Zelda z grafiki, Ico z gameplayu. Da1 ale mogliby jakas date premiery orientacyjna zarzucic...
Rime
#31 Napisany 13 sierpnia 2014 - 06:48
#32 Napisany 13 sierpnia 2014 - 07:05
Dla każdego kto się choć trochę zna na dizajnie giereczek dla dzieci, inspiracje serią Zelda są jasne i dostrzegalne na pierwszy rzut oka. Rzekłem.
Czy to źle? dla mnie wygląda to na małe dzieło sztuki. Oby wyszło jak na trailerze.
Fajnie, że jest miejsce dla takich infantylnych gierek - biorę w ciemno, jak i te które czerpią garściami z realizmu. Podobnie jak z filmami - znajdę czas i dla crapów dla mas i dla wybitniejszych obrazów.
#33 Napisany 22 sierpnia 2014 - 09:06
Bawię się jutubem
#34 Napisany 21 października 2014 - 15:18
z wywiadu jaki przeprowdził Gameractor z dyrektorem projektu:
- Gra łączy w sobie poczucie osamotnienia i odkrywania, podobnie jak to miało miejsce w klasycznych filmach takich jak np. Jazon i Argonauci oraz doświadczenia autorów z dzieciństwa, w śródziemnomorskim klimacie.
- Nie będzie walki, ale nie poczujesz się niepokonany, progres nie będzie łatwy. Jako dziecko nie jesteś świadomy wszystkich zagrożeń.
- Oryginalne elementy w zagadkach takie jak użycie perspektywy czy światła.
- Otwarty, ale zwarty świat. Wieża nie jest końcem, jest początkiem, niespodzianką dla graczy. Jeśli lubicie eksploracje, to pokochacie Rime. Jeśli lubicie zabijać potwory, nie oczekujcie tego.
- Inspiracjami są: Malarstwo Sorolli (światło), Ico, animacja w Shadow of the Colossus, Jak and Dexter, czy The Room.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 października 2014 - 15:22
#35 Napisany 21 października 2014 - 15:23
Lubimy.Jeśli lubicie eksploracje
#36 Napisany 28 stycznia 2016 - 20:11
#37 Napisany 28 stycznia 2016 - 21:41
#38 Napisany 29 stycznia 2016 - 08:40
Czuje ze dojebali ja powaznie i z indora na kilka h wyjdzie z tego mega killer
#39 Napisany 29 stycznia 2016 - 11:30
Czuje ze doj**ali ja powaznie i z indora na kilka h wyjdzie z tego mega killer
No chyba nie bo ponoć sony jest wku,rwione bo wsadzili kasę w ten projekt a to małe studio ma problemy żeby stworzyć tę grę, ponoć nie mają pomysłu jak urozmaicić gameplay i gra jest najzwyczajnie w świecie nudna.
Zresztą oczekiwać killera po devie, który zrobił koszmarka w postaci Deadlight to nie wiem co trzeba mieć w glowie.
#40 Napisany 29 stycznia 2016 - 11:34
Tak tez moze byc bo to zadna nowosc ze dobrze zapowiadajaca sie gra okazuje sie sredniakiem ale zawsze oceniamy obietnice gry a nie koncowy produkt przed premiera bo inaczej sie nie da.
#41 Napisany 29 stycznia 2016 - 11:45
No chyba nie bo ponoć sony jest wku,rwione bo wsadzili kasę w ten projekt a to małe studio ma problemy żeby stworzyć tę grę, ponoć nie mają pomysłu jak urozmaicić gameplay i gra jest najzwyczajnie w świecie nudna.
Zresztą oczekiwać killera po devie, który zrobił koszmarka w postaci Deadlight to nie wiem co trzeba mieć w glowie.
#42 Napisany 29 stycznia 2016 - 12:09
mi sie zdawalo ze w tym Tequilla sa tez ludzie z innych utalentowanych studiow dev ale nie pamietam kto i gdzie to psial
z wikipedii:
It was established in 2009 by some of the former employees of Blizzard Entertainment, MercurySteam Entertainment, Pyro Studios, Sony Computer Entertainment Europe and Weta Digital to develop video games.
Deadlight ma srednia srednia (niecale 70%) ale nie zmienia to faktu ze Rime wyglada zajebiscie i tez bankowo inne wewnetrzne studia Sony przy nim pomagaja bo to powszechna praktyka Sony przy produkcji exow.
#43 Napisany 29 stycznia 2016 - 13:07
No chyba nie bo ponoć sony jest wku,rwione bo wsadzili kasę w ten projekt a to małe studio ma problemy żeby stworzyć tę grę, ponoć nie mają pomysłu jak urozmaicić gameplay i gra jest najzwyczajnie w świecie nudna.
Zresztą oczekiwać killera po devie, który zrobił koszmarka w postaci Deadlight to nie wiem co trzeba mieć w glowie.
Ciekawe, ciekawe...Z przyjemnością przeczytałbym źródło tych informacji potwierdzających "wk@rw Sony".
Możesz wrzucić linka?
No i do jasnej cholery - "Deadlight" to przezajebista gra.
http://m.neogaf.com/...7&postcount=128
No i do jasnej cholery - deadlight to straszny crap.
#44 Napisany 29 stycznia 2016 - 15:14
#45 Napisany 29 stycznia 2016 - 15:17
Wzorowanie się na team ICO w stosunku 1:1
#46 Napisany 29 stycznia 2016 - 15:29
tam musi Cerny wejść i ratować sytuacje
#47 Napisany 29 stycznia 2016 - 16:09
#48 Napisany 16 marca 2016 - 18:57
Dzieje się.
Tequila Works odkupiło prawa do gry
Tym samym najprawdopodobniej ekskluzywność na PS4 jest już nieaktualna i gra wyjdzie na wszystkie platformy wybrane przez dewelopera. Ciekawe co poszło nie tak.
#49 Napisany 16 marca 2016 - 19:00
Woow, raczej dobry news.
#50 Napisany 16 marca 2016 - 19:14
Nie wiem czy tak dobrze. Nie chcę wróżyć z fusów, ale mam nadzieję, że nie jest to potwierdzenie tego, o czym wyżej na tej stronie pisał bartezoo, bo gra wyglądała fantastycznie.
#51 Napisany 17 marca 2016 - 10:44
I tylko wygląda hehe
#52 Napisany 17 marca 2016 - 11:00
Szkoda, myślę, że już można stawiać znicze.
[*]
#53 Napisany 17 marca 2016 - 11:04
This words are a direct quote from my source about this news and the studio itself (it contains his personal opinion):
"Sony required about one month ago the DEV KITs to be returned and canceled the fundings into Tequila Works, due of the game had no-sense. Basically there wasn't a game.
This is a consecuence of the bad studio direction, basically Raul Rubio thinks that he is the next Tim Schafer. The truth is that Raul was fired from MercurySteam. The people from MercurySteam speak really bad about him (the main critics are: he has no idea about games, technology and he has crazy ideas without sense). If you add that his wife is the chairman of Tequila Works and looking for info about her you can find this:
http://www.notariado....N=AC&FLAG=MAIL
You could see that she is public notary in Spain. She hasn't any background making games. The results are, that Rime has no publisher and it is not cancelled due of they got public spanish founds to develop games:
http://www.minetur.g....lConcesion.pdf
If you take a look into their website and you compare the hellworkers list with the original team from Deadlight , only a couple guys remains from the original team. If all the team has left the studio, you must think that something wrong there is into the top of the company."
I'm a bit sad to be honest since i was there in the first days of the studio (not working).
http://www.neogaf.co...7#post198478087
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 17 marca 2016 - 11:07
#54 Napisany 17 marca 2016 - 11:07
No lipa, cos sie jebie. Czyli wyjdzie w 2019 albo wcale.
#55 Napisany 28 lipca 2016 - 19:14
Gra żyje i ma się dobrze! Już to kiedyś pisałem . Na pewno wyjdzie na PS4, ale pewnie też na inne platformy.
http://www.ibtimes.c...ng-soon-1572877
No ciekawe czy coś jeszcze z tego będzie, bo trailerek nadal robi.
#56 Napisany 13 grudnia 2016 - 16:56
Chyba można już przenosić do dział.
http://gematsu.com/2...witch-pc-brazil
Gra wyjdzie na PS4, XO oraz... Switcha.
#57 Napisany 13 grudnia 2016 - 17:31
#58 Napisany 03 stycznia 2017 - 21:01
#59 Napisany 03 stycznia 2017 - 21:38
#60 Napisany 03 stycznia 2017 - 21:44
Wygląda wybornie i będzie na NS
BTW czy ja tam dobrze widzę - będzie jakieś manipulowanie porą dnia w real time?
Ten post był edytowany przez twilitekid dnia: 03 stycznia 2017 - 21:45
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|