Jeanne d'Arc
Rozpoczęte przez
baudolino
, 19 07 2006 15:00
87 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 26 maja 2008 - 20:42
Masz naukę na przyszłość, ZAWSZE robi się conajmniej dwa zapisy, w szczególności we wszelkich RPG.
#62 Napisany 27 maja 2008 - 19:07
A ja sobie ostatnio zacząłem codziennie pogrywac i gra zaczyna nabierać kolorków. Wczoraj doszedłem do miejsca odblokowania patentu z żabą i skill bindingiem. Od tego czasu, kiedy tylko mogę to mieszam sobie różne kamyki, bo to ogromna frajda jest^^
#63 Napisany 27 maja 2008 - 19:57
Masz naukę na przyszłość, ZAWSZE robi się conajmniej dwa zapisy, w szczególności we wszelkich RPG.
łiiii, powiedział co wiedział
Paryż porażka 8) jestem ciekaw jak gra rozwiąże pewien zwrot fabularny dotyczący Joanny i jak dalej potoczy się cała historia - spalą ją na stosie czy nie ?
#64 Napisany 27 maja 2008 - 20:58
Hell yeah! W sumie to najlepsza gra na PSP w jaką grałem.9.6/10
#65 Gość__* Napisany 27 maja 2008 - 23:48
Cudna gra Aktualnie jestem w trakcie maksowania postaci, brakuje mi tylko jednego mobility +3 z areny. Walki są wysmienite, wstawki anime również szkoda że tak mało. IMO bez obrazy ale ta gra wyciera podłoge FFT. Jak narazie moja ulubiona gra na psp, tak za gow
#66 Napisany 28 maja 2008 - 19:13
Ha ! stos był ale nie taki jak się spodziewałem ale cicho-sza ! przekonajcie się sami w ogóle gra ma kilka fajnych zwrotów akcji - obecnie również maksuję postacie - mam juz praktycznie 85% wszystkich receptur i pichcę takie "rare item'y" że głowa boli - przeciwnicy w grze fruwają na prawo i lewo - moja drużyna rostawia wszystkich po kątach jak się patrzy - z finałowym bossem [bossami ?] nie bede miał chyba problemu ale zostało mi jeszcze trochę do ogrania.
#67 Napisany 01 czerwca 2008 - 15:41
Dziś miałem skończyć grę, Henryk VI z "obstawą" nie sprawił mi większych problemów nie licząc długiej walki podyktowanej czarami leczniczymi młodego panicza - w końcu przegrał i ... na to co dzieje się potem nie byłem przygotowany źle rozegrałem walkę od samego początku - trzeba od razu atakować głównego przeciwnika zamiast bawić się z "czaszkami" - inaczej zamiast kilkuturowej walki owy zły zdąży przywołać pomniejsze demony i cała rozgrywka zamienia się w bardzo długi maraton nieublagalnie zbliżający nas do przegranej - głupia i irytująca sprawa jak nic kwistesencja emo gaming style a tam, do gry wrócę po sesji, pozwiedzam [chociaż chyba zwiedziłem już wszystkie lokacje ...], powalcze trochę i zobaczę napisy końcowe 8) mimo to ostrzegam przed ową nieprzyjemną niespodzianką - większość mojej dryżyny była na pzoiomach 50-60 z wszysktimi dodatkowymi "gemami" i masą rare "****" skillów - nie jest łatwo !
#68 Gość__* Napisany 02 czerwca 2008 - 20:12
Mój ukończony Dream Team (Na liczniku 164 godziny)
Sprzęt:
Postać - broń, zbroja, tarcza
Jeanne - Deathbringer, Goddess Armor, Jinni Shield
Liane - Deathbringer, Charred Pendant, Holy Shield
Roger - Deathbringer, Firedrake Armor, Jinni Shield
Jean - Gae Bulg, Saint's Armor, ---
Bertrand - Deathbringer, Saint's Armor, Jinni Shield
Marcel - Bow of Artemis, Sage's Frock, ---
Colet - Tsukikage, Sage's Frock, ---
Gilles - Gae Bulg, Saint's Armor, ---
Rufus - Lucifer, Saint's Armor, ---
La Hire - Lucifer, Saint's Armor, ---
Bartolomeo - Lucifer, Saint's Armor, ---
Rose - Rose Whip, Angel's Frock, ---
Richard - Caduceus, Devil's Frock, ---
Beatrix - Bow of Artemis, Black Bustier, ---
Skills:
Pierwsze 4 sloty są dla wszystkich postaci takie same:
-HP Recovery III
-HP +300
-Attack +30
-Mobility +3
Pozostałe 2 rozdzieliłem tak:
-Three Rounds dla Rufusa, La Hire oraz Bartolomeo, dla reszty Godspeed
-Counter II dla Jeanne, Liane, Roger, Bertrand // Piercing Power III dla Jean i Gilles // Desperation III dla Rufus, La Hire i Bartolomeo // Treasure Lover dla Rose // Sinsister Storm dla Richarda // Four Hits dla Coleta oraz Range +2 dla Marcela i Beatrix
Oczywiście wszyscy mają 99LV. Wygląda to tak: Wszystkie postacie nastawione są na ataki fizyczne. Czary lecznicze są zbędne dzięki genialnemu HP Recovery III. Podstawą są Rufus, La Hire oraz Bartolomeo, to takie czołgi, dużo HP, Three rounds pozwala zadawać im ogromne obrażenia, trzeba jednak uważać na "dużych" przeciwników z groźnymi kontrami, takich najpierw osłabiamy łucznikami lub włucznikami, a potem rozwalamy, Richard oraz Colet to jedyne osoby posiadające jakieś czary. Sinsister Storm raniący wszystkich przeciwników oraz Four Hits Coleta który potrafi sprzątnąć każdego "miękkiego" przeciwnika jednym takim atakiem (np. zielone smoki Reszta wykorzystuje Burning Aury do dobijania, ale rzadko zachodzi taka potrzeba. Wystarczy opanować kombo 3 czołgi + 2 włucznicy i nie ma problemów z żadnym przeciwnikiem... Skompletowanie wszystkiego jest czasochłonne ale potem walczymy dłubiąc w zadku i popijając piwko
Sprzęt:
Postać - broń, zbroja, tarcza
Jeanne - Deathbringer, Goddess Armor, Jinni Shield
Liane - Deathbringer, Charred Pendant, Holy Shield
Roger - Deathbringer, Firedrake Armor, Jinni Shield
Jean - Gae Bulg, Saint's Armor, ---
Bertrand - Deathbringer, Saint's Armor, Jinni Shield
Marcel - Bow of Artemis, Sage's Frock, ---
Colet - Tsukikage, Sage's Frock, ---
Gilles - Gae Bulg, Saint's Armor, ---
Rufus - Lucifer, Saint's Armor, ---
La Hire - Lucifer, Saint's Armor, ---
Bartolomeo - Lucifer, Saint's Armor, ---
Rose - Rose Whip, Angel's Frock, ---
Richard - Caduceus, Devil's Frock, ---
Beatrix - Bow of Artemis, Black Bustier, ---
Skills:
Pierwsze 4 sloty są dla wszystkich postaci takie same:
-HP Recovery III
-HP +300
-Attack +30
-Mobility +3
Pozostałe 2 rozdzieliłem tak:
-Three Rounds dla Rufusa, La Hire oraz Bartolomeo, dla reszty Godspeed
-Counter II dla Jeanne, Liane, Roger, Bertrand // Piercing Power III dla Jean i Gilles // Desperation III dla Rufus, La Hire i Bartolomeo // Treasure Lover dla Rose // Sinsister Storm dla Richarda // Four Hits dla Coleta oraz Range +2 dla Marcela i Beatrix
Oczywiście wszyscy mają 99LV. Wygląda to tak: Wszystkie postacie nastawione są na ataki fizyczne. Czary lecznicze są zbędne dzięki genialnemu HP Recovery III. Podstawą są Rufus, La Hire oraz Bartolomeo, to takie czołgi, dużo HP, Three rounds pozwala zadawać im ogromne obrażenia, trzeba jednak uważać na "dużych" przeciwników z groźnymi kontrami, takich najpierw osłabiamy łucznikami lub włucznikami, a potem rozwalamy, Richard oraz Colet to jedyne osoby posiadające jakieś czary. Sinsister Storm raniący wszystkich przeciwników oraz Four Hits Coleta który potrafi sprzątnąć każdego "miękkiego" przeciwnika jednym takim atakiem (np. zielone smoki Reszta wykorzystuje Burning Aury do dobijania, ale rzadko zachodzi taka potrzeba. Wystarczy opanować kombo 3 czołgi + 2 włucznicy i nie ma problemów z żadnym przeciwnikiem... Skompletowanie wszystkiego jest czasochłonne ale potem walczymy dłubiąc w zadku i popijając piwko
#69 Napisany 04 czerwca 2008 - 15:24
a w jaki sposób można tak uzbroić drużynę i zdobyć choćby takie HP+300 ?
#70 Gość__* Napisany 05 czerwca 2008 - 14:10
Najmocniejsze wersje skili takie jak Mobility +3, Three Rounds, Range +2, Attack +30, MP +150, HP +300, Accuracy +30 i Evade +30, oraz brone takie jak Bow of Atremis, Lucifer, Caduceus, Tsukikage, Rose Whip, Gae Bulg i Deathbringer pochodzą z 3 i ostatniej wersji areny która staje sie dostępna z tego co pamiętam po zaliczeniu colloseum 2 i osiągnięciu wyższych lv (chyba 70). Przedmioty znajdują się w 7 rundzie. Bierzemy złodzieja ze skilem treasure cośtam xD (ten dzięki któremu widać itemy leżące na ziemi) i za każdym razem wynosimy 5 przedmiotów. Arene można przechodzić ile razy się chce i po 7 rundzie można się wycofać co polecam przez kilka pierwszych podejść gdyż do 2 ostatnich walk trzeba mieć napakowany team.
Jinni Shield leży sobie gdzieś w ostatnich sekwencjach gry które po przejściu można powtarzać.
Goddess Armor to unikatowa zbroja dla Jeanne którą trzeba znaleźć za pierwszym razem na poziomie Cemetary, po przejściu znika niestety.
Charred Pendant to przedmiot z colloseum 2 z którym idziemy na cmentarz i możemy wymienić tą żabe na Liane, jest to jednocześnie unikatowa zbroja tylko dla Lianne.
Reszty już nie pamiętam ale zawsze moge poszukać.
Aha, Godspeed dostaje sie po przejściu colloseum 3
Jinni Shield leży sobie gdzieś w ostatnich sekwencjach gry które po przejściu można powtarzać.
Goddess Armor to unikatowa zbroja dla Jeanne którą trzeba znaleźć za pierwszym razem na poziomie Cemetary, po przejściu znika niestety.
Charred Pendant to przedmiot z colloseum 2 z którym idziemy na cmentarz i możemy wymienić tą żabe na Liane, jest to jednocześnie unikatowa zbroja tylko dla Lianne.
Reszty już nie pamiętam ale zawsze moge poszukać.
Aha, Godspeed dostaje sie po przejściu colloseum 3
#71 Napisany 05 czerwca 2008 - 20:32
ok, a istnieje w tej grze coś takiego jak game+ ? Bo mam sejva z walki z Henrykiem VI i z mapy świata [pseudo-Francji ?] tuż przed nią ... a tak w ogóle doradź jak ubić tą ostateczną mendę demona bym znowu nie marnował dwóch godzin
#72 Gość__* Napisany 05 czerwca 2008 - 21:32
Jest game+. Po przejściu wracamy na mape, przeciwnicy w lokacjach zmieniają poziomy, zmieniają się nagrody, odblokowuje sie cmentarz i colloseum 2. Gilvarotha można ubić w 6 czy 7 tur taktyką huzia na juzia którą sam zastosowałem. Zaopatrzamy włuczników w Sweep oraz 2-3 osoby w Cyclone II. Reszta będzie leczyć i ładować mane przedmiotami. Na początku ładujemy mane i olewając wszystko na Gilvarotha. Atakując Cyclonem II zadajemy mu 9 ciosów a sweepem 7 co daje spory dmg. Reszta uważnie leczy i ładuje mane (trzeba to dobrze wyliczyć). Jeśli idzie to prawidłowo to wsparcie Gilvarotha nie będzie nadążać z leczeniem i powinien sie złamać. To IMO najszybsza metoda.
Co do tego "pojawia się bonusowa lokacja - nie radzę sejvować "na niej" tzn. tuż przed walką gdyż zwyczajnie nie da się jej wygrać z aktualnie dostępnymi postaciami". Walka trudna ale da sie to zrobić. Na początku OLEWAMY małpki i smoki gdyż to najmniejszy problem. Najgorsze są 1 kratkowe "unity" z whipami. Polecam magią gdyż na obecnych w tym momencie gry lv ciężko je trafić fizycznie. A wszystkie 9 kratkowe jednostki pięknie sie masakruje właśnie sweepem lub czarami obszarowymi. Po 1 przejściu jest unikat broń która ułatwia troche dalsze granie. No i po 1 przejściu arena zmienia sie, tylko 3 smoki ale w tamtym momencie nawet 1hp im zabrać nie można... Generalnie gra jest cudna
Co do tego "pojawia się bonusowa lokacja - nie radzę sejvować "na niej" tzn. tuż przed walką gdyż zwyczajnie nie da się jej wygrać z aktualnie dostępnymi postaciami". Walka trudna ale da sie to zrobić. Na początku OLEWAMY małpki i smoki gdyż to najmniejszy problem. Najgorsze są 1 kratkowe "unity" z whipami. Polecam magią gdyż na obecnych w tym momencie gry lv ciężko je trafić fizycznie. A wszystkie 9 kratkowe jednostki pięknie sie masakruje właśnie sweepem lub czarami obszarowymi. Po 1 przejściu jest unikat broń która ułatwia troche dalsze granie. No i po 1 przejściu arena zmienia sie, tylko 3 smoki ale w tamtym momencie nawet 1hp im zabrać nie można... Generalnie gra jest cudna
#73 Napisany 06 czerwca 2008 - 15:34
Z tego co pamiętam dostajemy włócznię i laskę za pierwszym podejściem a za drugim jakiś item związany ze smokami ["dragon slayer" ?] - fajna sprawa, do załatwienia mi pozostał jeszcze ten fioletowy gad na 70lv i finałowy boss 8)
#74 Napisany 08 czerwca 2008 - 16:15
A ja dzisiaj mialem taki zwrocior akcji:
Spróbowałem wbić do koloseum i zostałem porządnie zmieciony w drugiej rundzie - trzeba bedzie podpakowac lub odzyskać Joasię
I mam już HP+150 oraz Desperation 3, ale tego drugiego nie moge wyekwipować - pomożecie?
Spoiler
Spróbowałem wbić do koloseum i zostałem porządnie zmieciony w drugiej rundzie - trzeba bedzie podpakowac lub odzyskać Joasię
I mam już HP+150 oraz Desperation 3, ale tego drugiego nie moge wyekwipować - pomożecie?
#75 Napisany 08 czerwca 2008 - 21:09
desperation III mogą używać tylko LA Hire, jego psi kompan i ten towarzysz elficy, taki doberman z twarzy to chyba kwestia 35 poziomu, w inwentarzu jest napisane
#76 Napisany 16 czerwca 2008 - 12:49
Wypadałoby się pochwalić - zgodnie z obietnicą po dwóch tygodniach absorbujących studencko wróciłem do gry i roz... w drobny mak finalowego bossa - niebyło ciężko bo tym razem od razu nastukałem całą drużyną głównemu złemu - co turę dostawał takie razy że nie było co zbierać 8) potem filmik końcowy [strasznie kawaii i słitaśny "żyli długo i szcześliwie, powstał chocapic a twój stary dostał superjedynkę w opolu] i po ptakach ...
Owszem gra daje możłiwość jak np. Dragon Quest możliwość zwiedzenia dodatkowych lokacji po napisach końcowych ale bez siły napędowej w postaci fabuły to raczej nie dla mnie.
Ciekawostka : ci co skończyli grę wiedzą co zrobił pod sam koniec Gilles de Rais - jeden z najbliższych pomocników Joanny - co ciekawe wg. rozmaitych kronik historycznych ten pan wróciwszy na swe włości pospołował ta lat kilkanaście by zostać w końcu skazanym za masowe dzieciobójstwo [lochy jego zamku były dosłownie wyścielone małymi szkieletami] i rozmaite podejrzane obrzędy - nie wiem czy to celowe nawiązanie/smaczek dla fanów historii ale w połączeniu z wątkiem z gry daje na prawdę arcy-ciekawy koncept. Zresztą z twarzy growy Gilles też jest wielce podejrzany - wypisz wymaluj zboczeniec, otaku, parasol i szatanista
Owszem gra daje możłiwość jak np. Dragon Quest możliwość zwiedzenia dodatkowych lokacji po napisach końcowych ale bez siły napędowej w postaci fabuły to raczej nie dla mnie.
Ciekawostka : ci co skończyli grę wiedzą co zrobił pod sam koniec Gilles de Rais - jeden z najbliższych pomocników Joanny - co ciekawe wg. rozmaitych kronik historycznych ten pan wróciwszy na swe włości pospołował ta lat kilkanaście by zostać w końcu skazanym za masowe dzieciobójstwo [lochy jego zamku były dosłownie wyścielone małymi szkieletami] i rozmaite podejrzane obrzędy - nie wiem czy to celowe nawiązanie/smaczek dla fanów historii ale w połączeniu z wątkiem z gry daje na prawdę arcy-ciekawy koncept. Zresztą z twarzy growy Gilles też jest wielce podejrzany - wypisz wymaluj zboczeniec, otaku, parasol i szatanista
#77 Napisany 17 czerwca 2008 - 21:55
he he he pisałem o tym wcześniej. Przekozacki motyw z Sinobrodym.
#78 Napisany 18 czerwca 2008 - 22:21
Ale ta gra jest wredna. Po kolei próbuje mnie pozbawić wszystkich najlepszych postaci... najpierw
Nie moge sie doczekac, aż moje dwie najbardziej ubah pakerne postacie do mnie wrócą
Spoiler
, potem
Spoiler
... i teraz nie mam prawie jak walczyc,jesli jeszcze Marcela mi uciułają, to mnie szlag trafi Nie moge sie doczekac, aż moje dwie najbardziej ubah pakerne postacie do mnie wrócą
#79 Napisany 19 czerwca 2008 - 18:40
troche poczekasz sobie ja nie miałem z tym problemu bo "pakowałem" wszystkich z drużyny równomiernie
#80 Napisany 04 września 2008 - 23:34
Na amerykańskim ps store jest do zassania owa gierka. Cena to 23$ (około 53 zł).
#81 Napisany 05 września 2008 - 15:11
O, a ja jakiś miesiąc temu to, hehe, ukończyłem - przegra, mówię wam - PRZEgra! Absolutnie miodny tytuł, do tego przystępny i z ciekawą fabułą - ścisła czołówa gier na PSP!
#82 Napisany 30 maja 2014 - 22:20
Za oceanem gra pojawi się w sierpniu, krótko potem pewnie u nas.
Na podstawie czego tak piszesz?
Woroq, tak myślę po prostu ;]
Autorytet kąsolowy, gra nigdy nie została wydana w Europie
#83 Napisany 30 maja 2014 - 22:39
2008 - 2014 Łap nagrodę.
#84 Napisany 30 maja 2014 - 22:40
Należy mi się, bo odkopałem jeszcze więcej trupków, tylko czekam aż Dedi przeniesie
#85 Napisany 31 maja 2014 - 06:41
super gra to była, ja w nią grałem 6 lat temu ?
#86 Napisany 31 maja 2014 - 08:18
<obowiązkowy post, w którym Kradziej fapuje do tej gry>
#87 Napisany 31 maja 2014 - 10:23
Wybitna pozycja, jedna z najlepszych gier na PSP.
#88 Napisany 31 maja 2014 - 15:07
Należy mi się, bo odkopałem jeszcze więcej trupków, tylko czekam aż Dedi przeniesie
Zgodnie z obietnicą przeniosłem/scaliłem