#61 Napisany 22 listopada 2017 - 18:10
#62 Napisany 22 listopada 2017 - 18:18
Mnie też przeszkadzały te sekwencje z potworami... Grę przeszedłem w tym miesiącu, dzień przed zapowiedzią patcha je usuwającego. Gra zawsze telegrafuje, że jeden jest w pobliżu, a najszybszą metodę na przejście tych fragmentów to biegać jak maniak, aż się dotrze do odpowiednich drzwi. Bez sensu.
Czytałem po przejściu gry, że każdy z potworów ma różne zmysły i można opracować jakieś strategie, żeby eksplorować lokacje i ich unikać, ale w praktyce mija się to z celem. Polecam SOMĘ jako walking simulator.
#63 Napisany 22 listopada 2017 - 18:34
no horror zaden tak samo outlast
#64 Napisany 22 listopada 2017 - 19:16
Jaki jest sens grać w horror wiedząc, że nic Ci nie zagraża? Czego wtedy się bać? Nie czepiam się (tym razem ), po prostu jestem ciekaw.
Jak to mawial Lovecraft - najwiekszy strach to strach przed nieznanym.
Tajemniczosc>Potworki
#65 Napisany 22 listopada 2017 - 20:37
#66 Napisany 24 kwietnia 2018 - 10:45
#67 Napisany 28 maja 2018 - 23:38
Dojechałem dzisiaj tego crashera. Zakończenie fantastyczne. Cała przygoda mega na plus (oprócz spotkań z przeciwnikami, a szczególnie jednym, który napsuł mi sporo krwi). Fenomenalna gierka, aż nie mogę się doczekać kolejnej od Frictional. BTW - w special thanks wystąpił Adrian Chmielarz... Ktoś wie za co?