Skocz do zawartości

Zdjęcie

Velocity 2X

FuturLab Activision PS4 Vita XONE PC Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 21 sierpnia 2013 - 13:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

druga czesc hitu zmierza na Vitę i PS4.
 
trailer:


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 05 lipca 2018 - 15:28

  • 0

#2 nole Napisany 07 lutego 2014 - 16:08

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:
Nowy pokaz gry. Będzie grywalność najwyższych lotów i kapitalny techno soundtrack!!



Oczywiście będzie też cross-buy i cross-save z wersją na PS4.
  • 0

#3 ACZ Napisany 07 lutego 2014 - 17:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

ja jeszcze jedynki nie ruszylem, ale w jedynce tez byly misje chodzone? chyba nie.

widze po tym trailerze gameplayową miazgę.


  • 0

#4 nole Napisany 07 lutego 2014 - 17:16

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

ja jeszcze jedynki nie ruszylem, ale w jedynce tez byly misje chodzone? chyba nie.
widze po tym trailerze gameplayową miazgę.

Tak, w jedynce był tylko stateczek. W dwójce dochodzi piękna porucznik Kai Tana  :potter:


  • 0

#5 Schrodinger Napisany 12 lutego 2014 - 22:29

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Dzięki panowie, odświeżyliście wątek, zainteresowałem się jedynka bo miałem z plusa, ale ciągle myślałem ze to jakaś popierdółka, patrzę a tu platyna (pewnie nie wbije :yao: chociaz chociaz) jest i 50 misji, a gameplay jest zajebisty :) Nie wiem gdzie jest wątek jedynki więc wpisałem tutaj :) mam 35 misje i gra się genialnie, polecam kazdemu odpalic 


  • 0

#6 Dixi Napisany 12 lutego 2014 - 22:52

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:
Jedynka była świetna, wbiłem nawet platyne, bo gierka daje dużo satysfakcji i czasami potrafi wejść na ambicje :) Jeśli tylko dwójka będzie równie dobra to będzie mały hit :)
  • 0

#7 ACZ Napisany 11 czerwca 2014 - 00:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

trailer E3:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 11 czerwca 2014 - 00:16

  • 0

#8 Schrodinger Napisany 11 czerwca 2014 - 00:27

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
boner, jedynka jest genialna, jedna z lepszych szpil na vite
  • 0

#9 nole Napisany 05 sierpnia 2014 - 15:27

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

Uwaga, ten totalny kosior wychodzi już 3 września! :potter: 


  • 0

#10 ACZ Napisany 02 września 2014 - 17:05

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

gra wychodzi jutro i od razu będzie DLC do kupna.

 

trailer dodatku:


  • 0

#11 Wezyr Napisany 02 września 2014 - 20:44

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

Rozumiem, że w ramach PSN+ V2X będzie dostępne tylko na PS4?


  • 0

#12 leplutorius Napisany 02 września 2014 - 21:14

leplutorius

    Link

  • Forumowicze
  • 323 Postów:

Oceny gry zebrane na neogafie: 

 

Brash Games - 10/10

The Sixth Axis - 10/10

Punk and Lizard - 10/10

Vita Lounge - 5/5

Push square - 10/10

PSN Stores - 5/5

Sir TapTap (GAF) - AWESOME/10

Verge - The year’s best sci-fi game might be a 2D space shooter/10

Gaming Age - A

IGN - 9/10

PS4 Daily - 9/10

Hardcore Gamer - 4.5/5

VG Network - 9/10

PS3 Brasil - 90/100

PSLS - 8.5/10

Videogamer - 8/10

Eurogamer - 8/10

Digital Spy - 4/5

Edge magazine - 8/10

 

jutro sprawdzę!


  • 0

#13 Dixi Napisany 03 września 2014 - 07:26

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Rozumiem, że w ramach PSN+ V2X będzie dostępne tylko na PS4?

Na Vitę też będzie :)


  • 0

#14 Sotaku Napisany 03 września 2014 - 15:01

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Jedynka w ogóle mi nie podeszła, obawiam się ze to samo będzie tym razem
  • 0

#15 leplutorius Napisany 04 września 2014 - 18:13

leplutorius

    Link

  • Forumowicze
  • 323 Postów:

Nie jestem fanem indyczego mięsa, ale ten miks platformera i shoot'em upa daje radę jak mało co. Po kilkunastu poziomach zaskakuje czymś nowym, podnosi ciśnienie zawrotnym tempem rozgrywki i jak mało która gra zachęca do parcia dalej - nie jest wielkim problemem ukończyć poziom, ale skompletować wszystkie znajdźki to już wyzwanie. Jedna z niewielu "popierdułek" z plusa, do której wrócę.


  • 0

#16 Dixi Napisany 05 września 2014 - 08:58

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Wczoraj pograłem kilka leveli i od razu mi się przypomniało granie w Velocity Ultra. Ta gra to prawdziwy majstersztyk  :kult:  Robienie leveli na Perfect daje ogromną przyjemność i przede wszystkim satysfakcję. Niby nie jest tak trudno, bo póki co wystarczy powtórzyć poziom kilka razy i wpada, ale na ekranie dzieje się tyle, że ciągle ma się wrażenie, że zrobiło się coś wymagającego. Pamiętam jak przy robieniu ostatniego 50 poziomu na Perfekt w Velocity Ultra spędziłem chyba 2 dni, a przy pierwszych próbach byłem prawie pewny, że nigdy tego nie zrobię :olo:

Jeśli komuś podoba się Velocity 2X, to koniecznie trzeba zagrać w Velocity Ultra. To w zasadzie to samo, tylko pozbawione elementów, gdzie biegamy laską. 


  • 0

#17 Wezyr Napisany 05 września 2014 - 09:01

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

Doszedłem do 10. poziomu i na razie jest fajnie, ale bez rewelacji. Lepszy feeling dynamiki i udźwiękowienie ma TxK. Grę odstawiam na "półkę" i zabiorę się za nią po zplatynowaniu Playstation AllStars :)


  • 0

#18 Dixi Napisany 07 września 2014 - 10:39

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Pograłem trochę wczoraj i dzisiaj. Zrobiłem na razie 27 pierwszych poziomów na perfect i już zaczęły się schody  :ftopa: Nie ma lekko, czasami trzeba powtarzać planszę z 20 razy zanim uda się osiągnąć cel, ale gra strasznie wchodzi mi na ambicje, a poza tym ogromną frajdę sprawia mi urywanie tych pojedynczych sekund na poszczególnych przeszkodach, choć czasami po niektórych poziomach muszę robić sobie przerwę, żeby odpocząć od tego szalonego tempa :) Przy takim 20 powtórzeniu mam wrażenie, że mózg już nie kontroluje co klikają moje palce :olo:


  • 0

#19 Sotaku Napisany 08 września 2014 - 17:08

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Po przeczytaniu chyba nawet nie ściągam ;)
  • 0

#20 Wezyr Napisany 11 września 2014 - 10:00

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

Zgłębiłem się w tę grę konkretnie. Pierwsze 20 poziomów to tak na prawdę lajcik-młodzieżówka, dopiero te późniejsze potrafią dać nieźle w kość. Wymagają koordynacji, zwinnych palców i łutu szczęścia. Nic nie potrafi zdenerwować tak jak brak 100 punktów do perfectu  :ftopa: Dodam, że gra jest ULTRA satysfakcjonująca, hołd dla starej szkoły. Nie ma taryfy ulgowej, ostatni raz tak dobrze bawiłem się przy SuperMeatBoyu.


Ten post był edytowany przez Maka dnia: 11 września 2014 - 10:02

  • 0

#21 Dixi Napisany 13 września 2014 - 09:20

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Wczoraj odpaliłem gierkę po kilkudniowej przerwie z zamiarem dalszego wbijania Perfectów. Zacząłem od poziomu 33 i nie było łatwo, zajęło mi to chyba z godzinę, ale w końcu wpadło. Trzeba było znowu przyzwyczaić się do sterowania. Widzę jednak, że następna plansza jest tak wyśrubowana, że może okazać się ścianą  :nie: Pierwszy przejazd zrobiłem jak zwykle typowo na zapoznanie się z planszą i zabrakło mi 1:30 minuty do czasu na złoto, ale nie przejmowałem się, bo nie starałem się pędzić na siłę. Kolejne przejazdy są niestety mało obiecujące i jeszcze chyba mi się nie zdarzało, żeby aż tyle brakowało mi do celu. Po kilkunastu próbach, gdzie znam już planszę bardzo dobrze ciągle brakuje mi około 20 sekund i najgorsze, że nie widzę wielu miejsc gdzie uciekają mi te kawałki sekund. Owszem gdzieś tam noga się podwinie, gdzieś nie wskoczę, ale to raczej straty rzędu 5 sekund na przestrzeni planszy. Zobaczymy kto pierwszy kogo złamie. Ja ten poziom czy on mnie :ftopa:  


  • 2

#22 Danteusz Napisany 13 września 2014 - 10:10

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Gram, nie mam ambicji robienia perfektów, ale i tak gra się świetnie. Bieganie laseczką wprowadza bardzo potrzebne urozmaicenie. Podoba mi się że jestem na 33 etapie, a nadal pojawiają się nowości, czy to inny typ przeciwnika, czy wzmocnienie broni. Urozmaicili też wygląd poziomów, dzięki czemu oprawa nie nuży tak jak w Velocity Ultra. Jedyne co mi się nie podoba to momentami nieintuicyjne sterowanie: statek strzela krzyżykiem, a laska kółkiem, teleport laski wymaga podwójnego trójkąta do zadziałania. Mimo to mamy indie kraszera o którym mówił Czysiek, na co wpływa świetna dynamika, pomysłowe poziomy i muzyka rodem z najlepszych czasów Amigi


  • 2

#23 Dixi Napisany 13 września 2014 - 18:42

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Relacja z placu boju. Jednak ja go złamałem  :ass:

 

uK7hq9D.jpg

 

Dwa kolejne też klękły  :dadders:

 

A co najlepsze zerknąłem do playstationtrophies zobaczyć jak idzie innym i wszedłem temat o czasie potrzebnym na wbicie platyny i gość pisze:

 

43 hours and 38 minutes for me, 23 hours of which was spent on level 47 

 

Zapowiada się krew, pot i zły :yao:

Już się boję tego 47  :ftopa:


  • 2

#24 Kurzy Napisany 13 września 2014 - 20:18

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:

Gram też.

 

Przelecę grę i tyle:) Gra jest całkiem grywalna i przyjemna, ale bez rewelacji. Może trzeba bardziej się wkręcić, żeby wlepiać dychę;]


  • 0

#25 Tawotnica Napisany 14 września 2014 - 20:20

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Też propsuję Velocity 2X. Mogę tylko przyłączyć się do tego, co Dante napisał. Na masterowanie mi szkoda czasu, ale już samo przejście gry jest bardzo satysfakcjonujące. Łyknąłbym całą platformówkę na modłę tego biegania laseczką. Dużo bardziej mi się podobało niż latanie statkiem, stąd też trochę żałowałem, że proporcje gry w późniejszych levelach są mocno przechylone w stronę shmupową.

Spoiler

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 września 2014 - 20:21

  • 0

#26 Dixi Napisany 14 września 2014 - 21:12

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Teraz rzuciło mi się w oczy, że twórcy dosyć mocno podnieśli poziom trudności i już samo odblokowanie 50 poziomu jest mocno podkręcone w porównaniu do poprzedniej części. Obecnie mam wymasterowanych 41 poziomów, a 50 jest nadal nieaktywny, bo brakuje mi XP. Trochę słabo, szczególnie dla osób, które właśnie chciałyby sobie na spokojnie przelecieć się przez grę.

W ogóle mam wrażenie, że niektóre poziomy i wymyślał jakiś chory sadysta :doge:


  • 0

#27 Tawotnica Napisany 14 września 2014 - 23:01

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Fakt, trochę za mało XP wpada za masterowanie, bo tylko poprawia się poprzedni wynik i dziubie się jakieś 20 punktów doświadczenia na level. Powinna być większa nagroda za ozłocenie wszystkich elementów, nawet bez perfecta.
  • 0

#28 Texz Napisany 15 września 2014 - 07:19

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

A ja głupi chciałem grę skończyć przy minimalnym wkładzie własnym. 


  • 0

#29 Wezyr Napisany 15 września 2014 - 07:28

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

Na razie na perfect mam 1-22. Gra JEST trudna, ale chcę przejść ją bez poradnika wideo (niektóre plansze to :o ).


  • 0

#30 Sylvan Wielki Napisany 15 września 2014 - 14:46

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:

Mnie się całość podoba, choć muzyka nie przypadła mi jakoś specjalnie do gustu. Przyzwoicie wygląda, miodnie się gra. Używając teleportu (jak back dasha w C:SotN) można nieźle czasy żyłować grając panną.


  • 0



Inne z tagami: