Shin Megami Tensei: Persona 3
#91 Gość__* Napisany 20 lipca 2007 - 20:23
#92 Gość__* Napisany 25 lipca 2007 - 09:50
#93 Napisany 06 sierpnia 2007 - 17:43
inna sprawa, że P3 ma dopiero 14 recenzji...
edit: może i niepotrzebnie, ale przytoczę post jednego z userów forum gamespot.com, gdyż po prostu mnie urzekł. pochodzi on z tematu o zdementowanej już przez Atlus USA informacji na temat kolejnej obsuwy premiery P3.
XDI don't even care at this point. I've been waiting for this game since time immemorial and not even the seven horned and seveneyed slaughtered lamb opening the seals of John's scroll will stop me from getting this game. I'll ride a Goddamn golden-crowned lion-toothed scorpion locust to EB and pick my copy if i have to.
#94 Napisany 06 sierpnia 2007 - 23:05
Średnia pewnie zmaleje, jak dobiorą się do tej gry jakieś niszowe pisemka...
Szkoda tylko, że do premiery w EU jeszcze tyle czasu...
#95 Napisany 06 sierpnia 2007 - 23:27
skoro o tym mowa - email od Mikey'a Foley'a, PR-owca Koei UK (wysłany do usera forum Atlus USA o ksywie Danj):Szkoda tylko, że do premiery w EU jeszcze tyle czasu...
We will be releasing Persona 3 in the UK. An announcement will be made about this very soon and the game is scheduled for release before the end of the year. I'm afraid that is all I can say at this time.
Regards
Mikey
#96 Napisany 06 sierpnia 2007 - 23:32
We will be releasing Persona 3 in the UK. An announcement will be made about this very soon and the game is scheduled for release before the end of the year. I'm afraid that is all I can say at this time.
..... Pragnę w związku z tym tylko dwóch rzeczy - dotrzymania słowa i udaną konwersję. Szczególnie to drugie. Chcę się Personą 3 cieszyć tak bardzo, jak za tydzień będą się nią cieszyć Amerykanie (nigdy więcej konwersji ala DDS1!).
#97 Napisany 10 sierpnia 2007 - 12:06
edit: taka malutka trivia: startowa persona cichego protagonisty P3 przynależy do segmentu Głupca Wielkiej Arkany. sprawdźcie sobie choćby na angielskiej wiki info o zerowej karcie tarota, czyli o Głupcu... heh, m.in. za takie smaczki uwielbiam gry z serii SMT.
#98 Gość__* Napisany 17 sierpnia 2007 - 14:06
a mianowicie Angielskie Napisy i Japonskie Glosy ...jak fajnie bo to co jest z angielskiego Dubbingu to porazka a tu juz lepiej
Here's a treat for those of you who love Japanese RPGs but can't
stand the increasingly bad english voice jobs! This UNDUB has
the USA english text with the original Japanese spoken dialog.
Enjoy this game the way it was meant to be played!
Please stop ruining your games with such horrible english dubs!
We are forced to go to extremes like this because you are making
the games we love unplayable!
Consider multi-language or special-edition releases with the
original high quality Japanese voices.
co wy na to ?
#99 Napisany 17 sierpnia 2007 - 14:22
#100 Napisany 19 sierpnia 2007 - 17:03
#101 Napisany 19 sierpnia 2007 - 20:44
Marzy mi się by w PALu P3 wyszła na święta - to byłby chyba najpiękniejszy prezent w moim życiu [a jak by jeszcze skończono tłumaczenie P2IS to w ogóle, ale to prawdopodobnie dopiero w przyszły roku].
Swoją drogą ciekawi mnie czy i kiedy powstanie jakaś gra z serii SMT na PSP [poza portem chyba pierwszego Devil Summonera który wyszedł tylko w Azji]
#102 Napisany 20 sierpnia 2007 - 17:57
Atlus to uczynił. Co prawda nie w jakimś dialogowym gigancie, bo w Odin Sphere, ale uczynił to. Czyli jest to możliweA mnie smuci, że wydawcy zazwyczaj nie wpadają na pomysł by dawać dwie ścieżki dźwiękowe, nikt by nie narzekał, a nawet gdyby wiązało by to się z dorzuceniem drugiego DVD sądzę, że koszta byłyby minimalne.
#103 Napisany 20 sierpnia 2007 - 18:31
#104 Napisany 20 sierpnia 2007 - 20:00
#105 Napisany 20 sierpnia 2007 - 22:06
DAWAĆ TO!!!!!!!!!!!111111111 Szlag, jeszcze tyle czasu do premiery w Europie. Ma być perfekcyjna konwersja albo pogryzę.
#106 Napisany 23 sierpnia 2007 - 17:40
EDIT: Taka tam pierdółka, ale wnerwiająca, przynajmniej dla mnie - nie można nadać swojej postaci żadnej ksywki, wpisujemy tylko imię i nazwisko (mój emo boy nazywa się Takeru Tendō). Inna sprawa, że ma to swoje uzasadnienie w sposobie, w jaki postaci z tej gry ze sobą rozmawiają...
EDIT 2: OK, albo tak zdziadziałem, albo Persona 3 na normalu jest trudniejsza od SMT III na hardzie; nawet w SMT III nie zaliczyłem tylu zgonów... O___o
#107 Napisany 23 sierpnia 2007 - 20:32
#108 Napisany 23 sierpnia 2007 - 20:51
#109 Napisany 23 sierpnia 2007 - 21:55
Podejrzewam, że może rzucą soundtrack, na nic więcej nie liczę, chociaż gdyby to był ghostlight to może bardziej by się postarali [a i cena szybko by spadła], na ale mamy KOEI więc muszę odłożyć z wypłaty ~160 zł [co jak co ale na P3 musi być kasa zawczasu zabezpieczona]
#110 Napisany 23 sierpnia 2007 - 21:56
Innej nie ma. ;> Inna sprawa, że to tak naprawdę nie jest OST - dali po prostu płytkę z 18 kawałkami z gry (są najlepsze, więc nie narzekam).Masz wersję z soundtrackiem i artbookiem?
#111 Napisany 24 sierpnia 2007 - 20:21
#112 Napisany 29 sierpnia 2007 - 14:52
Nie chcesz sprzedać płytki z muzą i artbookiem?
EDIT: OK, jako że praktycznie rzecz biorąc przeszedłem już Personę 3 (gram dalej w najlepsze, ale próbując przebić się przez dodatkowy dungeon i pokonać dodatkowych bossów), pragnę a) z całą pewnością stwierdzić, iż Persona 3 to najlepszy Megaten na PS2 (tak, SMT III może się schować) b) z pełną świadomością swego chorobliwego fanboystwa względem Megatenów rzec, iż Persona 3 to najlepsza gra jRPG na PS2. NIE spodziewałem się, że dostanę aż tak świetną grę, a przecież wiecie, czego się po P3 spodziewałem...
Nie mam teraz ani czasu, ani ochoty na rozpisywanie się na jej temat (tym bardziej że teraz jestem nią całkowicie podniecony, a wypadłoby najpierw trochę ochłonąć). Powiem Wam jeszcze tylko, że jeśli FES nie zostanie przetłumaczony na angielski, to spotka nas, fanów SMT nie znających języka japońskiego, tragedia jeszcze większa niż nieprzetłumaczenie na angielski IS...
EDIT 2: Damn, moja liczba zgonów w P3 właśnie przekroczyła 50-tkę... Fakt, że gram bardzo ryzykownie, biegając po Tartarze w pojedynkę, mnie nie usprawiedliwia... ;/ Teoretycznie wystarczy poznać słabości przeciwników, ale w praktyce nie jest tak różowo - w bloku szóstym i w bloku dodatkowym ciągle trzeba się mieć na baczności, gdyż wrogowie potrafią tam solidnie przypieprzyć, a w dodatku niektórzy są do tego bardzo wytrzymali i nie mają żadnych słabości. Zastanawiam się, jak wygląda gra w FES na hardzie (podstawowa wersja P3 ma tylko easy i normal)...? O__o
#113 Napisany 29 sierpnia 2007 - 16:06
wracając do rozważań nad PALowską wersją to sądząc po tym iż Devil Summoner ma przełącznik PAL/NTSC to P3 też powinna mieć.
#114 Napisany 29 sierpnia 2007 - 16:18
BTW - dorwałeś w końcu tego Devil Summonera? jeśli tak, to jak wrażenia?
#115 Napisany 29 sierpnia 2007 - 20:29
Co do DS to po pół h grania odczucia są całkiem przyjemne z miejsca widać, że to nie będzie gra na poziomie SMTIII czy DDSów. Podstawową sprawą jest klimat, który z tego co zauważyłem się zmienia na dużo lżejszy. System walki może nie zapowiada się na tak wciągający jak w innych grach z serii ale mimo wszystko na razie ciekawy. Muzyka ma fajny klimacik. Zdziwił mnie brak VA ale jakoś strasznie mi to nie przeszkadza. Ogólnie jak na razie grą się nie zawiodłem [no ale grałem pół godziny] i nie wydaje mi się bym miał się zawieźć - dlatego, że od samego początku nie spodziewałem się po DS pozycji na miarę ww tytułów, ot taka przyjemna gierka osadzona w Japonii początku XX wieku ze smaczkami SMT. Może gdybym wybulił za DS tyle ile chce większość sklepów [na polskie ok 160zł] to bym miał inne zdanie - ale dałem o pięć dyszek mniej [za nówencje]
#116 Napisany 29 sierpnia 2007 - 21:31
wracając do P3... spoiler niefabularny (dotyczy systemu, więc można śmiało czytać, jeśli nie jest się antyspoilerowym ortodoksem): [hide]po 80 godzinach gry przyzwałem Lucyfera (wygląda tutaj inaczej niż w SMT III - niczym świeżo upieczony upadły anioł, taki, który jeszcze nie trafił do piekła, ale już jest w drodze do niego - jak go zobaczycie, to zrozumiecie, o czym paplę ;P) i Satana... ich atak łączony zadaje 9999 DMG, a sam Lucek jest praktycznie nietykalny, więc... wrogowie mogą mi naskoczyć. trochę w sumie mnie to dziwi - w większości gier jRPG, w które grałem, osiągnięcie statusu boga zajmuje znacznie więcej czasu, ale z drugiej strony - chyba lepiej spędzić ~100 godzin na naprawdę świetnych walkach, niż 3-4 razy tyle czasu na debilnym maxowaniu postaci rodem z gier Tri-Ace (ach, to HP wrogów liczone w milionach... X__x). przynajmniej mi taka koncepcja bardziej odpowiada...[/hide]
#117 Napisany 30 sierpnia 2007 - 08:23
http://www.gameranki... ... ?q=persona
#118 Napisany 30 sierpnia 2007 - 10:28
#119 Napisany 01 września 2007 - 10:03
co to megaten
Ktoś kiedyś wymyślił ten skrót, a ma on się odnosić do wszystkich gier z serii Shin Megami Tensei .