Real Racing 3
#31 Napisany 23 lipca 2013 - 00:57
#32 Napisany 23 lipca 2013 - 01:38
#33 Napisany 23 lipca 2013 - 08:08
Ach te Androidy
#34 Napisany 23 lipca 2013 - 08:14
#35 Napisany 23 lipca 2013 - 08:17
Tego nie wiem, tak jak Ty nie wiesz czy ktoś nie przejął Twojego Galaxy
http://arstechnica.c...rol-is-on-rise/
#36 Napisany 23 lipca 2013 - 08:35
Zapewne nikt z nas nie ściąga takich cudnych aplikacji
#37 Napisany 23 lipca 2013 - 08:43
Myślisz że te aplikacje są podpisane "ten program oddaje Twój telefon w ręku hakera"?
#38 Napisany 23 lipca 2013 - 08:44
#39 Napisany 23 lipca 2013 - 08:46
W kategorii V8 mam juz 2 dodże.
#40 Napisany 23 lipca 2013 - 08:46
Danye dante ... ja mowie o faktycznym wlamie a ty wyjezdzasz z takim szajsem. Jesli jakas z moich aplikacji jest zarazona to znaczy ze problem ma tez z 10 mln innych osob bo mniej popularnych nie mam .... no chuba ze moj program na obrone olo
Włam jest faktyczny, ale problem malware na Andka dotyczy znacznie większej ilości osób niż jest developerów iOS. Do tego mi mogli wykraść najwyżej imię, nazwisko i email, a na telefonach są znacznie cenniejsze dane
#41 Napisany 23 lipca 2013 - 08:49
#42 Napisany 23 lipca 2013 - 08:53
Ty zacząłeś od bulu dópy jak słusznie nabijałem się z androidowego zarządzania pamięcią. Garbage Collector na urządzeniach z ograniczoną pamięcią to poroniony pomysł
#43 Napisany 23 lipca 2013 - 08:57
#44 Napisany 23 lipca 2013 - 08:59
Przeczytaj koniecznie ten artykuł:
http://sealedabstrac...-apps-are-slow/
Jest bardzo długi, ale warto. Tematem jest porównanie JS do kodu natywnego na iOS, ale omawia masę tematów, w tym GC
#45 Napisany 23 lipca 2013 - 09:02
#46 Napisany 23 lipca 2013 - 13:07
Deb ma jakis tani szajs. Na moim sgs3 z 1gb nie ma problemow z pamiecia przy normalnym uzytkowaniu graniu ...
porównywalne, ale jeśli chodzi akurat o gry mój jest oczko lepszy
#47 Napisany 23 lipca 2013 - 16:26
#48 Napisany 23 lipca 2013 - 16:31
U mnie na HOXie tez gra smiga bez zadnych problemow. Nawet nie zdarza jej sie chrupnac za bardzo.
#49 Napisany 23 lipca 2013 - 16:37
Problem byl mega prosty jak sie okazało wystarczyło zresetować komórke i chodzi, jako, że nie pamietam jeszcze tego nowego numeru sim, a nie chciało mi sie go zmieniać tylko raz od nowości go resetowałem i tak mam nie całem 400MB, ale to już niebo lepiej i nic się nie wyłącza.
Wymaksowałem 350z i teraz nim śmigam, świetnie sie nim steruje
#50 Napisany 24 lipca 2013 - 08:13
a zapomniałem, to nie wiem w czym problem, może soft sony w ogóle polecam wgrać launchera jakiegos darmowego zamisat tych wszystkich pierdol sony/ samsunga / htc
O dziwo okazuje się że SGS4 na sofcie Samsunga chodzi lepiej niż na czystym Andku, choć pewnie launcher akurat na to nie wpływa
#51 Napisany 25 lipca 2013 - 18:55
Google w końcu chociaż trochę ogarnęło temat gierek. Wszystko opiera się o profil w Google +
http://antyweb.pl/go...otow-na-graczy/
nie wiem czy RR3 to wspiera ale niebawem bedzie
#52 Napisany 25 lipca 2013 - 20:15
#53 Napisany 25 lipca 2013 - 22:08
#54 Napisany 25 lipca 2013 - 22:12
wcześniej miałem 11 punktów rozbudowy bryki, teraz mam 20, choć niestety za dużą kasę bryka jest w mniejszym stopniu dopakowana
#55 Napisany 25 lipca 2013 - 22:44
#56 Napisany 25 lipca 2013 - 22:46
Niestety wydawana na dopałki kasa jest niewspółmierna do osiąganych wyników
#57 Napisany 25 lipca 2013 - 22:54
Szkoda, ze nie ma mozliwosci posmigania sobie dla funu wszystkimi furkami tak poza glowna rozgrywka
#58 Napisany 25 lipca 2013 - 22:58
akurat tutaj ten grind mi sie podoba, jutro jadę do pracy pociagiem to sobie akurat kilka wyścigów zrobię tak to nie ma na to czasu, a już o jeżdżeniu dla jeżdżenia nie mówię
#59 Napisany 28 lipca 2013 - 18:37
Nowy samochód i tym razem 26 elementów rozbudowy do słabego auta...trochę mnie to wkurzyło, ale przynajmniej już mi się nic nie zacina...
#60 Napisany 28 lipca 2013 - 19:57
Kompletnie stracilem ochote do tej gry. Dobilem do 99% w 1 serii i sie znudzilem. W kolko takie same, pozbawione emocji wyscigi. W zasadzie upgrady decyduja tu o wygranej. Jednak scigalki nie sa dla mnie.