Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kwestie techniczne


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
310 odpowiedzi na ten temat

#121 torq314 Napisany 02 listopad 2013 - 16:54

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
A co jeśli brzozy w ogóle nie było?
  • 0

#122 ACZ Napisany 16 listopad 2013 - 20:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32607 Postów:

Należy zaakcentować wczorajszy nius dotyczący PS4 i ja to teraz zrobię.

 

Potwierdzono, że oprócz 8 GB GDDR5 RAM, PS4 ma jeszcze na pokładzie dodatkowe 256 MB DDR3 RAM.

 

 


  • 0

#123 Schrodinger Napisany 16 listopad 2013 - 20:41

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60430 Postów:

Należy zaakcentować wczorajszy nius dotyczący PS4 i ja to teraz zrobię.

 

Potwierdzono, że oprócz 8 GB GDDR5, PS4 ma jeszcze na pokładzie dodatkowe 256 MB DDR3.

 

A dlaczego dopiero teraz? Wiedzieli że się będzie przegrzewać, więc nie ujawniali tych 256 MB DDR3, zostwiając to na czarną godzinę. Teraz tylko pytanie: kogo obchodzi 256 RAMu gdy ma się na pokładzie 8GB? Jakaś wersja wstecznej kompatybilnosci z PS3? :olo: PS3 klasyka dostepna po zaplaceniu aob ktory odblokuje cos tam?


  • 0

#124 Danteusz Napisany 16 listopad 2013 - 20:45

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29779 Postów:

Bo to raczej RAM używany do zadań w tle, więc nie ma się czym chwalić. Wiemy o tym dzięki iFixit, więc to nie żadna plotka.


  • 0

#125 ACZ Napisany 16 listopad 2013 - 20:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32607 Postów:

Ten ram jest też używany do streamingu obrazu na Vitę.

 

I jest się czym chwalić, bo Xbone do takich rzeczy musi brać ram z głównej puli. :olo:


  • 0

#126 Schrodinger Napisany 16 listopad 2013 - 20:48

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60430 Postów:

xbone do streamingu obrazu na vite bierze ram z glownej pamieci? spoko


  • 0

#127 MaxVarEmreis Napisany 16 listopad 2013 - 20:49

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Akurat patrząc po tym jak działa UI na PS4, to przydałoby się tej konsoli z 4GB dodatkowej pamięci :olo:


  • 0

#128 Ryan Napisany 16 listopad 2013 - 22:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Menu pewnie ssie przez wolne IO, a nie braki RAMu. ;) Zmień dysk na SSD - powinno pomóc. :olo:
  • 0

#129 D3ckard Napisany 20 listopad 2013 - 23:41

D3ckard

    Mega Man

  • Narybek
  • 146 Postów:

http://pdfpiw.uspto....RS=PN/8,587,602

 

Patent złożony przez MS kilka dni temu. Dotyczy Tiled Resources, zawiera w środku coś, co wygląda jak schemat Xboxa i sporo mówi o hardware'owym wspieraniu TR.


  • 0

#130 Ryan Napisany 21 listopad 2013 - 06:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Charles Boyd jest szefem jednego z pionów DirectX. To pewnie (raczej) dotyczy jednej konkretnej techniki dostępu do kafli (która, żeby działała, musi być wspierana przez sprzęt różnych producentów, więc za friko MS będzie udostępniał to IP).
  • 0

#131 Aleks Napisany 01 luty 2014 - 10:09

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5107 Postów:

Xbox One: 1080p/60fps Not Happening Anytime Soon, Not Enough Power But Tools Will Improve


  • 0

#132 Danteusz Napisany 01 luty 2014 - 10:13

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29779 Postów:

Co za bzdura


  • 0

#133 Aleks Napisany 01 luty 2014 - 10:17

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5107 Postów:

no to napisz czemu, bo po to tu wstawiłem żeby były jakieś ciekawe i rzeczowe odpowiedzi na ten temat


  • 0

#134 Danteusz Napisany 01 luty 2014 - 10:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29779 Postów:

1080p/60fps to kwestia decyzji twórców gry, nie sprzętu czy narzędzi. PS3 w okolicach premiery miała grę o tych parametrach - Ridge Racer 7, więc czemu Xbone miałby nie dać rady? Odpowiedź jest tylko jedna - developerzy wolą dać więcej efektów niż wyższą rozdzielczość czy ilość klatek


  • 1

#135 Aleks Napisany 01 luty 2014 - 11:20

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5107 Postów:

no ale gry teraz mają więcej detali i tekstury wyższej rozdzielczości, jakieś standardy muszą dziś zachować...


  • 0

#136 Ryan Napisany 01 luty 2014 - 11:46

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Nie muszą, to decyzja techniczna i artystyczna, a nie wymóg.
  • 0

#137 Danteusz Napisany 01 luty 2014 - 11:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29779 Postów:
Po prostu praktyka pokazała że gracze wolą więcej efektów i tekstur niż rozdzielczość i prędkość animacji, więc twórcy gier się dostosowują. Te standardy o których mówisz nie mają związku ze sprzętem
  • 0

#138 Druciak Napisany 01 luty 2014 - 11:53

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:

Wszystkie gry na PS360 mogły działać w 1080@60fps tylko odbiłoby się to kosztem grafiki i tekstur, więc takie TLOU wyglądałoby jak gra z PS2 albo początków 7 generacji.


  • 0

#139 Aleks Napisany 21 luty 2014 - 02:02

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5107 Postów:

o portowaniu gier na OR:

 


  • 0

#140 Aleks Napisany 23 luty 2014 - 07:23

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5107 Postów:

Xbox One’s eSRAM Is ‘Cumbersome, Bottlenecking Memory’ – Developer

 

8 lat czasu mieli na dobranie części do nowej konsoli i tak im za bardzo nie wyszło?


  • 0

#141 Ryan Napisany 24 luty 2014 - 10:26

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Fajny art z mojego podwórka:
http://withimaginati...e-apples-apples

PowerVR GX6650 ma maksymalną teoretyczną wydajność 460.8 FP16 GFLOPS + 230.4 FP32 GFLOPS przy 600MHz. Dla porównania Xenos (Xbox 360) ma 240 FP32 GFLOPS @500MHz a RSX (PS3) 192 GFLOPS @550MHz. Przy czym GX6650 to układ mobilny. ;)
  • 0

#142 Schrodinger Napisany 24 luty 2014 - 10:30

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60430 Postów:

mowisz komórka bije xbolca? 


  • 0

#143 Ryan Napisany 24 luty 2014 - 10:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
360 nie (dla FP32, ale bardziej ogólnie tak). PS3 tak (all the way).
  • 0

#144 Schrodinger Napisany 24 luty 2014 - 10:37

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60430 Postów:

aha, czyli jak kiedyś mówiłeś że Xbox jest najlepszy to teraz uklad mobilny z ktorym masz cos wspolnego miażdży wszechświat 


  • 0

#145 fingus Napisany 24 luty 2014 - 10:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34775 Postów:
W czym jest on używany?
  • 0

#146 Ryan Napisany 24 luty 2014 - 11:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
@Sch: minęło ~9 lat, nie jest niczym szczególnie zaskakującym, że układy mobilne dogoniły stacjonarne GPU z tamtego okresu. :P

@fingus: dopiero będzie w czymś, ale nie mogę powiedzieć w czym, bo nie jest to informacja jawna. :( W każdym razie ten HW istnieje - jeśli o to pytasz - nie tylko na papierze.
  • 0

#147 lukaszSA Napisany 24 luty 2014 - 11:27

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 23139 Postów:

@fingus: dopiero będzie w czymś, ale nie mogę powiedzieć w czym, bo nie jest to informacja jawna. :( W każdym razie ten HW istnieje - jeśli o to pytasz - nie tylko na papierze.

 

Nintendo 4DS Confirmed!
 


  • 0

#148 Ryan Napisany 24 luty 2014 - 11:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
6DS: 4 ekrany, w tym 2 z nich 3D!!!
  • 0

#149 Schrodinger Napisany 24 luty 2014 - 11:32

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60430 Postów:

jak informacja niejawna to pewnie w jakims topowym telefonie ktory dopiero sie pojawi ... sgs5,6 ? :cf:


  • 0

#150 fingus Napisany 24 luty 2014 - 11:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34775 Postów:
Albo w jakimś topowym wibratorze.
  • 0