Ale to 20h, w nowym świecie, z nowymi modelami, to więcej pracy niż włożyli w Andromede kolesie z BioWare.
#1141 Napisany 17 sierpnia 2017 - 20:13
#1142 Napisany 17 sierpnia 2017 - 20:16
#1143 Napisany 17 sierpnia 2017 - 20:51
Ale w KiW dalej jedziemy z levelem z podstawki, right? Wtedy ma to sens żeby posiadać podstawową wersję gry, bo zwyczajnie rozszerzenie było by zbyt trudne.
#1144 Napisany 17 sierpnia 2017 - 21:14
#1145 Napisany 18 sierpnia 2017 - 22:12
leeencz treeeejler
#1146 Napisany 19 sierpnia 2017 - 09:12
#1147 Napisany 19 sierpnia 2017 - 09:13
#1148 Napisany 02 września 2017 - 09:53
#1149 Napisany 02 września 2017 - 09:54
Tyłek Chloe nie ratuje sytuacji? No to słabo, ale i tak kupię w promo.
#1150 Napisany 02 września 2017 - 10:32
#1151 Napisany 02 września 2017 - 10:34
#1152 Napisany 02 września 2017 - 10:49
#1153 Napisany 23 września 2017 - 23:46
Podoba mi się tu wszystko od historii (prosta ale spójna i bez akcji WTF a postacie są nakreślone w bardzo fajny sposób - na początku drażniła mnie i Chloe i Nadine, pod koniec już przekonałem się do nich w 100% bo scenarzyści ładnie je wykreowali a relacja między nimi jest bardzo przekonująca) po oprawę (wiadomo, ale imo jest momentami lepiej niż w U4). Gunplay nadal taki sobie ale jest znacznie więcej eksploracji niż zazwyczaj w Uncharted więc na plus a ostatnie rozdziały to mesjasz za mesjaszem łącznie z końcowym który wreszcie nie rozczarowuje a daje potężnego kopa.
I kurde mam nadzieję że jednak jeszcze jakieś Uncharted kiedyś wyjdzie bo ta część pokazała że można to serwować w innym wydaniu w równie smaczny sposób. IMO ta część to pełnoprawna odsłona, dopracowana, przemyślana i stawiam ja w czołówce jeśli chodzi o całokształt - wydaje mi się że przez to że jest na 8-9 h całość wydaje się bardziej zwarta i zwięzła, nie ma dłużyzn,walka nie męczy a postacie jak zawsze w serii wywołują mega sympatię. 9/10.
#1154 Napisany 25 września 2017 - 13:58
Ja na razie jestem w 4 rozdziale (Ghaty Zachodnie) i mimo, że wiedziałem, że mamy w tej gierce jeden taki większy obszar to nieco mnie to zaskoczyło, bo spodziewałem się czegoś na wzór Madagaskaru z czwórki, tymczasem mapka wydaje się sporo większa i jednak jest tu znacznie więcej do robienia. Bardziej przypomina to klasyczne otwarte światy - mamy do dyspozycji autko, mapę, na której zaznaczone są punkty charakterystyczne, a także wiele miejsc, które odkrywają się dopiero kiedy do nich dotrzemy. Przy okazji gdzieś tam spotykamy grupki wrogów strzegące pewnych punktów. Mimo wszystko dalej czuć tutaj klimat Uncharted - postacie jadąc samochodem gadają o pierdołach, gdzieś tam oderwie się kawałek skały, a to pojawi się jakaś scenka przerywnikowa, a to ktoś rzuci czerstwy komentarz no i ten klimat przygody i skarbów w pięknej grafice.
Wydaje mi się, że zrobienie wszystkiego w tym rozdziale może zająć spokojnie ze 2-3 godziny.
#1155 Napisany 11 października 2017 - 08:23
Skończyłem dodatek. Nie wiem dokładnie ile godzin zeszło (strzelałbym, że ponad 10), ale grając na miażdżącym poziomie trudności bywało, że utykałem na dłuższą chwilę i niektóre etapy trzeba było powtarzać po kilka, czasami kilkanaście razy. Do jednej sekcji w 6 rozdziale podchodziłem chyba 2-3 godziny Widać starość dopada i trzeba zacząć grać na łatwym
Historia jest zwarta, nie ma skakania po świecie. Mamy tutaj ciągłość wydarzeń, zwiedzamy różne miejscówki, ale wszystko toczy się w obrębie jednej kultury. Bohaterki na plus, grało się fajnie. Grając zupełnie zapomniałem o tym, że nie ma tutaj Drake'a, bo klimat przygody i filmowość jest dokładnie taka sama jak w pełnych częściach gry. Zmienia się jedynie główny bohater i choć nie czuć tego podczas grania, to jednak wolałbym dalej mieć możliwość grania Natem. Chloe jest spoko, ale jednak bardziej mi odpowiada postać Drake'a i jego luźne gadki, zabawne riposty i teksty.
Graficznie jak zwykle najwyższy poziom, reżyseria i montaż momentami są fenomenalne. Szczególnie pod koniec, gdzie widowiskowość i seria kapitalnych ujęć kamery to nieustanny
#1156 Napisany 10 grudnia 2017 - 20:07
#1157 Napisany 12 grudnia 2017 - 13:54
#1158 Napisany 24 grudnia 2017 - 00:05
Tak mógłby wyglądać Uncharted gdyby powstawał na PSX:
#1159 Napisany 24 grudnia 2017 - 00:09
Już widać, że gameplay dużo lepszy niż w 4
#1160 Napisany 24 grudnia 2017 - 00:15
Tak mógłby wyglądać Uncharted gdyby powstawał na PSX:
To wygląda jak rak w porównaniu do Tomb Raiderów z tamtej epoki... Jakaś analogia to obecnej różnicy między Uncharted a \tomb Raider od Crystalsów?
#1161 Napisany 24 grudnia 2017 - 11:10
#1162 Napisany 24 grudnia 2017 - 12:30
Filmik robi swoja robote widac
#1163 Napisany 24 maja 2018 - 09:10
Skończyłem Uncharted: The Lost Legacy - zgadzam się z innymi forumowiczami wypowiadającymi się w temacie (Jedyn, Dixi), że początek gry (jak dla mnie pierwsze 4 rozdziały) są dość nudne, takie Uncharted 1, ale od 5. już się rozkręca, takie Uncharted 2, 3, a nawet 4 Warto sprawdzić, nie jest to mesjasz i trudno mi powiedzieć czy to mi się bardziej podobało, czy pełnoprawne U4, ale chyba jednak U4. Co nie zmienia, że to naprawdę fajny dodatek.
I nigdy nie przestanie mnie zadziwiać jak te postacie potrafią się wspinać na opuszkach palców. 8.5/10
#1164 Napisany 24 maja 2018 - 09:12
(...) że początek gry (jak dla mnie pierwsze 4 rozdziały) są dość nudne, takie Uncharted 1, ale od 5. już się rozkręca, takie Uncharted 2, 3, a nawet 4 (...)
Mówisz, że cała gra średnia? Szkoda.
#1165 Napisany 24 maja 2018 - 10:00
To zależy jak oceniasz U1-4. Widać, że inaczej niż ja.
Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 24 maja 2018 - 10:00
#1166 Napisany 27 maja 2018 - 18:46
Podstawowym błędem było granie pierwszego przejścia na crushing. Jestem przyzwyczajony do tego poziomu trudności w tej serii ale pod koniec gry w czwórce parę razy przesadzili i za bardzo się irytowałem. Mój błąd bo powinienem grać na hardzie albo normalu i przejść grę bez nerwów. Podzieliłbym grę na dwa etapy, pierwszy spokojny i drugi strzelankowy z ogromną ilością przesadzony akcji w stylu spadam z 4 piętra i mam odrapane czoło - klasyka serii. Przez pierwsze godziny bawiłem się bardzo dobrze i pomyślałem, że gra jest skrojona 'dla fana Uncharted'. Dali więcej fabuły, jakieś backstory dla ulubionych postaci. Przyjemny balans między strzelaniem, skradaniem i zwiedzaniem. W drugiej połowie gry mamy non stop nawalankę, połączoną z opcjonalnym i moim zdaniem tak sobie zrealizowanym skradaniem. A wszystko przerywane niezliczoną ilością przesadzonych akcji. Mnie już to denerwowało, że każdy most się musi zawalić - mogli aż tak nie przedłużać. Seria zdecydowanie miała swój szczyt jakościowy na Ps3 przy Uncharted 2. Zagrać zdecydowanie warto ale nie robi to już tak dużego wrażenia jak Among Thieves w 2009.
#1167 Napisany 27 maja 2018 - 19:50
#1168 Napisany 27 maja 2018 - 20:24
#1169 Napisany 27 maja 2018 - 20:34
Lost Legacy.
#1170 Napisany 27 maja 2018 - 20:43
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|