#61 Napisany 08 grudnia 2014 - 10:58
#62 Napisany 08 grudnia 2014 - 10:59
Bóg?
#63 Napisany 08 grudnia 2014 - 11:01
No dlatego pytam, czy wiemy coś więcej o algorytmie. Bo na razie słyszałem tylko liczby. A liczby mało mówią. Co mi po trylionie planet, jeśli tylko 100 z nich będzie fajnych, a reszta będzie nudna i różniąca się tylko rozmieszczeniem drzew.
Chyba, że od Boga wzięli algorytm do tworzenia wszechświatów
#64 Napisany 08 grudnia 2014 - 11:32
Wszystko było już opisane jak to działa. Każda planeta opisana jest za pomocą pewnego "numeru", na podstawie którego gra jest w stanie odtworzyć cała planetę. Zawiera on wszystkie szczegóły odnośnie planety (zwierzęta, roślinność, etc), dlatego gracz tak naprawdę leci w kierunku "numerka", który przy bliskim kontakcie jest interpretowany przez grę i zamieniany na graficzną jego reprezentację. Raz znaleziona planeta zapisuje swój numer gdzieś na serwerach, tak aby kolejna osoba, która ją odwiedzi mogła sobie "odtworzyć" tę planetę. Celem gry ma być dotarcie do centrum świata, co ma zająć 40-100 godzin.
Tu jest trochę więcej o działaniu gry i algorytmu: Exploring the 18,446,744,073,709,551,616 planets of No Man’s Sky
Mnie jedynie zastanawia, czy tak mały zespół jest w stanie ogarnąć dużo różnych kombinacji zwierząt, wyglądu planet itp, żeby po 5 godzinach była jeszcze radość z eksploracji, a nie efekt - "Ehh, to już widziałem, tylko wtedy było zielone, a teraz niebieskie".
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 08 grudnia 2014 - 11:33
#65 Napisany 08 grudnia 2014 - 11:37
i nie tylko "100" jest tu fajnych, taki świat jest w ogóle fajny, mimo że wychodzi z jakiejśtam trywialnej formuły (akurat Mandelboksy to są mandelbroty ale poddane wielokrotnemu zgniataniu i rozciąganiu, jak ciasto francuskie).
jak dla mnie nie ma więc obawy o to że sam fakt deterministyczności świata oznacza że on będzie nudny, bo tak nie musi być, nawet oparty o stosunkowo proste funkcje (mandelbrot, buddhabrot czy mandelboks to są raptem funkcje kwadratowe!).
pytanie tylko jaki będzie gameplay do tego.
#66 Napisany 08 grudnia 2014 - 12:30
gameplay - będziemy sobie latać stateczkiem
#67 Napisany 08 grudnia 2014 - 13:21
Ja jestem scpetycznie nastawiony. Pewnie jak wyjdzie to wszyscy będą krzyczeć jakie to "artystyczne doświadczenie".
A tak w ogóle to za kolorowo tu jest. Jak mam latać po kosmosie bez celu, to wolałbym latać po wielkiej, zimnej i tajemniczej pustce. Coś jak w pierwszym ME, gdzie można było stanąć na szczycie góry, popatrzeć na gwiazdy, a z głośników było słychać tylko wiejący wiatr.
#68 Napisany 08 grudnia 2014 - 16:41
Eurogamer:
Tytuł opowie o eksploracji losowo generowanej galaktyki, a celem będzie dotarcie do jej centrum. Aby jednak zrealizować zadanie, będziemy musieli ulepszać posiadany statek i wyposażenie.
W tym celu na mapie znajdziemy planety oznaczone określonym kolorem, symbolizującym różne surowce. Wysadzanie kamieni, atakowanie innych statków czy odkrywanie zakątków galaktyki przełoży się na zyski, deponowane na nasze konto.
W każdym układzie słonecznym znajdziemy stację kosmiczną lub inne zamieszkane osiedle, gdzie będziemy mogli handlować i kupować usprawnienia, także dla posiadanego kombinezonu.
Piractwo i atakowanie innych statków będzie dobrym sposobem na pozyskanie dodatkowych surowców i gotówki, ale tym samym zaalarmujemy lokalne siły bezpieczeństwa i zwiększymy nagrodę za naszą głowę.
Walkę w kosmosie stoczymy w perspektywie FPS. Jeśli nasza jednostka zostanie zniszczona, w kapsule ratunkowej udamy się na najbliższą planetę, gdzie zakupimy nowy statek.Na planetach znajdziemy roboty, starające się zachować balans i chronić środowisko naturalne. Nie zaatakują nas, jeśli będziemy tylko zwiedzać i podziwiać widoki, ale próba wydobycia surowców spotka się z bardziej agresywną reakcją.
Im bliżej centrum galaktyki, tym wyższy poziom trudności. Dotarcie do celu ma zająć od 40 do 100 godzin, w zależności od tempa podróży. Na niektórych planetach znajdziemy portale, przenoszące nas bliżej, w losowy punkt kosmosu.
#69 Napisany 08 grudnia 2014 - 16:55
Brzmi super Bardzo zcekam.
#70 Napisany 08 grudnia 2014 - 17:14
Gra była świetna, tutaj też liczę na podobne odczucia
#71 Napisany 08 grudnia 2014 - 17:47
#72 Napisany 08 grudnia 2014 - 17:51
FIXED bo az sie prosilo...
Ale moze powtorzyc sukces Destiny - dla wielu niemal niegrywalna, ma jednak licznych i wiernych zwolenników. Piaskownica gdzie samemu trzeba sobie znaleźć cele i zajęcia, to raj dla niektórych graczy.
#73 Napisany 08 grudnia 2014 - 18:05
No ten opis już ciekawiej brzmi. Kiedy to wychodzi?
#74 Napisany 08 grudnia 2014 - 18:08
Data premiery to ????
lub jak kto woli: when it's done
Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 08 grudnia 2014 - 18:08
#75 Napisany 08 grudnia 2014 - 18:24
Nowy Frontier wychodzi za pare dni na masterrejsachPomysł trochę podobny do struteńkiego Frontiera z Amigi. Tam też prawie nie było fabuły, liczyły się eksploracja, walka, handel. I te 100.000.000 układów planetarnych.
Gra była świetna, tutaj też liczę na podobne odczucia
#76 Napisany 08 grudnia 2014 - 19:11
#77 Napisany 11 grudnia 2014 - 14:57
Sean Murray:
Ludzie pytają nas o warstwę wieloosobową tytułu, ale myślę, że muszą zagrać, by zrozumieć co znaczy być naprawdę daleko od kogoś w naszej grze.
Pytają "Dobra, ale jeśli będę wiedział, gdzie są moi znajomi? Będę mógł do nich polecieć?". Niby tak, ale ci będą musieli sobie długo poczekać. I nawet jeśli wylądujecie na tym samym miejscu, to będzie coś w stylu "Jestem na planecie wielkości Ziemi i stoję na wzniesieniu. Gdzie jesteś?"
Gracze będą zbierać się w takim lobby i wychodzić - coś jak w Watch_Dogs czy czymś takim. Inni gracze będą dołączali do twojego kosmosu.
Nie próbujemy stworzyć MMO z dziesiątkami tysięcy statków graczy na ekranie. Czasem się z kimś miniesz, czasem na kogoś wpadniesz.
#78 Napisany 25 stycznia 2015 - 22:45
Nie wiem czy było: http://www.eurogamer...-in-no-mans-sky
I do absolutely love games. But... it's very predictable. I know when I see a screenshot exactly what the game is going to play like, probably how long it's going to be, and how it's going to finish.
"So, we wanted to be a bit more open ended than that. And that isn't a new thing. If you look at PC and a lot of the games that are on Early Access right now, they are more and more that type of open ended thing. And it's not niche; it's like Minecraft and DayZ and Rust. And none of them really work - or sound like they work - on paper. They don't have a classic motivation, or whatever. And I like that. I want to avoid having the game say, 'One of three space stations destroyed!', or having a trophy pop up [when you destroy all three].
Swój ziom
#79 Napisany 06 lutego 2015 - 16:06
#80 Napisany 06 lutego 2015 - 16:09
chcę to już TERAZ!
#81 Napisany 06 lutego 2015 - 16:10
Od publikacji mojego posta do twojej odpowiedzi minęło 3 minuty a filmik ma 4:16. Na pewno to obejrzałeś?
#82 Napisany 06 lutego 2015 - 16:12
przeskoczyłem początek!
#83 Napisany 06 lutego 2015 - 16:13
Nieładnie.
#84 Napisany 06 lutego 2015 - 16:36
#85 Napisany 06 lutego 2015 - 17:01
Nie spotkałem się jeszcze z dokładnymi informacjami na ten temat choć przyznam, że specjalnie nie szukałem. Spodziewam się, że planety będą różnej wielkości.
#86 Napisany 06 lutego 2015 - 17:04
Super, ale coś za ciepły ten kosmos
#87 Napisany 06 lutego 2015 - 17:33
Taka stylizacja, imho ciężko wymagać w grach wideo zbyt realistycznie pokazanego kosmosu, tym bardziej tak fantastycznego. Gierkowe Star Warsy czy Avatary ni Obcy. Musi się dziać, być kolorowo, błyskać. Mi się podoba.
#88 Napisany 22 maja 2015 - 23:50
Fergal Gara (SCEUK)
“No Man’s Sky has been treated as if it was from one of our internal studios. We have been working very closely with the developers and bringing it into our release programme as if we had made it. We are not going to treat it any differently and we are going to put the full weight of PlayStation behind it. If it all comes together as well as expected, it will be treated like a first-party release; it is not a self-published small indie title on the platform.”
Hmm, ja na przykład nie obraziłbym się na ładne wydanie gry w pudełeczku, a potem może jeszcze wsparcie Morfeusza... Kto wie.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 22 maja 2015 - 23:55
#89 Napisany 16 czerwca 2015 - 07:55
giereczkę można przenieść do dział, bedzie na xone
#90 Napisany 16 czerwca 2015 - 08:15
To kiedyś wychodzi?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|