Kingdom Come: Deliverance
#91 Napisany 27 lutego 2018 - 16:35
#92 Napisany 27 lutego 2018 - 18:12
to czekam za 2 lata na wrażenia
#93 Napisany 28 lutego 2018 - 15:10
Tomek jak zwykle spisał się bardzo dobrze.
#94 Napisany 28 lutego 2018 - 17:56
co to znaczy pre recenzja?
co do fabuly wypada calkiem spoko, dialogi sa z jajem chociaz czasami sa sztywne, baby siedza w domu albo cos pracuja na polu czyli realia historyczne sa dobrze przedstawione
#95 Napisany 01 marca 2018 - 16:27
radze poczekac na pacze
#96 Napisany 04 marca 2018 - 02:29
#97 Napisany 04 marca 2018 - 08:06
#98 Napisany 08 marca 2018 - 18:17
Giereczka się pobiera, będzie grane w weekend.
#99 Napisany 09 marca 2018 - 15:18
#100 Napisany 09 marca 2018 - 15:23
Zero najlepszy? What year is it?
#101 Napisany 14 marca 2018 - 23:56
Mam pograne 12h. Klimacik jest nieziemsko wręcz świetny. Realia średniowiecza póki co oddane bardzo dobrze, szlachta poniewiera motłochem, motłoch burzy sie przeciw szlachcie. Działanie na rzecz jednej grupy zazwyczaj kończy sie niepowodzeniem w relacjach z drugą. A trzeba lawirować miedzy obiema. Jest od groma ekwipunku do zdobycia, zrobienia itp. Trzeba też pamiętać o jedzeniu, leczeniu, odpoczynku oraz... myciu się. Jeżeli sie o tym się zapomni dostajemy w czerep jakimiś negatywnymi konsekwencjami(ale mogą być tez pozytywne)
Świat gry jest bardzo ładny, szczególnie poranek po deszczu w lesie wygląda świetnie, a przemierzanie go jest zarówno przyjemne jak i ekscytujące, bo spotkanie z grupą bandytów może skończyć sie fatalnie.
Tylko że koniec taki spowodowany jest systemem walki, który jest kompletnie nie intuicyjny, przez to dość ciężki w nauce, początkowo dostaje sie baty od zwykłego wsioka(pierwsza walkę na pięści powtarzałem z 6x zanim wygrałem). Z czasem jest lepiej, ale rzucanie sie na wieksze grupy niz 2 kolesi to spore ryzyko. Gdy masz 2 przeciw sobie zawsze możesz jednego zlikwidować z łuku(strzelanie z niego też proste nie jest) drugiego w walce bezpośredniej. Gdy jest ich 3 i wiecej zaczynają sie poważne schody. Kombosy sa w grze do wyuczenia jak w jakiejś mordoklepie. Najpierw musi je opanować postać, a potem gracz. Ze zwykłymi chłystkami nie sa potrzebna, dopiero w walce z wyszkolonymi i dobrze uzbrojonymi przeciwnikami zaczynają sie przydawać. Pokonanie bandy rzezimieszków daje sporą satysfakcję.(a i zarobić na ich sprzecie idzie sporo)
Gramy dalej, oby nadal było tak miodnie.
#102 Napisany 05 czerwca 2018 - 12:45
i jak? gierka już u mnie, połatane? ktoś gra na ps4?
#103 Napisany 05 czerwca 2018 - 21:38
Zatrzymałem sie na jakiś 55h w grze, skończyłem Origins, teraz zrobie GoWa i wróce do tej gierki.
#104 Napisany 08 czerwca 2018 - 00:44
Odpaliłem, gemplej to takie drewno że ho ho, dubbing dialogów leży bo jest zwyczajnie słaby, same dialogi to nie poziom Wiedźmina ale ujdą, są całkiem ok, osadzenie tego tak sztywno w wydarzeniach historycznych też mi pasuje, fabułka prosta ale nawet się trochu wciągnąłem, no i początek ładnie zawiązuje fabułę i pokazuje co i po co. Będę grał dalej, dopóki chujowość gempleju nie przykryje fabuły i świata.
#105 Napisany 09 czerwca 2018 - 09:42
#106 Napisany 09 czerwca 2018 - 10:26
No ta gra stoi klimatem, fabułą i czasami gemplejem. Walka przynajmniej na PC to takie drewno i wkurw że nieporozumienie, ale jakoś chce się to ciągnąć.
#107 Napisany 26 czerwca 2018 - 21:32
Z nowym patchem wylądował tryb Hardcore.
NEOsite.pl:
W tym wariancie zabawy nie będziemy mieli określonych kierunków świata na kompasie, nie będziemy mogli korzystać z szybkiej podróży. Co więcej gra nie da nam także możliwości automatycznego zapisu - będzie on możliwy jedynie za pomocą picia Saviour Schnapps, spania we własnym łóżku, płacenia za pełne korzystanie z łazienki czy najzwyklejsze usunięcie gry, które sprawi, że gra rozpocznie się od nowa.
Walka w trybie hardcore będzie jeszcze bardziej wymagająca - o stanie zdrowia i zmęczenia informują nas jedynie efekty wizualne, uderzenia są bardziej realistyczne, a angażowanie się w walkę z doświadczonym wojownikiem bez użycia wysokiej jakości zbroi jest bardzo zabójcze. Do tego wartości cen u handlarzy i nagród za wykonanie zadania zostały zmniejszone. Co więcej na początku gry, musimy wybrać 2 negatywne umiejętności, które będą towarzyszyć nam przez całą grę. Przykładowo mamy klaustrofobię, która zmniejsza atak przy noszeniu hełmu czy koszmary osłabiające naszą postać zaraz po przebudzeniu.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 26 czerwca 2018 - 21:32
#108 Napisany 26 czerwca 2018 - 21:45
Walka widze będzie jeszcze bardziej irytująca.
#109 Napisany 08 marca 2019 - 21:17
o matko, na serio tak wygląda finałowa potyczka? pięciu chłopa z drabiną?
#110 Napisany 08 marca 2019 - 21:35
#111 Napisany 22 maja 2019 - 15:36
Eldarion mogłeś poczekać na kompletne wydanie kolekcjonerki .
#112 Napisany 22 maja 2019 - 17:25
może kupię choć pewnie nie
#113 Napisany 22 maja 2019 - 17:27
#114 Napisany 22 maja 2019 - 17:36
Ja pograłm 40h.. musze wrócić i skończyć, bo wszystko było w porzadku w tej grze oprócz, walki, no wkurwiała niemiłosiernie.
#115 Napisany 20 kwietnia 2022 - 18:47
#116 Napisany 07 grudnia 2023 - 10:13
#117 Napisany 07 grudnia 2023 - 10:15
Biorąc pod uwagę jak ta gra działa na PC i konsolach, spodziewałbym się po tym porcie tragedii