Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil Umbrella Chronicles


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
140 odpowiedzi na ten temat

#61 Mani Napisany 30 kwietnia 2007 - 20:22

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:

To jest okładna z PALowskiego RE4 na PS2 w której zmieniono kolor czerwony na biały. Wolę czerwoną, choć do białego pudełka od Wii lepiej pasuje biała.


Która była przerobioną okładką z wersji na GAMECUBE.
Dodany obrazek
  • 0

#62 Gość__* Napisany 30 kwietnia 2007 - 20:25

Gość__*
  • Goście

Teraz to już całkiem straciłem szacunek do tej platformy. Skoro sami twórcy przyznają że aby trafić do konsumentów na Wii, lepiej jest wydawać proste popłuczyny dla mamusiek niż złożone pozycje. :ninja:

Ale to już było wiadome od dawna jedynie nikt oficjalnie nie chciał się do tego przyznać.
Wii to jest maszynka na której będziemy mieli albo proste gierki dla wielu osób, albo same konwersje z innych konsol.
Mamy przykład RE. Pojawi się konwersja RE 4 oraz nowa, prosta RE: UC będący przerobionym Gun Survivor. Mimo to ludzie połykają Wii jak świeże bułeczki i to jest fenomen.
  • 0

#63 Krill Napisany 01 maja 2007 - 15:37

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Co więcej, z początku Umbrella Chronicles było planowane jako gra oparta na mechanice rozgrywki podobnej do tej z Resident Evil 4 Wii Edition. W jednym z najonowszych wywiadów koderzy przyznali jednak, że sterowanie byłoby w tym przypadku zbyt skomplikowane i ograniczało grupę docelową, więc by zaniżyć odpowiednio stopień trudności- zmienili założenia gry tak, by stała się produktem idealnie dopasowującym sie do idei Wii jako systemu spełniającego oczekiwania osób mało doświadczonych z grami.
( http://wii.ign.com/a...4/784627p1.html )
  • 0

#64 Gość__* Napisany 01 maja 2007 - 22:49

Gość__*
  • Goście
To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że Wii to jedynie zabaweczka która raczej nie uświadczy zbytnio wymagających tytułów. Szkoda trochę serii RE bo w wersji z celownikiem wogóle się nie sprawdza i jest bardzo słaba. Ciekaw jestem jak dokładne będzie sterowanie, choć podobno w przygotowaniu jest pistolet.
  • 0

#65 Krill Napisany 02 maja 2007 - 20:45

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Każdy użytkownik Wii powinien teraz zastanowić się i doszukać plusów całej tej zmiany idei.
Po co w sumie tworzyć klona RE 4 tylko że na dobrą sprawę jedynie z innymi postaciami i teksturami? Każdy kto będzie chciał bardziej tradycyjnego Residenta odpali Edycję Wii czwartej własnie części, bądź też podepnie pada od GCN i zagra w starsze części.
Teraz cały ten on-rails-shooter to jednak, przyznajmy szczerze, pewnie nowum w serii, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że wychodzi na system taki jak Wii. Może to być naprawdę ciekawe przeżycie, a i oprawa stoi na stosownym poziomie i nie stacza się w żadnym wypadku- o ile koderzy staną na wysokości zadania.
Może i nie będzie to najlepsza nowa odsłona Residenta, ale różnorodność postaci i miejsc plus wiilot zagwarantują mam nadzieję te kilkanaście godzin zabawy i nie wydją za więcej niż 200 PLN...
Generalnie to poczekajmy na więcej filmików, by rzucać wyrokami... :/
  • 0

#66 Gość__* Napisany 03 maja 2007 - 16:07

Gość__*
  • Goście

zagwarantują mam nadzieję te kilkanaście godzin zabawy i nie wydją za więcej niż 200 PLN...

Aby ukończyć Gun Survivor na PSX-a wystarczało poświęcić około 2 godzin grania i nie sądzę by na Wii czas gry miał się wydłużyć na kilkanaście. Zresztą ta gra nie ma nawet żadnej fabuły.
  • 0

#67 gruby Napisany 03 maja 2007 - 16:15

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
UC z Gun Survivorami nie ma praktycznie nic wspólnego. Po pierwsze robi ja zespol z Capcomu, po drugie ma mocno wyeksponowana linie fanuły, po trzecie ma byc grą na około 20 godzin. Owszem, łączy je to, że w obu strzela się celowniczkiem. Ale o UC wielu rzeczy jeszcze nie wiemy. I porównywanie jej do mających zupełnie inne, automatowe korzenie Survivorów jest bez sensu. :ninja:
  • 0

#68 Krill Napisany 03 maja 2007 - 21:47

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Chciałem napisać dokładnie to samo co gruby. Z wypowiedzi autorów wynika, że mimo wszystko będzie to tytuł godny postawienia na półce obok pozostałych pełnoprawnych części serii.

Widać, jak Gun Survivory narobiły tej marce wiele złego, bo teraz RE w trybie FPP budzi niemałe przerażenie. Tymczasem może się okazać, że będzie to porządny tytuł, w który- co też należy wziać pod uwagę- może się grać wielu ludziom wygodniej i po prostu lepiej niż w RE4 WE. Zawsze to lepsze, niż klonowanie własnych pomysłów i próba opchnięcia ich w nowym opkaowaniu...
  • 0

#69 vagrant3 Napisany 03 maja 2007 - 23:23

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

Widać, jak Gun Survivory narobiły tej marce wiele złego, bo teraz RE w trybie FPP budzi niemałe przerażenie.

Nie twierdzę, że nie, ale ja się świetnie bawiłem grając w pierwszy Gun Survivor na PSXa. Idealna gra na wieczór do wypożyczenia: godzinka na przejście i 4 możliwe do wykorzystania "continue" po ewentualnym zgonie, do tego kilka ścieżek, więc można ze trzy razy grę przejść (niewykorzystana amunicja przechodzi do następnej gry, co uprzyjemnia kolejne podejścia). Bardzo miło wspominam tego GSa, szczególnie, że faktycznie go wypożyczyłem na dwie doby za 4zł chyba ;)
  • 0

#70 Krill Napisany 06 maja 2007 - 18:16

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Pojawiły się nowe przecieki dotyczące Umbrella Chronicles.
Znajdziemy je tu : http://www.wii-volut... ... -info.html

Parę najistotniejszych faktów :

* Gra nie będzie kontynuacją żadnej wcześniejszej residentowej idei- to kompletnie nowy koncept,

* Około połowę gry spędzimy w lokacjach z RE Zero, 1,2 i 3 renderowanych w real time,

* Będą pary bohaterów : Chris Redfield i Jill Valentine, Rebecca Chambers i Billy Coen czy też Jill i Carlos Oliviera,

* Gra będzie nastawiona na szybką i efektowną akcję, kamera będzie w czasie QTE przechodzić w tryb TPP, będzie też można manipulować nią do pewnego stopnia, zaś środowisko gry ma być interaktywne

* Powrócą bronie z poprzednich odsłon RE, podobnie jak Crimson Head Zombies z remake'u Resident Evil na GCN ( o TAK !! :klaszcze: )

PS- Na Kotaku.com pojawiła się informacja, iż Resident Evil 4 Wii Edition będzie w USA sprzedawany za 30 dolców. Spodziewam się podobnej ceny u nas, która szybko spadnie i pozwoli nabyć mi ten tytuł na Allegro za rozsądną, nie przekraczającą 100 PLN cenę...
  • 0

#71 Gość__* Napisany 09 maja 2007 - 15:45

Gość__*
  • Goście
Blah, celowniczek, który pewnie okaże się kichą straszną. BTW poziom graficzny pozycji na Wii powoduje, ze padam na plery ze smiechu... żenada. Trza czekać na prawdopodobnie przecudownego Residenta 5 na real nextgeny :razz:
  • 0

#72 miki Napisany 09 maja 2007 - 15:53

miki

    Mega Man

  • Narybek
  • 147 Postów:

Blah, celowniczek, który pewnie okaże się kichą straszną. BTW poziom graficzny pozycji na Wii powoduje, ze padam na plery ze smiechu... żenada. Trza czekać na prawdopodobnie przecudownego Residenta 5 na real nextgeny :razz:

Dodany obrazek
  • 0

#73 Gość__* Napisany 09 maja 2007 - 16:34

Gość__*
  • Goście
ha ha ha -_- taka jest prawda, believe it or not :/
  • 0

#74 Krill Napisany 09 maja 2007 - 18:18

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Mnie poziom graficzny nowego RE na Wii absolutnie satysfakcjonuje. W końcu Residenty na GCN wyglądały i wciąż wyglądają bardzo ładnie. A tutaj te wszystkie fajne miejscówki będą w real time i do tego interaktywne. Nie ma moim zdaniem powodów do narzekania- te mogłyby się pojawić, jeśli UC wyglądałoby gorzej niż Resident Evil 4, a na to się na szczęście nie zanosi patrząc choćby na dostępne filmiki.
No i ja lubię celowniczki własnie ze względu na ich przystępność i prostote systemu rozgrywki. Residenty zawsze działały mi na nerwy swoimi debilnymi zagadkami, które nieraz skutecznie zniechęcały mnie do ślęczenia przed konsolą. Do diabła z nimi- teraz liczy się tylko celne oko i o to chodzi!
Będzie to z pewnością głowny atut nowego Residenta, który z racji faktu bycia wydanym na Wii aż prosi się o takie rozwiązania. Trzymam kciuki za tę produkcję, gdyż kolejne Residenty zawsze witam z otwartymi ramionami niczym ojciec swego syna marnotrawnego...
  • 0

#75 Gość__* Napisany 09 maja 2007 - 19:05

Gość__*
  • Goście

Mnie poziom graficzny nowego RE na Wii absolutnie satysfakcjonuje. W końcu Residenty na GCN wyglądały i wciąż wyglądają bardzo ładnie. A tutaj te wszystkie fajne miejscówki będą w real time i do tego interaktywne. Nie ma moim zdaniem powodów do narzekania- te mogłyby się pojawić, jeśli UC wyglądałoby gorzej niż Resident Evil 4, a na to się na szczęście nie zanosi patrząc choćby na dostępne filmiki.


Na swoje czasy wyglądały bardzo fajnie, teraz przy takim GoWie bledna, zeby nie powiedziec ze w sferze video sa archaiczne.

No i ja lubię celowniczki własnie ze względu na ich przystępność i prostote systemu rozgrywki.


Ja tez - Time Crisisa i HotD :wink:

Trzymam kciuki za tę produkcję, gdyż kolejne Residenty zawsze witam z otwartymi ramionami niczym ojciec swego syna marnotrawnego...


Gun Surviviora i Dead Aim'a tez :cooo:
  • 0

#76 Gość__* Napisany 10 maja 2007 - 08:52

Gość__*
  • Goście
Nowy trailer z RE4
http://www.gametrail... ... mv&pl=game
Czy grafa w wersji Wii będzie taka jak na GC? Pytam bo niektóre sceny w trailerach wyglądają słabiej bardziej w stylu wersji PS2 (ziarnistość i słabe tekstury).
Dobrze że będą wszystkie dodatki z wersji na konsolę Sony.
  • 0

#77 Krill Napisany 10 maja 2007 - 21:02

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Macross:
to oczywiste że X360 ma lepiej pod tym względem, lecz osobiście mnie poziom graficzny Residentów z GCN absolutnie satysfakcjonuje. Co jednak ważne- na pewno nie byłoby fajnie, gdyby nowe gry spod znaku RE na Wii stały na niższym poziomie względem oprawy- teraz to taki standard przyzwoitości.

Podkreślę jeszcze raz - dla wielu takie celowniczki to fajne gry. Nie ukrywam, że je lubię. W związku z tym liczę, że panowie z Capcomu nie zawiodą i zrobią grę godną domknięcia wątków korporacji Umbrella a przy tym lepszą, niż Gun Survivory, które faktycznie były, lekko mówiąc, miałkie...
  • 0

#78 Mani Napisany 10 maja 2007 - 22:56

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:

Na swoje czasy wyglądały bardzo fajnie, teraz przy takim GoWie bledna, zeby nie powiedziec ze w sferze video sa archaiczne.


Widziałeś ? Grałeś ? Nawet X360 jeszcze nie masz. Ja do dziś gram w RE4 a GOWa mam prawie na 1000 ukończonego i wcale się nie krzywie. No i celowniczki RE mi się nawet nawet podobały swego czasu.
  • 0

#79 Gość__* Napisany 11 maja 2007 - 09:53

Gość__*
  • Goście

Widziałeś ? Grałeś ?


Grałem w RE4 i REmake na NGC wiec szadap :/
A gameplayu GoWa sie wystarczajaca naogladalem, zeby moc porownywac...
  • 0

#80 gruby Napisany 11 maja 2007 - 11:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Ja jestem pozytywnie nastawiony. najpierw troche fukałem, ale wczoraj do 2 w nocy grałm w Duck Hunt na Wii Play i ogólnie mam jakiś nawrót staroszkolnych zachowań. Może dlatego, że już nie mam tyle czasu na giercowanie po nocach (wczoraj był wyjątek;) . Dlatego bardzo podoba mi się w jakim kierunku idzie Wii i podoba mi się w jakim kierunku idzie ta odskocznia od głównej linii RE. I chociaż ze 2 razy w miesiącu fajnie wzucić do napędu coś bardziej epickiego, to obecnie bardziej mnie kręcą małe proste i intensywne gry. RE:UC o ile nie bedzie totalnie skaszanione, na pewno wyląduje u mnie na półce.
  • 0

#81 Kaxi Napisany 06 czerwca 2007 - 16:22

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Na GT jest filmik porównujący RE4 z GCN i Wii - ja nie widzę większej różnice, tekstury są te same, tylko natężenie kolorów miejscami się dorobinkę różniło. No i jeden mega minus wersji Wii, ale moze to wynika ze byla to jap wersja Wii i chyba usa na GC - w każdym razie na Wii Leonowi nie odpada głowa po ataku piłą!
  • 0

#82 Gość__* Napisany 20 czerwca 2007 - 11:25

Gość__*
  • Goście
http://www.gamespot.... ... eview.html

wow, czyli da sie zrobic zajebiste sterowanie na Wii go pelnoprawnych gier.
  • 0

#83 Gość__* Napisany 20 czerwca 2007 - 11:36

Gość__*
  • Goście

http://www.gamespot.com/wii/action/residentevil4/review.html

wow, czyli da sie zrobic zajebiste sterowanie na Wii go pelnoprawnych gier.

Da sie, ale trzeba czasu nim developerzy naucza sie programowac dobre sterowanie Wiilotem. Tak jak z czasem odkrywa sie coraz lepiej architekture konsol, tak z czasem na Wii bedzie wychodzic masa gier ze swietnym sterowaniem.

Na GT jest filmik porównujący RE4 z GCN i Wii - ja nie widzę większej różnice, tekstury są te same, tylko natężenie kolorów miejscami się dorobinkę różniło. No i jeden mega minus wersji Wii, ale moze to wynika ze byla to jap wersja Wii i chyba usa na GC - w każdym razie na Wii Leonowi nie odpada głowa po ataku piłą!

Co?! To tylko w Europie byly nieocenzurowane headshoty i animacje, gdy dla Leona odpada glowa (hehe...)?
  • 0

#84 Sylvan Wielki Napisany 21 czerwca 2007 - 14:00

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:

Co jednak ważne- na pewno nie byłoby fajnie, gdyby nowe gry spod znaku RE na Wii stały na niższym poziomie względem oprawy- teraz to taki standard przyzwoitości.

Dokładnie. Jakiś poziom gra ( w tym wypadku dany Biohazard na Wii ) musi trzymać jeśli chodzi o sferę graficzną. Oby tylko ze sterowaniem było również wszystko tip top .
  • 0

#85 Kaxi Napisany 05 lipca 2007 - 10:40

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Będzie kooperacja, jak donosi Famitsu.

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

#86 Gość__* Napisany 06 lipca 2007 - 13:53

Gość__*
  • Goście
http://www.gametrail...ayer/21287.html

niezle to wygląda, ale nadal brakuje mi wiekszego powera przy strzałach ;(
  • 0

#87 Krill Napisany 12 lipca 2007 - 10:57

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Wreszcie możemy przekonać się jak naprawdę i ostatecznie wygląda wizja Capcomu, która przypomina mi nieco designem (z wiadomych względów) The House of The Dead Segi -strzelanina na szynach z powracającymi w końcu zombiakami i całym tym klimatem (w przypadku filmiku wyrwanego żywcem jak się zdaje z początku Resident Evil 2) wzbogacona o niebanalny Wii Zapper, który wydaje się jak ulał pasować do wydarzeń mających miejsce na ekranie została dzisiaj zaprezentowana :

http://www.gametrail...ayer/21654.html

Dodany obrazek
W tym momencie łeb jednego z ziombiaków przypomina rozpryskujący się arbuz...
  • 0

#88 Chestitty Napisany 11 sierpnia 2007 - 15:22

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1 193 Postów:
Skany:

http://www.gamersyde...ws_4781_en.html
  • 0

#89 Krill Napisany 11 sierpnia 2007 - 17:53

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Oczywiście każdy bez namysłu przyzna, że najlepiej by było, jeśli Umbrella Chronicles byłoby zbudowane na enginie Resident Evil 4, ale z drugiej strony dobrych celowniczków nie mam nigdy dość, Wii zaś idealnie pasuje do wydawania tego typu gier (czego efektem jest także marnie wyglądający Ghost Squad...), więc nawet jeśli czekałby nas zalew klonów najnowszej produkcji Capcomu, to niemiałbym nic przeciwko. W końcu na coś musi się ten Zapper przydać...
  • 0

#90 Kaxi Napisany 23 sierpnia 2007 - 11:10

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
http://www.gamerwith... ... 585&cat=11

Nowy trailer.
Jakby troche poprawili fizykę zombiaków, choć oczywiście nie jest to jakas rewelacja.
Momentami gra wygląda bardzo dobrze; hitu nie będzie, ale moze nie bedzie tak źle - szacuję oceny kolo 7.5 :/
  • 0