W grupie Souslow sporo osob narzekalo, ze za latwo jest
Lords of the Fallen
#181 Napisany 16 listopada 2014 - 17:36
#182 Napisany 16 listopada 2014 - 18:26
To grajcie odwróconym padem.
#183 Napisany 17 listopada 2014 - 00:50
(Bardzo) dobry, polski Dark Souls.
Według licznika gry, zaliczyłem ją w 16 godzin. Bawiłem się przy tym przednio. Za taką cenę (kupiłem ją w empiku dzień po premierze za niecałe sto osiemdziesiąt zł) każdy miłośnik serii Souls powinien się skusić. Gra ma od groma zapożyczeń od tych słynnych pozycji z niezwykle częstym "You Died" na czele. Zasadniczo to momentami grający czuje się jakby przeżywał przygodę w Demon's/Dark Souls nowej generacji, a to ze względu na szkielet danych rozwiązań, design, sterowanie, et cetera.
Z drugiej strony ta nowa jakość na konsolach nieco kuleje. Wszelakie zbroje, oręż, efekty wizualne robią piorunujące wrażenie, jednak animacji, która jest niestabilna i nie trzyma tego wymaganego minimum na poziomie trzydziestu k/s, nie sposób wybaczyć. W przyszłym tygodniu sprawdzę przygody Harkyna na moim master race i jestem ciekaw jak Lordowie będą się prezentować na maksymalnych ustawieniach w najwyższej rozdzielczości i przy ultra płynnych sześćdziesięciu klatkach.
Warstwa audio trzyma wysoki poziom. Ten tytuł jednak zapamiętam dzięki kapitalnemu motywowi przewodniemu, który uderza z siłą jaką sprezentował Kryzys Drugi tudzież TLoU. Kapitalny. Świetnie, że pod koniec gry słyszymy go tak często. W ogóle końcówka LotF niezwykle przypadła mi do gustu, podnosząc ocenę końcową. Rewelacja.
Szkoda tylko, że postaci drugoplanowe są kompletnie bez wyrazu i nie zapadają kompletnie w pamięć. Brakuje tez jakiegoś konkretnego zwrotu fabularnego. Grając w tę produkcje czasami przypominał mi się (szczególnie pod koniec gry) pierwszy Dragon Age. Znakomita to pozycja z ciekawą historią, która zaskakuje jak w Suikoden II, a postacie obdarzone są dawka charyzmy jakiej by się Tywin Lannister nie powstydził. Niestety tego w Lordach brakuje, choć główny bohater jest całkiem w porządku, pomimo irytującej gestykulacji w scenach przerywnikowych (które notabene są jednym z najsłabszych elementów gry - kiepskie dialogi, toporne animacje, nuda jak w odpowiednikach z FF XIII, aż chce się je pominąć).
Przygody wytatuowanego osiłka to niełatwa przeprawa. Podczas potyczek z mięsem armatnim (choć tutaj nawet zwykły oponent potrafi napsuć krwi) niezbyt czeto odwiedzała mnie cyfrowa kostucha, jednak każdy boss, to przynajmniej dwa-trzy podejścia (czasami więcej - no cześć, Czempion). Generalnie na każdego bossa jest pewien sposób (jak wbijanie tarczy w ziemię przy wspomnianym Czempionie), przez co potyczki są o wiele łatwiejsze, jednakże poznanie ataków oraz schematu działań (vide cmentarzysko i obszarowy atak zabijający bohatera na miejscu) wymaga najczęściej kilku prób. NG+ problemów żadnych nie przysporzy zatem.
Osobiście jako osoba mająca 100% w trzech wersjach Demon's Souls i Dark Souls, oceniłbym binarny ciężar LotF na coś w deseń NG+ w DkS właśnie. Pokora, cierpliwość zostanie nagrodzona. Nic wybitnie trudnego to nie jest, ale też nie jest to zabawa, do której gracze przez ostatnie lata zostali przyzwyczajeni. Aczkolwiek wybór poziomu trudności powinien być dostępny, gdyż polska produkcja nie jest przystępna dla każdego, a grający powinien mieć wybór - tylko, że jak już wspomniałem, to taka kalka założeń gier FS.
Jednym słowem - grać, tym bardziej, że im więcej czasu tej grze poświecimy, tym lepiej czas przy niej spędzamy, pomimo kilku błędów.
8/10 - grafika;
9/10 - audio;
8/10 - grywalność;
8/10 - ocena końcowa;
#184 Napisany 17 listopada 2014 - 14:21
Generalnie jak ktoś się odbił od Soulsów i myśli, że tutaj bez treningu i na jana pójdzie z górki, to się srogo przejedzie. Gra jest faktycznie trudniejsza niż 99% gier i dobrze, ja bawiłem się bardzo dobrze, tak na 8/10. Po spędzeniu setek godzin z DkS i DkS2 gra się łatwiej, system walki żywcem wyjęty z wiadomej serii i bossowie łatwiejsi.
Zrobiłem więcej jak połowę na NG+ i powiem, że jest łatwiej niż na NG i nie wiem czy chce mi sie NG+ kończyć.
#185 Napisany 22 grudnia 2014 - 16:35
Fixed the Catacombs pit breaking the save file
Players cannot skip/exploit the tutorial Rhogar Marauder (sorry speedrunners!).
Fixed death while healing, which caused respawn in death pose.
Fixed the conditions for final boss special loot – it’s actually doable now!
Commander boss becoming idle during fight is now extremely improbable.
Fixed the “die after respawn” issue both in Catacombs and in Solitude.
Post Chromashift setting is now optional.
Fixed a nasty visual bug when using Shelter spell.
Fixed Kaslo blocking the Planetarium entrance (#StopTheTappening).
Fixed Annihilator being permanently slowed down under certain conditions.
Saving the game without losing the Experience Multiplier is now possible (press L3 while saving), and regular saving does reset it.
Fixed the exploit allowing to keep Best permanently stunned.
Daze spell will no longer influence bosses, as it could easily have been exploited.
Fixed the triggering of cutscene with two imprisoned Monks in Catacombs.
Fixed the quest with Crippled Rhogar NPC, where under certain conditions, obtaining the reward was unnecessarily blocked.
The appearance of portal ending the Chamber of Lies made more intuitive.
Fixed the incorrect damage values displayed in Inventory.
Fixed Harkyn being able to pass through an intact secret breakable walls.
Fixed the unnatural contrast changes (especially visible in Keystone exteriors).
Fixed greatswords not dealing damage after parrying.
[PS4] Screen tearing significantly reduced.
[PC] Fixed several issues with disconnecting the gamepad controller.
Fixed the Catacombs bossfight arena lever inactive under certain conditions.
Fixed loot disappearing from chests upon death.
Tweaked the hitboxes for Champion boss.
Found and fixed few Hunter (crossbow) buggers who tried to shoot you through walls.
Fixed some locks disappearing from treasure chests.
Lowered frequency of “Patch is coming soon” message on Lords of the Fallen social pages.
Z tego Kaslo to niezłe ziółko, tyle czasu trzeba było go szukać i jeszcze jakieś drzwi potrafił przyblokować.
No i "[PS4] Screen tearing significantly reduced" chyba ucieszy nas wszystkich.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 22 grudnia 2014 - 16:38
#186 Napisany 22 grudnia 2014 - 16:43
Już mi leci gierka ze STEAM-a, 9gb, mało coś. Zobaczę czy poprawili te wszystkie bugi.
#187 Napisany 22 grudnia 2014 - 20:11
Już mi leci gierka z torenta
#188 Napisany 22 grudnia 2014 - 20:13
Założymy się, że nie?
Jak przegrasz to ban.
#189 Napisany 12 lutego 2015 - 14:46
Ciekawy artek dot. powstawania gry...
http://www.gamasutra..._the_Fallen.php
Swoja droga, tak jak kompletnie olewalem gre, tak od jakiegos czasu mam ochote ja sprawdzic/zagrac...
#190 Napisany 12 lutego 2015 - 17:29
#191 Napisany 25 maja 2015 - 22:07
#192 Napisany 26 maja 2015 - 10:43
Ominąłem tę grę, a po Bloodbornie to nawet nie wiem czy chce mi się ją nadrabiać.
#193 Napisany 29 maja 2015 - 19:03
Dwójeczka jest na razie w bardzo wczesnej fazie koncepcyjnej i na pewno nie wyjdzie przed 2017 rokiem. Na razie również nie wiadomo z kim będzie współpraca przy tworzeniu gry (bo już nie z Niemcami z Deck 13).
#194 Napisany 30 maja 2015 - 21:55
#195 Napisany 30 maja 2015 - 22:30
Kiedyś w wywiadzie Tymiński mówił, że będą potrzebowali około 500 tysięcy, żeby gra zaczęła na siebie zarabiać, więc raczej powinni być zadowoleni z tych 900 tys.
#196 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:19
Chciałem sobie zacząć jakieś Soulsy czy Bloodborne, a przypomniało się mi mi się, że mam na dysku Lords of the Fallen. Czy mogę zacząć od niego, z tego co słyszałem, nieco bardziej casualowego, i potem zdecydować, czy zabrnąć w produkcje From Software, czy nie podchodzi mi taki styl zabawy?
#197 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:22
#198 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:23
Nope, nope, nope.
Szkoda życia na Lords of the Fallen. Szansę można dać po ograniu BB, DkS3, DkS2, SaS, pewnie NIOH niedługo.
Jeżeli po tym wszystkim będziesz miał dalej głód soulsbornów, to sugeruję przejść kolejny raz BB
#199 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:24
#200 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:39
OK, to jako "gra, która pomoże mi zdecydować, czy brać się za Soulsy" jest słaba. A jako "gra action-RPG, którą mam na dysku z Plusa i jest 7/10"?
#201 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:45
Nieee. 7/10 to tylko niewiele mniej, niż 8/10 czy 9/10.
Jeżeli naprawdę szkoda Ci pieniędzy na coś porządnego z gatunku, to próbuj. Ale naprawdę nie widzę powodu, żeby grać w tę grę mając BB czy DkS do wyboru
#202 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:46
yebać półśrodki, kupuj bloodborna i oraj
#203 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:48
Nieee. 7/10 to tylko niewiele mniej, niż 8/10 czy 9/10.
Jeżeli naprawdę szkoda Ci pieniędzy na coś porządnego z gatunku, to próbuj. Ale naprawdę nie widzę powodu, żeby grać w tę grę mając BB czy DkS do wyboru
No przecież napisałem, że chodzi o ukończenie gierki, bo jest na dysku i nie lubię mieć "zaległości" w bibliotece. Też przyznam, że się boję nieco, bo całe życie raczej nie grywałem w RPG-i, a From podobno nie daje żadnych samouczków, wyjaśnień, co z czym, jak itd.
Ale zaufam Wam, zaufam.
#204 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:51
No okej, a ja kwestionuje sens traktowania tej gry jako zaległości
#205 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:55
OK. Jak przeszedłem Ninja Gaiden Sigma 1 & NG2 na normalu, to dam radę?
#206 Napisany 25 stycznia 2017 - 09:55
To nie ma znaczenia
#207 Napisany 25 stycznia 2017 - 10:02
A jakieś odniesienie? To gry, przy których będę darł się i jęczał? Czytałem, że są po prostu sprawiedliwe i wymagające, ale szczerze mówiąc, nie chcę przechodzić czegoś na 80h+, co mnie wykończy nerwowo.
#208 Napisany 25 stycznia 2017 - 10:05
#209 Napisany 25 stycznia 2017 - 10:07
Jak się odbijesz, to się odbijesz
Ale warto dać uczciwą szansę gierce na "zaskoczenie". No, chyba że od początku będzie wiadomo, że to nie Twoja bajka i generalnie nie wiesz o co całe halo
#210 Napisany 25 stycznia 2017 - 10:08
No to gra dla mnie, choć nie rozumiem, czemu miałbym nie drzeć się, i pomimo tego nie próbować dalej, jak napisałeś. Gdy przechodzę wymagające rzeczy, to często mówię, że już w to nigdy nie zagram, albo że to najgorzej zaprojektowana gra na świecie, a potem twardo do końca, bo nie umiem nie