myślał logicznie. :cf: No, taki zestaw z Pro Controllerem zamiast GamePada, to i ja bym przytulił, a tak to czekam do wakacji. 


  • 0

#116 BeSOS Napisany 24 listopada 2013 - 12:01

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No gamepad zabil ta konsole, chyba tylko nintendoland i zombieu staraly sie go wykorzystac, reszta gier (tak jak zreszta tutaj sir obawialismy) uzywa go do mapy albo remote play. Tak jak dante pisze, wystarczylo wywalic pada i nadal jechac na marce Wii, nazwac to Wii 2 i konsola sama by sie sprzedawala, szczerze moeiac wole wiimotea i gruche niz te wielkie bydle z ekranem...
  • 0

#117 gruby Napisany 24 listopada 2013 - 12:05

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Wii mote z grucha to najlepszy kontroler na ziemi. Oby nintendo pozbyło sie szybko gamepada.

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 24 listopada 2013 - 12:05

  • 0

#118 BeSOS Napisany 24 listopada 2013 - 12:07

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Na to nie ma szansy, rownie dobrze mogliby zaprzestac produkcji konsoli.
  • 0

#119 Kaxi Napisany 24 listopada 2013 - 12:08

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Akurat do DKCTF nie zdziwiłbym się, jakby bundlowali gierke z Pro Controllerem.


  • 0

#120 BeSOS Napisany 24 listopada 2013 - 14:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Czemu?
  • 0



Inne z tagami: