Middle-Earth: Shadow of Mordor
#181 Napisany 17 listopada 2014 - 09:58
#182 Napisany 17 listopada 2014 - 10:03
Są 2 takie mapki. Jak kukniesz na dół to zobaczysz gdzieś ikonę dużej bramy - potem będziesz mógł przez nią przenieść się do drugiej połówki gry (kiedy też zaczyna się manipulowanie Urukami, a nie tylko zabijanie ich).btw. ta mapka co ja widze to całość? nie ma innych obszarów z osobnymi mapami jak w AC2 chociazby?
No i wtedy niezła zabawa się zaczyna i biorąc pod uwagę, że już wiesz jak korzystać z terenu to niezły ROZP****L się zaczyna!
#183 Napisany 17 listopada 2014 - 10:05
na to liczę, w ogóle jak wczoraj siadłem do gierki po 2-3 tygodniach przerwy chyba, to nie wiedziałem co, jak, gdzie sie naciska dzisiaj wracamy bo do konca tygodnia ma wejść platyna
#184 Napisany 18 listopada 2014 - 01:16
no kurwa, teraz już te cioty miotam na lewo i prawo ale doszedłem do momentu gdzie mam chyba ubić 4 szefków, jednego ubiłem z tym przydupasem ale innych nie ma ciula we wsi, karwa ich w tych twierdzach tylu jest ze nie ogarne, próbuje te psy wypuszczac, ule zrzucać a tu nic, naciagaja i naciagaja, a w bezposredniej walce z 20 typa i 2 szefami nie mam szans
#185 Napisany 18 listopada 2014 - 01:56
#186 Napisany 18 listopada 2014 - 01:58
torkujesz mnie? nieładnie
#187 Napisany 18 listopada 2014 - 07:08
Z szefów wybierałem zawsze tych, których można zaciupkać skrytoatakiem z wysokości. Szkoda nerwów na walkę bezpośrednią.
#188 Napisany 19 listopada 2014 - 09:39
Wczoraj pograłem znowu z 2h, ależ ta gra jest zajebista ciągle musiałem ubić 3 szefków z tej najwyższej hierarchii - gdzie był Szczurnik - no i pyk pyk. Jednego załatwiłem wszczynając alarm, gdzieś tak na oko 30 typa za mną zaczęło biec, dobiegłem do miejsca gdzie można strącić ul i wypuścić 'pieski' wszyscy się rozbiegli i został sam boss. Zeskoczyłem na niego z góry co nie przyniosło efektu oczywiście i wale szybko ciosami bo widze ze koledzy wracają, ale przypomnialo mi sie ze mam ogluszanie po przeskoczeniu no i padł zanim dobiegli, podobnie drugiego zrobiłem, a trzeciego to już mi się nie chciało kombinować, wskoczyłem parę ciosów z jego przydupasami i padł.
No i jeszcze machnąłem tego typa co mi rodzinę wyrżnął, a teraz chyba tą drugą mapkę odkryję. Jebane zaskoczenie roku póki co, coś jak Darksiders kiedys
#189 Napisany 19 listopada 2014 - 09:44
W końcu nauczyłeś się w to grać...
A tak w ogóle, to wczoraj /18.11/ była premiera giereczki na past-geny...
Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 19 listopada 2014 - 10:33
#190 Napisany 19 listopada 2014 - 13:57
Cross geny takie dobre...
#191 Napisany 19 listopada 2014 - 15:03
myślałem że to full next gen,
a no i szacuneczek MM77 bo mnie chyba tam gdzieś ostatnio pomściłeś
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 19 listopada 2014 - 15:04
#192 Napisany 20 listopada 2014 - 00:09
#193 Napisany 20 listopada 2014 - 00:13
pastgeny to dostaly zjebany port, obczaj filmik który wrzucił mm77
#194 Napisany 20 listopada 2014 - 00:36
Ktos jeszcze gra na pastgenach?
#195 Napisany 21 listopada 2014 - 13:19
#196 Napisany 21 listopada 2014 - 22:06
Porażka.pastgeny to dostaly zje**ny port, obczaj filmik który wrzucił mm77
Animacja, grafika, ilośc wrogów na ekranie, detekcji kolizji, popup grafiki...ulala.
#197 Napisany 13 lutego 2015 - 16:34
Wspaniałe zaskoczenie. Ależ sympatycznie się w to gra. Takie połączenie inFamous z Asasynem i innymi Batmanami. No i jka to wygląda.... Szczególnie modele postaci i animacja, jak i wszelakie efekty robią wrażenie.
#198 Napisany 25 lutego 2015 - 16:45
Piękny balet mithrilowego ostrza.
Z tą produkcją miałem podobnie, jak z Bayo. Z początku nie widziałem jakoś specjalnie powodu by mieć ją na półce, ale jak już zagrałem, nie sposób było się nią nie zachwycać. Grafika jest świetna. Animacja robi niemałe wrażenie, podobnie jak wykonanie przeciwników oraz wszelakie efekty typu promienie słoneczne, deszcz (nie to co ta binarna kpina, a nie opady atmosferyczne w Shadow Fall). To kolejna pozycja, która prezentuje godnie nową generację. Audio także trzyma poziom. Muzyka jest przyjemna dla ucha, podobnie jak psioczenie orków.
System nemezis jest innowacyjny, ciekawy, ale dla niedzielnego gracza niezauważalny. Nie doszukiwałbym się także w nim znamion przełomu i rewolucji, ale należy pamiętać, że i tak nadaje grze wyrazistego charakteru. Gra jest przy tym długa i miodna. Nispecjalnie nawet przeszkadza powtarzalność misji dodatkowych (monotonią raczej nie wieje). Osobiście bawiłem się przy niej znakomicie grubo ponad dwadzieścia godzin.
System walki to esencja frajdy, a animacje mordu orków można oglądać niemal bez końca, a jak już się to robi, to rozmarzony gracz zachodzący oponenta cichaczem od tyłu, przygotowując się cierpliwie na krwawe wykończenie, marzy tylko, aby wskrzeszono kultowe Tenchu. Zdecydowanie jedno z najmilszych zaskoczeń ubiegłego roku, a przy tym jedna z najlepszych gier na bieżącą generację.
9/10 - grafika;
8/10 - audio;
9/10 - grywalność;
9/10 - ocena końcowa;
#199 Napisany 25 lutego 2015 - 16:52
Destiny mnie wyruchało bez mydła, nie dość że zmarnowałem 100h to nie sprzedam bo śmiga już po stówce a ja dałem 220
Placiles 1,2 zl za 1h rozrywki. Rzeczywiscie zostales ****** bez mydla.
#200 Napisany 25 lutego 2015 - 18:06
Destiny mnie wyruchało bez mydła, nie dość że zmarnowałem 100h to nie sprzedam bo śmiga już po stówce a ja dałem 220
Placiles 1,2 zl za 1h rozrywki. Rzeczywiscie zostales ****** bez mydla.
Matematyki na medycynie nie uczą?
#201 Napisany 25 lutego 2015 - 18:11
#202 Napisany 25 lutego 2015 - 18:15
Wyruchany został na 120, bo dał 220, a teraz jest warte 100, wszystko się zgadza.
Tyle że Szrot nie sprzedał gry