Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kwestie techniczne


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
322 odpowiedzi na ten temat

#241 Danteusz Napisany 27 listopada 2015 - 23:55

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
A deweloperzy Nintendo rozumieją? ;)
  • 0

#242 Ryan Napisany 28 listopada 2015 - 10:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Oni wszystko rozumiejo. A prezentacja słaba - masę ciekawszych rzeczy GG miało.
  • 0

#243 Pawlik Napisany 28 listopada 2015 - 10:48

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

techniczny bełkot dla elity :(


  • 0

#244 lukaszSA Napisany 28 listopada 2015 - 11:43

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

A deweloperzy Nintendo rozumieją? ;)

 

A gdzie tam.

 

My jak widzimy więcej niż 720 linii to już nie wiemy co się dzieje.


  • 0

#245 Danteusz Napisany 28 listopada 2015 - 15:54

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
To jak gracie w Smasha? o_O
  • 0

#246 nole Napisany 28 listopada 2015 - 16:17

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

Wy tu gadu gadu, a tymczasem miłościwe Sony udostępnia deveoperom siódmy rdzeń!11one

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1146956


  • 0

#247 lukaszSA Napisany 28 listopada 2015 - 17:05

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

To jak gracie w Smasha? o_O

 

Na 3DSie


  • 0

#248 Ryan Napisany 16 grudnia 2015 - 13:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Może kogoś.

http://wccftech.com/...-and-libraries/
  • 0

#249 Ryan Napisany 07 stycznia 2016 - 19:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tymczasem na CES. ;)

http://blog.imgtec.c...gr6500-ces-2016
  • 0

#250 lukaszSA Napisany 07 stycznia 2016 - 22:07

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Co na to Acz?


  • 1

#251 Ryan Napisany 07 stycznia 2016 - 22:22

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Co na to Acz?

Słuszne pytanie! Czekamy na Wieszcza. :tak:
  • 0

#252 ACZ Napisany 08 stycznia 2016 - 23:01

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

żaden polski portal jeszcze nie opisał tego niusa, wiec nie wiem do czego mam sie odniesc skoro nic nie rozumiem z jezyka barbarzyńców.

 


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 stycznia 2016 - 23:02

  • 0

#253 Ryan Napisany 09 stycznia 2016 - 22:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

nic nie rozumiem z jezyka barbarzyńców

Przecież to nie jest po niemiecku. :hmmm:
  • 0

#254 lukaszSA Napisany 10 stycznia 2016 - 12:23

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Nie rozumiem jak można żyć we współczesnym świecie bez znajomości angielskiego


  • 0

#255 Danteusz Napisany 10 stycznia 2016 - 14:22

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
A rozumiesz jak można wstawiać na forum zdjęcie swojej stopy obok śniadania?

Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 10 stycznia 2016 - 14:23

  • 0

#256 burnstein Napisany 10 stycznia 2016 - 14:29

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

żaden polski portal jeszcze nie opisał tego niusa, wiec nie wiem do czego mam sie odniesc skoro nic nie rozumiem z jezyka barbarzyńców.

Ależ proszę bardzo:

 

Grafika na urządzeniach mobilnych nie widziałem niesamowitą ewolucję w ciągu ostatniej dekady.
 
Wyobraźnia zrewolucjonizował przemysł ręcznych w 2001 roku wprowadzając na rynek rodzinę PowerVR GPU zaprojektowany do pierwszej fali smartfonów. Od tego czasu mamy wyznacza standardy dla maksymalnej wydajności i efektywności energetycznej z każdym wydaniu architektury graficznym PowerVR.
 
Około dwóch lat temu, nowa rewolucja po cichu zaczyna. Na GDC 2014, moi koledzy Kreatora PowerVR wprowadzono nową, skalowalną architekturę GPU zdolne do prowadzenia wysokiej wydajności, ray tracing w czasie rzeczywistym aplikacji w małym zużyciu energii.
 
Ostatnio, zgłosiłem się na ważnym kamieniem milowym dla projektu PowerVR Ray Tracing: nasze GR6500 GPU pracuje teraz z pełną prędkością na chipie 28nm zintegrowanego na płycie oceny PCIe.
 
Najbardziej ekscytującą rzeczą w PowerVR GR6500 GPU jest to, że jest to kompletny silnik graficzny z dodatkowymi możliwościami ray tracing. Deweloperzy dają się absolutnie nic, aby uzyskać dostęp do funkcji śledzących ray przełomowych.
 
Aby naprawdę ten punkt, pokazujemy specjalny podgląd na targach CES 2016 całego naszego zestawu testowego z istniejącym oprogramowaniem PowerVR, bez żadnych modyfikacji, w systemie rozwoju GR6500 mocy.
 
 
Sprzęt ray tracing w GR6500 otwiera drzwi do wielu zaawansowanych algorytmów graficznych, które wcześniej były poza zasięgiem na wszystkich, ale najwyższe GPU koniec pulpitu spożywających setki watów.
Na stanowisku w zeszłym roku, opisaliśmy, jak cienie, odbicia i załamania może być zintegrowane z tradycyjnym silnikiem rastrowych gry rurociągu. I w tej obserwacji na artykule przyjrzeliśmy się, jak za pomocą znacznika ray dla cieni daje lepsze rezultaty przy mniejszej liczbie artefaktów, a co równie ważne to jest rzeczywiście bardziej wydajny niż obliczanie cieni ze stanu techniki kaskadowo metodę map cieni.
 
GR6500 GPU pozwala każda część hybrydowego silnika Unity gry, aby działać jednocześnie na tym samym GPU. Zarówno ray tracing rastrowej i karnety są wykonywane jednocześnie i przepływ danych skutecznie rurociągiem renderowania utrzymywanie kosztownych przełączników kontekstu i żądny władzy ruchu pamięci do absolutnego minimum.
 
09_Ray śledzenie w games_PowerVR ray tracing - hybrydowy renderowania-1-label
 
W obrazie powyżej jesteśmy pokazując, jak ray tracing może być stosowany do efektów selektywnych w grze, ale kapitalnie ray tracing jest kamieniem węgielnym w zupełnie innej klasy renderowania: path tracing fizycznie oparte.
 
Ścieżka śledzenie, jak sama nazwa wskazuje, wykorzystuje prawa fizyki, aby obliczyć, ile światła dociera piksel obrazu z wirtualnej kamery. To sprawia, że ​​idealnie nadaje się do renderowania obrazów z bezkompromisową fotorealizmu, a także skraca proces tworzenia treści drastyczne, pozwalając artyście do pracy w znanych materiałów, np drewno, kamień i szkło, a poprzez umieszczenie świateł zamiast korzystać z ogromną torbę sztuczek potrzebne do zrobienia wysoką wydajność renderowania.
 
Wcześniej path tracing był ograniczony przez jego małą prędkością na offline przepływów pracy, takich jak wizualizacje architektoniczne oraz filmowych efektów specjalnych. Upoważniona przez PowerVR GR6500, ścieżka śledzenia mogą teraz pracować na interaktywnych z niespotykaną szybkością i wydajności energetycznej. Path tracing jest gotowy stać się ważnym elementem w powstających zastosowań graficznych, w tym VR i AR w terminie ich wymagalności.
 
PowerVR Kreator Ray Tracing - Produkcja jakości renderingAn obrazu renderowane przy użyciu metod renderingu jakości produkcji w systemie rozwoju
 
PowerVR GR6500 jest mobilnym GPU. Jego matryca wielkości, GFLOPS wydajność, wymagania dotyczące przepustowości i zużycie energii oznacza, że ​​jest on porównywalny z GPU już dostępne w smartfonach dziś. Ale w porównaniu z GPU konsoli lub patrząc w kierunku smartfonów i urządzeń przenośnych przyszłości, widzimy mapę drogową, która skaluje się w możliwościach i dobrze wydajności poza specyfikacją GR6500 jest. Technologia Śledzenia PowerVR Ray jest całkowicie skalowalne i faktycznie zwiększa wydajność jak poruszać się coraz bardziej potężnych rdzeni.
 
Aby zademonstrować skalowalność, że wykazują kilka płyt GR6500 pracującym w tym samym systemie.
 
PowerVR Kreator Ray Tracing - PCIe eval boardThe PowerVR Kreator płyta ewaluacyjna PCIe zasilania dema wyżej
 
Taka konfiguracja daje nam dowód punkt dla wysokiej przepustowości ray tracing, ponad miliard promieni na sekundę. Ostatecznie, możemy zapewnić naszym licencjobiorców z pełnym środowisku programistycznym wydajność, już w krzem, dla każdego śledzenia promieni GPU w sprawie planu działań. Z pokoju, aby uruchomić, to tylko mała próbka tego, co jest możliwe w architekturze PowerVR Wizard.
 
Ray Tracing PowerVR Kreator na CES 2015Scaling dotyczące wielu układów GPU PowerVR GR6500
 
Jesteśmy naprawdę podekscytowani perspektywą naszej Kreator ray tracing PowerVR architektury i jak deweloperzy będą go używać do tworzenia nowej generacji aplikacji z dużą ilością grafiki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o PowerVR GR6500 GPU i dema podglądzie powyżej, dołącz do nas na GDC 2016 roku w serii prezentacji lub odwiedzenia naszego stoiska na wystawie piętrze doświadczyć naszej technologii ray tracing żywo.

  • 0

#257 lukaszSA Napisany 10 stycznia 2016 - 15:19

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

A rozumiesz jak można wstawiać na forum zdjęcie swojej stopy obok śniadania?

 

To akurat nie jest aż tak dziwne, jak się może wydawać. Mieliśmy na forum przecież miłośnika stóp, który nawet manekinami nie gardził.


  • 0

#258 Ryan Napisany 08 lutego 2016 - 09:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nasz CEO odszedł. :(
  • 0

#259 Danteusz Napisany 08 lutego 2016 - 12:12

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Ale zwolnił się czy [*]?
  • 0

#260 Ryan Napisany 08 lutego 2016 - 13:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Odszedł, bo "akcjonariusze domagali się zmian".
  • 0

#261 lukaszSA Napisany 08 lutego 2016 - 13:04

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Uła. 

 

Zmiany proponowane przez akcjonariuszy to nic dobrego. 


  • 0

#262 Danteusz Napisany 08 lutego 2016 - 18:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:

Odszedł, bo "akcjonariusze domagali się zmian".

Dostarczenie GPU do miliarda urządzeń z iOS to za mało?
  • 0

#263 torq314 Napisany 08 lutego 2016 - 18:33

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
Mają działkę za każde sprzedane urządzenie czy deal jest ryczałtowy?
  • 0

#264 lukaszSA Napisany 08 lutego 2016 - 20:22

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

 

Odszedł, bo "akcjonariusze domagali się zmian".

Dostarczenie GPU do miliarda urządzeń z iOS to za mało?

 

 

Pamiętaj, że tutaj mówimy o akcjonariuszach.  Oni pewnie chcieli 2 miliardów iOSów, albo jakiś nowych iCzegośTam. A to, że CEO Imgtec nie ma na to wpływu pewnie ich nie interesuje, dlatego chcieli jego głowy
 


  • 0

#265 Ryan Napisany 08 lutego 2016 - 21:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Mają działkę za każde sprzedane urządzenie czy deal jest ryczałtowy?

Both. Kasa jest i z licencji i z tantiem. Problemem jest słabnąca koniunktura, zwalniająca chińska giełda i lekkie przeinwestowanie w ostatnich ~3 latach.
  • 0

#266 lukaszSA Napisany 17 lutego 2016 - 08:33

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Torq się nie chwalił, ale wczoraj wyszła wersja 1.0 Vulkana.

 

https://www.khronos....rview_Feb16.pdf

 

Z ciekawszych informacji, to wygląda na to, że Nintendo jest w Vulkan Working Group


  • 1

#267 Ryan Napisany 17 lutego 2016 - 10:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Biorą sprzęt od AMD, które de facto stworzyło Vulkana, więc raczej że są. ;)
  • 0

#268 lukaszSA Napisany 22 lutego 2016 - 21:07

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Tech demo przenośnego NXa :cf:

 


  • 0

#269 lukaszSA Napisany 23 lutego 2016 - 17:13

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Nic odkrywczego, ale dziewoję opowiadającą o GameBooyu trzeba wrzucić.

 

 

Fani Nintendo tradycyjnie nie mają czego szukać, bo i tak niczego nie zrozumieją.


  • 0

#270 ACZ Napisany 27 lutego 2016 - 00:18

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

17 października 2014 Sony złożyło wniosek patentowy na rękawico-kontroler.

 

 

W założeniu projekt miałby opierać się o zamontowany na nadgarstku czujnik i kamerkę z przodu, które wychwytywałyby ruch palców czy dłoni. Ruch następnie miałby zostać przesyłany do zewnętrznego urządzenia, aby odtworzyć gest w programie.

 

reka.png

 

itemy.png


  • 0