druga czesc hitu zmierza na Vitę i PS4.
trailer:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 05 lipca 2018 - 15:28
druga czesc hitu zmierza na Vitę i PS4.
trailer:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 05 lipca 2018 - 15:28
ja jeszcze jedynki nie ruszylem, ale w jedynce tez byly misje chodzone? chyba nie.
widze po tym trailerze gameplayową miazgę.
ja jeszcze jedynki nie ruszylem, ale w jedynce tez byly misje chodzone? chyba nie.
widze po tym trailerze gameplayową miazgę.
Tak, w jedynce był tylko stateczek. W dwójce dochodzi piękna porucznik Kai Tana
Dzięki panowie, odświeżyliście wątek, zainteresowałem się jedynka bo miałem z plusa, ale ciągle myślałem ze to jakaś popierdółka, patrzę a tu platyna (pewnie nie wbije chociaz chociaz) jest i 50 misji, a gameplay jest zajebisty Nie wiem gdzie jest wątek jedynki więc wpisałem tutaj mam 35 misje i gra się genialnie, polecam kazdemu odpalic
trailer E3:
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 11 czerwca 2014 - 00:16
Uwaga, ten totalny kosior wychodzi już 3 września!
gra wychodzi jutro i od razu będzie DLC do kupna.
trailer dodatku:
Rozumiem, że w ramach PSN+ V2X będzie dostępne tylko na PS4?
Oceny gry zebrane na neogafie:
Brash Games - 10/10
The Sixth Axis - 10/10
Punk and Lizard - 10/10
Vita Lounge - 5/5
Push square - 10/10
PSN Stores - 5/5
Sir TapTap (GAF) - AWESOME/10
Verge - The year’s best sci-fi game might be a 2D space shooter/10
Gaming Age - A
IGN - 9/10
PS4 Daily - 9/10
Hardcore Gamer - 4.5/5
VG Network - 9/10
PS3 Brasil - 90/100
PSLS - 8.5/10
Videogamer - 8/10
Eurogamer - 8/10
Digital Spy - 4/5
Edge magazine - 8/10
jutro sprawdzę!
Rozumiem, że w ramach PSN+ V2X będzie dostępne tylko na PS4?
Na Vitę też będzie
Nie jestem fanem indyczego mięsa, ale ten miks platformera i shoot'em upa daje radę jak mało co. Po kilkunastu poziomach zaskakuje czymś nowym, podnosi ciśnienie zawrotnym tempem rozgrywki i jak mało która gra zachęca do parcia dalej - nie jest wielkim problemem ukończyć poziom, ale skompletować wszystkie znajdźki to już wyzwanie. Jedna z niewielu "popierdułek" z plusa, do której wrócę.
Wczoraj pograłem kilka leveli i od razu mi się przypomniało granie w Velocity Ultra. Ta gra to prawdziwy majstersztyk Robienie leveli na Perfect daje ogromną przyjemność i przede wszystkim satysfakcję. Niby nie jest tak trudno, bo póki co wystarczy powtórzyć poziom kilka razy i wpada, ale na ekranie dzieje się tyle, że ciągle ma się wrażenie, że zrobiło się coś wymagającego. Pamiętam jak przy robieniu ostatniego 50 poziomu na Perfekt w Velocity Ultra spędziłem chyba 2 dni, a przy pierwszych próbach byłem prawie pewny, że nigdy tego nie zrobię
Jeśli komuś podoba się Velocity 2X, to koniecznie trzeba zagrać w Velocity Ultra. To w zasadzie to samo, tylko pozbawione elementów, gdzie biegamy laską.
Doszedłem do 10. poziomu i na razie jest fajnie, ale bez rewelacji. Lepszy feeling dynamiki i udźwiękowienie ma TxK. Grę odstawiam na "półkę" i zabiorę się za nią po zplatynowaniu Playstation AllStars
Pograłem trochę wczoraj i dzisiaj. Zrobiłem na razie 27 pierwszych poziomów na perfect i już zaczęły się schody Nie ma lekko, czasami trzeba powtarzać planszę z 20 razy zanim uda się osiągnąć cel, ale gra strasznie wchodzi mi na ambicje, a poza tym ogromną frajdę sprawia mi urywanie tych pojedynczych sekund na poszczególnych przeszkodach, choć czasami po niektórych poziomach muszę robić sobie przerwę, żeby odpocząć od tego szalonego tempa Przy takim 20 powtórzeniu mam wrażenie, że mózg już nie kontroluje co klikają moje palce
Zgłębiłem się w tę grę konkretnie. Pierwsze 20 poziomów to tak na prawdę lajcik-młodzieżówka, dopiero te późniejsze potrafią dać nieźle w kość. Wymagają koordynacji, zwinnych palców i łutu szczęścia. Nic nie potrafi zdenerwować tak jak brak 100 punktów do perfectu Dodam, że gra jest ULTRA satysfakcjonująca, hołd dla starej szkoły. Nie ma taryfy ulgowej, ostatni raz tak dobrze bawiłem się przy SuperMeatBoyu.
Ten post był edytowany przez Maka dnia: 11 września 2014 - 10:02
Wczoraj odpaliłem gierkę po kilkudniowej przerwie z zamiarem dalszego wbijania Perfectów. Zacząłem od poziomu 33 i nie było łatwo, zajęło mi to chyba z godzinę, ale w końcu wpadło. Trzeba było znowu przyzwyczaić się do sterowania. Widzę jednak, że następna plansza jest tak wyśrubowana, że może okazać się ścianą Pierwszy przejazd zrobiłem jak zwykle typowo na zapoznanie się z planszą i zabrakło mi 1:30 minuty do czasu na złoto, ale nie przejmowałem się, bo nie starałem się pędzić na siłę. Kolejne przejazdy są niestety mało obiecujące i jeszcze chyba mi się nie zdarzało, żeby aż tyle brakowało mi do celu. Po kilkunastu próbach, gdzie znam już planszę bardzo dobrze ciągle brakuje mi około 20 sekund i najgorsze, że nie widzę wielu miejsc gdzie uciekają mi te kawałki sekund. Owszem gdzieś tam noga się podwinie, gdzieś nie wskoczę, ale to raczej straty rzędu 5 sekund na przestrzeni planszy. Zobaczymy kto pierwszy kogo złamie. Ja ten poziom czy on mnie
Gram, nie mam ambicji robienia perfektów, ale i tak gra się świetnie. Bieganie laseczką wprowadza bardzo potrzebne urozmaicenie. Podoba mi się że jestem na 33 etapie, a nadal pojawiają się nowości, czy to inny typ przeciwnika, czy wzmocnienie broni. Urozmaicili też wygląd poziomów, dzięki czemu oprawa nie nuży tak jak w Velocity Ultra. Jedyne co mi się nie podoba to momentami nieintuicyjne sterowanie: statek strzela krzyżykiem, a laska kółkiem, teleport laski wymaga podwójnego trójkąta do zadziałania. Mimo to mamy indie kraszera o którym mówił Czysiek, na co wpływa świetna dynamika, pomysłowe poziomy i muzyka rodem z najlepszych czasów Amigi
Relacja z placu boju. Jednak ja go złamałem
Dwa kolejne też klękły
A co najlepsze zerknąłem do playstationtrophies zobaczyć jak idzie innym i wszedłem temat o czasie potrzebnym na wbicie platyny i gość pisze:
43 hours and 38 minutes for me, 23 hours of which was spent on level 47
Zapowiada się krew, pot i zły
Już się boję tego 47
Gram też.
Przelecę grę i tyle:) Gra jest całkiem grywalna i przyjemna, ale bez rewelacji. Może trzeba bardziej się wkręcić, żeby wlepiać dychę;]
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 września 2014 - 20:21
Teraz rzuciło mi się w oczy, że twórcy dosyć mocno podnieśli poziom trudności i już samo odblokowanie 50 poziomu jest mocno podkręcone w porównaniu do poprzedniej części. Obecnie mam wymasterowanych 41 poziomów, a 50 jest nadal nieaktywny, bo brakuje mi XP. Trochę słabo, szczególnie dla osób, które właśnie chciałyby sobie na spokojnie przelecieć się przez grę.
W ogóle mam wrażenie, że niektóre poziomy i wymyślał jakiś chory sadysta
A ja głupi chciałem grę skończyć przy minimalnym wkładzie własnym.
Na razie na perfect mam 1-22. Gra JEST trudna, ale chcę przejść ją bez poradnika wideo (niektóre plansze to ).
Mnie się całość podoba, choć muzyka nie przypadła mi jakoś specjalnie do gustu. Przyzwoicie wygląda, miodnie się gra. Używając teleportu (jak back dasha w C:SotN) można nieźle czasy żyłować grając panną.
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|