Kwestie techniczne
#121 Napisany 02 listopada 2013 - 16:54
#122 Napisany 16 listopada 2013 - 20:37
Należy zaakcentować wczorajszy nius dotyczący PS4 i ja to teraz zrobię.
Potwierdzono, że oprócz 8 GB GDDR5 RAM, PS4 ma jeszcze na pokładzie dodatkowe 256 MB DDR3 RAM.
#123 Napisany 16 listopada 2013 - 20:41
Należy zaakcentować wczorajszy nius dotyczący PS4 i ja to teraz zrobię.
Potwierdzono, że oprócz 8 GB GDDR5, PS4 ma jeszcze na pokładzie dodatkowe 256 MB DDR3.
A dlaczego dopiero teraz? Wiedzieli że się będzie przegrzewać, więc nie ujawniali tych 256 MB DDR3, zostwiając to na czarną godzinę. Teraz tylko pytanie: kogo obchodzi 256 RAMu gdy ma się na pokładzie 8GB? Jakaś wersja wstecznej kompatybilnosci z PS3? PS3 klasyka dostepna po zaplaceniu aob ktory odblokuje cos tam?
#124 Napisany 16 listopada 2013 - 20:45
Bo to raczej RAM używany do zadań w tle, więc nie ma się czym chwalić. Wiemy o tym dzięki iFixit, więc to nie żadna plotka.
#125 Napisany 16 listopada 2013 - 20:47
Ten ram jest też używany do streamingu obrazu na Vitę.
I jest się czym chwalić, bo Xbone do takich rzeczy musi brać ram z głównej puli.
#126 Napisany 16 listopada 2013 - 20:48
xbone do streamingu obrazu na vite bierze ram z glownej pamieci? spoko
#127 Napisany 16 listopada 2013 - 20:49
Akurat patrząc po tym jak działa UI na PS4, to przydałoby się tej konsoli z 4GB dodatkowej pamięci
#128 Napisany 16 listopada 2013 - 22:25
#129 Napisany 20 listopada 2013 - 23:41
http://pdfpiw.uspto....RS=PN/8,587,602
Patent złożony przez MS kilka dni temu. Dotyczy Tiled Resources, zawiera w środku coś, co wygląda jak schemat Xboxa i sporo mówi o hardware'owym wspieraniu TR.
#130 Napisany 21 listopada 2013 - 06:21
#131 Napisany 01 lutego 2014 - 10:09
#132 Napisany 01 lutego 2014 - 10:13
Co za bzdura
#133 Napisany 01 lutego 2014 - 10:17
no to napisz czemu, bo po to tu wstawiłem żeby były jakieś ciekawe i rzeczowe odpowiedzi na ten temat
#134 Napisany 01 lutego 2014 - 10:20
1080p/60fps to kwestia decyzji twórców gry, nie sprzętu czy narzędzi. PS3 w okolicach premiery miała grę o tych parametrach - Ridge Racer 7, więc czemu Xbone miałby nie dać rady? Odpowiedź jest tylko jedna - developerzy wolą dać więcej efektów niż wyższą rozdzielczość czy ilość klatek
#135 Napisany 01 lutego 2014 - 11:20
no ale gry teraz mają więcej detali i tekstury wyższej rozdzielczości, jakieś standardy muszą dziś zachować...
#136 Napisany 01 lutego 2014 - 11:46
#137 Napisany 01 lutego 2014 - 11:47
#138 Napisany 01 lutego 2014 - 11:53
Wszystkie gry na PS360 mogły działać w 1080@60fps tylko odbiłoby się to kosztem grafiki i tekstur, więc takie TLOU wyglądałoby jak gra z PS2 albo początków 7 generacji.
#139 Napisany 21 lutego 2014 - 02:02
o portowaniu gier na OR:
#140 Napisany 23 lutego 2014 - 07:23
Xbox One’s eSRAM Is ‘Cumbersome, Bottlenecking Memory’ – Developer
8 lat czasu mieli na dobranie części do nowej konsoli i tak im za bardzo nie wyszło?
#141 Napisany 24 lutego 2014 - 10:26
http://withimaginati...e-apples-apples
PowerVR GX6650 ma maksymalną teoretyczną wydajność 460.8 FP16 GFLOPS + 230.4 FP32 GFLOPS przy 600MHz. Dla porównania Xenos (Xbox 360) ma 240 FP32 GFLOPS @500MHz a RSX (PS3) 192 GFLOPS @550MHz. Przy czym GX6650 to układ mobilny.
#142 Napisany 24 lutego 2014 - 10:30
mowisz komórka bije xbolca?
#143 Napisany 24 lutego 2014 - 10:34
#144 Napisany 24 lutego 2014 - 10:37
aha, czyli jak kiedyś mówiłeś że Xbox jest najlepszy to teraz uklad mobilny z ktorym masz cos wspolnego miażdży wszechświat
#145 Napisany 24 lutego 2014 - 10:41
#146 Napisany 24 lutego 2014 - 11:23
@fingus: dopiero będzie w czymś, ale nie mogę powiedzieć w czym, bo nie jest to informacja jawna. W każdym razie ten HW istnieje - jeśli o to pytasz - nie tylko na papierze.
#147 Napisany 24 lutego 2014 - 11:27
@fingus: dopiero będzie w czymś, ale nie mogę powiedzieć w czym, bo nie jest to informacja jawna. W każdym razie ten HW istnieje - jeśli o to pytasz - nie tylko na papierze.
Nintendo 4DS Confirmed!
#148 Napisany 24 lutego 2014 - 11:29
#149 Napisany 24 lutego 2014 - 11:32
jak informacja niejawna to pewnie w jakims topowym telefonie ktory dopiero sie pojawi ... sgs5,6 ?