Resident Evil Umbrella Chronicles
#1 Napisany 13 lipca 2006 - 19:32
Wiem, że o grze nie wiadomo narazie nic, ale zawsze można sobie pogdybać ;]
Mówi się, że gra będzie śmigać na enginie RE4 i że bedzie bardzo 'wypasik'
Tak się zastanawiam na co tak naprawdę potencjalni posiadacze Wii mogą liczyć - czy Capcom zasunie nam grę na miarę RE4, czy bedzie to na szybko zmontowany kotlecik + sterowanie pilotem? Ja z natury jestem pesymistą, więc obastawiam wariant nr 2...tymbardziej, że pełnoprawny następca RE4 - RE5, zmierza na X360 i PS3 i to właśnie po nim oczekuje cudów ;]
Zapraszam do dyskusji!
#2 Napisany 13 lipca 2006 - 22:10
#3 Napisany 13 lipca 2006 - 22:17
dodaku kierowana jest do nie-graczy,
Do nie-graczy, hardkorowych plejerow jak i tych niedzielnych, zwyklych.
nie wydaje mi się żeby babcia z wnukiem mordowała opętanych wieśniaków
Nie wydaje mi sie, aby dziesiatki babci z wnukami byly jedyna publika i klientela Wii.
#4 Napisany 13 lipca 2006 - 22:26
Hardcorowiec gra często wiele godzin dziennie, jakoś nie wyobrażam sobie kilku godzin machania ręką, nawet grając w RE4.Do nie-graczy, hardkorowych plejerow jak i tych niedzielnych, zwyklych.
Nie napisałem że jedyna. Samo N mówi że chce dotrzeć do ludzi którzy nie grali, a ci co lubią mordować wieśniaków już grają. Wystarczy spojżeć na reklamówki Wii, pokazują zarówno młodych ludzi, jak i starszych, dzieci, dziewczyny. Tylko ci pierwsi są potencjalnymi kupcami RE, więc zawęża się liczba odbiorców. Co się sprzedaje lepiej na NDS: RE czy Nintendogs? Oczywiście to drugie, a Wii jest stacjonarnym odpowiednikiem DSa.Nie wydaje mi sie, aby dziesiatki babci z wnukami byly jedyna publika i klientela Wii.
#5 Napisany 13 lipca 2006 - 22:53
Hardcorowiec gra często wiele godzin dziennie, jakoś nie wyobrażam sobie kilku godzin machania ręką, nawet grając w RE4.
to sie własnie nazywa hardcore
#6 Napisany 13 lipca 2006 - 22:54
Dante, ale zobacz jaki to jest trening I już mamy nowa grupę docelową Wii - ludzi chodzacych na siłownieHardcorowiec gra często wiele godzin dziennie, jakoś nie wyobrażam sobie kilku godzin machania ręką, nawet grając w RE4.
#7 Napisany 13 lipca 2006 - 22:57
#8 Napisany 14 lipca 2006 - 10:13
To raz. Dwa: te bajki o męczeniu się ręki to można było opowiadać przed E3, kiedy nie bardzo było wiadomo, jak to sterowanie będzie wygląda i pozostawały nam domysły. Ok, przyznaję, pilota nie miałem w ręku, ale wystarczyło mi obejrzeć parę filmików, gdzie wyluzowani goście sterują grą leniwymi, ledwo dostrzegalnymi drgnięciami nadgarstka, by utwierdzieć się w przekonaniu, że nie jest to bardziej męczące, niż wciskanie przycisków, czy kulanie myszką po stole.
Teraz trzy: hardcorowych, czy nie-hardcorowych, jak dotąd Nintendo zaprezentowało zarówno gry celowane do graczy hardcorowych, jak Red Steel, Mario Galaxy, czy nowy Metroid, jak też graczy niedzielnych - choćby cała seria WiiSports. No, a że parę gier, takich jak Excite Truck jest w stanie spodobać się i jednym, i drugim, to chyba tylko plus.
#9 Napisany 14 lipca 2006 - 15:10
#10 Napisany 14 lipca 2006 - 17:15
Wracając do tematu. Ja obstawiam nr 3, czyli kolejnego Gun Survivora.
szczerze mówiąc to jest pierwsza rzecz jaka mi przyszła na myśl po przeczytaniu info o RE Wii W sumie czemu nie? pod warunkiem, że gra bedzie na poziomie (czyt. grafika, jakaś fabuła, dobre sterowanie, klimacik ;]) Myślę, że wcale bym się nie krzywił grając np w takiego RE4 z perspektywy pierwszej osoby Tymbardziej, ze horrory w FPP się sprawdzają (Coooondemned Rula)
#11 Gość__* Napisany 04 września 2006 - 11:57
Ja obstawiam nr 3, czyli kolejnego Gun Survivora.
Tylko nie to.
Zmodyfikowany engine RE4 moze dawac rade, oczywiscie jak na slabiutkie mozliwosci graficzne Wii. Ale przy RE5, na pełnoprawne next geny (Wii dla mnie jest konsolka supportujaca), marnie to bedzie wygladalo. Capcom wyda dobra gre na Wii i cudownego Residenta na X360 i PS3.
#12 Napisany 05 września 2006 - 08:36
RE: Umbrella Corp Chronicles będzie opowiadać różne historie powiązane z serią, przede wszystkim te sprzed RE4. Pogramy głównymi postaciami z każdej serii (Jill jest potwierdzona również z innego źródła). Zobaczymy zombiaki, zobaczymy posterunek, Raccoon City, wioskę w Hiszpanii - najbardziej znane miejscówki. Gameplay będzie podobny do RE4, tyle że z użyciem wiilota.
Teoretycznie wszystko gra, strony które zamieściły newsa nie zdementowały go, więc zakładam że tak właśnie będzie.
#13 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 08:42
RE: Umbrella Corp Chronicles będzie opowiadać różne historie powiązane z serią, przede wszystkim te sprzed RE4
Prequl i dobrze, bo między częściami RE jest masa czasu, dowiemy się w końcu co się działo..
Pogramy głównymi postaciami z każdej serii (Jill jest potwierdzona również z innego źródła).
Sporo tych bohaterów będzie
Zobaczymy zombiaki, zobaczymy posterunek,
Bardzo fajnie.
wioskę w Hiszpanii
Tu już mniej, RE4 jest genialne pod wzgledem gameplayu, ale klimatem nie dorownuje Raccon...
Gameplay będzie podobny do RE4, tyle że z użyciem wiilota.
Moze byc bardzo ciekawie, zobaczymy jak bedzie wygladala kontrola wii lotem.
#14 Napisany 15 września 2006 - 08:56
-The game consists of 4 "chapters", RE1's mansion, RE2's RPD, RE3's city areas and RE4's village (plus surrounding areas).
-Each chapter has 2 characters to choose from. RE1 has Jill and Chris, RE2 has Leon and Claire, RE3 has Jill and Carlos and RE4 has Leon and Ada.
-There are several characters that can be unlocked by playing through the game: Rebecca Chambers, Hunk and Albert Wesker.
-The gameplay of all chapters is designed around RE4's. Press the B trigger on the wiimote to go into over-the-shoulder view, aim with the pointer and press A to fire.
-The game will have QTEs, but rather than push buttons you have to make motions with the wiimote in order to get through them.
-All characters will have m�lée attacks, just like RE4.
-To encourage replayablility, each character has strengths and weaknesses, similar to how in RE4:Mercenaries Ada had the least health, Krauser was the slowest, etc.
-Just like in RE4:Mercenaries each character has a unique set of weapons. What's more players can only carry 2 weapons at any one time. Chris gets a pistol and shotgun whilst Jill gets a pistol and grenade launcher.
-You will be able to find several new weapons during each stage. For example, RE1 will have Richard's shotgun, RE2 will have the Desert Eagle, RE4 will have the Chicago Typewriter. There will also be new weapons like Krauser's anti-personnel robots.
-Similar to Devil May Cry 3, after each chapter you can save your data and any new weapons picked up will be available for use in Arcade Mode.
-Arcade Mode is like a giant Mercenaries minigame. No puzzles or story, just pick a character and a stage and blast through it. Building on the resounding success of Mercenaries seen when RE4 was released.
-Scenario Mode will feature a large number of ingame cutscenes.
-New content not in the games that the chapters were based on will be added. The primary goal of this will be to link RE4 and Umbrella's status in it more closely with the rest of the series.
-Ammo conservation will play a part in the gameplay, so it's not just constant action like RE4.
-Trailer coming at TGS.
http://www.n-europe....ws.php?nid=9568
Cieszy nacisk położony na tryb mercenaries oraz na bonusy:)
#15 Napisany 31 października 2006 - 21:51
Fajnie, że znowu powracają moje ukochane zombie oraz pająki, których zawsze się panicznie bałem. Tak jest- Krill cierpi na arachnofobię...Więc musicie się domyślić, jaki wstrząs przeżyłem podczas sceny z remake'u Residenta 1, kiedy to z sufitu majestatycznie 'sszedł' kosmaty ptasznik. Yyyyuck ! Tego typu obrzydliwo-przerażających motywów, mnóstwa rozbryzganych wnętrzności oraz wspomnianej wcześniej poprawionej strony (audio)wizualnej spodziewam się po nowej grze tworzonej przez skośnookiego mistrza designu...
#16 Gość__* Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:34
The latest issue of Famitsu contained brand new information and screenshots regarding both Resident Evil: Umbrella Chronicles and the Resident Evil 4 port for the Nintendo Wii. Firstly, RE4 on the Wii will contain a trailer for Umbrella Chronicles, which will follow its release sometime this year. You can check out the scans of this below:
http://up2.viploader...vlphp040773.jpg
http://up2.viploader...vlphp040776.jpg
Also, with a wide array of Resident Evil characters, Umbrella Chronicles is due to be released sometime this year. The scans of those are right here:
http://sylphys.ddo.j... ... 245054.jpg
http://up2.viploader...vlphp040640.jpg
http://up2.viploader...vlphp040761.jpg
�
#17 Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:38
#18 Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:41
#19 Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:43
Narazie nic nie wiemy, oceniam to co widzę na screenach, a nie widzę tam wiele nowego. Ot zwykły RE4 z małymi dodatkami i nowmy sterowaniem. Grafika jest na tym samym poziomie.
#20 Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:49
#21 Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:53
A teraz Mielek wstaw sobie warna za prowokacje, spam i offtop ;]
Narazie nic nie wiemy, oceniam to co widzę na screenach, a nie widzę tam wiele nowego. Ot zwykły RE4 z małymi dodatkami i nowmy sterowaniem. Grafika jest na tym samym poziomie.
To oceniaj to tak żeby chciało mi się Twoje posty czytać (wyraź swoją opinię i może jakiś argument rzuć), a nie banować Cię z miejsca.
#22 Gość__* Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:59
#23 Napisany 05 kwietnia 2007 - 08:41
Umbrella ( ) też wygląda ok, ale ciekawe jak idea gry sprawdzi się w akcji.
#24 Napisany 05 kwietnia 2007 - 09:46
#25 Gość__* Napisany 05 kwietnia 2007 - 10:07
Bardzo możliwePewnie będzie to również jedna z lepszych gier na Łi
#26 Napisany 05 kwietnia 2007 - 10:20
#27 Napisany 05 kwietnia 2007 - 11:32
A RE4 Wii mnie nie grzeje, przynajmniej poki C nie przyzna ze bonusy pojda dalej niz wiemy teraz. Jednak patrzac na rychła premiere, szczerze w to watpie.
#28 Napisany 06 kwietnia 2007 - 12:21
#29 Napisany 06 kwietnia 2007 - 12:44
Na minus: animacja zombiaków po trafieniu w tym trailerze jest TRAGICZNA! Idą jeszcze normalnie ale jeden z nich nie reaguje na strzał a drugi zachpwuje sie jak karton na sznurku. Be! Tez nie czuć żadnej mocy strzału ale to akurat moze byc wina po czescie braku dźwięku.
Zrzucam winę na fakt, że gra jest ukończona dopiero w 25 % i raczej w 2007 roku jej nie zobaczymy. Ale ja chce w tej grze genialna wysyke, która pzowoli mi wysłać zombiaka na krześło które pod jego ciężarem się złamie Tylko wtedy taka gra w 2008 roku ma sens.