Może warto jeszcze przypomnieć, że Mario 9 baniek wbił w dwa miesiące
Wyniki sprzedaży i komentarze
#5521 Napisany 31 stycznia 2018 - 11:46
#5522 Napisany 31 stycznia 2018 - 11:53
#5523 Napisany 31 stycznia 2018 - 12:11
Ale pamiętajcie, że ludzie nie chcą gier single-playerowych, a exclusivey się nie sprzedają!
#5524 Napisany 31 stycznia 2018 - 13:18
Nie ma alternatyw to się sprzedaje.
#5525 Napisany 31 stycznia 2018 - 13:35
Nie ma alternatyw to się sprzedaje.
Widze autyzm opanował cię już maksymalnie.
#5526 Napisany 31 stycznia 2018 - 14:02
Poczekam rok-dwa aż multi na Switcha osiągnie swoją docelową formę i zaczną pojawiać się duże gry stawiające na kooperację/rywalizację.
#5527 Napisany 31 stycznia 2018 - 14:04
Żeby w to zagrać było trzeba kupić Switcha, więc alternatywą były po prostu gry na inne platformy. Mimo to ludzie rzucili się na single-playerowe exy.
#5528 Napisany 31 stycznia 2018 - 14:11
Wall Street Journal dał ciała, to jest jednak 7 mln sprzedanych przy oczekiwaniu 8 mln. Pierwsza cześć w podobnym okresie poszła w 13 mlnBattlefront II poszedł w 9 mln, EA spodziewało się 10, więc masowy hejt zaszkodził tylko nieznacznie.
#5529 Napisany 07 lutego 2018 - 22:55
W 2017 roku Take Two sprzedało 15 milionów GTA V. Łącznie pękło już 90 milionów.
Tak dobra sprzedaż w zasadzie wyklucza sequel w najbliższych 5 latach
#5530 Napisany 07 lutego 2018 - 23:00
#5531 Napisany 07 lutego 2018 - 23:01
Myślisz że wydadzą GTA VI i jednocześnie nowe DLC do Online?
#5532 Napisany 07 lutego 2018 - 23:03
od premiery 5 mija w tym roku 5 lat
#5533 Napisany 07 lutego 2018 - 23:15
#5534 Napisany 07 lutego 2018 - 23:16
#5535 Napisany 07 lutego 2018 - 23:17
Jest różnica pomiędzy dobrze a byciu najlepiej sprzedającą się grą w historii.
Poza tym kolega Kaxiego wspominał, że jak rok temu odchodził z R* to 6 jeszcze nie robili.
Sprawdziłem dane o IV. Ostatnie dane pochodzą z 2013 roku i wtedy GTA IV miało 25 milionów. 11 milionów z tych 25 to pierwszy miesiąc.
Czyli od czerwca 2008 do lipca 2013 sprzedało 14 miliionów. Milion mniej niż GTA V w 5 roku od swojej premiery.
Jest jeszcze coś takiego:
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 07 lutego 2018 - 23:29
#5536 Napisany 08 lutego 2018 - 11:13
W 2017 roku Take Two sprzedało 15 milionów GTA V. Łącznie pękło już 90 milionów.
Tak dobra sprzedaż w zasadzie wyklucza sequel w najbliższych 5 latach
-rekordowe zyski z mikrotransakcji (wzrost o 64% w porównaniu z 2016)
-pewnie kolejne 10 milionów kopii w 2018 roku
"N-n-naprawdę przykro nam, że dwukrotnie musieliśmy przesunąć premierę RDR2, łącznie o cały rok. Niestety, gra wymaga tych, no, dodatkowych szlifów. To wcale nie dlatego, że frajerzy nadal kupują shark cardy, a my zarabiamy setki milionów wrzucając co jakiś czas kilka pojazdów z anulowanych dodatków do singla GTA V, które tak jak powiedzieliśmy były eee.... yyy... niemożliwe do zrealizowania i niepotrzebne. Dziękujemy za cierpliwość "
#5537 Napisany 08 lutego 2018 - 11:37
#5538 Napisany 08 lutego 2018 - 22:12
gta6 rip na bardzo długo, wiadomo to już od dawna
#5539 Napisany 09 lutego 2018 - 23:01
#5540 Napisany 12 lutego 2018 - 23:42
UK
- Shadow of the Colossus
- UFC 3
- Monster Hunter World
- FIFA 18
- GTA V
- Call of Duty: WW2
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Mario Odyssey
- Assassin's Creed Origins
- The Evil Within 2
#5541 Napisany 22 lutego 2018 - 08:23
Thanks to the NPD Group and Venturebeat for the breakdown.
Here are the numbers for January 2018:
- Total: $1.096 billion (up 59 percent from $690 million in January 2017)
- Hardware: $278 million (up 119 percent from $127 million)
- PC and console software: $517 million (up 51 percent from $343 million)
- Accessories: $301 million (up 37 percent from $220 million)
Software
Dollar sales of Console, Portable and PC Games Software combined to reach $517 million in January 2018, up 51 percent versus a year ago. January dollar sales of software reached the highest total since the $549 million generated in January 2011.
Monster Hunter: World was the month's top-selling title overall, while also leading on the PlayStation 4 and Xbox One platforms. Sales of Monster Hunter: World represent an all-time launch month high for the Monster Hunter franchise in the U.S.
Dragon Ball: Fighterz was the second best-selling game of January. Launch month sales of Dragon Ball: Fighterz were the highest for a Dragon Ball franchise release since Dragon Ball Z: Budokai, which released in December 2002. Dragon Ball: Xenoverse also made the January all platforms best-sellers chart, ranking at #16.
Software sales on PlayStation 4, Xbox One and PC all achieved significant growth of over 40 percent in January when compared to a year ago. Capcom was January's leading publisher in software dollar sales.
Hardware
January hardware dollar sales of $278 million is the highest level achieved since the $323 million sold in January 2011. Over one million units of hardware sold in January 2018, also the highest tally since January 2011.
PlayStation 4, Switch and Xbox One all performed well in the month of January. The Nintendo Switch sold the most systems, but Sony’s PlayStation 4 generated the most revenue. In dollar sales, the gap between the top-selling platform and the third best-selling was only 3 percent.
January 2018 Nintendo 3DS hardware dollar sales are the best recorded for a January month since 2014, while unit sales were the highest since January 2013.
Rankings
Overall
- Monster Hunter: World
- Dragon Ball: Fighterz
- Call of Duty: WWII
- PlayerUnknown’s Battlegrounds*
- Grand Theft Auto V
- NBA 2K18
- Super Mario Odyssey**
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild**
- Mario Kart 8**
- Madden NFL 18
- Star Wars: Battlefront II*
- Assassin’s Creed: Origins
- UFC 3
- Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
- FIFA 18*
- Dragon Ball: Xenoverse
- The Sims 4*
- Splatoon 2**
- Dissidia: Final Fantasy NT
- Need for Speed: Payback*
* No PC digital sales
** No digital sales
The best-selling games over the last 12 months
- Call of Duty: WWII
- NBA 2K18
- Destiny 2*
- Madden NFL 18
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild**
- Grand Theft Auto V
- Star Wars: Battlefront II*
- Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
- Super Mario Odyssey**
- Mario Kart 8**
Individual Charts
Xbox OnePlayStation 4
- Monster Hunter: World
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Call of Duty: WWII
- Dragon Ball Fighterz
- Grand Theft Auto V
- Star Wars: Battlefront II
- NBA 2K18
- Madden NFL 18
- Assassin’s Creed: Origins
- UFC 3
Nintendo Switch**
- Monster Hunter: World
- Dragon Ball Fighterz
- Call of Duty: WWII
- Grand Theft Auto V
- NBA 2K18
- Madden NFL 18
- Dissidia: Final Fantasy NT
- Star Wars: Battlefront II
- UFC 3
- FIFA 18
Nintendo 3DS**
- Super Mario Odyssey
- Mario Kart 8
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
- Splatoon 2
- Pokken Tournament DX
- Elder Scrolls V: Skyrim
- Xenoblade Chronicles 2
- ARMS
- Mario & Rabbids: Kingdom Battle
- Doom 2016
- Pokemon: Ultra Sun
- Pokemon: Ultra Moon
- Mario Kart 7
- Mario Party: The Top 100
- Minecraft
- Super Mario Maker
- Super Smash Bros.
- Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
- New Super Mario Bros. 2
- Kirby: Battle Royale
KRÓL KONSOL NIGDY NIE UMRZE!
#5542 Napisany 26 lutego 2018 - 13:04
#5543 Napisany 28 lutego 2018 - 16:37
Gra Horizon Zero Dawn odniosła gigantyczny wręcz sukces. Sprzedało się 7,6 miliona sztuk .
#5544 Napisany 03 marca 2018 - 21:17
10 najlepiej sprzedających się gier 2017 roku w UK. Wliczana sprzedaż pudełkowa oraz cyfrowa.
- FIFA 18 - 2,696,721
- Call of Duty: WW2 - 2,442,416
- GTA V - 1,080,022
- Assassin's Creed Origins - 679,965
- Destiny 2 - 673,551
- Star Wars Battlefront 2 - 658,814
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - 651,354
- Ghost Recon Wildlands - 574,889
- Gran Turismo Sport - 484,833
- Horizon Zero Dawn - 456,374
#5545 Napisany 05 marca 2018 - 22:44
Monster Hunter World to najlepiej sprzedająca się gra Capcomu w historii. Gra sprzedaje się jak burza, w ponad miesiąc od premiery pękło już 7,5 mln sztuk.
W Japonii zeszło 2,4 mln sztuk i jest to najlepiej sprzedająca się odsłona serii na konsole stacjonarne na tamtejszym rynku.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 05 marca 2018 - 22:46
#5546 Napisany 06 marca 2018 - 07:08
#5547 Napisany 06 marca 2018 - 07:37
No bo shipped to jest to, co interesuje wydawcę.
#5548 Napisany 06 marca 2018 - 07:41
7.5 mln unitą has been shipped co oznacza ni mniej ni więcej ile kopii rozesłano do sklepów, a nie sprzedano graczom.
Przed chwilą liczyłem graczy MHW na PS4 i wyszło niecałe siedem milionów, także więc.