Jak już to w straponie
Kwestie techniczne
#151 Napisany 24 lutego 2014 - 11:48
#152 Napisany 24 lutego 2014 - 11:59
#153 Napisany 24 lutego 2014 - 12:02
To lepiej nie wchodź do Polityki
#154 Napisany 24 lutego 2014 - 14:56
Brak mi słów.
A co? Wolałbyś, abyśmy dopytywali Cię teraz: "ale powiedz, powiedz, to handheld, czy smartfon? producent z Japonii, Korei czy Cupertino?" Doceń, że wyświadczamy Ci tę grzeczność, nie usiłując zmusić byś złamał NDA.
#155 Napisany 24 lutego 2014 - 17:14
#156 Napisany 24 lutego 2014 - 18:43
#157 Napisany 24 lutego 2014 - 20:09
#158 Napisany 07 marca 2014 - 23:40
#159 Napisany 12 marca 2014 - 10:13
#160 Napisany 12 marca 2014 - 10:29
Ucieszyłbym się, gdybym grał na pcie. Niestety mam za wolny internet i szybciej gry przychodzą do paczkomatu niż z torrentów
#161 Napisany 12 marca 2014 - 12:25
chyba ten temat bedzie dobry do tego.
wykład typa z ND:
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 marca 2014 - 12:25
#162 Napisany 12 marca 2014 - 12:53
Streść mi ten filmik bo tl;dw.
#163 Napisany 20 marca 2014 - 23:26
DirectX12 out 2015 - Xbox One benefits detailed, Forza 5 shown on PC
Microsoft has unveiled the next generation of its DirectX graphics software at the Game Developers Conference in San Francisco, as promised. During the event, Turn 10 software architect Chris Tector screened a video of a limited port of Forza Motorsport 5, which has been converted to showcase DirectX12's capabilities.
The new tech is "the most significant leap for Windows game graphics in years", apparently, and developers will be able to deploy it on all Microsoft-supported platforms, including the Xbox One. Specifically, the "benefits of Direct3D 12 will extend to Xbox One" - Direct3D being an application designed to run 3D graphics in a high performance environment, such as a real-time videogame.
The DirectX12 demo of Forza 5 was run on a PC equipped with a NVIDIA graphics card. This obviously invites the assumption that Microsoft will at some point release a full PC version of Forza 5, but keep your imagination in check - there's been no formal announcement to this effect. There's no launch date for the new version of DirectX just yet, either, though Microsoft suggests that "holiday 2015" games will take advantage of it, following a limited access preview this year.
Click through to this PC Perspective liveblog for a better-informed summary of the presentation, including pictures of slides. Be warned - it's pretty jargon-rich in there. We'll do our best to bring you a layman-friendly breakdown in the next week or so.
Thanks to CVG and Devin Connors for their insights.
#164 Napisany 21 marca 2014 - 00:34
X1 przecież już miał niskopoziomową implementację DX?
#165 Napisany 21 marca 2014 - 09:38
#166 Napisany 21 marca 2014 - 14:00
trochę info po polsku jakby ktoś chciał:
DirectX 12 – rewolucja w świecie gier z końcem przyszłego roku
#167 Napisany 21 marca 2014 - 14:17
Zanim 12 wyjdzie i tak będzie trzeba kupić nową kartę
#168 Napisany 03 kwietnia 2014 - 22:31
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 03 kwietnia 2014 - 22:46
#169 Napisany 14 maja 2014 - 18:07
Brak Kinecta w Xbox One może zwiększyć wydajność konsoli
Podsumujmy patenty, dzięki którym deweloperzy będą mogli dodać mocy konsoli:
- kompletne wyłączenie obsługi Kinecta (ok. +10%)
- wyłączenie snap/multitaskingu (ok. +10%)
- obsługa nowej biblioteki DX12 (podobno może dać nawet dwukrotny wzrost wydajności)
- lepiej wykorzystany eSRAM
- no i zaprezentowana w poście wyżej "moc z chmury"
Czy różnice rzeczywiście będą znaczące, może przekonamy się już w przyszłym roku, lub dopiero jeszcze w następnym.
#170 Napisany 14 maja 2014 - 18:30
ale moc z chmury to always online ...
#171 Napisany 15 maja 2014 - 16:11
http://www.cinemable...ught-62437.html
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 15 maja 2014 - 16:12
#172 Napisany 16 maja 2014 - 06:55
"Renesas Electronics, who merged with NEC – the semiconductor company who was recently picked up by Sony (...) – is responsible for the Wii U's semiconductor in the same way that they were responsible for the Xbox 360's semiconductor. The natural logic that follows is that newer tech made in 2012 would obviously be faster than whatever they produced in 2004 for the Xbox 360's release in 2005."
Aha, czyli jak firma A kupuje firmę B, to firma B natychmiast może porzucić wszystkie swoje zobowiązania wobec klientów. Wygodne! Albo nieprawdziwe.
Aha, czyli jak teraz firma A należy do Sony, to nie będzie produkowała nic dla Nintendo. Logiczne, w końcu androidowy powerhouse - Samsung - wcale nie produkuje układów dla Apple. Hmmm...
Aha, czyli oczywistym i logicznym jest, że układ produkowany w 2012 musi być szybszy niż układ z 2005. Przykładowo wyprodukowany dzisiaj Atom będzie szybszy, niż Core Duo z 2005. Ach, może jednak nie... No i powoływanie się na ten tekst:
http://www.dualshock...ductor-factory/
"The closing factory was responsible for manufacturing the console’s Embedded DRAM"
Czysty geniusz: NEC produkował "Embedded DRAM" do WiiU. Po co zastanawiać się co znaczy "embedded" w tym kontekście? Produkowali eDRAM i tyle!
I tak dalej...
#173 Napisany 16 maja 2014 - 07:49
#174 Napisany 16 maja 2014 - 09:41
Czyli, że Wii U jednak ssie?
Kto by pomyślał
#175 Napisany 31 maja 2014 - 13:21
#176 Napisany 16 czerwca 2014 - 13:58
#177 Napisany 11 września 2014 - 19:14
#178 Napisany 21 września 2014 - 22:45
Jako, że tranzystory są wielkości rzędu dziesiątek nanometrów, ogólnie rozumiana mikroelektronika (nanoelektronika?) od jakiegoś już czasu wchodzi de facto w ogólnie rozumianą nanotechnologię