Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alien: Isolation

Creative Assembly Sega PS4 PS3 XONE X360 Switch PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
487 odpowiedzi na ten temat

#1 Stan Napisany 07 stycznia 2014 - 17:58

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:
Nowa gra w uniwersum Obcego. Produkcja Creative Assembly (seria Total War). Premiera w tym roku na wszystko oprócz konsol Nintendo czyli ps3, ps4, xbox360, xboxone i PC.
 
Trailerek:

 
Gracz wcieli sie w Amandę Ripley, córkę tej "Ripley". Jest ona inżynierem i razem ze swoja ekipą, szuka czarnej skrzynki z "Nostromo" i raczej zamiast walki z Obcymi, będziemy przed nimi uciekać. Gra zatem będzie o wiele bardziej w duchu "Ósmego pasażera" niż "Aliens". Licze, że nie będzie to kiszka jak Colonial Marines.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 czerwca 2019 - 08:46

  • 0

#2 ACZ Napisany 07 stycznia 2014 - 19:54

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

No jak to robi Creative Assembly to crapa nie będzie, mam duże zaufanie do tej firmy. Wyjdzie co najmniej dobra gra. Czekam.


  • 0

#3 Cola Napisany 07 stycznia 2014 - 20:52

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

past gen fail

 

Powinni skupić całą śmoc na nowych platformach.


  • 0

#4 BeSOS Napisany 07 stycznia 2014 - 21:08

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wlasnie,mszkoda ze past geny tez bo ogranicza oprawe.
Ale czekam!
  • 0

#5 Scorpio Napisany 07 stycznia 2014 - 22:05

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

CA i gra akcji, no nie wiem. Niby materiał dobry, bo marka Alien. Znów szrot sprzed roku pokazał,  że "można". Na razie czekam. Bez ochów na plus i narzekania na minus :-)


  • 0

#6 psxfan Napisany 07 stycznia 2014 - 23:31

psxfan

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 466 Postów:

gra bedzie polegać na uciekaniu przed jednym Alienem,? 


  • 0

#7 burnstein Napisany 07 stycznia 2014 - 23:36

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Już było.

256px-Enemy_Zero_cover.jpg


  • 1

#8 Aleks Napisany 07 stycznia 2014 - 23:58

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

usuń ktoś tę spację


  • 0

#9 Stan Napisany 08 stycznia 2014 - 00:13

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Nie. 

 

Tu trochę o gierce: http://www.eurogamer...-ridleya-scotta


Ten post był edytowany przez Stan dnia: 08 stycznia 2014 - 00:22

  • 0

#10 Cudak Napisany 08 stycznia 2014 - 00:33

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 974 Postów:

Usunąć spację!


  • 0

#11 Stan Napisany 08 stycznia 2014 - 00:35

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Ładnie poproś. :cf: 


  • 0

#12 Scorpio Napisany 08 stycznia 2014 - 07:25

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Uuuu, powrót do niewidzialnego obcego i grania na słuch w dobie obecnego Dolby Digital byłoby zajefajną sprawą :tak: Wymagania gry: minimum 5.1 :olo:


  • 0

#13 Malutki Napisany 08 stycznia 2014 - 19:41

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Sega confirms Alien Isolation not coming to Wii U

http://www.neogaf.co...ad.php?t=747908

Co ciekawego do powiedzenia ma Iwata  :iwata:  :

On May 16, 2001, the week of GameCube’s big debut at E3, Satoru Iwata criticized third party publishers for porting AAA blockbuster titles to multiple consoles.

Satoru Iwata said, “If that (keeps happening), the console business becomes a commodity business. There is no reason to choose one console over another, except price,” he said. “Then it doesn’t matter which machine you choose–they all play the same games.”

:razz:


  • 0

#14 Kaxi Napisany 09 stycznia 2014 - 09:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Prorok siakiś  :lol2:


  • 0

#15 ACZ Napisany 09 stycznia 2014 - 14:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

1080p confirmed


  • 0

#16 Stan Napisany 14 stycznia 2014 - 10:16

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

 

Gejmplej, w grze nie dostaniemy ani jednej broni, bedziemy miec tylko czujnik ruchu i naszym zadaniem bedzie przekradanie sie i ucieczka przed Xenomorphem. 


Ten post był edytowany przez Stan dnia: 14 stycznia 2014 - 10:16

  • 0

#17 fingus Napisany 14 stycznia 2014 - 10:18

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:

Gejmplej, w grze nie dostaniemy ani jednej broni, bedziemy miec tylko czujnik ruchu i naszym zadaniem bedzie przekradanie sie i ucieczka przed Xenomorphem.


Brzmi nieźle. :gusta:
  • 0

#18 Stan Napisany 14 stycznia 2014 - 10:28

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Obejrzałem gejmpleja, zapowiada sie nader ciekawie. :sir: 


  • 0

#19 BeSOS Napisany 14 stycznia 2014 - 10:38

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

boner.


  • 0

#20 Shinigami Napisany 14 stycznia 2014 - 10:55

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Pytanie czy to będzie na tyle dobrze rozwiązane, że granie w chowanego przez kilka(naście) godzin nie zrobi się nudne. Te wszystkie Slendery straszą główne dlatego, że to szybka gra na godzinkę czy pół, więc nie ma czasu znudzić.

Efekt od latarki do poprawy, okropnie wygląda. Aż się na początku zastanawiałem czy te kółka na ekranie to nie jakiś wizjer hełmu.
  • 0

#21 fingus Napisany 14 stycznia 2014 - 11:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Strzelanie przez kilkanaście godzin też jest nudne. Jeśli dadzą jakieś ciekawe zadania, eksplorację, manipulację otoczeniem, szukanie czegoś, siakieś łamigłówki, to będzie co robić. Oby tylko nie wrzucili żadnych wyreżyserowanych scenek ucieczki z QTE. :bue:
  • 0

#22 Ryan Napisany 14 stycznia 2014 - 11:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Latarka jest fatalnie zrobiona. T_T
  • 0

#23 BeSOS Napisany 14 stycznia 2014 - 11:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Szini krytyk :olo: :clown: Od kiedy to eksploracja jest nudna? W RE: NEmesis tez tzreba bylo sie chowac przed Nemesisem i jakos sie dalo robic to w ciekawy sposob a gra na godzinke nie byla.

Alien to swietna licencja, zawsze krytykowana za przerabianie na strzelanke...teraz jak robia dokladnie to czego kazdy zawsze oczekiwal tez jest nie dobrze. 

Pewnie jak RE7 wroci do korzeni zapragniesz miniguna bo bedzie nudno :hihi:


  • 0

#24 Shinigami Napisany 14 stycznia 2014 - 11:48

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Szini krytyk, bo wyraził opinię inną od "boner"? Ojej :przytul: Oczywiście porównanie do RE3 :pf: Oczywiście pomijając fakt, że cała gra to była masa zombiaków + Nemesis, a nie puste pokoje i jeden przeciwnik.

Nie interesuje mnie powrót do korzeni RE.

Strzelanie przez kilkanaście godzin też jest nudne. Jeśli dadzą jakieś ciekawe zadania, eksplorację, manipulację otoczeniem, szukanie czegoś, siakieś łamigłówki, to będzie co robić.

Jeśli wrzucą. Ten tutaj kawałek gameplaju pokazuje Dead Space bez przeciwników, a największym puzzlem było znalezienie kawałka ognia. Ale można założyć, że to tylko w celu pokazowym było gameplayowo puste.


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 stycznia 2014 - 11:52

  • 0

#25 Stan Napisany 14 stycznia 2014 - 12:51

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

Latarka tak wyglada bo dziewczyna beczy i jej sie odbija światło :olo:

 

 

Marudy. 


  • 0

#26 fingus Napisany 14 stycznia 2014 - 14:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
"Dead Space bez przeciwników" brzmi lepiej niż "Dead Space". :^^: Trzymam kciuki.
  • 1

#27 ACZ Napisany 14 stycznia 2014 - 14:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

uuuu, bedzie gęsta atmosfera zaszczucia. mnie zawsze w grach typu horror przeraża to, że mamy jakiegos przeciwnika, ktorego nie da rady pokonac i trzeba uciekac, kryć się. bardzo mi wtedy ciśnienie skacze.

Outlast tez chyba na tym bazuje, tam tez trzeba spie.przac niz sie nawalac i jakos gra dostala wysokie noty i nie jest na godzinę.


  • 0

#28 Pawlik Napisany 14 stycznia 2014 - 16:32

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

bardzo ryzykowne zagranie ze strony developera, jestem ciekaw jak to wyjdzie. Obawiam się jednak, że to będzie klapa finansowa.

 

Ja oczekuje, całej masy ciekawych zagadek, świetnej eksploracji, oraz zapadających w pamięci "starć" z alienem. Jeżeli to dostanę, to chyba kupię daj1, aby wesprzeć oryginalne i niebanalne rozwiązania. 


  • 0

#29 Zeus-Nelson Napisany 14 stycznia 2014 - 17:29

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Szacun za odwagę i próbę odwzorowania klimatu z pierwszego/trzeciego Obcego. Ale jak widać po klapie Kolonialnych marines, może warto próbować z nieco innym wykorzystaniem tej świetnej licencji ;) (chociaż osobiście łyknąłbym bardziej nową odsłonę Alien vs Predator).

 

ps: latarka faktycznie trochę kiłowa, ale mają nad czym popracować.

 

ps2: a nóż może okazać się że gierka będzie miała 4-5h i wyjdzie na PSN/XL


  • 0

#30 Stan Napisany 14 stycznia 2014 - 17:50

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 201 Postów:

CA raczej nie zostałoby zatrudnione do gry an PSN/XL :hmmm: 


  • 0



Inne z tagami: