Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sunset Overdrive

XONE Insomniac

171 odpowiedzi na ten temat

#1 Ryan Napisany 11 czerwiec 2013 - 20:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:
Dynamiczna strzelanka TPP od Insomniac. Zakładam, bo nie było tematu.

Info o grze:
http://www.onlinecen...a-Xbox-One.html

Trailer:

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 10 czerwiec 2014 - 14:28

  • 0

#2 burnstein Napisany 11 czerwiec 2013 - 21:07

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39227 Postów:

zerowa podjarka


  • 0

#3 Ryan Napisany 11 czerwiec 2013 - 21:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:
Zgoda. :tak:
  • 0

#4 torq314 Napisany 11 czerwiec 2013 - 21:15

torq314

    Buddhabrot

  • Moderatorzy
  • 21909 Postów:

gdzieś napisali "z dużą dawką humoru". sprawdziłem w słowniku bo może coś przeoczyłem, ale zadna z definicji słowa "humor" nie pasowała mi do określenia tego co widać na trailerze.

 

ja tam raczej widzę niezłe studio rozmieniajace się na drobne, w gąszczu gier na X1 ta póki co nie ma żadnych szans na nic.


Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 11 czerwiec 2013 - 21:15

  • 0

#5 Kradziej Napisany 11 czerwiec 2013 - 22:22

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15851 Postów:

ja tam raczej widzę niezłe studio rozmieniajace się na drobne, w gąszczu gier na X1 ta póki co nie ma żadnych szans na nic.

Niestety, to.

 

Insomniac zaszufladkowali się jako "kolesie od wykręconych spluw" i nie potrafią z tej szufladki wyjść. A przecież przed Resistance - które aż tak ciekawych pukawek nie miało, Serious Sam w 2001 miał lepsze - stworzyli nie tylko Ratcheta z Clankiem, ale też Spyro. Obydwie serie pełne humoru i uroku w stylu filmów animowanych. Obydwie rozbudowane - przecież masterowanie wszystkiego w Ratchetach kilkanaście godzin zajmuje, a Spyro miał mnóstwo znajdziek i nieobowiązkowych poziomów.

 

Teraz to utalentowane przecież studio, które przy okazji premiery PS3 było podawane jako przykład nowych standardów graficznych, klepie bezpłciowe (teraz wszystko ma niby-kreskówkową grafikę) niewiadomoco na Xbox One. Może i ekskluzywny dil, pewnie, ale nie wygląda to jak coś, w co MS wpakuje mnóstwo kabony.

 

Tym słabiej, że znaczną część kariery mieli rozwijali się równolegle z Naughty Dog. Crash i Spyro byli wydawani przez Universal, obydwaj byli nieoficjalnymi maskotkami PSOne, potem wspólnie zeszli na psy po rozstaniu się z pierwotnymi twórcami swoich przygód. Następnie obydwie ekipy stworzyły gry Ktoś & Ktoś, które z kolei stały się flagowymi platformerami PS2. Nawet przez jakiś czas mogłoby się wydawać, że to Insomniac radzi sobie lepiej, bo Ratchet był bardziej popularny od Jaka... ale z obecną generacją wszystko się zmieniło, bo Naughty Dog to absolutnie topowy deweloper first party Sony, a Insomniac nie wiedzą, co ze sobą zrobić.

 

:(


  • 1

#6 narvany Napisany 12 czerwiec 2013 - 05:56

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1302 Postów:

ja tam raczej widzę niezłe studio rozmieniajace się na drobne, w gąszczu gier na X1 ta póki co nie ma żadnych szans na nic.

Niestety, to.

 

Insomniac zaszufladkowali się jako "kolesie od wykręconych spluw" i nie potrafią z tej szufladki wyjść. A przecież przed Resistance - które aż tak ciekawych pukawek nie miało, Serious Sam w 2001 miał lepsze - stworzyli nie tylko Ratcheta z Clankiem, ale też Spyro. Obydwie serie pełne humoru i uroku w stylu filmów animowanych. Obydwie rozbudowane - przecież masterowanie wszystkiego w Ratchetach kilkanaście godzin zajmuje, a Spyro miał mnóstwo znajdziek i nieobowiązkowych poziomów.

 

Teraz to utalentowane przecież studio, które przy okazji premiery PS3 było podawane jako przykład nowych standardów graficznych, klepie bezpłciowe (teraz wszystko ma niby-kreskówkową grafikę) niewiadomoco na Xbox One. Może i ekskluzywny dil, pewnie, ale nie wygląda to jak coś, w co MS wpakuje mnóstwo kabony.

 

Tym słabiej, że znaczną część kariery mieli rozwijali się równolegle z Naughty Dog. Crash i Spyro byli wydawani przez Universal, obydwaj byli nieoficjalnymi maskotkami PSOne, potem wspólnie zeszli na psy po rozstaniu się z pierwotnymi twórcami swoich przygód. Następnie obydwie ekipy stworzyły gry Ktoś & Ktoś, które z kolei stały się flagowymi platformerami PS2. Nawet przez jakiś czas mogłoby się wydawać, że to Insomniac radzi sobie lepiej, bo Ratchet był bardziej popularny od Jaka... ale z obecną generacją wszystko się zmieniło, bo Naughty Dog to absolutnie topowy deweloper first party Sony, a Insomniac nie wiedzą, co ze sobą zrobić.

 

:(

 

Amen.


 


  • 0

#7 vagrant3 Napisany 12 czerwiec 2013 - 10:29

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 9814 Postów:
słabe studio robi kolejną słabą gierkę. chyba tylko lococycle zapowiada się gorzej z exów xone.
  • 0

#8 Pico Napisany 12 czerwiec 2013 - 15:55

Pico

  • Forumowicze
  • 9603 Postów:

Jedyny z exów MS, który jakkolwiek by mnie interesował. Oczywiście jeśli gameplay byłby satysfakcjonujący. Może być tak, że pomysł jest spoko, trailer jest spoko a grywalność taka, że po godzince się odpuszcza. Zobaczymy jak to wyjdzie :). Ciekaw jestem tej gry, recenzji, gameplay'ów, mimo iż nie zagram w nią (bo oczywiście nie mam w planach zakupu XOne).


  • 0

#9 xell Napisany 12 czerwiec 2013 - 16:26

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

słabe studio robi kolejną słabą gierkę. chyba tylko lococycle zapowiada się gorzej z exów xone.

Nie ma szans, Twisted Pixel >> Insomniac Games. LocoCycle jest brzydkie, ale powinno być fajową giereczką.


  • 0

#10 Jedyn Napisany 12 czerwiec 2013 - 16:31

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:

Moze Fuse bylo wpadka i teraz wyciagna wnioski ale mimo wszystko nie rozumiem po co ida droga ktora ewidentnie im nie lezy....niebawem na prawde zaczne ich traktowac jako studio jednego tytulu a jesli umie sie robic tylko jeden rodzaj gry to tez znaczy ze talent pracownikow slabuje.

ogolnie wroze im niebawem zamkniecie studia.


  • 0

#11 Chewie Napisany 12 czerwiec 2013 - 16:36

Chewie

    [img]star.pngstar.pngstar.pngstar.pngstar.png[/img]

  • Forumowicze
  • 8471 Postów:

W przeciwieństwie do Fuse, które było strasznie gówniane i nie wiem dlaczego ktokolwiek z forum się tym interesował to może być fajne. 


  • 0

#12 ACZ Napisany 17 czerwiec 2013 - 19:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:

Insomniac:
 

Dla naszych wieloletnich fanów może być niespodzianka, że współpracujemy z Microsoft Studios i tworzymy Sunset Overdrive wyłącznie na Xbox One. Kiedy po raz pierwszy dyskutowaliśmy o tym pomyśle z Microsoftem, byliśmy sceptycznie nastawieni do stworzenia kolejnego exclusive'a. (...)

Wielu z Was pyta, co to oznacza dla Insomniac. Co z Ratchet & Clank? Co z Fuse? Inni mogą zapytać o to, dlaczego "porzuciliśmy" nasze dziedzictwo, które jest związane z PlayStation. Prawda jest taka, że nie zmieniło się zbyt wiele. Insomniac było, jest i będzie w stu procentach niezależne. (...) Teraz możemy kontrolować nasze marki i poszukiwać najlepiej pasujących do nich partnerów. O ile jesteśmy podekscytowani współpracą z Microsoftem nad Sunset Overdrive, o tyle nie oznacza to, że nie będziemy tworzyć gier wraz z naszymi wieloletnimi przyjaciółmi z Sony. To właśnie magia bycia niezależnym studiem.

 


  • 0

#13 Kaxi Napisany 17 czerwiec 2013 - 20:55

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Choć przymierzam się do PS4, to NIKOGO, ponieważ Insomniac NIKOGO.

 

Już prędzej Ratchet kogoś, ale bez względu kto go zrobi.


  • 0

#14 Jedyn Napisany 18 czerwiec 2013 - 09:12

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:


Insomniac:


Dla naszych wieloletnich fanów może być niespodzianka, że współpracujemy z Microsoft Studios i tworzymy Sunset Overdrive wyłącznie na Xbox One. Kiedy po raz pierwszy dyskutowaliśmy o tym pomyśle z Microsoftem, byliśmy sceptycznie nastawieni do stworzenia kolejnego exclusive'a. (...)
Wielu z Was pyta, co to oznacza dla Insomniac. Co z Ratchet & Clank? Co z Fuse? Inni mogą zapytać o to, dlaczego "porzuciliśmy" nasze dziedzictwo, które jest związane z PlayStation. Prawda jest taka, że nie zmieniło się zbyt wiele. Insomniac było, jest i będzie w stu procentach niezależne. (...) Teraz możemy kontrolować nasze marki i poszukiwać najlepiej pasujących do nich partnerów. O ile jesteśmy podekscytowani współpracą z Microsoftem nad Sunset Overdrive, o tyle nie oznacza to, że nie będziemy tworzyć gier wraz z naszymi wieloletnimi przyjaciółmi z Sony. To właśnie magia bycia niezależnym studiem.



No to faktycznie magia skoro nagle z dobrego deva stali sie ch*jowym.
  • 0

#15 fingus Napisany 18 czerwiec 2013 - 09:14

fingus

  • Moderatorzy
  • 31166 Postów:
Może zawsze tacy byli, tylko teraz nie dostają plusów za exy? Chociaż ostatni Resistance zmierzał w dobrym kierunku. Wiecie kto ma teraz prawa do tej marki?
  • 0

#16 wrog Napisany 18 czerwiec 2013 - 09:34

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Sony pewnie.


  • 0

#17 Jedyn Napisany 18 czerwiec 2013 - 10:12

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
Ratchety, poza all4one i tym szrotem na ps3/vite byly killerami co powierdzaja srednie na GR/metacritic z mega humorem, piekna oprawa i kapitalnym gameplayem ktory wciagal jak bagno, Crack in Time to jedna z moich ulubionych gier na PS3....od All4one kiedy zaczeli eksperymentowac z multi zaczelo sie je**ć wszystko...moze poprostu nie sa na tyle wszechstronni i powinni pozostac przy takim gameplayu jaki im wychodzi najlepiej. A moze Sony im pomagalo w develóperce, ch*j wie....
  • 0

#18 fingus Napisany 18 czerwiec 2013 - 12:27

fingus

  • Moderatorzy
  • 31166 Postów:
I tak radzą sobie lepiej niż Silikoni odstawieni od cyca Nintendo.
  • 0

#19 Kaxi Napisany 18 czerwiec 2013 - 15:03

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Albo Factor 5...


  • 0

#20 fingus Napisany 18 czerwiec 2013 - 15:07

fingus

  • Moderatorzy
  • 31166 Postów:
Ale chyba gorzej niż Rare. :cf:
  • 0

#21 xell Napisany 18 czerwiec 2013 - 17:18

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

Na pewno zawsze tacy byli, tylko teraz nie dostają plusów za exy? Chociaż ostatni Resistance zmierzał w dobrym kierunku. Wiecie kto ma teraz prawa do tej marki?

Fixed.


  • 0

#22 MaxVarEmreis Napisany 22 listopad 2013 - 18:27

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Gierka zapowiedziana na 2014r.

Sunset Overdrive, the "living world" free-running title from Resistance creator Insomniac, will be released in 2014, Microsoft has announced.

"Expect more huge launches as well, with the release of next-generation experiences, such as Titanfall, Project Spark and Sunset Overdrive in 2014."

http://www.videogame...14_release.html

 

I Overdrive nie Overdose :D


  • 0

#23 iluck85 Napisany 08 maj 2014 - 21:46

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14973 Postów:
Nowy materiał z gameplayam


  • 0

#24 Chewie Napisany 08 maj 2014 - 22:39

Chewie

    [img]star.pngstar.pngstar.pngstar.pngstar.png[/img]

  • Forumowicze
  • 8471 Postów:

Wygląda bardzo generic z tego gejpleja. Jedyne co tam widać to jeżdżenie po linach i szczelanie do mutantów więc nie rozumiem za bardzo co ma odróżniać tą grę od innych. Czekam na gejpleje z E3 w takim razie.


  • 0

#25 Jedyn Napisany 09 maj 2014 - 07:31

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:

Wyglada fajnie, pierwsza gierka obok QB ktora mnie na Xpudlo interere. Ale ostatnio Insomniac sie pogubili wiec ostroznie podchodze.


  • 0

#26 xell Napisany 09 maj 2014 - 09:01

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

Ostatnio? Przecież to studio zawsze wydawało gry cienkie jak siki węża.  Teraz pewnie nie będzie inaczej - walka z bezbronnymi różowymi glutami nie wygląda zbyt interesująco.


  • 0

#27 Jedyn Napisany 09 maj 2014 - 09:35

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:

Easy, cale forum juz dawno wie jakie masz podejscie do Ratchetow, GoWow i Okami, nie musisz na kazdym kroku nam przypominac. Nawet ja juz nie troluje tak Halo jak ty wymienionych wczesniej giereczek.


  • 0

#28 xell Napisany 09 maj 2014 - 09:58

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

Już nawet hejterkować nie wolno :ok:


  • 0

#29 vagrant3 Napisany 09 maj 2014 - 11:17

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 9814 Postów:
zapowiada się śmieć.
  • 0

#30 leon Napisany 09 maj 2014 - 11:59

leon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2123 Postów:

Wygląda fajnie, oby było grywalne.


  • 0



Dodaj odpowiedź



  

Inne z tagami: