Kwestie techniczne
#181 Napisany 28 listopada 2014 - 22:49
#182 Napisany 14 grudnia 2014 - 23:18
Nvidia prezentuje nowe efekty PhysX
Nvidia zaprezentowała nowe efekty technologii PhysX. FleX to specjalna technika stosowana przy symulacji zachowań cząsteczek w czasie rzeczywistym.
Flex umożliwia realistyczne odwzorowanie między innymi cieczy, dymu i gazów, a także interakcji różnych elementów - chociażby przedmiotów i cieczy. Dobrze zobrazowano to przykładem płatków śniadaniowych unoszących się na mleku.
Technologie PhysX są wykorzystywane w niektórych grach wideo - choćby w cyklu Assassin's Creed czy Borderlands. Dodatkowe opcje dostępne są oczywiście wyłącznie dla posiadaczy kart graficznych firmy Nvidia.
#183 Napisany 18 grudnia 2014 - 10:46
Chyba po raz pierwszy publicznie IMG podało stopień skalowania naszych GPU, więc wklejam. To zapis z rozmowy telefonicznej z akcjonariuszami, więc angielski mówiony, a nie pisany.
"And in terms of scalability you’re talking about cores that go from 50 gigaflops, which is the sort tiny little core half a square millimetre or square millimetre down over teraflop, so 1.5 teraflop, you’re talking a play station for performance capabilities, this is the entire range that this technology is able to do."
#184 Napisany 29 grudnia 2014 - 19:30
Xbox One December SDK Update Allows More eSRAM Control, New API Improves eSRAM Performance
Techland’s upcoming zombie survival open world game, Dying Light is already confirmed to be running at 1080p and locked 30 frames per second on both the PS4 and Xbox One. So was Dying Light using the latest Xbox One SDK update to achieve this performance boost on Microsoft’s console?
“We were using the latest version just prior to the new release that came out on December 12th. In terms of advantages, the main thing is just how much the ESRAM control has improved,” Lead Game Designer Maciej Binkowski said to GamingBolt.
“The new API allows you to do a lot more with the ESRAM, things devs have always wanted to do but were not easily accessible. This together with better tools (PIX) allowed us to really improve performance and tweak ESRAM usage,” he added.
For those who are unaware, PIX i.e. Performance Investigator for Xbox is a software tool for game developers that helps them analyze and debug their code to improve performance of Direct3D applications. It’s intriguing to see that Microsoft have been making further updates to their SDK which has already helped several AAA games like Destiny and Grand Theft Auto 5 to achieve full 1080p resolution. It seems that with continuous improvements to both consoles, the performance gap is indeed narrowing down.
Dying Light releases next month on the PlayStation 4, Xbox One and PC. Stay tuned for more news and updates.
#185 Napisany 11 stycznia 2015 - 17:13
#186 Napisany 12 stycznia 2015 - 02:21
Ryan, weź może obczaj jeszcze to (i streść jak możesz )
#187 Napisany 12 stycznia 2015 - 10:27
#188 Napisany 27 lutego 2015 - 15:34
http://blog.imgtec.c...ance-efficiency
GT9700 daje 800 GFLOPów w FP32 lub 1.6 TFLOPów w FP16, całość przy "mobilnym" zapotrzebowaniu na prąd. Xbox One daje 1.3 a PS4 1.8 TFLOPów przy zbliżonej częstotliwości GPU i o rząd większym zapotrzebowaniu na prąd.
#189 Napisany 27 lutego 2015 - 16:10
#190 Napisany 27 lutego 2015 - 16:20
#191 Napisany 27 lutego 2015 - 16:20
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 27 lutego 2015 - 16:21
#192 Napisany 27 lutego 2015 - 16:23
#193 Napisany 27 lutego 2015 - 16:41
#194 Napisany 27 lutego 2015 - 17:23
#195 Napisany 27 lutego 2015 - 17:31
Mam nadzieję, że prototyp 4DSa przyniesiesz na najbliższe spotkanie. Dalej można puzzelki zbierać?
#196 Napisany 03 marca 2015 - 11:46
https://www.khronos.org/vulkan
#197 Napisany 03 marca 2015 - 12:00
#198 Napisany 04 marca 2015 - 23:52
#199 Napisany 05 marca 2015 - 09:17
#200 Napisany 12 marca 2015 - 17:43
#201 Napisany 12 marca 2015 - 19:24
#202 Napisany 12 marca 2015 - 19:37
#203 Napisany 12 marca 2015 - 19:38
No to przynajmniej milej się będzie patrzyło na zrzuty z gry, którą lubię
#204 Napisany 27 marca 2015 - 08:46
#205 Napisany 27 marca 2015 - 11:40
Ciekawe czy jakaś gra poza Fable Legends będzie korzystać z DX12 w tym roku.
Ciężko byłoby opracować jakiś patch, który wykorzystywałby nowe API??
#206 Napisany 27 marca 2015 - 11:55
#207 Napisany 28 marca 2015 - 22:28
Ciekawe czy jakaś gra poza Fable Legends będzie korzystać z DX12 w tym roku.
Ciężko byłoby opracować jakiś patch, który wykorzystywałby nowe API??
Forza 6 ma jeszcze korzystać.
#208 Napisany 28 marca 2015 - 22:37
Konsolowe DX12 jest upośledzone, więc nie biorę pod uwagę.
#209 Napisany 29 marca 2015 - 12:26
ORLY?Konsolowe DX12 jest upośledzone, więc nie biorę pod uwagę.
#210 Napisany 29 marca 2015 - 13:37