Będzie techniczna kaszana roku coś czuje

Oby nie, bo bardzo na nią liczę, ale czekam jeszcze na ostateczne opinie, bo dalej mam dylemat co brać... Final Fantasy X/X-2 HD czy Borderlands 2. Chyba wolałbym borderki, ale trzeba poczekać z decyzją. Mam nadzieję, że nie zwalą tego skoro chcą robić bundle z tą grą. Niech to będzie dobrze zrobiony kawał kodu
Z Call of Duty zrobili bundle, a jakość tej gry nawet nie była średnia...
IMO nie ma co się nastawiać na Borderki, ukryją to przed światem do premiery licząc pewnie, że troche sztuk się sprzeda...Jakby z grą było wszystko wporządku to już gdzieś by dali playtesty, filmiki itp.
Dokładnie. Też mi się wydaje, że wyjdzie z tego niezły crapik. Ale sam pomysł dobry, a nawet świetny, bo gdyby gra była super dopracowana, to sprzedaż vitki znacznie by podskoczyła.
gra bedzie na GDC, czyli za kilka dni zobaczymy w koncu gameplay.
Są też jakieś krótkie video pokazujące jak to działa:
1. http://instagram.com/p/lvgzH3mtD6/#
2. http://vine.co/v/Mh26z5udTh9
Nie najlepiej
Gwóźdź do trumny Vity?
Ten sprzet nie zyje od premiery. Trudno mowic o gwozdziu do trumny
Gdyby Vita miała swoją tablicę, to właśnie wykreślalibyśmy z niej Borderlandsy
No faktycznie, jakby się tak głębiej zastanowić to "dużych" pudełkowych gier AAA* zapowiedzianych w tej chwili nie ma żadnych . No kuźwa NIC kompletnie!
* - Mam tu na myśli gry pokroju Killzone Mercenary, Tearaway czy Dragon's Crown (które i tak jest też na PS3)
Ten post był edytowany przez nole dnia: 20 marca 2014 - 18:38
Najgorsze, że niedocenione pereł z plusa się skończyły niemal. Może B2 dadzą, automatyczna platyna dla posiadaczy wersji na PS3 uratuje grę i Vitę.
Ten sprzet nie zyje od premiery. Trudno mowic o gwozdziu do trumny
Na premierę było nie najgorzej. Uncharted i Wipeout zerwały mi dupe swego czasu.
Iron Galaxy i Gearbox zabrali głos.
Otóż wersja, którą pokazano to w miarę świeży build, niestety nie został on zoptymalizowany po zmianach wprowadzonych przed targami. W demie zwiększono FOV (pole widzenia), a także dodano lepszej jakości tekstury, co poskutkowało przycięciami w grze. Deweloperzy są zgodni, że to zostanie naprawione, bo we wcześniejszych wersjach gra nie miała problemów z płynnością. Co do kilkusekundowych przycięć - winą jest bug aktywujący się przy wyłączonym autoaimie na większych przeciwników. Sprawa jest znana i już połatana.
Potwierdzono, że Borderki wychodzą w maju:
W Stanach zdaje się 6 maja w bundlu, a 13 maja w pudle. W Europie data nie jest konkretna, podano jedynie miesiąc
Oby to było grywalne
Gameplay z Vity:
Parę screenów:
Borderlands 2 in glorious qHD and 15fps!
Nie kracz
Przecież nawet na zwiastunie widać, choć starali się jak mogli, żeby sprytnie ciąć fragmenty gameplayu
Borderlands 2 in glorious qHD and 15fps!
Najnowsze preview na IGN jest optymistyczne, gra chodzi płynnie, sterowanie da się zmienić na przyjazne, tylko loadingi między lokacjami są długie...
W każdym razie jest dużo lepiej niż myślałem, że będzie. Kupić mimo wszystko nie zamierzam, w tym roku jeszcze "trójka" wyjdzie więc nie chce przesytu serią aż do wyrzygania
No niestety, wszystko to zbyt piękine wyglądało. Co-op będzie TYLKO NA 2 GRACZY!
Borderlands 2 is a blast when you’re flying solo, but the PS Vita version also includes support for two-player online co-op play between two PS Vita owners. We checked in with the SCEA Third Party Production team, who confirmed that while they strived to include four-player co-op in the game, they made a decision late in their development cycle to focus on providing the best two-player-only co-op experience possible. As a result, the maximum co-operative player count for Borderlands 2 on PS Vita is capped at two.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 02 maja 2014 - 17:04
20 minut gejmpleju. Chyba można odetchnąć, jest bardzo dobrze:
Jest potwierdzenie, że trofea są dzielone, więc jeśli ktoś ma już platynkę na PS3.... to ma też za darmo drugom.
premiera 28 maja w ojropie.
Dalej są przycięcia
Szału nie ma, można się rozejść kierunek -> piec