Skocz do zawartości

Zdjęcie

No Man's Sky

Hello Games PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
536 odpowiedzi na ten temat

#1 torq314 Napisany 15 grudzień 2013 - 00:00

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Twórcy Joe Dangera dłubią przy masywnym (dosłownie) symulatorze kosmicznym, którego zajawkę pokazali na vgx. Skala ma być niewyobrażalna, cała galaktyka z planetami do odwiedzenia, coś co może kojarzyć się ze stareńkim Frontierem (przy którym spędziłem wiele godzin). Ponieważ środowisko generowane jest proceduralnie, gdzieś wyczytałem że twórcy śmieją się, że sami też nie ogarniają świata który stworzyli.



Platforma docelowa : nieznana
Typ gry : prawdopodobnie mmo (meh!)


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 29 marzec 2018 - 15:48

  • 0

#2 fingus Napisany 15 grudzień 2013 - 00:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33221 Postów:
Drzewa w dziwnym kolorze - od razu wiadomo, że to inna planeta. :pf:
  • 1

#3 Jedyn Napisany 15 grudzień 2013 - 01:35

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21966 Postów:

bedzie tlusto tylko czekac na potwierdzenie platform. ps4 raczej pewniak ale nigdy nie wiadomo.


  • 0

#4 xell Napisany 15 grudzień 2013 - 08:56

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16886 Postów:

Drzewa w dziwnym kolorze - od razu wiadomo, że to inna planeta. :pf:

Jest to całkiem realne założenie - w innych warunkach mogą być inne optymalne pasma absorpcji niż na Ziemi. Nawet był o tym artykuł w Scientific American 4-5 lat temu. :gwizdek:

 

Sa trejlerek supcio, ciekawe jak pełna gra wypadnie.


  • 0

#5 fingus Napisany 15 grudzień 2013 - 09:12

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33221 Postów:
Piję raczej do tego, że te zmiany kolorków, to jak zmarszczki na gębach "obcych" ze star treka.
  • 0

#6 Stan Napisany 15 grudzień 2013 - 10:11

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 23249 Postów:

Nikogo żale fingus, gierka zapowiada sie mega ciekawie. Kosmos, eksploracja ososm, szkoda że pewno fabuły w grze nie będzie. 

 

Chciałbym kiedys Skajrima w kosmosie :ok: 


  • 0

#7 Overlord Napisany 15 grudzień 2013 - 23:54

Overlord

    Pikachu

  • Narybek
  • 65 Postów:
Klimaty jak najbardziej na plus, więc czekam. Mam nadzieje, ze na XO wyjdzie.
  • 0

#8 ACZ Napisany 02 styczeń 2014 - 15:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31902 Postów:

Była powódź i siedziba studia została zalana.
 

Na swoim profilu, Hello Games zamieścili dosyć sporo wpisów odnośnie całego incydentu z powodzą, która zalała ich studio. Czteroosobowa ekipa ubolewa nie tylko nad opóźnieniem prac, ale nad stratą praktycznie całego sprzętu i pamiątek osobistych, którymi przyozdabiali swoje miejsce pracy.

Siedziba w Guildford, nie wytrzymała naporu wody, która po obfitych opadach wzbierała się w pobliskiej rzece. Ostatecznie stan alarmowy został przekroczony, rzeka wylała i zabrała ze sobą biura, samochody oraz domy. Dla wielu ludzi był to dorobek całego życia.

Komputery, meble, drzwi, cała kolekcja gier retro [w tym klasyki z NeoGeo warte niemałą fortunę], wszystko zniszczone. Na nieszczęście twórców - nie zobaczą ani grosza z ubezpieczenia, albowiem.... tereny objęte wysokim ryzykiem powodzi nie są zakwalifikowane jako te, w których wypłaca się odszkodowanie po nastąpieniu takiego zdarzenia.

Niejeden by usiadł i zapłakał, ale czwórka dzielnych deweloperów wzięła się do pracy ze zdwojoną siłą i obiecują, że przyszłość gry nie jest zagrożona. Na szczęście pomyśleli o kopiach zapasowych i nie stracono wiele danych.

 


  • 0

#9 cybercotlet Napisany 02 styczeń 2014 - 16:03

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6527 Postów:

Stare i pewnie wszyscy wiedzom!

 

Jak juz BEZCZELNIE kopiujesz z naszego ukochanego zrodla to wypadaloby zebys je podal!!!


  • 0

#10 ACZ Napisany 02 styczeń 2014 - 17:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31902 Postów:

jak stare to bylo trzeba wstawic wczesniej, a źródłem jest oczywiscie rzetelne pssite.com


  • 0

#11 ACZ Napisany 15 styczeń 2014 - 16:54

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31902 Postów:

pssite.com:

Sean Murray, człowiek który założył studio Hello Games w 2009 roku pracował przedtem przy takich projektach jak Black i Burnout 3, jednak dopiero w swojej firmie pokazał na czym mu tak naprawdę zależy. Jako czołowy programista jego priorytetem jest przede wszystkim sprawność i płynność jego produkcji.

...

Z początku planowano oddać do dyspozycji gracza dużo bardziej pokręcone krajobrazy, jednak podczas testów wychodziło na jaw, że są po prostu niegrywalne. W tym momencie zdecydowano się nieco stonować, by uczynić grę nie tylko piękną w eksploracji, ale by owa podróż była równie interesująca co stylistyka. Sean stwierdził, że chciałby dostarczać graczom coraz to nowych powodów do zachwytu nad rzeczami, których wcześniej nie widzieli.

Co ciekawe, w grze nie uświadczymy samouczka. Gracz zostanie wrzucony do gry i pozostawiony sam sobie, tak jak miało to miejsce w chociażby Dark Souls. Murray zareagował pozytywnie na to porównanie, bowiem nawet w kwestii multiplayera, pomiędzy tymi grami jest sporo wspólnych mianowników. Po wypuszczeniu gry, baza danych gry będzie pusta, a kiedy gracz napotka na nowe informacje, będzie mógł zdecydować by podzielić się nimi z resztą graczy umieszczając je w encyklopedii.

Dzięki temu nowi gracze będą mogli zacząć przygodę od zapoznania się z tym, co inni gracze odkryli do tej pory na własnej skórze. Do nas należy również decyzja czy zamieścimy tak wszystkie dane, a może starannie wyselekcjonujemy te, które są nam na rękę.Nie oznacza to jednak, że jeśli zakupimy grę po roku od premiery, nie będziemy niczym zaskoczeni - obszerność Wszechświata ma zapewnić sporo okazji do doświadczania nowych przygód niezależnie od tego kiedy zaczniemy przygodę z No Man's Sky.

 

Sky2.jpg

 

Sky3.jpg


  • 0

#12 Chewie Napisany 10 czerwiec 2014 - 03:12

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10627 Postów:

Indyk od Hello Games. Na PC zapowiedziany był na październik, na konfie sony chyba nie pokazali daty (?)

 


  • 0

#13 Kaxi Napisany 10 czerwiec 2014 - 09:19

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12141 Postów:

Jaram się, ale boję się, jak to w praktyce zadziała.


  • 0

#14 Stan Napisany 10 czerwiec 2014 - 09:40

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 23249 Postów:

Nie było czasem juz tematu dla tej gierki? 


  • 0

#15 torq314 Napisany 10 czerwiec 2014 - 12:45

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
Był, bo pamiętam że albo ja zakładałem albo się dopiąłem do kogoś, w każdym razie trailer na pewno wstawiałem.

Ale chwilę poszukałem i nie umiem znaleźc.
  • 0

#16 Chewie Napisany 10 czerwiec 2014 - 12:56

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10627 Postów:

Też sprawdzałem i nie było. Tematy na tym forum znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. 


  • 0

#17 torq314 Napisany 10 czerwiec 2014 - 12:57

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
Temat tak w ogóle jest potrzebny, jak się odnajdzie tamten do scalimy, ale na razie ten jest oficjalny.
  • 0

#18 burnstein Napisany 10 czerwiec 2014 - 12:57

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41425 Postów:

Tematu chyba nie było tylko wzmianka w temacie o kikstarterze.


  • 0

#19 fingus Napisany 10 czerwiec 2014 - 13:02

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33221 Postów:
Znalazłem.
  • 0

#20 torq314 Napisany 10 czerwiec 2014 - 13:12

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
mistrz :sir:
  • 0

#21 Chewie Napisany 10 czerwiec 2014 - 13:21

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10627 Postów:

picard_clapping.gif


  • 0

#22 ACZ Napisany 20 czerwiec 2014 - 12:16

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31902 Postów:

wywiad:


  • 0

#23 ACZ Napisany 01 lipiec 2014 - 14:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31902 Postów:

o grze i studiu Hello Games:


  • 0

#24 ACZ Napisany 02 lipiec 2014 - 14:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31902 Postów:

w grze będą rowniez jetpacki.

 

z206-23_1532vs_verge_super_wide.jpg


  • 0

#25 Schrodinger Napisany 02 lipiec 2014 - 14:34

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 55562 Postów:
na the verge była fajna galeria z ich studia

edit. o mam
http://www.theverge....-of-no-mans-sky

Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 02 lipiec 2014 - 14:39

  • 1

#26 torq314 Napisany 17 sierpień 2014 - 11:27

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
uwielbiam pismaków

http://www.ppe.pl/ne...ch_czasow_.html

Aby uzyskać taki efekt stworzono specjalny system generowanych losowo planet, oparty o logarytm różnorodnego doboru zwierząt, roślin i innych składowych danego świata. Całość została wzbogacona o 64 bitowe obliczenia, dające mniej więcej tyle możliwości ile wynosi wynik podniesienia cyfry 2 do 64 potęgi.

:pf:
  • 0

#27 fingus Napisany 17 sierpień 2014 - 11:33

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33221 Postów:
Przynajmniej nie napisali 'wszechczasów'.
  • 0

#28 fingus Napisany 21 sierpień 2014 - 16:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33221 Postów:
Z tego, co dotąd wiadomo, giereczka nie trafi na konsole Microsoftu (ani Nintendo :hihi:), zatem przenoszę. :potter:
  • 0

#29 Stan Napisany 21 sierpień 2014 - 16:57

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 23249 Postów:

Trafi na PC zatem multiplatforma :reggie:


Ten post był edytowany przez Stan dnia: 21 sierpień 2014 - 16:57

  • 0

#30 fingus Napisany 21 sierpień 2014 - 16:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33221 Postów:
Uhm, zgadza się, a dział PS4 jest przeznaczony właśnie na giereczki, które "ukażą się jedynie na PS3, PS4, PS Vita i PC". :tak:
  • 0



Inne z tagami: