Skocz do zawartości

Zdjęcie

Growy Hardkor, czyli Speedruny i inne zboczenia


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
455 odpowiedzi na ten temat

#391 Kazuo Napisany 14 lipiec 2018 - 11:08

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:
Dziękuję za miłe słowa :)

@Kurzy, będąc subskrybowanym przez zawrotną liczbę 7 widzów na YT raczej dużo nie zarobie.

@Nyjacz, poczekaj aż wyjdzie DMC5 to jeszcze będziemy razem żyłować rekordy. Liczę, że Ty i Shini dacie mi w kość w tej gierce.
  • 0

#392 Shinigami Napisany 14 lipiec 2018 - 11:23

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35922 Postów:
Też na to liczę. Wczoraj nareszcie siadłem na poważnie do DMC4SE kupionego na premierę. Trochę potrwa zanim wrócę do jakiejś dobrej formy, ale trzymam kciuki za siebie :uff:

No i propsy za trójkę.
  • 0

#393 Nyjacz Napisany 14 lipiec 2018 - 11:35

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Najtrudniejsze w opanowywaniu slasherów jest wyzbycie się masherki (po Bayo to trudne, hehe) i chęć nauczenia i zapamiętania wszystkich technik. Ja mam tak, że jak znajdę kilka kombinacji, którymi gra się najlepiej, to już lubię zapętlać i nie lubię próbować nowych :(


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 14 lipiec 2018 - 11:37

  • 0

#394 Kazuo Napisany 14 lipiec 2018 - 11:55

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:
W DMC najlepsze jest to, że nie ma tu pierdyliona kombinacji do nauczenia (z czego 90% jest bezużytecznych. Bayo albo Ninja Gaiden się kłaniają), tylko wystarczy ustawić sobie odpowiedni set broni i żonglować dostępną garstką technik, a efekty i tak robią wrażenie.

Też na to liczę. Wczoraj nareszcie siadłem na poważnie do DMC4SE kupionego na premierę. Trochę potrwa zanim wrócę do jakiejś dobrej formy, ale trzymam kciuki za siebie :uff:

No i propsy za trójkę.


Kim grasz? Jutro jeszcze raz przejdę sobie DMC1 i chyba też mocniej przysiądę do czwóreczki, Vergilem można tam odstawiać chore kombosy.
  • 0

#395 Shinigami Napisany 14 lipiec 2018 - 15:11

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35922 Postów:
Na razie zdążyłem przejść do zmiany na Dantego w fabule. Hard w czwórce jest zdecydowanie za łatwy, kiedyś to zawsze był mój podstawowy poziom trudności, kiedy po prostu chciałem sobie bez spiny pograć. Nero można co najwyżej przy bossach przez przypadek umrzeć, walki z normalnymi przeciwnikami łatwe i krótkie, mało się chłopków pojawia. Zapomniałem, że nawet blitzy dopiero u Dantego będą.
  • 0

#396 Holden Napisany 14 lipiec 2018 - 15:31

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9638 Postów:
probowalem niedawno sil z stormy ascent ale ta seria mega szybko wysuwajacych sie platform gdzies w 70% mnie rozwala. A i przeszedlem wczoraj Portal 1, zajelo mi to ok 4 godziny
  • 0

#397 Nyjacz Napisany 14 lipiec 2018 - 16:47

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

probowalem niedawno sil z stormy ascent ale ta seria mega szybko wysuwajacych sie platform gdzies w 70% mnie rozwala. A i przeszedlem wczoraj Portal 1, zajelo mi to ok 4 godziny

Przeszedłem wszystko, o czym wspominasz w poście  ^_^


  • 0

#398 Holden Napisany 14 lipiec 2018 - 19:08

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9638 Postów:
oj, nie kus mialem sie analizy uczyc
  • 0

#399 burnstein Napisany 14 lipiec 2018 - 19:13

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 44292 Postów:

Trudne gry? Nie lubię.


  • 2

#400 Nyjacz Napisany 14 lipiec 2018 - 20:07

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:
Powiem wiecej, Holden. Czasowka byla latwiejsza niz przejscie poziomu po raz pierwszy, hehe.
  • 1

#401 Kazuo Napisany 14 lipiec 2018 - 21:51

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

Na razie zdążyłem przejść do zmiany na Dantego w fabule. Hard w czwórce jest zdecydowanie za łatwy, kiedyś to zawsze był mój podstawowy poziom trudności, kiedy po prostu chciałem sobie bez spiny pograć. Nero można co najwyżej przy bossach przez przypadek umrzeć, walki z normalnymi przeciwnikami łatwe i krótkie, mało się chłopków pojawia. Zapomniałem, że nawet blitzy dopiero u Dantego będą.

 

To nie hard, tylko ta gra w ogóle jest łatwa, a na pewno znacznie łatwiejsza od DMC3. Przede wszystkim Nero jest OP, ma za mocne i zbyt łatwe do wykonania finishery Devil Bringerem, naładowany strzał z Blue Rose miażdży każdego przeciwnika, a na dokładkę mamy jeszcze exceed Red Queen, jak opanujesz to ostatnie to wbijasz się w przeciwników jak w masełko. Mam wrażenie, że Nero został stworzony pod casuali (oby w DMC5 troszkę go osłabili), dlatego wolę grać trudniejszym w opanowaniu Vergilem. 


  • 0

#402 XM16E1 Napisany 15 lipiec 2018 - 10:01

XM16E1

    Mokujin

  • Narybek
  • 40 Postów:

W DMC najlepsze jest to, że nie ma tu pierdyliona kombinacji do nauczenia (z czego 90% jest bezużytecznych. Bayo albo Ninja Gaiden się kłaniają),


Cóż za brednie. Właśnie w NG 90% jest wykorzystywanych - każda broń ma inny dobry zestaw ciosów na danego przeciwnika/bossa przez co całą grę przechodzi się wykorzystując każda broń do cna - jedna kombinacja jest hoiowa na zwykłego źołdaka gdzie fiendy latają po ścianach.
  • 0

#403 Kazuo Napisany 15 lipiec 2018 - 15:54

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

Skoro tak twierdzisz. Ja większość NG i NG2 przeszedłem spamując charge attacks na zmianę z flying swallow, może na wyższych poziomach trudości trzeba więcej kombinować. 


  • 0

#404 xell Napisany 15 lipiec 2018 - 16:46

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17386 Postów:
W Ninja Gaidenach zapoznanie się z repertuarem broni pomaga, choć na normalu faktycznie można dużo zdziałać z kombinacją flying swallow i charge attacks.

DMC ma teoretycznie fajny system walki, ale animacja jest kaszankowa i choreografia walk beznadziejna. Nie tak gry akcji powinny wyglądać, a piątka kontynuuje smutną tradycję serii. :nie:
  • 0

#405 Holden Napisany 15 lipiec 2018 - 16:53

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9638 Postów:
W ng jak jest zle to zawsze mozna odbijac sie w scian i przywalic lagą z powietrza na ziemie :cf:

Powiem wiecej, Holden. Czasowka byla latwiejsza niz przejscie poziomu po raz pierwszy, hehe.


ech, probowalem wczoraj. Dwa razy udao mi sie z szybko wysujacymi sie platformami, ale potem pod koniec jest moment gdzie trzeba odbic sie od ptaka i wyladowac na platformie sunacej w lewo/prawo - tego jeszcze nie ogarnalem. Szczerze mowiaci tak stormy ascent wydaje sie bardziej fair od pseudo-3d poziomow gdzie wystarczy, ze sie palec lekko omsknie na krzyzaku i lecimy w przepasc, mowie o planszy z liliami na wodzie, albo walka z ripper roo, gdzie przez perspektywe nie widac dokladbia gdzoe skakac
  • 0

#406 Spuczan Napisany 15 lipiec 2018 - 16:54

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 10035 Postów:

Ninja w lateksie vs białowłosy chłopaczek z rozpiętą kurtałką? Trudny wybór.


  • 0

#407 Kazuo Napisany 15 lipiec 2018 - 17:17

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

DMC ma teoretycznie fajny system walki, ale animacja jest kaszankowa i choreografia walk beznadziejna. Nie tak gry akcji powinny wyglądać, a piątka kontynuuje smutną tradycję serii. :nie:

 

A co jest nie tak z animacją i choreografią? I jak powinny wyglądać gry akcji??? Domagam się wyjaśnień!   :srsly:


  • 0

#408 xell Napisany 15 lipiec 2018 - 17:38

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17386 Postów:
Postaci są animowane jakby miały kija olchowego zamiast kręgosłupa, m.in. przez tę niekończącą się lewitację w powietrzu wszystko wygląda tak statycznie, a gry akcji powinny wyglądać dużo lepiej!
  • 1

#409 Kazuo Napisany 15 lipiec 2018 - 18:20

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

DMC pierwotnie miało być kontynuacją Resident Evil, to sporo wyjaśnia odnośnie animacji, statyczności i ogólnej sztywnoty :)


  • 0

#410 Holden Napisany 15 lipiec 2018 - 18:38

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9638 Postów:
W dmc tez mam zamiar zagrac to ocenie okiem specjalisty :sir: czy jedynka tez jest na pc?
  • 0

#411 Kazuo Napisany 15 lipiec 2018 - 19:41

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

Są wszystkie części.

 

 

 

 

burn już mi na szałcie wytknął, że zginąłem (2 razy u Vergila), był też mały zgrzyt z sekretną misją nr.1 a na DMD nie szczypałem się z przedmiotami, tylko używałem jak leci  :sadfrog:  Poza tym nie najgorszy run, może następnym razem uda m się zejść poniżej 4 godzin  


  • 0

#412 ACZ Napisany 23 lipiec 2018 - 22:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32608 Postów:

Wszystkie 5 części Fallouta ukończone w niespełna 90 minut:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 23 lipiec 2018 - 22:57

  • 0

#413 nole Napisany 28 lipiec 2018 - 03:33

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4812 Postów:

Jak and Daxter ukończony bez zebrania choćby jednego Precursor Orba :doge:.

 


  • 1

#414 Kazuo Napisany 28 lipiec 2018 - 09:36

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

Ludzie to mają pomysły  :doge:


  • 0

#415 Nyjacz Napisany 28 lipiec 2018 - 11:49

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Czasem przechodziłem tak levele w Crashu. Albo robiłem jakiś zajebiście trudny gem, a na końcu go nie brałem, muhahahahaha! Miny oglądających obok bezcenne  :banderas:


  • 0

#416 Kazuo Napisany 28 lipiec 2018 - 14:35

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

Chory człowiek  :sapek:


  • 0

#417 Kazuo Napisany 24 wrzesień 2018 - 18:46

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13304 Postów:

 

 

Zrobienie platyny w DMC4 to najwyższa szkoła opanowania gierki jaką mogę sobie w stanie wyobrazić. To już prawie podchodzi pod wyzwania typu przejście Battletoads czy platyna w Super Meat Boyu - nawiasem mówiąc myliłeś się, tam bez zginięcia trzeba przejść chaptery (po 20 poziomów), a nie całą grę, ale generalnie to jest też najwyższa półka opanowania gry, bo poziomy w Cotton Alley są chore. Mi wystarczyło zrobienie 100% bez utrudniania i tak bardzo trudnych wyzwań w sposób niesprawiedliwy. Równie dobrze mógłby być trofik "przejdź całą grę bez zginięcia 3 razy", a jak za mało to "przejdź całą grę bez zginięcia 3 razy pod rząd".

 

Super Meat Boy wygląda na strasznie zrytą grę pod kątem poziomu trudności i chylę czoła do samej podłogi przed każdym zwyrodnialcem, który wbił tam platynę, bo dla mnie wygląda to na większy hardkor niż przejście Max Payne'a 3 na jednym życiu czy zrobienie wszędzie S w DMC4:SE. Swoją drogą jak trafi się jakieś promo, to chyba w końcu się skuszę na ten tytuł (mimo, że platformówki mi jakoś specjalnie nie leżą). Ile Ty miałeś tam zgonów? Muszę wiedzieć jak bardzo mam się starać, żeby Cię pobić :cf:


  • 0

#418 Nyjacz Napisany 24 wrzesień 2018 - 18:52

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

2kuj3hz4r7y01.jpg

 

Gorąco polecam, absolutnie topowa platformówka, samo "mięso", powtarzanie nie wkurwia, bo loading nie trwa nawet pół sekundy, a poziomy są bardzo króciutkie. Przejście 40 poziomów - nie jarałem się, przejście całej gry - no niezła. Bawienie się w 100% - ooo :banderas:  :lol2:  :sir:

 

Co do rywalizacji, to jestem bardzo ciekaw, ile będziesz miał zgonów, więc śmiało, strzelam, że z 4-5k. 

 

A co do DMC4, to tak z ciekawości - olewając temat czasu, który trzeba poświęcić, zrobienie S-ki w najtrudniejszym momencie jest ile razy trudniejsze niż GMGOW?  :lol2:


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 24 wrzesień 2018 - 18:53

  • 1

#419 TEXZ Napisany 24 wrzesień 2018 - 19:34

TEXZ

    Neo Plus is my love

  • Forumowicze
  • 28642 Postów:

Kiedyś przeszedłem demko Killzone 2 idąc tylko do tyłu. 

 

O ile się orientuję, nikt ani wtedy ani dotychczas nie dokonał podobnego wyczynu. 

 

Inna sprawa, że zapewne nikomu to nie przyszło do głowy... 


  • 0

#420 Nyjacz Napisany 24 wrzesień 2018 - 19:37

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9455 Postów:

Możesz do swoich wyczynów doliczyć również granie w SMO przez 150h, czyli czas potrzebny na zrobienie 5-6 razy 100%.


  • 0