gra od tworcow Super Meat Boy.
wysoko oceniana na pc.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:23
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:23
fajny teaser:
Jest, bo gra rządzi, jeśli jeszcze nie gra-...!
Oti, przecież ty pc-fagiem jesteś! Nie grałeś w Izaaka?
Bo trzeba się nachapać powerupów, wtedy jest fun
Dokładnie, a nie zawsze trafi się dobry drop. Do tej pory miałem jakieś 3 dobre podejścia na ok. 30.
Jednego podejścia nie mogę sobie darować, byłem normalnie tak nakoksowany.
Ja zawsze liczyłem na latanie.
Kurna, aż chyba nadwyrężę lapsa i popykam w to trochę
Też mnie ciągnie, żeby Izaaka znowu zainstalować Ale chyba poczekam na remake.
Trudna ta gra na PC a nie ma chyba do niej trainera. Super Meat Boy'a niech mi dadzą na Vite, bo w to umiem przynajmniej grać.
Mimo że nie ma jeszcze dokładnej daty premiery, to Edmund McMillen (lead designer) zapewnia, że gierka jest już na ukończeniu. Do tego remake będzie zawierał lokalnego ko-opa dla 2 graczy, 150 nowych przedmiotów, 3 grywalne postacie, nowych bossów i nowe zakończenia. Wg twórcy zostanie praktycznie podwojona zawartość oryginału.
Kolejna indyczyna, kolejna konwersja.
Na prawdę nie można zrobić porządnego, dedykowanego tytułu 3D na taką konsolę jak Vita? Przecież Sony ma miliard IP na stanie.
Bluźnisz.
Isaac
Bluźnisz.
Isaac
SMB uwielbiam, więc i Isaac mi podejdzie.
Chodziło mi bardziej o to, że PSV ma potencjał na spinoffy dużych gier w pięknej grafice (demko Uncharted to graficzny opad kopary ), a dostaje gł. proste gierki w 2D.
+1, choć z mojej strony nie aż tak potężne, bo byłem strasznie cienki w tę grę i mamuśki chyba nie zaciukałem ani razBluźnisz.
Isaac
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 06 września 2014 - 20:51
w drugiej połowie roku pojawi sie DLC Afterbirth.
ponad 100 nowych przedmiotów
tryb nowej gry zmieniający zupełnie sposób, w jaki będziemy grać
10 dodatkowych wyzwań
nowa postać
bonusowy alternatywny poziom finałowy
nowe wariacje znanych poziomów
dodatkowi bossowie i przeciwnicy
nowe trofea
nowe rodzaje co-opowych postaci
nowe transformacje
Przenieść do dział!!11
Jakoś w maju gra wyjdzie na: XO, WiiU i New3DS!
Znakomita sfera audio, klimat, brutalny poziom trudności, walka z matką. Bardzo dobra, warta uwagi pozycja.
Nie żałuję ani złotówki
Kupiłem gierkę razem z DLCkami po zobaczeniu jej na maratonie ESA, gdzie wyglądała mega grywalnie (i absurdalnie), ale też dlatego, że jestem na tym etapie giereczkowego życia, gdzie bardzo mi się wkręciły rogaliki, randomizery i generalnie gierki w których każde przejście wygląda zupełnie inaczej.
Gra jest trudna, pierwsze przejście to jakoś po 10 godzinach zaliczyłem, ale z każdym kolejnym przejściem uczę się czegoś nowego i gra się coraz łatwiej, chociaż oczywiście trzeba też mieć nieco szczęścia. Co mi się tu wyjątkowo podoba to to, że wszystkie te przedmioty (których jest masa) wchodzą ze sobą w różne kombinacje, co musiało być jakimś programistycznym koszmarem, ale dodatkowo mnoży to różne kombinacje broni i dopalaczy. Do tego losowe mapy z milionem wariantów pomieszczeń, przeciwników, pułapek, sekretów, ukrytych mechanik i czas ucieka bardzo szybko.
Dobry, dojebany kontentem rak, absurdalne story i otoczka, sycący gejplej. Poletzam.
Pierwszego boss rusha zaliczyłem, chyba z minutę biegałem na jednym serduszku i łykałem na ślepo wszystkie itemy jakie wypadały i średnio wiedziałem co się dzieje na ekranie. Zobaczyłem dopiero po wyjściu że mam ze sobą jebaną armie
Zamrożony w kostce lodu niemowlak do kopania jako broń
Żeby nie było że nie polecałem Repentance.