horror sci-fi od Frictional Games, twórców Amnesii.
gra wyjdzie dopiero w 2015.
szykuje sie klimatyczny szit.
trailer (czysty gameplay):
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 19:34
horror sci-fi od Frictional Games, twórców Amnesii.
gra wyjdzie dopiero w 2015.
szykuje sie klimatyczny szit.
trailer (czysty gameplay):
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 19:34
Zapowiada się świetnie. Nareszcie odrodzenie horrorów.
Jakby kogoś interesowało to będzie też na PC.
W 2015r ta gra będzie crapem. Takie som fakty.
Wszystko składa się na fabułę.Po pierwsze chcemy, by gracz nieustannie czuł, że jest częścią płynnej historii. Gry zwykle dzielone są na momenty fabularne i akcję/zagadki logiczne. Chcemy zatrzeć tę granicę. Potwory nie zaatakują gracza bez powodu. Każdy z nich dostanie własną SI i będzie opierał się na indywidualnych pobudkach.Traktowanie świata na poważnieKażdy element otoczenia jest na swój sposób powiązany z fabułą. Nic nie zostanie dodane na siłę, żeby gameplay dawał więcej frajdy czy miejscówki wyglądały ciekawiej.Gracz u władzyBohater prowadzony przez gracza musi mieć możliwość podejmowania decyzji i wpływania na otoczenie. To gracz popycha fabułę do przodu, gra nie podpowie co trzeba zrobić w danym momencie. Będą podpowiedzi, ale nic nachalnego. Jeśli gra podświetla kluczowe przedmioty i prowadzi za rączkę to nie jest w stanie być wiarygodnym i wciągającym przeżyciem.Wierzymy graczowiWierzymy, że grająca osoba zachowa się zgodnie z klimatem naszej gry. Nie pokazujemy istotnych rzeczy przez cutscenki czy tym podobne zagrania. Zakładamy, że gracz dokładnie sprawdzi wszystkie zakątki i ostrożnie będzie pokonywał kolejne lokacje. Dajemy wolność, ale pominięcie ważnej rozmowy, bo nie chce się jej słuchać, utrudni dalsze poczynania. Traktujemy poważnie naszą produkcję i tego samego oczekujemy od graczy.Tematyka wzbogacająca rozgrywkęSOMA porusza nietypowe dla gier tematy, jak świadomość czy natura egzystencji. Gracz jednak musi wyrazić zainteresowanie i chęć do własnych przemyśleń nad tymi zagadnieniami. Nie każdy podejdzie w ten sposób do naszej gry, lecz osoby, które się do tego przekonają, czeka niepowtarzalne doświadczenie.
nowy trailerek:
przenieść do multiplatform
ed albo w sumie może być, widzę że tytuły XBONE/PC też są w dziale XO
Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 03 kwietnia 2014 - 14:39
Frictional:
"Sorry all for the silence! We're closing in on Beta and everyone's working hard to get there. Once that's done, we'll reveal more!"
Premiera 22 września!
Długi, niezwykle klimatyczny gameplay trailer:
Już kocham tom gre!11one
Pierwsze widzę. Wygląda mega klimatycznie, skojarzeń z ostatnim Alienem chyba nie da się uniknąć.
nowy trailer:
Dwa nowe zwiastuny na kilka dni przed premierą
Story trailer:
Creature trailer:
Zajebiste wieści! Fricional Games poważnie rozważają przeniesienie na PS4 swoich poprzednich gier: Amnesia i Penumbra. Wszystko to oczywiście dzięki dużemu sukcesowi SOMY na PS4 (i gotowemu silnikowi graficznemu )
http://www.relyonhor...t-games-to-ps4/
to kolejna gra co się chodzi i nic nie robi?
to kolejna gra co się chodzi i nic nie robi?
to kolejna gra co się chodzi i nic nie robi?
Nie, to kolejna Amnesia.
Też chciałem kupić, ale bałem się grać w TEW, więc co dopiero SOMĘ odpalać.
No, mocno schizowe.