Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kwestie techniczne


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
322 odpowiedzi na ten temat

#151 lukaszSA Napisany 24 lutego 2014 - 11:48

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Jak już to w straponie


  • 0

#152 Ryan Napisany 24 lutego 2014 - 11:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Brak mi słów. :fp:
  • 0

#153 lukaszSA Napisany 24 lutego 2014 - 12:02

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

To lepiej nie wchodź do Polityki :pf:


  • 0

#154 fingus Napisany 24 lutego 2014 - 14:56

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:


Brak mi słów. :fp:


A co? Wolałbyś, abyśmy dopytywali Cię teraz: "ale powiedz, powiedz, to handheld, czy smartfon? producent z Japonii, Korei czy Cupertino?" Doceń, że wyświadczamy Ci tę grzeczność, nie usiłując zmusić byś złamał NDA. :spoko:
  • 0

#155 Ryan Napisany 24 lutego 2014 - 17:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie ma co łamać, bo ja takich rzeczy nie wiem. :cf:
  • 0

#156 Danteusz Napisany 24 lutego 2014 - 18:43

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Pro tip: Ryan robi się wylewny po kilku piwach :cf:
  • 0

#157 Ryan Napisany 24 lutego 2014 - 20:09

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie aż tak. :P
  • 0

#158 Aleks Napisany 07 marca 2014 - 23:40

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

DX12 będzie wspierał Xbox One.

 

pv14j8fgn01i.jpg


  • 0

#159 Ryan Napisany 12 marca 2014 - 10:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Cryengine na Linuksa.

http://arstechnica.c...-linux-support/
  • 0

#160 lukaszSA Napisany 12 marca 2014 - 10:29

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Ucieszyłbym się, gdybym grał na pcie. Niestety mam za wolny internet i szybciej gry przychodzą do paczkomatu niż z torrentów


  • 0

#161 ACZ Napisany 12 marca 2014 - 12:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 144 Postów:

chyba ten temat bedzie dobry do tego.

wykład typa z ND:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 marca 2014 - 12:25

  • 0

#162 burnstein Napisany 12 marca 2014 - 12:53

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Streść mi ten filmik bo tl;dw.


  • 0

#163 Aleks Napisany 20 marca 2014 - 23:26

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

DirectX12 out 2015 - Xbox One benefits detailed, Forza 5 shown on PC
 

Microsoft has unveiled the next generation of its DirectX graphics software at the Game Developers Conference in San Francisco, as promised. During the event, Turn 10 software architect Chris Tector screened a video of a limited port of Forza Motorsport 5, which has been converted to showcase DirectX12's capabilities.

The new tech is "the most significant leap for Windows game graphics in years", apparently, and developers will be able to deploy it on all Microsoft-supported platforms, including the Xbox One. Specifically, the "benefits of Direct3D 12 will extend to Xbox One" - Direct3D being an application designed to run 3D graphics in a high performance environment, such as a real-time videogame.


The DirectX12 demo of Forza 5 was run on a PC equipped with a NVIDIA graphics card. This obviously invites the assumption that Microsoft will at some point release a full PC version of Forza 5, but keep your imagination in check - there's been no formal announcement to this effect. There's no launch date for the new version of DirectX just yet, either, though Microsoft suggests that "holiday 2015" games will take advantage of it, following a limited access preview this year.

Click through to this PC Perspective liveblog for a better-informed summary of the presentation, including pictures of slides. Be warned - it's pretty jargon-rich in there. We'll do our best to bring you a layman-friendly breakdown in the next week or so.

Thanks to CVG and Devin Connors for their insights.

 

image_39325_full.jpg

 

image_39324_fit_940.jpg

 

image_39322_fit_940.jpg

 


  • 0

#164 Dutch Napisany 21 marca 2014 - 00:34

Dutch

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 037 Postów:

X1 przecież już miał niskopoziomową implementację DX? :king:


  • 0

#165 Ryan Napisany 21 marca 2014 - 09:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie miał.
  • 0

#166 Aleks Napisany 21 marca 2014 - 14:00

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

trochę info po polsku jakby ktoś chciał:
 

DirectX 12 – rewolucja w świecie gier z końcem przyszłego roku


  • 0

#167 Texz Napisany 21 marca 2014 - 14:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Zanim 12 wyjdzie i tak będzie trzeba kupić nową kartę :lol2:


  • 0

#168 Aleks Napisany 03 kwietnia 2014 - 22:31

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

hot info:
 

Microsoft Demonstrates the Power of the Cloud at Build: “Enables Experiences that Have Never Been Possible”
 


Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 03 kwietnia 2014 - 22:46

  • 0

#169 Aleks Napisany 14 maja 2014 - 18:07

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

Brak Kinecta w Xbox One może zwiększyć wydajność konsoli
 


Podsumujmy patenty, dzięki którym deweloperzy będą mogli dodać mocy konsoli:

  • kompletne wyłączenie obsługi Kinecta (ok. +10%)
  • wyłączenie snap/multitaskingu (ok. +10%)
  • obsługa nowej biblioteki DX12 (podobno może dać nawet dwukrotny wzrost wydajności)
  • lepiej wykorzystany eSRAM
  • no i zaprezentowana w poście wyżej "moc z chmury"

 

Czy różnice rzeczywiście będą znaczące, może przekonamy się już w przyszłym roku, lub dopiero jeszcze w następnym.


  • 0

#170 Schrodinger Napisany 14 maja 2014 - 18:30

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

ale moc z chmury to always online ... 


  • 0

#171 torq314 Napisany 15 maja 2014 - 16:11

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
Ja niewiele rozumiem z hardware bełkotu, ale tu napisali, że WiiU ma przepustowość pamięci 500GB/s, w zestawieniu z Xbox One który ma jakieś 170GB/s.

http://www.cinemable...ught-62437.html

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 15 maja 2014 - 16:12

  • 0

#172 Ryan Napisany 16 maja 2014 - 06:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Kompletny, bezsensowny bełkot. To jest złoto:

"Renesas Electronics, who merged with NEC – the semiconductor company who was recently picked up by Sony (...) – is responsible for the Wii U's semiconductor in the same way that they were responsible for the Xbox 360's semiconductor. The natural logic that follows is that newer tech made in 2012 would obviously be faster than whatever they produced in 2004 for the Xbox 360's release in 2005."

Aha, czyli jak firma A kupuje firmę B, to firma B natychmiast może porzucić wszystkie swoje zobowiązania wobec klientów. Wygodne! Albo nieprawdziwe.

Aha, czyli jak teraz firma A należy do Sony, to nie będzie produkowała nic dla Nintendo. Logiczne, w końcu androidowy powerhouse - Samsung - wcale nie produkuje układów dla Apple. Hmmm...

Aha, czyli oczywistym i logicznym jest, że układ produkowany w 2012 musi być szybszy niż układ z 2005. Przykładowo wyprodukowany dzisiaj Atom będzie szybszy, niż Core Duo z 2005. Ach, może jednak nie... No i powoływanie się na ten tekst:

http://www.dualshock...ductor-factory/

"The closing factory was responsible for manufacturing the console’s Embedded DRAM"

Czysty geniusz: NEC produkował "Embedded DRAM" do WiiU. Po co zastanawiać się co znaczy "embedded" w tym kontekście? Produkowali eDRAM i tyle!

I tak dalej...
  • 0

#173 torq314 Napisany 16 maja 2014 - 07:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
szkoda :(
  • 0

#174 lukaszSA Napisany 16 maja 2014 - 09:41

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Czyli, że Wii U jednak ssie?

 

Kto by pomyślał


  • 0

#175 Ryan Napisany 31 maja 2014 - 13:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Rewelacyjny panel na temat 3dfx.


  • 0

#176 Aleks Napisany 16 czerwca 2014 - 13:58

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

Xbox One i moc z chmury, czyli co tam nowego słychać...

 

 

Spoiler


  • 0

#177 Aleks Napisany 11 września 2014 - 19:14

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

Naukowcy użyli nanotechnologii by schłodzić wolne elektrony

 

2-utarlingtonr1.jpg


  • 0

#178 xell Napisany 21 września 2014 - 22:45

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

Jako, że tranzystory są wielkości rzędu dziesiątek nanometrów, ogólnie rozumiana mikroelektronika (nanoelektronika?) od jakiegoś już czasu wchodzi de facto w ogólnie rozumianą nanotechnologię :P


  • 1

#179 torq314 Napisany 21 września 2014 - 23:39

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
czy ja dobrze liczę, że przy powiedzmy 10nm to juz jest mniej więcej szerokość jakichś 100 atomów?
  • 0

#180 Ryan Napisany 22 września 2014 - 00:12

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mniej więcej. Dlatego poniżej 14nm koszt per bramka rośnie, a nie maleje jak to miało miejsce do tej pory przy zmianie skali.
  • 0